Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 232 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 17 Sty 2016 14:52 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 430
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
niebieski
Mozna. Chodzi o to żeby nie robić tego dla każdej nocy osobno w ramach pobytu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#22 PostWysłany: 17 Sty 2016 19:12 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 46
Zbanowany
no to musiałem mieć niezłego pecha ;/

Kod:
Dear Mr xxx,

Thank you for submitting a ‘Best Price Guarantee’ claim for your upcoming reservation at the Hilton xxx - please accept our apologies for the delay in responding. I have taken the liberty to review your claim. 

We are unable to process your claim as previously another claim had been submitted for the same property, dates and guests (Claim file# xxxxxxxx / res# xxxxxxxxxx). 

The terms and conditions of the programme do not permit multiple claims for the same stay.  You may only submit one claim for each stay. A “stay” means the total number of consecutive nights spent at the same hotel by the same guest or guests. 

We wish you a pleasant stay at the Hilton xxx. 

With kind regards,   
Katja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 17 Sty 2016 20:18 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 429
niebieski
Nie można. Już od jakiegoś czasu wprowadzili to, a regulamin jednoznacznie tego nie stwierdza. Z doświadczenia - miałem tak już kilka razy, pewnie mieli dosyć anulowania stawek flex i bookowania ich na nowo ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
jednookonamaroko lubi ten post.
 
      
#24 PostWysłany: 18 Sty 2016 17:31 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 46
Zbanowany
mam oficjalną odpowiedź:
Kod:
Thank you for your time in contacting us at the Hilton BPG Team.

I have fully reviewed your claim once more along with the reservations for this hotel. It is regrettable to advise that we cannot accept this since you did have a claim over the same dates for the same hotel. Even if this booking has now been cancelled, it does still count as a multiple claim which is not accepted within our BPG program.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 21 Sty 2016 15:00 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 46
Zbanowany
Co więcej, jak nie przejdzie oryginalna data, to nie można claimować ani dzień przed ani, dzień po, bo liczą jako ten sam stay...
Kod:
...these count as consecutive nights - part of the same stay
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 22 Sty 2016 00:10 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 91
ciekawostka- stawka flex w doubletree w krakowie pojawia sie w USD ale z licznikiem w PLN ;) przy zmianie waluty pokoje warte po 1750 PLN+.
Taki blad systemu.. tylko ciekawe ze na potwierdzeniach rezerwacji dalej widniala waluta amerykanska, a pani na customer care twierdzila ze zaplace stawke polska ;D ale brg zlapalem bo gdzie indziej znalazlem stawke 99 USD, a dolar za 4,40 jeszcze nie jest ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 22 Sty 2016 00:42 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
Zawsze 50USD wyjdzie Ci taniej jak uznają BRG.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 24 Sty 2016 11:08 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
A ja zapytam czy jak w ciągu 48h nie odpowiedzieli na mojego claima to gdzieś wyżej uderzyć z zapytaniem czy pisać na zwykły support o to żeby z racji braku odpowiedzi przyklepali mój brg??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 24 Sty 2016 13:45 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Poczekaj, maja straszne urwanie głowy teraz tam, za mało ludzi sie tym zajmuje... U mnie odpowiadali 3 dni, ostatecznie ze skutkiem pozytywnym :)


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 27 Sty 2016 23:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 1033
Loty: 601
Kilometry: 704 684
srebrny
Dzwoniłem dziś na infolinię BRG oburzony że claim ze strony, którą w 2015 zaakceptowali ok 15 razy tym razem został odrzucony. Zmieniły się nieznacznie zasady rozpatrywania tych wniosków. Aktualnie link, wklejany do formularza nie jest brany pod uwagę a specjalista musi sam dokonać wyszukiwania "od zera"...w związku z tym strona do której podawałem linka okazała się stroną z obligatoryjnym logowaniem i teraz będzie zawsze odrzucana. Ponadto zatrudniono wielu nowych pracowników, którzy dokładniej czytają wszystkie warunki...niestety.

Co bardzo ciekawe na FT czytałem że hotel obciążany jest opłatą 100$ za każdy pozytywnie rozpatrzony wniosek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 27 Sty 2016 23:25 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Dwa dni temu zaakceptowany claim mimo iż stawka się zrownala ale na brak reakcji z ich strony przez 48h poszedł mail ze chyba żartuja ze będę czekał na ich odpowiedz nie wiadomo ile. To co tam się teraz dzieje to nie jest mój problem i myślę że nasz również. Sami wiemy jak szybko zmieniają się stawki które podajemy jako niższe także zyczylbym sobie żeby odpowiadali szybko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 28 Sty 2016 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
Hotel nie jest obciążany opłatą $100. Każdy hotel ma indywidualną „karę”, która różni się także ze względu na brand.

Osoby obsługujące BRG zawsze wyszukiwały od zera – zrzut ekranu czy link nigdy nie były brane pod uwagę do momentu, w którym osoba obsługująca nie mogła sobie poradzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 28 Sty 2016 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 889
niebieski
luziczek napisał(a):
Każdy hotel ma indywidualną „karę”, która różni się także ze względu na brand.


Możesz rozwinąć tą myśl?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 28 Sty 2016 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
Kilka lat temu w hotelach marki Hampton karą za niedotrzymanie zasad „best rate” był najtańszy (co najmniej) koszt pokoju + stawka interwencyjna wynosząca w zależności od statusu $200 dla Diamondów, $150 dla Goldów i $100 dla pozostałych. W tym samym czasie w marce Hilton nie było w ogóle określonej stawki interwencyjnej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 28 Sty 2016 18:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 889
niebieski
Ok, a jak to się przedstawia aktualnie? Kto za to dostaje po głowie i z czyjego portfela znika 50$?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 28 Sty 2016 18:44 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Była mowa, że druga faktura przy noclegu BRG jest wystawiana na Hiltona

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
07_Zgłoś.Się lubi ten post.
 
      
#37 PostWysłany: 28 Sty 2016 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
Aktualnie jaka jest wysokość kary niestety nie wiem :( Ale na pewno nie ma jednakowej stawki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 09 Lut 2016 00:11 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 91
luziczek napisał(a):
Aktualnie jaka jest wysokość kary niestety nie wiem :( Ale na pewno nie ma jednakowej stawki.

uznali mi BRG i stawke mam 300 pln/noc x2, na fakturze prawie 2k- wychodziloby z 170 zielonych za noc . w odpowiedzi dostalem, ze rozbija fakture przy platnosci i cala reszte placi hilton ;)

ciekawe, bo w reszcie hoteli, mam normalna stawke po brg i nie ma takich mykow.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 11 Lut 2016 01:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
To też może zależeć od tego, czy hotel jest w 100% franczyzą, czy jest operowany bezpośrednio przez Hiltona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 11 Lut 2016 09:24 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
medkorki napisał(a):
uznali mi BRG i stawke mam 300 pln/noc x2, na fakturze prawie 2k- wychodziloby z 170 zielonych za noc .


Czy dobrze zrozumiałem, że masz rezerwację na 2 noce?
Jeśli tak, nie żebym się czepiał ale takie to już moje zboczenie matematyczne, to 170$ * 2 * aktualny kurs USD/PLN nawet nie da 1,5kpln nie mówiąc o 2kpln.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 232 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group