Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 15 Wrz 2015 10:10 

Rejestracja: 05 Maj 2011
Posty: 263
niebieski
Mercure Gdańsk Posejdon
GOLD
-welcome drinki x2 do wyboru wino, dowolne piwo butelkowe, piwo lane lub soft drinki
- upgradu brak bo wszystkie pokoje taki sam standard maja
- z fast check-in nie korzystałem
- chciałem late check-out ale zostalem poinformowany ze mam po śniadaniu sie zapytac czy sa wolne miejsca. .. czy tak to dziala zazwyczaj ze przy check in nie powiedza ze mozna dłużej byc w pokoju ??
- w pokoju dwie butelki wody oraz zestaw do parzenia herbaty i kawy

Hotel bardzo fajny, widac ze nie dawno byl remont. Pokoje nowoczesne, czyste i łóżka wygodne.
Brak klimatyzacji jest zastanawiający, ciekawe jak z temperatura w lato.

Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone .

W cenie noclegu basen silownia i sauny
_________________
http://flightdiary.net/futrzak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN
Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍 Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍
#342 PostWysłany: 15 Wrz 2015 11:58 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 463
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Mercure Gdynia Centrum (wcześniej Orbis Gdynia)
SILVER, rezerwowałem najtańszy pokój

- 2 szt. welcome drink (kawa, soft drinki, wino, piwo) na pokój (rezerwowałem na swoje nazwisko 4 pokoje i do każdego otrzymałem 2x welcome drink, razem 8)
- pokój na 11 piętrze z widokiem na morze (najwyższe piętro, wszystkie pokoje obok siebie).
- w pokoju dwie butelki wody oraz zestaw do parzenia herbaty i kawy,
- późne wymeldowanie do 15.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#343 PostWysłany: 15 Wrz 2015 14:24 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
futrzak napisał(a):
Mercure Gdańsk Posejdon
GOLD
- upgradu brak bo wszystkie pokoje taki sam standard maja
- chciałem late check-out ale zostalem poinformowany ze mam po śniadaniu sie zapytac czy sa wolne miejsca. .. czy tak to dziala zazwyczaj ze przy check in nie powiedza ze mozna dłużej byc w pokoju ??

Trochę trudno byłoby mi uwierzyć, że hotel marki Mercure ma wszystkie pokoje w jednym standardzie, ale w tym konkretnym nie byłem, więc nie wypowiadam się ;)
Późne wymeldowanie na ogół ustala się w sposób wiążący dla hotelu (a nie gościa hotelowego) podczas zameldowania i jest ono przyznawane w miarę dostępności. Oczywiście chodzi o dostępność dla pokoju, który otrzymujesz. W opisanym przypadku widocznie miałeś do czynienia albo z niekompetentną osobą na recepcji, albo z osobą ucząca się, której zasoby nie zostały jeszcze skażone wiedzą na temat określonych zasad. Recepcjonista zawsze może też sprawdzić, czy jest dostępny jakiś inny pokój, dla którego istnieje możliwość późnego wymeldowania. Dlaczego nie zrobiono tego w ten sposób, trudno powiedzieć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 15 Wrz 2015 16:28 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Zdarza się, że wszystkie pokoje w Mercure mają ten sam standard, zwłaszcza, jeśli zostały one przekształcone z dawnych Orbisów (np. Mercure Cieszyn).

Co do późnego wymeldowania, to może tak jak opisałeś działa to, jak ktoś ma pobyty jednodniowe, ale gdy ktoś nocuje dłuższą ilość nocy, to skąd hotel już przy Twoim zameldowaniu ma wiedzieć jakie będzie obłożenie pokojów za kilka dni? Oczywiste jest to, że najlepiej pytać o to ostatniego dnia, wtedy hotel dokładnie wie czy i ew. do której może gościowi pozwolić pozostać w pokoju. A w razie czego nigdzie nie ma problemów z zostawieniem bagaży i wróceniem po nie np. wieczorem, jeśli nawet pokój trzeba oddać standardowo do południa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#345 PostWysłany: 15 Wrz 2015 17:56 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Skąd masz pewność, że wszystkie pokoje w konkretnym hotelu są w jednym standardzie?

Co do kwestii usługi późnego wymeldowania chyba się nie rozumiemy. Jest to korzyść dla członków programu lojalnościowego LCAH o statusach Gold i Platinum. Z tego powodu podczas zameldowania osób posiadających takie statusy recepcjonista może na nasze życzenie (choć moim zdaniem sam powinien to zaproponować) dodać taką usługę do naszego pobytu. Długość pobytu nie ma tu żadnego znaczenia. Istotne jest to, czy późne wymeldowanie jest możliwe dla otrzymanego pokoju w momencie naszego meldowania. Przy dużym obłożeniu może to być problem. Inaczej również może to wyglądać, gdy nie mamy rezerwacji i przychodzimy do hotelu "z ulicy", a dodatkowo hotel ma całkowite obłożenie. Zakładam jednak, że są to sporadyczne przypadki. Na ogół przy wczesnych rezerwacjach osób ze statusami Gold i Platinum hotele zakładają, że gość będzie chciał skorzystać z przysługującego mu prawa do późnego wymeldowania. Dlatego nie rezerwują tego samego pokoju dla innych gości na tzw. zakładkę, czyli wymeldowanie i zameldowanie w danym pokoju tego samego dnia. Właśnie po to, aby pokój był do dyspozycji dla usługi późnego wymeldowania, niezależnie od tego czy gość z niej skorzysta, czy nie. Dopiero w miarę wzrostu obłożenia sięga się po takie pokoje i wówczas usługa może nie być dla nas dostępna. Tak to powinno działać w teorii. W praktyce bywa różnie. Często w momencie zameldowania dowiadujemy się, że z powodu całkowitego obłożenia późne wymeldowanie jest niemożliwe. Oczywiście nie widać tego obłożenia, bo hotel jest pusty, ale co im zrobisz? :) Podkreślę raz jeszcze - o późne wymeldowanie należy pytać podczas zameldowania (zgodnie z warunkami programu lojalnościowego LCAH) a nie dzień przed wymeldowaniem, bo wówczas rzeczywiście może się okazać, że usługa nie jest dostępna. Skoro zapytanie w tej sprawie nie zostało złożone w momencie zameldowania, hotel nie dostał jasnej informacji w tej sprawie i zarezerwował pokój dla nowego gościa. W sumie miał prawo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#346 PostWysłany: 15 Wrz 2015 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1687
srebrny
Ibis Styles Lwów:

-check-in o 9 rano
-wymeldowanie o 18
-2x drink

Upgrad'u i wstawki nie dostałem. Nie wiem czy z racji wczesnego przybycia, czy pełnego obłożenia.
Hotel otwarty półtora miesiąca temu, wszystko jeszcze pachnie świeżością.
Na śniadanie spory wybór ciepłych dań. Pokoje niestety odrobinę ciasne, lecz ogólnie należy się wysoka nota.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#347 PostWysłany: 15 Wrz 2015 18:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
@egg W Mercure Gdańsk Posejdon są faktycznie pokoje o jednym standardzie, chociaż jedne są z dodatkową sofą a drugie bez więc może te z sofą dałoby się podciągnąć pod wyższy standard ;)

@flus W Mercure Cieszyn oprócz standardowych są jeszcze superiory (choć wielkość jest taka sama tylko dokładają kapcie, szlafrok, żelazko z deską, ekspress na kapsułki), studio rodzinne (choć znowu to połączone dwa standardowe) ale apartament (sztuk dwa w hotelu) to już salon z sypialnia, dużą łazienką i osobną dodatkową ubikacją (ogólnie bardzo polecam). Odnośnie dłuższej liczbie nocy faktycznie dopiero w ostatnim dniu wiedzą jakie jest dokładne obłożenie na następny dzień. Choć np. w Mercure Gdynia w ostatnim dniu pobytu najpierw spytali się do której potrzebuję przedłużenie pobytu, potwierdzili że do godz. 18 nie ma problemu a na samym końcu spytali się o numer pokoju, więc jak recepcja chce być bardzo miła dla gości zapewne może wcześniej określić check-out. Tak jak pisze @egg teoria a praktyka to niekiedy dwie różne kwestie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#348 PostWysłany: 15 Wrz 2015 19:51 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Pokoje z dodatkową sofą można jak najbardziej podciągnąć pod wyższy standard, podobnie pokoje o większej powierzchni. Czasami jest to bardziej odczuwalne jakościowo niż dostępność szlafroka i papci ;)

Czy Twoje opinie w temacie późnego wymeldowania są poparte doświadczeniami z konkretnymi hotelami? Zgodnie z zasadami programu lojalnościowego LCAH późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu do hotelu, czyli podczas meldunku. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której hotel próbuje umówić się ze mną, że skorzystam z usługi pod warunkiem, że mój pokój pozostanie niezarezerwowany przez innego gościa do dnia mojego wyjazdu. Czy hotel nie ma innych pokoi, które może wynająć? Oczywiście, że ma. Pomijam jakieś ekstremalne przypadki powodujące wysokie obłożenie. A jeśli nawet hotel ma dużo rezerwacji, a ja w momencie meldunku wyraziłem wolę skorzystania z późnego wymeldowania, pokój nie może zostać mi zabrany do terminu jego opuszczenia, na jaki się z hotelem umówiłem. Taki pokój najczęściej wynajmuje się później gościom przyjeżdzającym do hotelu wieczorem lub bez wcześniejszej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#349 PostWysłany: 15 Wrz 2015 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Dokładnie, wyższym standardem może też być widok na morze a nie na blok obok z drugiej strony hotelu.

Logika nakazywałaby aby późniejszy check-out załatwiać od razu, gdyż można wtedy dokładnie zaplanować ostatni dzień i dopasować godziny wymeldowania do wyjazdu. Tak sobie zanalizowałem wymeldowania w Accorze z ostatniego czasu i mimo wszystko proszę o późne wymeldowanie raczej w ostatnim dniu ale nie dlatego że w pierwszym nie dało się załatwić tylko akurat nie pamiętam żeby mi odmówiono. Na wstępie zawsze proszę nie mówiąc nic o statusie w Le Club i przeważnie słyszę: niestety wymeldowanie jest o 12 / ciężko będzie bo duże obłożenie, dopiero dalej z uśmiechem wspominam że gold/platinum i jakoś nie oponują (może to mój urok osobisty w co żona wątpi a może nad wyraz duże gadulstwo i dla świętego spokoju się zgadzają ;) Najciężej w Polsce było chyba w Dosłońcu i Opolu ale ostatecznie zawsze później dało się opuścić hotel w czasie który chciałem. Podsumowaniem może być, że wszystko zależy i tak od osoby na recepcji ale od czego jest prośba o rozmowę z menadżerem, oczywiście wszystko w grzecznej atmosferze.

Jest też patent, który się sprawdza jak podróżujemy ze znajomymi, którzy mają akurat niższy status, zawsze najpierw załatwiam wszystkie możliwe udogodnienia na początku i z reguły później znajomi dostają to samo mimo, że niekiedy nie wynika to z regulaminu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#350 PostWysłany: 16 Wrz 2015 06:57 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
egg napisał(a):
Zgodnie z zasadami programu lojalnościowego LCAH późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu do hotelu, czyli podczas meldunku.


Zasady zasadami, ale ja w 3/4 przypadków przy dłuższych niż jednodniowe pobytach spotkałem się z sytuacją, że późne wymeldowanie było możliwe do potwierdzenia dopiero w ostatnim dniu, po sprawdzeniu obłożenia od kolejnej doby noclegowej.
I jest to całkowicie zrozumiałe, hotel kilka dni wcześniej przecież nie wie na 100%, czy nie zostaną np. wykupione wszystkie pokoje tego samego typu, jaki otrzymałeś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 16 Wrz 2015 17:21 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#352 PostWysłany: 18 Wrz 2015 16:50 

Rejestracja: 28 Maj 2014
Posty: 76
Gold

Mercure Krynica Zdrój (6 dni)
Upgrade do apartamentu, bez upominania, brak uzupełnienia barku mimo prośby.
Szlafroki + Papcie
Nesspresso
Drink tylko dla 1 osoby(po upomnieniu) ale za to wino jakiekolwiek z karty i do tego 250 ml;)
W pokoju biała czekolada jako wstawka
Dziwna praktyka dzielenia gości accorowych i innych np. w dostępie do strefy saun czy leżaków na zewnątrz. Oczywiście na niekorzyść accora- jedno wejście za osobę to 60 zł;)

Ogólnie hotel polecam ale trzeba wiedzieć co Ci przysługuje.
Ps. Można się naciąć na pokój "privelige". W innych hotelach ten pokój oznacza darmowe softy z minibarku, w tym hotelu oznacza to tyle, że barek będzie uzupełniony od razu a nie dopiero na życzenie;)
_________________
____________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#353 PostWysłany: 18 Wrz 2015 17:57 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
egg napisał(a):
Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację.


Moim zdaniem to zwykła literówka, bądź nieścisłość, jakich było niegdyś wiele w zasadach Le Club. Późne wymeldowanie powinno dotyczyć momentu wyjazdu, a wczesne zameldowanie - momentu przyjazdu.

A jeśli Accor będzie miał z tego tytułu coraz więcej reklamacji, do czego jawnie namawiasz, to pewnie szybko regulamin zostanie poprawiony.

Nie rozumiem co to za problem, żeby dowiedzieć się ostatniego dnia pobytu, czy możemy go jeszcze o kilka godzin przedłużyć, a nawet jeśli nie, to przecież zawsze można zostawić bagaże w hotelu...

-- 18 Wrz 2015 18:00 --

TMB napisał(a):
Dziwna praktyka dzielenia gości accorowych i innych np. w dostępie do strefy saun czy leżaków na zewnątrz. Oczywiście na niekorzyść accora- jedno wejście za osobę to 60 zł;)

A to jest ciekawe - ja rezerwowałem ten hotel normalnie ze strony Accora i nie musiałem dodatkowo płacić 60 zł za wejście do strefy saun, nawet nie wiedziałem, że taka opłata występuje dla niektórych gości...
Próbowałeś to reklamować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#354 PostWysłany: 18 Wrz 2015 18:13 

Rejestracja: 22 Kwi 2014
Posty: 49
Loty: 115
Kilometry: 113 271
flus napisał(a):
A to jest ciekawe - ja rezerwowałem ten hotel normalnie ze strony Accora i nie musiałem dodatkowo płacić 60 zł za wejście do strefy saun, nawet nie wiedziałem, że taka opłata występuje dla niektórych gości...
Próbowałeś to reklamować?


Byłem w sierpniu w Krynicy i też się z tym zetknąłem. Po przyjściu na basen pracownik zapytał czy mamy pakiet z saunami - odpowiedziałem, że nic o tym nie wiem, żeby sauny były płatne a on na to, że jeśli "nie ma nas na liście" to obowiązuje ww. opłata. Na liście oczywiście nas nie było bo sauny są darmowe tylko dla gości, którzy korzystają z oferty pakietów hotelu a nie tych ze strony Accora :? przeszedłem się do recepcji gdzie recepcjonista nie był w stanie mi pomóc i zawołał kierownika - ten z kolei poinformował, że ta opłata została wprowadzona niedawno i jeśli chcemy skorzystać z saun musimy zapłacić. Powołałem się na stronę hotelu w portalu Accora gdzie sauny nie były oznaczone jako płatne (tak jak np. parking). Pan chwilę się zastanowił i stwierdził, że w takim razie sauny będą dla nas bezpłatne ale oznaczenie na stronie zostanie zmienione (i z tego co widzę faktycznie zostało).

Ogólnie hotel prowadzi dziwną politykę segregowania gości - z jednej strony chcą korzystać z zalet bycia hotelem sieciowym a z drugiej prowadzą "faworyzowanie" ofert własnych.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
koza91 uważa post za pomocny.
 
      
#355 PostWysłany: 18 Wrz 2015 19:03 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Witam :)

Status: gold
pobyty: wrzesień 2015

Otrzymane korzyści:

Mercure Mrągowo:
- upgrade do pokoju superior
- napój powitalny dla 1 os.
- upominek VIP - 4 pralinki

Mercure Wisła Patria:
- napój powitalny dla 2 os - mogą być również drinki :)
- upominek VIP - ciasto z karty w restauracji dla 2 os (sernik lub szarlotka)
- upgrade - brak, ponieważ hotel był w pełni obłożony

Mercure Cieszyn
- napój powitalny dla 1 os
- upominek VIP: piwo, prince polo, jabłko (wszystko po 2 szt) oraz suszone owoce i orzechy
- upgrade z pokoju standard do apartamentu
- poprosiłem również o zniżkę na restaurację i otrzymałem 10%
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#356 PostWysłany: 21 Wrz 2015 00:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Mercure Hotel Plaza Essen
Status PLATINUM
wrzesień 2015

- brak upgrade. Zamówiony pokój standard i otrzymałem standard, pomimo tego, że wysyłałem wcześniej maila z prośbą o upgrade - trochę mnie to zdegustowało przy cenie 92 EUR za pokój 2 osobowy ( co prawda w większości zapłacone punktami, ale zawsze...)
- voucher na drinka powitalnego tylko dla 1 os
- wczesny check-in o godz. 10.00 ( prosiłem wcześniej w mailu )
- zniżka 10% na dania i napoje w restauracji/barze

Hotel zdecydowanie najlepsze lata ma za sobą (wystrój na oko z lat 90-tych) - raczej nie dałbym mu tych ****, blisko do centrum miasta, śniadania bogate i smaczne. Dziwne reguły dla gości hotelowych odnośnie basenu: można z niego korzystać jedynie w godz. 7-9 oraz 17-22
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#357 PostWysłany: 21 Wrz 2015 10:13 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7378
HON fly4free
danziger napisał(a):
Mercure Hotel Plaza Essen
Dziwne reguły dla gości hotelowych odnośnie basenu: można z niego korzystać jedynie w godz. 7-9 oraz 17-22
podobne zasady - tzn. basen (lub sauna/spa) czynne w określonych godzinach - obowiązują w wielu hotelach, np. Mercure Jelenia Góra, Radisson Warszawa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#358 PostWysłany: 21 Wrz 2015 11:13 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1107
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Novotel Warszawa Centrum

Platinum
Zarezerwowane dwa pokoje. Oba przygotowane to pokoje typu King (rzekomo upgrade ze standardu).
W jednym pokoju, który był przygotowany w momencie przyjazdu, wstawka (owoce, praliny, ekspres Krupsa).
Więc generalnie standard z "czymś" więcej.

Ponieważ drugi pokój nie był gotowy, a było już pora zameldowania, zapytałem o Executive. Z powodu pełnego obłożenia pojawiał się problem.
Ale udało się po powrocie z miasta dostać executive na - jak mówię - wyraźne życzenie.

Na plus -> wstawkę miały oba pokoje :) Przy czym executive - bez owoców.

Z benefitów - dodatkowo późne wymeldowanie do 17.00. Na oba pokoje.
Drink powitalny *2 (wino, piwo lub bezalkoholowy)
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#359 PostWysłany: 21 Wrz 2015 12:40 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
flus napisał(a):
egg napisał(a):
Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację.

Moim zdaniem to zwykła literówka, bądź nieścisłość, jakich było niegdyś wiele w zasadach Le Club. Późne wymeldowanie powinno dotyczyć momentu wyjazdu, a wczesne zameldowanie - momentu przyjazdu.
A jeśli Accor będzie miał z tego tytułu coraz więcej reklamacji, do czego jawnie namawiasz, to pewnie szybko regulamin zostanie poprawiony.
Nie rozumiem co to za problem, żeby dowiedzieć się ostatniego dnia pobytu, czy możemy go jeszcze o kilka godzin przedłużyć, a nawet jeśli nie, to przecież zawsze można zostawić bagaże w hotelu...

Nie ma problemu. Z przysługujących korzyści trzeba umieć korzystać. Jeśli ktoś tego nie potrafi, trudno coś na to poradzić. Swoją drogą, sam doradzasz składanie reklamacji w innych sprawach. Ja jedynie to sugeruję, z tym, że mam pewność, że mam rację. Nie mam zamiaru wyważać otwartych drzwi. Wystarczy zajrzeć do przewodnika po programie lojalnościowym LCAH, a jeśli to za mało, dostępne są również wersje obcojęzyczne. Nie sądzę, aby wszędzie występował ten sam błąd/nieścisłość. To co u nas nazywa się "późne wymeldowanie na życzenie" z dopiskiem "w zależności od dostępności w momencie przyjazdu" w innych wersjach językowych określane jest następująco:
- w wersji angielskiej brzmi to "late check-out on request" z dopiskiem "upon availability on arrival";
- w wersji francuskiej mamy "départ tardif sur demande" z dopiskiem "selon disponibilité à l’arrivée";
- w wersji niemieckiej występuje "Late Check-out auf Anfrage" z dopiskiem "Nach Verfügbarkeit bei der Ankunft";
- w wersji włoskiej znajdziemy "late check-out su richiesta" z dopiskiem "secondo disponibilità all'arrivo";
- w wersji rosyjskiej czytamy "поздний выезд из отеля по запросу" z dopiskiem "при наличии свободных номеров на момент прибытия".
Można by tak wymieniać. Niestety nie znam więcej języków ;)

Jeszcze jakieś wątpliwości?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#360 PostWysłany: 21 Wrz 2015 13:03 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
A co jeśli późne wymeldowanie nie jest dostępne w momencie przyjazdu, ale istnieje szansa, że pojawi się taka możliwość w momencie wyjazdu? W końcu są rezerwacje z możliwością anulacji i nawet jeśli wcześniej hotel wydaje się być w dniu wyjazdu w pełni obłożony, za kilka dni może sytuacja wyglądać inaczej.

Ja np. wolę w dniu przyjazdu usłyszeć, że teraz nie ma możliwości na 100% potwierdzić późnego wymeldowania, ale proszę dowiedzieć się w dniu wyjazdu, może coś się da zrobić, niż od razu dowiedzieć się kategorycznie, że późne wymeldowanie nie będzie możliwe - jeśli pracownicy mają się sztywno trzymać zasad.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group