Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 57  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 27 Lip 2015 15:18 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015
Posty: 20
Witajcie,

bilety są imienne. Kierowca ma prawo nie wpuścić osoby która ma bilet na nie swoje nazwisko. Aby zmienić nazwisko należy skontaktować się z naszym biurem obsługi (22 209-50-59 lub info.pl@luxexpress.eu). W przypadku biletów promocyjnych zmiana nazwiska wiąże się z opłatą (dopłata do ceny biletu standardowego + 8 zł za zmianę nazwiska).

Odnośnie "starszych braci" - firma jest jedna i nazwa się Lux Express, Simple Express i Lux Express to nasze dwie marki ;)
Obecnie nie mamy planów otwarcia linii Lux Express do Berlina i Pragi.

pozdrawiamy!
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#402 PostWysłany: 27 Lip 2015 15:21 

Rejestracja: 02 Lis 2014
Posty: 577
Zbanowany
Fajnie że nie porzuciliście profilu i znowu odpisujecie.
Jeszcze fajniej będzie jak odpiszecie na poprzednie pytania, w tym te mniej wygodne :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#403 PostWysłany: 27 Lip 2015 18:48 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015
Posty: 20
Odpiszemy, dajcie nam tylko chwilę na przewertowanie całej dyskusji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
pomoc lubi ten post.
 
      
#404 PostWysłany: 27 Lip 2015 19:30 

Rejestracja: 18 Lut 2015
Posty: 72
Promocja na Tour de Pologne

Od drugiego sierpnia na polskich drogach pojawi się mnóstwo rowerzystów,
a dzięki Lux Express, Wy możecie jechać razem z nimi!
Od dzisiaj aż do 30.07, wpisując kod promocyjny ”tourdepologne” możecie zakupić tanie bilety na trasy krajowe Lux Express.
Ilość promocyjnych biletów na każdy kurs jest ograniczona!

Trasy i ceny:
Warszawa-Tarnów, Warszawa-Rzeszów, Warszawa-Kraków (i z powrotem)
12 zł
Kielce-Kraków, Kielce-Warszawa, Kielce-Tarnów (i z powrotem)
6 zł

Okres sprzedaży: 27.07 - 30.07.2015
Okres podróży: 01.08 - 09.08.2015

Kod promocyjny: tourdepologne


http://luxexpress.eu/pl/promocja-na-tour-de-pologne
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#405 PostWysłany: 27 Lip 2015 19:50 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3957
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Lux Express napisał(a):
Odpiszemy, dajcie nam tylko chwilę na przewertowanie całej dyskusji ;)

Bardzo się cieszymy i żeby pomóc odnaleźć się w tym długim wątku to może zacznę powtarzanie pytań :)

W nawiązaniu do mojej wypowiedzi z tego wątku i sytuacji z "porwaniem" autobusu do Krakowa przez Rzeszowskich kierowców: lux-express-w-polsce-dyskusja-ogolna,35,64748?start=280#p593843

Moje pytanie brzmi:
Cytuj:
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Gdyby ktoś, powiedzmy po 1,5h czekania bez żadnej informacji co do dalszego rozwoju sytuacji stracił jednak cierpliwość i wybrał się na pociąg - zwrócilibyście poniesione koszty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#406 PostWysłany: 29 Lip 2015 21:17 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015
Posty: 20
Już odpowiadam :)

Poczuwamy się do odpowiedzialności na nasze błędy i staramy się je naprawiać. W opisanej przez Ciebie konkretnej sytuacji, która wynikała z naszej winy, pieniądze zostałyby prawdopodobnie zwrócone. Każda reklamacja rozpatrywana jest jednak indywidualnie.

pozdrawiam,
Justyna, Lux Express

-- 29 Lip 2015 21:32 --

aleart napisał(a):
Ja miałam inaczej. Kupiłam po dwa bilety z Warszawy i z powrotem. Po czym następnego dnia weszłam jeszcze raz na stronę i okazało się, że miejsca, które wykupiłam są nadal dostępne w systemie. Napisałam do nich, stwierdzili, że był błąd i wysłali mi nowe bilety, ale z dziwnymi miejscami i nie cztery tylko w sumie osiem. Po czy po kilku godzinach kolejny raz wysłali mi jakieś bilety na jeszcze inne miejsca.
Ogólnie muszę do nich napisać jutro i niech konkretnie potwierdzą, które miejsca są moje bo mam w sumie teraz na mailu 16 różnych biletów :)



Niestety mieliśmy problemy z systemem, stąd to zawirowanie z miejscami do Budapesztu. Sytuacja jest już jednak opanowana i wszyscy pasażerowie powinni już otrzymać od naszego biura obsługi informacje o prawidłowych miejscach. Gdyby jeszcze jednak coś było niejasne, dzwońcie lub piszcie: 22 209-50-59 i info.pl@luxexpress.eu.
Przepraszamy bardzo za te niedogodności!

-- 29 Lip 2015 21:36 --

J29 napisał(a):
Sorry jeśli to głupie pytanie, ale wcześniej mnie ten przewoźnik nie interesował. Czy tak jak na Simple Express jest pula biletów za 3 EUR pół roku wcześniej?


W Lux Expressie nie ma biletów za 3 euro na pół roku do przodu, są jednak znizki zależne od wieku oraz PINS, z którym można mieć zniżkę do 40%.

-- 29 Lip 2015 21:49 --

pomoc napisał(a):
To ja sie dołacze, zważajac że na tym forum Luxexpress odpowiada tylko wybiórczo na pochlebne komentarze. Kierowcy z nowego naboru sa bardzo niezdyscyplinowani - jeden przy problemi z obsluga (moim) strony i dotyczacym tego pytaniu, chamsko stwierdzil ze "jak cos jest problemem to on musi dzwonic na estoński numer i ze specjalnie dla mnie tego nie zrobi i ze to ja mam problem" I sobie odjechal. Sytuacje rozumiem, sposob przekazu niezbyt.
Dalej: kierowca przyjezdzajacy na dworzec w Krakowie po godzinie odjazdu stwierdzil ze "nic sie nie stalo, bo w Kielcach bedziemy o czasie". Nie byliśmy.
Dalej: kubki na kawe w obecnym rozmiarze sa malo praktyczne. Napoju nalewa sie na tyle duzo w stosunku do wielkosci kubka, ze na kazdej dziurze (a tych na naszej wspanialej siodemce nie brakuje) cos sie wylewa. I potem ja wsiadam do autokaru, ide do swojego miejsca, wyciagam stolik... A tu caly upaprany kawa. Nie wiem jak czyscicie siedzenia, ale radzilbym zainwestowac w gleboksze kubki.

Mieliscie byc alternatywa dla samochodu biznesmena, a robicie sie Polskimbusem z wieksza przestrzrnia na nogi i automatem z kawa... :(

@majonez, przez formularz niezadowolnego pasażera pewnie sie da - nie beda sobie na start czarnego PRu robić :P


Cały czas rozmawiamy z kierowcami o naszych standardach obsługi klienta. Przykro mi, że któryś z nich zachował się nieodpowiednio. Zawsze jeśli wiemy o tego typu sytuacji (i wiemy który kierowca), rozmawiamy o tym i tlumaczymy jak należy reagować i co robić. Z drugiej strony, wiemy że jest to jednak proces wymagający niestety czasu (zwłaszcza że dla wielu kierowców część rzeczy jest nowa). Często również jesteśmy na Marymoncie, żeby widzieć na własne oczy co się dzieje i na co zwracać uwagę, ew. coś wytłumaczyć.

Kubeczki są już dobre, w części ekspresów zmienione też już zostały ustawienia dotyczące ilości płynu, więc powinno byc ok :)

-- 29 Lip 2015 21:57 --

miszczu17 napisał(a):
ciacho, też jechałem dzisiaj tym kursem i pojawiły się komentarze, że to ani "LUX" ani "EXPRESS" :lol: Zastanawiające jest jednak jedno - skoro "rzeszowscy" kierowcy podebrali autobus "krakowski", to gdzie był ten "rzeszowski"? W ogóle nie go nie było, czyli konkretna klapa dla Luxa... No ale nic, mam voucher na kolejny przejazd za połowę ceny, tylko czy będę miał odwagę nim jechać, gdy będzie zależało mi na dotarciu do celu o konkretnej godzinie...


Odnośnie sytuacji z 22.06: nie wynikała ona z braku odpowiedniej liczby autokarów, ale niestety z błędu w komunikacji między paroma osobami. Ta sytuacja została przez nas dokłądnie omówiona i sprawdzona, aby nigdy nic podobnego się nie wydarzyło. Aby zapobiec podobym sytuacjom zostały też wprowadzone odpowiednie procedury. Jeszcze raz przepraszamy, bijemy się w pierś i obiecujemy, że taka sytuacja się nie powtórzy!
Góra
 Profil Relacje PM off
12 ludzi lubi ten post.
pomoc uważa post za pomocny.
 
      
#407 PostWysłany: 29 Lip 2015 22:21 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
Lux Express napisał(a):
Odnośnie sytuacji z 22.06: nie wynikała ona z braku odpowiedniej liczby autokarów, ale niestety z błędu w komunikacji między paroma osobami.

Jak "krokodyle" zaczną to analizować...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#408 PostWysłany: 29 Lip 2015 22:33 

Rejestracja: 02 Lis 2014
Posty: 577
Zbanowany
Lux Express napisał(a):
Często również jesteśmy na Marymoncie, żeby widzieć na własne oczy co się dzieje i na co zwracać uwagę, ew. coś wytłumaczyć.
? Sprawdzę, ale o ile w najbliższym czasie unikniecie kolejnych wpadek - będziecie moją kafejką internetową nr 1 w PL (i na Węgrzech ;) ) :3
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#409 PostWysłany: 30 Lip 2015 13:14 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
Uwaga Rzeszów! Już od 31.07.2015 aż do 29.08.2015 będziecie mogli zakupić bilety do i z Rzeszowa za symboliczną ZŁOTÓWKĘ!
Mamy w sumie 1500 promocyjnych biletów i aż 50 dziennie!
Więcej informacji o promocji znajdziecie na: http://luxexpress.ee/pl/1500-biletow-dla-rzeszowa
a bilety kupicie tu: https://bilety.luxexpress.eu/wyjazdy-harmonogram

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#410 PostWysłany: 30 Lip 2015 17:00 

Rejestracja: 25 Paź 2013
Posty: 172
O godzinie 1.00 czasu polskiego czy estońskiego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#411 PostWysłany: 30 Lip 2015 17:10 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
Po Polce jezdzi polska spolka-corka LuxExpress Polska sp. z o.o. wiec raczej posluguja sie czasem warszawskim;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#412 PostWysłany: 30 Lip 2015 17:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
@digger - nie do końca :) Ostatnio w nocnej promocji pomimo wyraźnie podanych godzin, było godzinne opóźnienie, więc jednak system działa wg innej strefy czasowej :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#413 PostWysłany: 30 Lip 2015 17:19 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 693
niebieski
Dokładnie tak. Potrzebowałem ostatnio biletu i musiałem czekać do 1:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#414 PostWysłany: 30 Lip 2015 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2235
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
uwag sporo, ale wnioski są wyciągane, a nie wszyscy tak robią - plus.

Jechałem raz, kierowcy mega, mogłem wejśc do autokaru 40 minut przed rejscem (wyjazd był o północy, to nawet nie było się gdzie schować) i jeszcze dostałam "kakaoko dla Pana mamy, na dobry sen" :) niby drobna rzecz a cieszy.

ps. Pamiętacie zakupy biletów u konkurencji, na początku działalności ? dajmy im czas, a czuje że będzie bardzo dobrze.
Zwłaszcza jak PB dodał do floty "nowe" autokary, w "nowym" rozładzie siedzeń, gdzie sredniej wielkości tyłek ledwo się mieści :) :)
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#415 PostWysłany: 30 Lip 2015 18:59 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 316
niebieski
Czy nie można w ramach systemu rezerwacji dodać opcji dzień wcześniej i dzień później, aby łatwiej było przechodzić pomiędzy dniami. Na razie jest to strasznie mało wygodne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#416 PostWysłany: 30 Lip 2015 19:56 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
szymonpoznan1 napisał(a):
@digger - nie do końca :) Ostatnio w nocnej promocji pomimo wyraźnie podanych godzin, było godzinne opóźnienie, więc jednak system działa wg innej strefy czasowej :)


Wydaje mi sie, ze wlasnie dlatego polska promo zaczyna sie o 1 w nocy, co wyraznie oglosili.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#417 PostWysłany: 30 Lip 2015 20:39 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
suszek napisał(a):
Jechałem raz, kierowcy mega,

I mieścili się w fotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#418 PostWysłany: 30 Lip 2015 23:26 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1119
Loty: 40
Kilometry: 33 710
niebieski
Szkoda że LE ma mniejszy tabor niż PB , bo mógłby bardziej rozwinąć skrzydła, ale dajmy mu czas , na pewno nowe trasy jeszcze w tym roku , a czy mają zamówienie na nowe autokary ???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#419 PostWysłany: 31 Lip 2015 02:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6143
HON fly4free
promocja widmo :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#420 PostWysłany: 31 Lip 2015 08:42 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
mezo23 napisał(a):
Szkoda że LE ma mniejszy tabor niż PB , bo mógłby bardziej rozwinąć skrzydła, ale dajmy mu czas , na pewno nowe trasy jeszcze w tym roku , a czy mają zamówienie na nowe autokary ???

Planują nowe trasy, to i furmanki muszą mieć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 57  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group