Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1860 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 29 Lis 2016 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2016
Posty: 167
Nie wiem jak u Was, ale ja po wysłaniu reklamacji na dotychczasowy adres (customerrelations.pl2@wizzair.com ) otrzymałem poniższą odpowiedź.

Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że nowe reklamacje przyjmujemy wyłącznie przez formularz https://wizzair.com/pl-PL/Claims .Prosimy o zarejestrowanie sprawy w formularzu na stronie.
W przypadku pilnych spraw zachęcamy do skorzystania z telecentrum Wizz Air.

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
customerrelations.pl2@wizzair.com | wizzair.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN
Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍 Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍
#242 PostWysłany: 29 Lis 2016 18:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Tak odpisują ostatnio, niestety. W formularzu niezbyt wiadomo, którą opcję wybrać, jak się wybierze Usługi partnerów, dostaje się automatyczny e-mail, żeby skontaktować się z usługodawcą. Ja sobie odpuściłem, bo jest tylko przepychanka pomiędzy Wizzem a Bookingiem.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2016
Posty: 167
No tak, ale to jest wiadomość automatycznie generowana.
Wybrałem "usługi partnerów" zobaczymy. Mam kilka nierozliczonych rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#244 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
A nie masz w tej wiadomości zdania w stylu, że to ostatnia wiadomość i więcej nie dostaniesz?
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:14 

Velbandito napisał(a):
Mam kilka nierozliczonych rezerwacji.


No i jak są to rezerwacje z listopada br. to trzeba czekać okolice 10 grudnia br.
Góra
 PM off  
      
#246 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2016
Posty: 167
@‌krasnal (poniżej cała odp)

Szanowni Państwo!

Dziękujemy za wiadomość przesłaną do Działu Obsługi Klienta. Przypominamy, że w odpowiedzi na pytanie przesyłamy wyłącznie niniejszą odpowiedź automatyczną.

Jeżeli Wizz Air uzgodni z jakąkolwiek osobą trzecią świadczenie na rzecz pasażera jakichkolwiek usług innych niż przewóz lotniczy lub jeżeli Wizz Air wystawi bilet lub bon dotyczący transportu lub usług innych niż przewóz lotniczy świadczonych przez osobę trzecią takich jak rezerwacje hotelowe lub wynajem samochodów, Wizz Air będzie wówczas działał jedynie jako pośrednik. Będą mieć wówczas zastosowanie warunki dotyczące usług świadczonych przez takich usługodawców. Wizz Air nie będzie ponosić odpowiedzialności za takie usługi. W przypadku przewozu, który ma być wykonywany przez kilku przewoźników, Wizz Air ponosi odpowiedzialność jedynie na odcinku lotu wykonywanym przez Wizz Air (zgodnie z niniejszymi Ogólnymi Warunkami Przewozu).

Z takimi zapytaniami należy się zwracać do usługodawcy.

Dziękujemy.

Obsługa Klienta Wizz Air


@‌gorny77‌
Z sierpnia. (nr wpisany przed nie po rez.)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:48 

Czyli jak pisano tu wielokrotnie NIE OTRZYMASZ, tylko nr. mywizz wpisany podczas pierwotnej rezerwacji przez Wizz Hotel w "Nr konta WizzAir 1234567890
Góra
 PM off  
      
#248 PostWysłany: 29 Lis 2016 19:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2016
Posty: 167
Przecież napisałem PRZED (czyt. w trakcie) NIE PO rez.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 29 Lis 2016 20:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Velbandito napisał(a):


@‌gorny77‌
Z sierpnia. (nr wpisany przed nie po rez.)

Jeżeli rezerwowałeś przez stronę Wizz Hotel to już we wrześniu powinni naliczyć.Po tej odpowiedzi reklamuj na Booking.com załączając to co odpowiedział Wizz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 01 Gru 2016 20:09 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Ostatni nocleg miałem 7 listopada. Dostanę zwrot do 10 grudnia czy później? To co dostanę będę mógł spożytkować np. na zakup bagażu w pewnej części?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 01 Gru 2016 20:15 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Czy do 10-tego - nie ma pewności. Mi zazwyczaj przelewali w okolicach połowy miesiąca, ale potrafili zaskoczyć i przelać około 7-8-mego.
Tak, możesz zapłacić nimi za bagaż (w części lub w całości). Ja sam tak aktualnie robię - w miarę kolejnych odbytych noclegów i zwrotów dokupuję bagażu do czerwcowego lotu na Maltę ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#252 PostWysłany: 09 Gru 2016 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 836
niebieski
Otrzymał ktoś już zwrot?

Odbyłem kilka pobytów w poniższych datach:
    26-28 październik
    3-6 listopad
    6-8 listopad
    8-10 listopad
    26-27 listopad

Za żadną z nich jeszcze nie dostałem zwrotu. Orientuje się ktoś, za które rezerwacje powinienem otrzymać procent w grudniu? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 09 Gru 2016 13:05 

Rejestracja: 29 Lip 2016
Posty: 123
Za listopadowe. Ja jeszcze nie dostałem

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 09 Gru 2016 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 836
niebieski
Czyli te z końca października powinienem mieć już na swoim koncie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#255 PostWysłany: 09 Gru 2016 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1260
niebieski
Tak. Zwroty powinny być do każdego 14 dnia miesiąca następującego po zakończeniu pobytu w hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off
kazudoki uważa post za pomocny.
 
      
#256 PostWysłany: 10 Gru 2016 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 836
niebieski
Otrzymał ktoś już zwrot za listopad? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 10 Gru 2016 19:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Jeszcze nie widać, przynajmniej u mnie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 10 Gru 2016 23:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1363
Loty: 125
Kilometry: 214 217
niebieski
Ostatnio rezerwowałem poprzez booking.com i 5% dostałem w TopCashback. Wolę gotówkę niż kredyt w jednej linii lotniczej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 10 Gru 2016 23:58 

a my woleliśmy 10% w pkt. wizz, ale....cieszymy się twoim szczęściem ;) (jeszcze inni wybierają co 10 nocleg za free gdzieś indziej itp itd)
Góra
 PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#260 PostWysłany: 11 Gru 2016 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1363
Loty: 125
Kilometry: 214 217
niebieski
Tak jak napisałeś. "wolelismy" teraz nie ma tego 10%.
Dostałem jeszcze 10$ za pierwsze skorzystanie z ich usług. Więc dla mnie szczęście większe niż 10%
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1860 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group