Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 24 Cze 2015 12:19 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 500
niebieski
Dzień dobry,
Mam ponowną prośbę do osób znających angielski. Swoją sprawę opisywałam kilka postów powyżej. Ryanair anulował mi loty do Maroka, przyznał kredyt. Wyjazd do Maroka składał się z 4 odcinków. Ryanair anulował i przyznał kredyt na 3 odcinki, natomiast nie przyznał kredytu na jeden - pierwszy odcinek Modlin - Paryż.
Dzwoniłam na infolinię i powiedziano mi, żebym wysłała ponownie pismo do Ryanair i napisała prośbę o refundacje także tego pierwszego odcinka.
W związku z powyższym mam ogromna prośbę o przetłumaczenie tych kilku zdań na język angielski.
Z góry serdecznie dziękuję.

Ewa

Dzień dobry,

nazywam się..... . 2 tygodnie temu wysłałam do Państwa pismo z prośbą o anulowanie lotów i zwrot kosztów biletów do Maroka - 16-24 czerwca (4 loty) Moja córka wraz z 9 tygodniowym niemowlęciem przebywa od 6 maja w szpitalu w Warszawie na oddziale kardiologii. Dziecko jest w stanie ciężkim i czeka na operację serca.
Ryanair przyznał mi kredyt na 3 loty, natomiast nie anulował i nie przyznał mi do dziś kredytu na pierwszy lot Warszawa Modlin - Paryż Numer rezerwacji - IK9VPM
W związku z powyższym przesyłam ponownie swoją prośbę o anulowanie i przyznanie kredytu na lot o numerze rezerwacji IK9VPM. Ponownie przesyłam także zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka w szpitalu, akt urodzenia dziecka oraz akt małżeństwa córki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje 2026 w tureckim raju 🏝️ 4* hotel z aquaparkiem w Kemer za 2369 PLN Wakacje 2026 w tureckim raju 🏝️ 4* hotel z aquaparkiem w Kemer za 2369 PLN
🔥Rewelacja 🔥 Azory za jedyne 474 PLN 😍 + przystanek na 🍟🍫🍺 🔥Rewelacja 🔥 Azory za jedyne 474 PLN 😍 + przystanek na 🍟🍫🍺
#62 PostWysłany: 24 Cze 2015 12:39 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Dzień dobry, pani Ewo,

Zaraz coś zmajstruję! ;-) Proszę się nie martwić.

Pozdrawiam i biorę się do roboty.

K.

E: Gotowe. Proszę przefaksować/ wysłać mailem ten tekst oraz poprzednie pismo wraz załącznikami. Rozumiem, że poprzedni list wysłała Pani 9. czerwca. Jeśli nie - należałoby zaktualizować datę w pierwszym akapicie.

Dear Sir or Madam,

On the 9th June 2015 I faxed the enclosed request for cancellation and refund of reservation no. IK9VPM under the name of <Mr/ Mrs Imię NAZWISKO> along with the attachments. As a result, three of four flight segments were refunded in form of credits, but the first one appears not to have been taken into account despite your call centre employee's confirmation.

Could you kindly refund the first segment, i.e. Warsaw Modlin (WMI) - Paris Beauvais Tillé (BVA), as well? I will greatly appreciate this gesture in my current situation.

Thank you very much in advance for your consideration. Please feel free to contact me if you need any additional information.

Yours faithfully,

<podpis>
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#63 PostWysłany: 24 Cze 2015 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
Nie wiem czy moge sie wtracic @yaris21, ale ja uderzalabym na czat Ryanaira - pisza zrozumialym angielskim, translator da rade - i co wazne, reaguja wlasciwie od razu. Pozniej na maila dostajesz zapis chatu i mozesz kontynuowac korespondencje, juz z tlumaczeniem. Na swojego maila dostalam odpowiedz 2 tygodnie po pomyslnym rozwiazaniu sprawy przez chat - po prostu nie chcialam czekac a prosze co sie okazalo :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:10 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 500
niebieski
Serdecznie -po raz kolejny - dziękuję Ci Kara za tak szybką, bezinteresowną i fachową pomoc.
Własnie wysłałam kolejny komplet dokumentów do Ryanair z prosbą o anulowanie także tego pierwszego odcinka. Swoją drogą ..to trochę dziwne-trzy odcinku zostały zrefundowane, a pierwszy nie. Zastanawia mnie dlaczego?
Historia z naszym maleństwem dobiega końca...mam nadzieję, że szczęśliwego. Jego stan jest na tyle stabilny, że profesor zakwalifikował go do operacji serduszka. Operacja już w następnym tygodniu. I jesli wszystko skończy sie szczęśliwie za miesiąc będzie juz w domu. Przybył do szpitala mając zalewdwie 3 tygodnie, wyjdzie z niego mając 3 miesiące :-(

P.S Jestem germalistką więc nie chcę kaleczyć się na czacie po angielsku. Miałam cichą nadzieję, że i tym razerm Kara mi nie odmówi.

Jeszcze raz dziękuję z całego serca

Ewa
Góra
 Profil Relacje PM off
Anonim3 lubi ten post.
 
      
#65 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:33 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Nie ma za co. Rozumiem, że teraz koncentruje się Pani na ważniejszych sprawach. Trzymam kciuki - a ze mną już pewnie znaczna część stałych bywalców forum - za dzielnego Malucha i życzę zdrowia całej rodzinie.

Co do refundacji - mogę tylko pogdybać, ale jeśli kredyt na rachunku został zapisany w dniu wylotu (po interwencji dzień wcześniej) i np. po rozpoczęciu pierwszego lotu, przy pierwszym odcinku mógł już widnieć zapis o niepojawieniu się pasażerów (no show) i wtedy mógł wystąpić jakiś błąd. Nie martwiłabym się tym jednak, bo reklamacja zainicjowana została tydzień wcześniej.

Powodzenia i wszystkiego dobrego, pani Ewo!

K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 775
Loty: 64
Kilometry: 89 673
niebieski
Taki mały OT: Na chacie można przecież pisac po polsku, wystarczy wejść przez polską wersję językową strony ;) Pozdr.
_________________
Zapraszam na bloga - http://www.LikeToFly.wordpress.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 20 Lis 2015 23:45 

Rejestracja: 20 Lis 2015
Posty: 6
Witam,

11.10.2015 zarezerwowaliśmy (Ryanair) lot z Krakowa do Barcelony na 21.11.2015 i powrót 24.11.2015. Dwa dni po rezerwacji okazało się że trzy letnia córka musi mieć operację 08.11.2015. Córeczka jest już po operacji, ale żona z dzieckiem będzie w szpitalu jeszcze przynajmniej do wtorku środy (24-25.11.2015).
Jest opcja żeby odzyskać pieniądze za bilety? Zmienić je bezpłatnie na inny termin? Nie jest za późno?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 20 Lis 2015 23:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Pisz/dzwoń do Ryana. Szansa jest duża jeśli poprzecie to papierami ze szpitala. Nie wiem tylko czy zwrócą za wszystkich, czy tylko za córkę samą, albo np z jednym rodzicem. Kiedyś coś takiego na forum było, że nie zwrócili w takiej sytuacji za wszystkich, bo stwierdzili że rodzic chorego dziecka nie musi z nim siedzieć w szpitalu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 21 Lis 2015 00:00 

Z własnego doświadczenia:
- tak jak pisze moderator w poście wcześniej: najważniejsze to uzyskanie zaświadczenia, wypisu, itp. ze szpitala potwierdzające leczenie szpitalne dziecka, konieczność rehabilitacji i leczenia, przeciwwskazania do lotów w najbliższym czasie itp
- jeszcze dzisiaj lub jutro wysłać na formularz Ryanair wybierając przyczynę "...poważna choroba członka rodziny.."
https://refundclaims.ryanair.com/?lg=PL
- to jeszcze dzisiaj, czy jutro nie jest istotne o ile nie masz zeskanowanej dokumentacji lekarskiej, gdyż z własnego doświadczenia nawet po rezerwacji anulują i całość kosztów zwrócą (w gotówce lub voucherze na inne loty w dowolnym czasie), bo są w stanie sprawdzić czy osoby leciały o ile udokumentuje się dane zdarzenie tj. leczenie szpitalne
Góra
 PM off  
      
#70 PostWysłany: 21 Lis 2015 08:48 

Rejestracja: 20 Lis 2015
Posty: 6
Dokumenty będę miał po wypisie, narazie córka jest jeszcze z żoną w szpitalu. Nie wiem czy juz zaczynać całą procedurę czy czekać na wypis....
Córka nie miała lecieć, tylko ja z żoną, ale nie zostawimy przecież dziecka 3'letniego w takiej sytuacji. Cały czas ktoś z nią jest, głównie żona, ale też ją zmieniam. Osobą rezerwującą na dokumentach jest żona.
Nie ma w formularzu opcji "poważna choroba członka rodziny"


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 21 Lis 2015 09:54 

Przeczytaj przede wszystkim 1 stronę tego tematu, to że czegoś nie ma nie znaczy, że nie można tego wybrać o ile niewiele się różni i sens reklamacji de facto pozostaje ten sam.
W poście 2 masz pełny nr. faxu, jak dotąd ja reklamację składałem wysyłając podpisane pismo faxem (treść po angielsku, pod spodem to samo tyle, że po polsku), od postu 3 tego tematu masz dwa podobne bliźniacze przypadki, słowo klucz: uzyskanie dokumentacji szpitalnej potwierdzającej leczenie i konieczność opieki ze strony rodziców, czyli was pasażerów.
Obecnie pracuje bezpłatny czat Ryanair, zapytaj jak masz to rozegrać, bo prawdopodobnie dokumentację szpitalną uzyskasz najwcześniej w poniedziałek
https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... -z-Ryanair
Góra
 PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
#72 PostWysłany: 28 Lis 2015 12:25 

Rejestracja: 20 Lis 2015
Posty: 6
Dziś wysłałem o zwrot wraz z dokumentacją ze szpitala, do 7 dni mają rozpatrzeć. Dam znać jaki skutek.....


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 28 Lis 2015 21:42 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 60
Loty: 35
Kilometry: 85 625
Witam,
Jutro o 11 rano mamy lecieć z Ryanairem, niestety właśnie się rozchorował mój syn! Masakra jakaś! Wykupiliśmy ubezpieczenie AllRisk i dostaliśmy informację, że żeby nam zwrócili kasę, oprócz zaświadczenia od lekarza potrzebujemy także "zaświadczenie przewoźnika o odwołaniu biletu oraz o wysokości potrąceń z tytułu odwołania" - czy słyszeliście o czymś takim? Czy osoba mnie obsługująca się pomyliła zdarzenia i chodzi o odwołanie lotu przez przewoźnika, a nie chorobę dziecka?
_________________
http://picasaweb.google.com/rodzina.nawrockich
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 28 Lis 2015 21:50 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1240
Loty: 116
Kilometry: 157 931
niebieski
Ja nie stawiając się lot Ryanair w tamtym roku po kilku dniach dostałem maila od nich, że nie stawiłem się wykupiony lot i była tam informacja, że przysłali te go na potrzeby firm ubezpieczeniowych. Zapewne o ten dokument chodzi ubezpieczycielowi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 28 Lis 2015 21:55 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
mikolajo napisał(a):
Witam,
Jutro o 11 rano mamy lecieć z Ryanairem, niestety właśnie się rozchorował mój syn! Masakra jakaś! Wykupiliśmy ubezpieczenie AllRisk i dostaliśmy informację, że żeby nam zwrócili kasę, oprócz zaświadczenia od lekarza potrzebujemy także "zaświadczenie przewoźnika o odwołaniu biletu oraz o wysokości potrąceń z tytułu odwołania" - czy słyszeliście o czymś takim? Czy osoba mnie obsługująca się pomyliła zdarzenia i chodzi o odwołanie lotu przez przewoźnika, a nie chorobę dziecka?
musisz zgłosić w Ryanair odwołanie biletu i mieć potwierdzenie anulacji oraz udowodnić ubezpieczycielowi jakie poniosłaś koszta w związku z anulacja tzn ile straciłaś , dołączasz zaświadczenie od lekarza i to stanowi zgłoszenie szkody i oni to rozpatrują. Ubezpieczyciel nie wie jakie straty poniosłaś więc musisz to im udowodnić. Jednak w takich sytuacjach interpretację ... zalecam przeczytanie dokładnie warunków ubezpiecznia / pewnie gruba lektura małą czcionką.
Góra
 Profil Relacje PM off
mikolajo uważa post za pomocny.
 
      
#76 PostWysłany: 28 Lis 2015 22:11 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 60
Loty: 35
Kilometry: 85 625
MUC2014 napisał(a):
musisz zgłosić w Ryanair odwołanie biletu i mieć potwierdzenie anulacji oraz udowodnić ubezpieczycielowi jakie poniosłaś koszta w związku z anulacja tzn ile straciłaś , dołączasz zaświadczenie od lekarza ....

A jak odwołać bilet w Ryanairze? Zadzwonić na ich infolinie?
A nie wiesz może w jakiej formie powinno być to zaświadczenie od lekarze? I czy mi to na całodobowej wystawią?!?! Bo jak sądzę musi być z datą PRZED wylotem!
Trochę mało czasu na te załatwienia...
_________________
http://picasaweb.google.com/rodzina.nawrockich
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 28 Lis 2015 22:25 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1240
Loty: 116
Kilometry: 157 931
niebieski
Odwołanie biletu? Co to jest? Pierwsze słyszę, no ale.... być może. Poczytaj warunki swojego ubezpieczenia tam znajdziesz na pewno odpowiedzi na swoje pytania, oni Ci ewentualnie zwrócą kasę, nigdy Ryanair, od nich tylko ten mail, o nie stawiennictwu na lot dostaniesz. Chcę dodać, że Ryan czasami zwraca kasę jak udokumentuje się chorobę i inne losowe zdarzenia, jest ten temat forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 30 Lis 2015 11:58 

Rejestracja: 20 Lis 2015
Posty: 6
Witam, mój angielski jest kiepski, przetłumaczy ktoś co odpowiedzieli, z góry dziękuję.

I acknowledge receipt of your email dated 28th November 2015.

It is with regret that I have learned of your reasons for contacting us on this occasion.
​​
I wish to confirm that I have processed a Travel Credit in respect of your confirmation number AW8B4A. The amount of the Travel credit you have received is 566.00 PLN.

Please find on the next page our Travel Credit Conditions of Use.

I trust that the above has been of assistance.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 30 Lis 2015 12:03 

To czego się spodziewałem: masz 566 zł kredytu do wydania na inne wybrane przez was loty liniami Ryanair
Góra
 PM off  
      
#80 PostWysłany: 30 Lis 2015 12:14 

Rejestracja: 20 Lis 2015
Posty: 6
To fajnie, dzięki. Na pewno skorzystamy. Jak długo ten kredyt jest ważny, jak się z niego korzysta, przyślą jakiś voucher?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Kashpir, myca007 oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group