Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 03 Lut 2012 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 302
niebieski
Witam serdecznie, wczoraj od razu po dodaniu nowych dat kupiłem dla znajomych 2x bilety ZNE [Zakopane] ->WAW->ZNE na okres majówki. Zapłaciłem, wszystko ok, bilety dostałem na maila po kilku minutach (cena ok. 40zł łącznie)

Następnie zacząłem szukać czegoś dla mnie, postanowiłem wybrać ZNE->WAW + WAW->LUB->WAW i powrót WAW->ZNE.
Cena była nieco wyższa bo wyniosła 83zł za 2 osoby, no ale co tam i tak taniej nie znajdę.
Wpisałem więc moje dane kontaktowe, zostałem przekierowany do banku, tutaj od razu wykonałem przelew na tę kwotę (dane automatycznie wpisane - mBank). Cóż, przelew poszedł a biletów brak. Jako, że już kilka razy kupowałem tutaj bilety byłem nieco zdezorientowany, więc od razu napisałem do firmy.

Fakt, kontakt bardzo dobry - odpisali gdzieś już po 1h.
Cytuj:
Witam,
Prosimy o cierpliwość, na chwile obecną mamy problem ze skompletowaniem Pana rezerwacji, oczywiście jak rozwiążemy problem skontaktujemy się z Panem.
Pozdrawiamy,
Zespół PolskiBus.com


Pomyślałem, że nie szkodzi - poczekam, nie robi mi przecież różnicy.
No ale po chwili ok. 20 min od powyższego maila. jeszcze jeden kolega chciał proste połączenie ZNE->KRK [1zł]. Kupiłem, zapłaciłem, no i bilet... od razu na mailu. Sprawa zaczynała się robić coraz dziwniejsza, ale zostawiłem, może przez noc je dostane.

A nie, guzik!
Cytuj:
Witam,
Na chwilę obecną mogę zaproponować tylko zwrot pieniędzy za dane bilety z zamówienia: 250**** [przyp. ukryłem nr] w wysokości 83zł.
Pozdrawiamy,
Zespół PolskiBus.com

Takiego maila dziś dostałem. Oczywiście w ogóle mnie to nie interesuje, ponieważ plany już sobie zrobiłem, hotel zamówiony na jeden nocleg, także o zwrocie nie ma mowy ponieważ, jakbym dostał te 83zł i chciał kupić raz jeszcze to obecnie zapłacę ok. 130zł.... Co nie ma żadnego ekonomicznego sensu...

Jak uważacie, jak ta sprawa się skończy i co powinienem robić. Jakie też mam prawa i co mogę robić?

Mam też teorię spiskową, że PolskiBus odrzuca co któreś zamówienie, przez co mam kupić raz jeszcze.... drożej.

Screen potwierdzający wpłatę (ukryłem numery).
Image

Pozdrawiam, Mikołaj ;)
_________________
Image Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wiosna 🌷☀️ All inclusive w luksusowym 5* hotelu na Riwierze Tureckiej za 1485 PLN 💎✨ Wiosna 🌷☀️ All inclusive w luksusowym 5* hotelu na Riwierze Tureckiej za 1485 PLN 💎✨
Kilka dni pod palmami 🇪🇸🌴 Przedłużony weekend w słonecznym Alicante za 649 PLN 😎 Kilka dni pod palmami 🇪🇸🌴 Przedłużony weekend w słonecznym Alicante za 649 PLN 😎
Offline
#2 PostWysłany: 03 Lut 2012 16:31 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 354
niebieski
Moze cos im system przeciazylo...teorii spiskowej bym sie nie spodziewaj. Probonuje napisac reklamacje w ktorej wyraznie prosisz o bilety ktore Cie interesuja. Problem moze byc jednak taki, ze Twoja rezerwacja przepadajac, nie zostawila u nich zadnych sladow w systemie co do Twojego wyboru polaczen. Jak tak, to raczej bedzie nie mozliwe, zebys dostal te bilety, a tylko oddadza Ci kase.
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 03 Lut 2012 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 302
niebieski
Tak, ale w pierwszym mailu już napisałem co dokładnie kupiłem, co odpowiada kwocie jaką zapłaciłem PolskiemuBusowi.

A to, że mógł zniknąć w ich bazie wpis no to z całym szacunkiem jaki do nich mam - ale to nie mój problem. System z ich strony się posypał. Nie uważam, że problemy z serwerem to moja wina.

Wiadomo zwrot kasy nie byłby problemem, gdyby nie fakt, że tych biletów w tamtej cenie już nie ma.
_________________
Image Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 03 Lut 2012 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 509
niebieski
Wysyłałeś im tego screena z przelewem? Zazwyczaj w takich sytuacjach rozwiązuje to problem i powinni ci wysłać bilety ale nie wiem jak PolskiBus się zachowuje w tego typu problemach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 03 Lut 2012 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 61
Loty: 120
Kilometry: 235 123
Moim zdaniem możesz napisać reklamację, ale prawdopodobnie nie dostaniesz biletów w cenie, w której ich juz nie ma.
Niekoniecznie nawaliły serwery firmy Polski Bus, byćmoze ktoś poprostu bookował takie bilety w tym samym momencie i Cię wyprzedził. W takiej wytuacji rezerwacja schodzi do systemu z błędem. Pracuję na systemie rezerwującym bilety lotnicze i tak to czasem wygląda. Czasami błąd w połączeniu internetowym powoduje to, że rezerwacja nie spływa do systemu linii, czy jakiegokolwiek systemu.
Na Twoim miejscu nie czekalabym na rozwiazanie reklamacji, bo cena - nawet ta 130pn Ci wzrosnie i bedzie jeszcze drozej. Nie jest to w koncu taka szalona roznica.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 03 Lut 2012 18:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 302
niebieski
Zapłaciłem 83zł i chce za tyle mieć bilety. Może zachowanie wydawać się dziecinne, ale tutaj chodzi o to że jak za coś płacimy, i coś nie jest z naszej winy to tylko oznacza że należy się pewna rekompensata.

Cytuj:
Witam,
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Są momenty, że przy przeciążeniu serwera występuje taki błąd i nie jesteśmy wstanie wygenerować biletów. Dlatego jeśli się Pan nie zgadza, proszę o wysłanie reklamacji na ten adres prześlemy ją do odpowiedniej osoby i zostanie ona rozpatrzona.

Jak najbardziej nie jest to celowe działanie z naszej strony, że odrzucamy niektóre płatności. Jest to naprawdę szczątkowy błąd systemu i bardzo nam przykro, że akurat przytrafiło się to Panu.

Pozdrawiamy,
Zespół PolskiBus.com

Co jednoznacznie oznacza że wina leży po stronie PolskiegoBusa.

@mordek: tak oni mają wszelkie informacje o tym przelewie, pieniądze też są u nich na koncie jak mniemam, bo podali nr transakcji.
_________________
Image Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 03 Lut 2012 22:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2802
niebieski
Nie czytalem wszystkich postów, ale w skrócie:

1. przekierowało cie do systemu posrednika
2. zapłaciłes posrednikowi
3. prawdopodobnie PB nie dostał informacji zwrotnej od pośrednika, że transakcja przebiegła prawidłowo (coś się stało, padł internet, połączenie, serwer, whatever, niekoniecznie to wina PB a być moze nawet twoja).
Chodzi o moment, kiedy wylogowujesz sie z banku i wracasz na strone PB - jesli np ją wyłączyłeś zanim wyswietlil sie komunikat o prawidłowym przebiegu operacji - w zasadzie to twoja wina :) Oczywiscie nie wiem jak było, podaje tylko przykład.

No a skoro nie dostał takiej informacji, to nie 'zaklepał' w systemie tych biletów dla ciebie i ktoś inny je kupił za tę cenę.

Takze tak naprawde to nie jest ich błąd tylko albo pośredniak, albo twój, albo przegladarki, komputera, łącza, ciężko powiedzięć, nie widząc danej sytuacji.

to tak bez wdawania sie w informatyczne szczegóły ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 03 Lut 2012 22:31 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 114
Dla poprawy atmosfery, bez obrazy, scenka z szatni: :lol:

_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 03 Lut 2012 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
Moim zdaniem z cywilnoprawnego punktu widzenia doszło do zawarcia umowy, trudności niestety mogą sprawić kwestie dowodowe, ale trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie całej sprawy.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#10 PostWysłany: 04 Lut 2012 15:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 302
niebieski
Blackall napisał(a):
Nie czytalem wszystkich postów, ale w skrócie:

1. przekierowało cie do systemu posrednika
2. zapłaciłes posrednikowi
3. prawdopodobnie PB nie dostał informacji zwrotnej od pośrednika, że transakcja przebiegła prawidłowo (coś się stało, padł internet, połączenie, serwer, whatever, niekoniecznie to wina PB a być moze nawet twoja).
Chodzi o moment, kiedy wylogowujesz sie z banku i wracasz na strone PB - jesli np ją wyłączyłeś zanim wyswietlil sie komunikat o prawidłowym przebiegu operacji - w zasadzie to twoja wina :) Oczywiscie nie wiem jak było, podaje tylko przykład.

No a skoro nie dostał takiej informacji, to nie 'zaklepał' w systemie tych biletów dla ciebie i ktoś inny je kupił za tę cenę.

Takze tak naprawde to nie jest ich błąd tylko albo pośredniak, albo twój, albo przegladarki, komputera, łącza, ciężko powiedzięć, nie widząc danej sytuacji.

to tak bez wdawania sie w informatyczne szczegóły ;)

W poście nad Tobą, zamieściłem odpowiedź, w której jasno widać że to była ich wina.
_________________
Image Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 09 Maj 2012 13:29 

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 82
Dla potomnych:

Witam,

Zgodnie z regulaminem :

"Umowa sprzedaży pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie dokonania przez Usługobiorcę zamówienia, uiszczenia zapłaty oraz otrzymania potwierdzenia zamówienia wraz z numerem Biletu pocztą elektroniczną."

Nie otrzymał Pan biletu, więc umowa nie została zawarta, a pieniądze zostały cofnięte.

Ufamy, że powyższe wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem. Jednocześnie informujemy, że postępowanie reklamacyjne uznajemy za zakończone, a wszelkie maile w tej samej sprawie pozostaną bez odpowiedzi.

Polskiemu Busowi dziękujemy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#12 PostWysłany: 09 Maj 2012 13:34 

Rejestracja: 21 Mar 2010
Posty: 101
Jestem w podobnej sytuacji, zrobilem wczoraj w sumie trzy rezerwacje, a na jedna nie dostalem ani potwierdzenia ani biletow. Czekam az mi zaksieguja na karcie operacje, zebym mogl wyslac im potwierdzenie pobranych pieniedzy, ciekawe jak to sie potoczy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#13 PostWysłany: 09 Maj 2012 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
michail napisał(a):
Polskiemu Busowi dziękujemy.


Ale o co chodzi? Odpowiedź jest rzeczowa, konkretna i rozsądna. Tak się rzucacie na ich serwery, że nawet nie dacie normalnie zamówień składać ;) (a oni swoja drogą powinni lepszych specjalistów od tego zatrudnić ;) ).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#14 PostWysłany: 09 Maj 2012 15:03 

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 82
Tak, racja. Odpowiedź rzeczowa i konkretna.
"Polskiemu Busowi dziękujemy." - to tylko moja opinia do mojego przypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#15 PostWysłany: 09 Maj 2012 15:09 

Rejestracja: 27 Lut 2012
Posty: 43
Dziękuj, dziękuj.. jak przyjdzie okazja to i tak z nimi pojedziesz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#16 PostWysłany: 09 Maj 2012 16:05 

Rejestracja: 18 Sty 2011
Posty: 118
raz miałam sytuacje że potwierdzenie dostałam, ale mojego numeru rezerwcji nie było u kierowcy.
Po prostu dopisał numer na listę i pojechałam.
Innym razem nie dostałam maila z potwierdzeniem, ale kasę mi ściągneli z konta. Wtedy na szczescie wydrukowałam potwerdzenie które pokazuje sie na stronie po kupnie bletu. Wydrukowałam je i znów kierowca dopisał mnie na listę.
Taki sytuacje chyba nie są rzadkością, bo dziś jadąc PB widziałam że na liście u kierowcy też był jakis numer dopisany długopisem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#17 PostWysłany: 09 Maj 2012 16:21 

Rejestracja: 21 Mar 2010
Posty: 101
Ja mialem sytuacje, ze na liscie kierowcy nie bylo mojego numeru biletu (a byl on kupowany ze znacznym wyprzedzeniem). Wowczas kierowca zadzwonil do kogos, potwierdzil ze numer ktory posiadam jest prawdziwy i wpuscil mnie.
Tym razem jednak nie dostalem ani potwierdzenia, ani biletu. Juz wyslalem maila na info@polskibus.com, zobaczymy co bedzie dalej. Kase z karty pobralo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Online
#18 PostWysłany: 09 Maj 2012 16:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4294
platynowy
Ja wczoraj kupowałem 2 bilety, płaciłem kartą, pieniądze zostały pobrane. Jednak dostałem e-mail tylko do drugiego zakupu, do pierwszego nic nie przyszło. Teraz muszę z nimi walczyć o zwrot 1 PLN :|
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#19 PostWysłany: 09 Maj 2012 22:04 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 584
Loty: 70
Kilometry: 83 301
Opisanych powyżej przypadkow zapewne jest więcej. Jeżeli jeszcze ktoś jest w podobnej sytuacji proszę aby na łamach forum ją opisał. W tej sprawie będziemy się starali usyskać stanowisko od zarządu firmy PolskiBus.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#20 PostWysłany: 09 Maj 2012 22:19 

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 256
Bez przesady, nie wiem jaki jest sens robic raban o to że nie udalo sie biletu za złotówke kupić. Jak się wszyscy nagle rzucili i dodatkowo wiekszośc pewnie nie czytała komunikatów, bawila sie w odswieżanie strony to błedy musialy się zdarzyć. Teraz by trzeba bylo ustalac czy to wina PB czy tez może PayU i w imię czego?
Mam jednak nadzieję że PB wyciągnie nauczke z tego co teraz zrobili i zamiast wrzucac bilety w porze największego szczytu to następnym razem wrzuci je jakos po pólnocy. Mozna w koncu jednego pracownika zostawic aby zrobil to po godzinach pracy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group