Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 08 Cze 2017 08:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1195
niebieski
Wracając do mojego pytania, przeczytałem T&C QR i nigdzie nie jest opisane w jaki sposób oblicza się długość odcinka z punktu A do B za to wszędzie jest używany zwrot "total distance (miles) flown in the trip" czyli czyli całkowity dystans, który został pokonany podczas podróży. Należy to raczej traktować jako ciekawostkę ale uważam, że bez problemu można otrzymać dodatkowe kilka mil dołączając screeny z flightradar i powołując się na T&C.

Załączniki:
_20170608_073832.jpg
_20170608_073832.jpg [ 91.26 KiB | Obejrzany 1652 razy ]
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All inclusive na greckiej wyspie Tasos 🏝️🍹 3* hotel z widokiem na Morze Egejskie za 2509 PLN All inclusive na greckiej wyspie Tasos 🏝️🍹 3* hotel z widokiem na Morze Egejskie za 2509 PLN
Zimowe all inclusive na Cyprze 🏝️ Wczasy w 4* hotelu w Pafos za 2169 PLN Zimowe all inclusive na Cyprze 🏝️ Wczasy w 4* hotelu w Pafos za 2169 PLN
#82 PostWysłany: 08 Cze 2017 08:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
Prawdę mówiąc, moje myśli krążą bardziej wokół tego, czy w ogóle polecimy, a jeśli tak, to czy na pokładzie będzie do jedzenia coś oprócz suchego prowiantu :-D
Na lot w C QR namówiłem znajomego i choćby z tego powodu wolałbym, żeby wszystko szybko wróciło do normy.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 08 Cze 2017 08:40 

Rejestracja: 16 Sty 2014
Posty: 124
tropikey,mam podobnie, mąż mi głowę suszy, że po 2 miesiącach roztrząsania kupiłam bilety w QR, a po tygodniu taki numer :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 08 Cze 2017 08:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3590
srebrny
takie roztrząsania zazwyczaj tak się kończą :lol:
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#85 PostWysłany: 08 Cze 2017 08:57 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2568
Loty: 160
Kilometry: 345 326
HON fly4free
@‌pomorzanka‌

Zmień męża ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#86 PostWysłany: 08 Cze 2017 09:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1195
niebieski
W tym całym konflikcie chodzi tylko o ropę i gaz. Spadające ceny w ostatnich miesiącach spowodowały, że trzeba było wykluczyć jakiegoś gracza. Katar był atrakcyjną ofiarą w tym całym zamieszaniu. Zablokowanie dostępu przez Egipt do Kanału Sueskiego jest ich teraz największym problemem, bo żeby transportować ropę i gaz do Europy musieliby za każdym razem opływać Afrykę. A QR jest tylko nieszczęsną ofiarą tego całego "bajzlu".
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 08 Cze 2017 09:29 

Rejestracja: 26 Cze 2012
Posty: 1182
Loty: 155
Kilometry: 370 915
srebrny
macq91 napisał(a):
Wracając do mojego pytania, przeczytałem T&C QR i nigdzie nie jest opisane w jaki sposób oblicza się długość odcinka z punktu A do B za to wszędzie jest używany zwrot "total distance (miles) flown in the trip" czyli czyli całkowity dystans, który został pokonany podczas podróży. Należy to raczej traktować jako ciekawostkę ale uważam, że bez problemu można otrzymać dodatkowe kilka mil dołączając screeny z flightradar i powołując się na T&C.


Hmm. Ale to dotyczy zakupu biletów-nagród, a nie naliczania mil.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez rattaman, 08 Cze 2017 09:29, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 08 Cze 2017 09:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
Kashpir napisał(a):
Mój lot QR264 z Warszawy w październiku przesunął się z 10:15 na 9:50 - myślicie, że to powiązane z ostatnimi wydarzeniami i dostosowywaniem rozkładu lotów do dłuższych czasów przelotu?

akurat w przypadku połączenia WAW-DOH trasa się nie zmienia bo latali i dalej będą latać przez Iran i Turcję, podobnie jest z LHR, FRA czy AMS
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 08 Cze 2017 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1195
niebieski
Chodziło mi raczej o zwrot, który jest wykorzystywany. Nigdzie nie jest napisane wprost jakim sposobem oblicza się długość odcinka podróży.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 08 Cze 2017 09:40 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
macq91 napisał(a):
Wracając do mojego pytania, przeczytałem T&C QR i nigdzie nie jest opisane w jaki sposób oblicza się długość odcinka z punktu A do B za to wszędzie jest używany zwrot "total distance (miles) flown in the trip" czyli czyli całkowity dystans, który został pokonany podczas podróży. Należy to raczej traktować jako ciekawostkę ale uważam, że bez problemu można otrzymać dodatkowe kilka mil dołączając screeny z flightradar i powołując się na T&C.


Podejrzewam jednak, że w całej branży przyjęte jest, że obowiązuje odległość po ortodromie pomiędzy lotniskami wylotu i przylotu. Gdyby mieli dla każdego lotu kalkulować rzeczywistą odległość uwzględniając jeszcze ile ktoś nakręcił się w holdingu to chyba by zwariowali ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
rw30 uważa post za pomocny.
 
      
#91 PostWysłany: 08 Cze 2017 13:38 

Rejestracja: 25 Mar 2017
Posty: 89
Zbanowany
dla przypomnienia
ostatnie taka sytuacja miała miejsce w 2015 roku ' trwała dwa miesiące, obecnie potrwa chyba trochę dłużej.
Bylem ostatni tydzień w UAE i oglądałem ichniejsze kanały, raczej wygląda to poważniej niż foch z 2015 roku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 09 Cze 2017 09:10 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12408
Loty: 568
Kilometry: 861 604
Jeśli ktoś zainteresowany - parę słów o skomplikowanej sytuacji geopolitycznej Kataru http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dlaczeg ... 24423.html
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#93 PostWysłany: 10 Cze 2017 01:06 

Rejestracja: 25 Mar 2017
Posty: 89
Zbanowany
Reportaż z pustynnego terminala w Doha . https://thepointsguy.com/2017/06/flying ... space-ban/
plus news od szejkow z UAE : Now, the UAE is tightening those restrictions even further by banning all flights — regardless of carrier — from flying over its airspace if the aircraft is flying to or from Doha.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#94 PostWysłany: 10 Cze 2017 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Po przeczytaniu tej relacji, to nic tylko leciec Qatarem nawet w eko, bo samoloty pustawe. Moze wrzuca jakies promo, zeby zapelnic troche te samoloty.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
marktemp77 lubi ten post.
 
      
#95 PostWysłany: 10 Cze 2017 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1382
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
Ja czegoś tutaj nie mogę zrozumieć. Przecież Qatar Airways jest doskonałym operatorem na lotach do Azji. Przecież to nie tylko operacje do Egiptu, UAE czy Bahrajnu. Dlaczego ten terminal jest pusty, skoro normalne loty z EU do Azji powinny bez problemu zostać zrealizowane, mimo koniecznych nadwyżek w kilometrażu. Kilka krajów jest wykluczonych i te - ok - anulują. Wykreślą, wygonią tamtejszych obywateli od siebie i już. A reszta? Tak właściwie z PL w większości latamy przez DOH jedynie do DXB. Reszta to kierunki dalekowschodnie, ze względu na promocje. Skąd aż takie pustki?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 10 Cze 2017 11:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
Niewykluczone, że teraz jest tak czy inaczej mniejsze obłożenie. W Europie nie ma wakacji a na Bliskim Wschodzie (i nie tylko) Ramadan. No i do tego brak dopływu pasażerów z krajów aktualnie "wrogich".

Efektem jest, że taki np. KUL, z tego co czytam, jest od kilku dni odwoływany, bo tak mało jest chętnych.
Ma to swoje plusy, bo agentom QR łatwiej zmieniać bilety pasażerom dotkniętym restrykcjami. Ciekawe tylko, co będzie, gdy ten dołek sezonowy zacznie mijać, a restrykcje nadal będą utrzymane?

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 10 Cze 2017 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3318
srebrny
1955845624 napisał(a):
Ja czegoś tutaj nie mogę zrozumieć. Przecież Qatar Airways jest doskonałym operatorem na lotach do Azji. Przecież to nie tylko operacje do Egiptu, UAE czy Bahrajnu. Dlaczego ten terminal jest pusty, skoro normalne loty z EU do Azji powinny bez problemu zostać zrealizowane, mimo koniecznych nadwyżek w kilometrażu. Kilka krajów jest wykluczonych i te - ok - anulują. Wykreślą, wygonią tamtejszych obywateli od siebie i już. A reszta? Tak właściwie z PL w większości latamy przez DOH jedynie do DXB. Reszta to kierunki dalekowschodnie, ze względu na promocje. Skąd aż takie pustki?


ludzie się boją. Nawet jeśli nic szczególnego nie grozi, to masa osób zrezygnowała z lotów, i dlatego wygląda to tak, jak wygląda.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 10 Cze 2017 12:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
Czyli na QR jest do przodu, bo nie sądzę, by jakąś istotną część tych, którzy zrezygnowali, byli pasażerowie z biletami elastycznymi. Tak, czy inaczej jednak, na pewno odbije się to tej linii czkawką, bo zaufanie do niej (ale myślę, że i do innych z regionu) raczej spadło.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 10 Cze 2017 12:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3318
srebrny
tropikey

ta, na pewno są strasznie do przodu ' jak od dnia ogłoszenia zakazu pewnie sprzedają z 5 albo 10% normalnej ilości biletów
[tak, stzelam sobie z tymi liczbami, chodzi mi o to że DUUUUUUUUŻo mniej]
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 10 Cze 2017 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
Wziąłeś moje słowa zbyt na serio. Powinienem był dołożyć " ;-) "
Chodziło mi tylko o to, że jeśli faktycznie dużo osob zrezygnowało, to na nich i tak coś tam uszczkną (ludzie nie lecą, a dostaną co najwyżej zwrot podatków). W świetle jednak całej sytuacji, marna to oczywiście dla nich pociecha, bo straty wizerunkowe, brak zaufania do linii i obawy przed regionem uczynią pewnie spustoszenie. Nie tylko w QR. Wczoraj czytałem (chyba z linku z LL) o poważnych obawach finansowych w EK.
Ciekawe, co zrobi QR, bo ostatnio zainwestowali przecież w nową klasę biznes (Qsuite), która miała być przełomem na rynku i odskocznią od konkurencji, a tu takie bagno. Pisze się, że z bezkresnym wsparciem właściciela (czyli Kataru) QR da sobie radę, bo to oczko w głowie tegoż właściciela, ale co będzie z nim samym?

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group