Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 22 Gru 2010 18:24 

Cześć.
Mam taki problem, mianowicie wczoraj próbowałam kupić bilet na stronie TAM airlines z Sao Paulo do Belfastu, lecz miałam problem z autoryzacją transakcji, po prostu za późno dostawałam smsKod. Po wielu próbach zrezygowałam i zamówiłam bilet przez esky.pl. Kiedy dzisiaj sprawdziłam wyciąg z banku okazało się, że nie tylko esky pobrało należność, ale również TAM zablokował mi 5500zł, które miałam zapłacić za bilet. Uważam, że transakcja nie doszła do końca, ponieważ nie wpisałam tego smsKodu (choć Pani w banku powiedziała, że transakcja ma status autoryzowanej) i przede wszystkim nie dostałam żadnego potwierdzenia od TAM. Napisałam do nich, ale to oczekiwanie na odpowiedź zabije mnie, a po angielsku niestety się nie dogadam (już wczoraj próbowałam, kiedy chciałam dowiedzieć się co jest z moją kartą). Czy jest szansa, że zwrócą mi te pieniądze? Co mogę jeszcze zrobić?
Proszę o odpowiedź.
Góra
 PM off  
      
✨Zanzibar w luksusie za 3363 PLN 😎 Loty (z bagażem) i ⭐⭐⭐⭐hotel przy plaży 🌴✈️ ✨Zanzibar w luksusie za 3363 PLN 😎 Loty (z bagażem) i ⭐⭐⭐⭐hotel przy plaży 🌴✈️
Turcja z all inclusive 🌴🍹 4* hotel przy plaży Kleopatry w Alanyi za 1993 PLN Turcja z all inclusive 🌴🍹 4* hotel przy plaży Kleopatry w Alanyi za 1993 PLN
#2 PostWysłany: 22 Gru 2010 18:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2010
Posty: 404
srebrny
Spokojnie, spróbuj się jeszcze skontaktować z linią lotniczą, mail/telefon, to tradycyjna linia, więc nie będzie robiła wykrętów w takiej sytuacji.

W ostateczności zostaje Ci "chargeback": http://transakcje.pl/artykul,artykuly,c ... 87165.html

Problemem może być jedynie wysokość blokady, bo cała operacja może potrwać trochę, a kasa jest unieruchomiona.
_________________
Image
Relacja z Bałkanów (2025)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 22 Gru 2010 18:33 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 839
niebieski
kiedy były próby? blokady zazwyczaj trwają 7 dni. Jeśłi minęło 7 dni reklamuj w banku. Pieniądze wrócą kwestia tylko kiedy i ile będziesz musiał papierków napisać.

edit: zauważyłem że wczoraj. Tak więc blokada powinna być założona na 7 dni i po tym czasie z automatu odblokować. Dziwne jest to co Pani Infolinia mówi że transakcja jest autoryzowana. Skoro nie autoryzowałeś to jak może być autoryzowana? Może pomyśl o zmianie banku ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 22 Gru 2010 18:58 

Dzięki za szybką odpowiedź.
Zadzwoniłam jednak na infolinie TAM i pan potwierdził, że istnieje tylko jedna rezerwacja, właśnie zrobiona przez biuro podróży. W związku z czym pozostaje mi tylko czekać, aż odblokują środki na koncie.
A co do banku to właśnie dziwi mnie to, że mimo braku potwierdzenia operacji została ona autoryzowana. Chociaż może ja jestem niedouczona, bo zwykle jak kupowałam bilet za pomocą karty to wpisywałam tylko imie i nazwisko posiadacza karty, numer karty, dane ważności i ten kod z tyłu, a tym razem musiałam jeszcze przejść przez usługę 3D secure, gdzie właśnie ostatnim krokiem było podanie tego nieszczęsnego smsKodu.
Pozdrawiam.
Góra
 PM off  
      
#5 PostWysłany: 22 Gru 2010 20:03 

Rejestracja: 21 Gru 2010
Posty: 395
niebieski
To, że zablokowali kwotę, nie oznacza automatycznie, że transakcja została zrealizowana. Czasy trwania blokad są różne. Kiedyś na odblokowanie kasy z PayPala czekałem chyba ze 2 tygodnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 22 Gru 2010 20:36 

Zablokowali do 30 grudnia, a ja chyba za bardzo spanikowałam :roll:
Góra
 PM off  
      
#7 PostWysłany: 24 Gru 2010 22:33 

A czy zdarzyło się komuś, że dwukrotnie ściągnięto z konta należność za bilet? Tak jak pisałam wyżej zakupiłam bilet z Sao Paulo do Belfastu dla jednej dorosłej osoby i dziecka, które nie skończyło dwóch lat. Na potwierdzeniu rezerwacji widniała kwota 5500zł, kiedy dzwoniłam na infolinię potwierdzono tę cenę, ale kiedy dzisiaj sprawdziłam wyciąg z konta, zobaczyłam że dwukrotnie ściągnięto mi kwotę 5500zł właśnie tytułem tego biletu przez eksy. Na infolinię dodzwonić się nie mogę ze względu na święta, więc muszę czekać do poniedziałku. Nie wiem też czy składać reklamację właśnie u nich czy może lepiej od razu iść z tym do banku.
Dodam jeszcze, że blokadę którą miałam wcześniej mam nadal. Strasznie się wkopałam, bo przez jakąś pomyłkę zostałam bez kasy.
Jeśli ktoś był w podobnej sytuacji, proszę o radę.
Pozdrawiam.
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: abelincoln oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group