Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 138 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 24 Cze 2015 15:51 

Rejestracja: 18 Sty 2015
Posty: 11
Na stronie ludzie pisza ze anuluja z flipo.pl:

http://www.fly4free.pl/hit-tanie-loty-d ... nt-page-6/

Zaraz napisze im komentarz zeby ich tu przekierowac
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
#102 PostWysłany: 24 Cze 2015 15:53 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
Ludzie piszą ze z flipo lecą anulacje na loty do Tokio

http://www.fly4free.pl/hit-tanie-loty-d ... nt-page-6/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 24 Cze 2015 16:26 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 440
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
niebieski
Te wszystkie komentarze są bez żadnych konkretów np. nie ma informacji czy bilet był wystawiony czy była tylko rezerwacja?
Czy ktoś kto ma numer biletu też dostał informację o anulowaniu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 24 Cze 2015 16:39 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
nie :) i pewnie nie anulują. Za mała skala wydaje mi się.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 24 Cze 2015 16:53 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Mala skala? Moim zdaniem dość duża jak na spółkę wychodzącą z dołka finansowego...
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#106 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:10 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
To napisz ile osób kupiło bilety?
Ja wiem ile czasu deal był aktywny: max 2 godziny, do tej pory nie widać na forum ani nie słychać wielu osób które kupiły używając karty płatniczej, słychać natomiast laików którzy wybrali przelew.
Kwota standardowa biletów do Tokyo kształtują się między 1950-2160. Ja kupiłem w okolicach 950zł - ten tysiąc to aż tak dużo (nie licząc jeszcze 2 pozostałych odcinków)
Nie dramatyzujmy. Zobaczymy jak będzie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
RamonJola lubi ten post.
 
      
#107 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:27 

Rejestracja: 28 Kwi 2012
Posty: 534
niebieski
Moja korespondencja z flipo:

Potwierdzam,  że otrzymałem e-mail i proszę o zwrot środków. Zaakceptowałem Wasz regulamin,  co kończy sprawę.
Będę pamiętał aby następnym razem wybierać innego agenta,  który wystawia bilety na bieżąco,  a nie po dobie (gdy cena urosła o 200 %) informuje o odstąpieniu od wystawienia biletu.
Z poważaniem, 
Grzegorz XXX


Dnia 24 czerwiec 2015 o 16:59 Ewa XXX <info@flipo.pl> napisał(a):

Szanowny Panie XXX
chcielibyśmy poinformować, że linie lotnicze anulowały Pańską rezerwację do Pekinu. W związku z anulowanym lotem  nie mogliśmy wystawić biletu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Proszę potwierdzić otrzymanie tego maila abyśmy mogli rozpocząć proces zwrotu
Dziękujemy i życzymy miłego dnia. 
Pozdrawiam
Ewa XXX
Centrum Obsługi Klienta 
Nam. SNP 6
811 06 Bratysława 
Tel: +48 22 295 36 56, 
Fax: +48 22 295 36 59, 
E-mail: info@flipo.pl, www.flipo.pl
************************************Uwaga*********************************************** Zakupieniem produktów na portalu www.flipo.pl automatycznie zgadzają się Państwo z Regulaminem spółki pelicantravel.com, opublikowanymi na stronie internetowej www.flipo.pl oraz z warunkami dostawców oferowanych przez portal internetowy flipo.pl. **************************************************************************************** 
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:28 

Dobrze, nie dramatyzujmy ale też nie zaklinamy rzeczywistości :)
Trzymam kciuki byście polecieli bez przeszkód.


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 24 Cze 2015 17:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#109 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
@niedzwiecki.pl - płaciłeś przelewem, tak? To nie wina pośrednika tylko Twoja. Flipo wystawia bilety na bieżąco, ale jak zapłacisz kartą. Przelew logiczne że nie dojdzie od razu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
W tych czasach ludzie płacą jeszcze przelewami jak są takie errory?
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#111 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 2003
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
Szczególnie po casusie OLT...
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Dobrze, że nie przekazem :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#113 PostWysłany: 24 Cze 2015 17:54 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
Panowie i Panie, a co jakby jeszcze im skomplikować ew. anulację biletów. Jest możliwość wybrania miejsca za dopłatą i wykupić go, będą dwie transakcje jedna z pośrednika inna bezpośrednio z LOT'u. Co myślicie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:04 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3458
srebrny
Nie będzie to miało żadnego wpływu na możliwość anulacji
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
michal24 uważa post za pomocny.
 
      
#115 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:22 

Rejestracja: 28 Kwi 2012
Posty: 534
niebieski
Płaciłem kartą 1159 PLN za RIX-PEK-ZRH i blokada została założona natychmiast.
Płakać nie będę, ale flipo nie popisało się refleksem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
A to dziwne, wcześniejsze informacje o anulacjach pochodziły chyba tylko od ludzie płacących przelewem. Miałeś w ogóle wystawiony etix i został anulowany, czy w ogóle go nie było? Może dokonałeś płatności w chwili gdy LOT naprawiał błąd i bilet nie był w ogóle wystawiony?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:43 

Rejestracja: 28 Kwi 2012
Posty: 534
niebieski
Zapłaciłem kartą, ale etix nie został wystawiony. Zaczekałem dobę i poprosiłem o etix i otrzymałem odpowiedź jaką podałem powyżej.

-- 24 Cze 2015 18:47 --

Rezerwację otrzymałem wczoraj o godzinie 16:08 czasu polskiego czyli tu w Seulu była 23:08.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 24 Cze 2015 18:47 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
Czyli niestety trafiłeś na naprawę błędu ze strony LOTU.
Jak dotąd BRAK PRZYPADKU osób płacących kartą i mających wystawione już bilety którym zostały one "zabrane" :)
Czekamy...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 24 Cze 2015 21:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Jak ktoś płacił przelewem i dostał anulację to to nie jest żadna anulacja, tylko głupota :)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#120 PostWysłany: 24 Cze 2015 21:39 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 90
Dzień dobry,

dziękujemy za wszystkie wpisy i komentarze.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji, niestety w tych oklicznościach niemieliśmy żadnego wpływu na możliwość wystawienia biletów. Linia lotnicza po dokonaniu rezerwacji zmieniła w systemie rezerwacyjnym status lotów podróży z HK (potwierdzony/confirmed) na UC (niepotwierdzony/ unable closed), co uniemożliwiło nam wystawienie zakupionych biletów. Nasi agenci próbowali jeszcze odnawiać wszystkie anulowane rezerwacje, jednak system rezerwacyjny nie umożliwiał już dokonania rezerwacji, na tej samej trasie w pierwotnej cenie.

Rezerwacje, którym bilety zostały wystawione są wporządku i ważne.

Klientom, którym system nie umożliwił wystawienia biletów, zwrot wpłaconej sumy został przeprowadzony w dniu dzisiejszym.

Jeszcze raz przepraszamy za powstałe komplikacje.

Jacek
_________________
Flipo.pl – codziennie tanie loty i świetne oferty biletów lotniczych. Sprawdź naszą aplikację mobilną i blog podróżniczy Flipohity.pl pełen porad, inspiracji oraz pomysłów na niezapomniane wyjazdy! Znajdź swój kolejny lot z Flipo.pl!
Góra
 Profil Relacje PM off
13 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 138 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group