Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 25 Kwi 2015 16:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 348
Loty: 625
Kilometry: 828 085
niebieski
Korespondencja po angielsku, poniewaz bilet kupiony z zagranicy, wiec strona po angielsku ;)
Z Air China korespondowalem kiedys po niemiecko-chinsku :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥 Mega okazja 🚨 Kaukaz za grosze🚨 City break w Gruzji za 298 PLN 😍 🔥 Mega okazja 🚨 Kaukaz za grosze🚨 City break w Gruzji za 298 PLN 😍
Greckie wczasy z widokiem na Morze Egejskie ☀️ 4* hotel na Kos od 2218 PLN 🇬🇷 Greckie wczasy z widokiem na Morze Egejskie ☀️ 4* hotel na Kos od 2218 PLN 🇬🇷
#22 PostWysłany: 25 Kwi 2015 19:37 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3200
srebrny
sko1czek napisał(a):
Nie wiem, jak ta definicja wyglądała wcześniej, ani nie znam wcześniej stosowanych przepisów lotowskich. Ale na mój chłopski rozum, jeśli otrzymał następującą informację na maila: "Your trip is confirmed and the reservaon is guaranteed." to spokojnie może się udać z tą sprawa do Rzecznika Praw Konsumenta, musi tylko udokumentować uprzednią korespondencję reklamacyjną z LOTEM.

Niby tak, bo w końcu zapłacił skutecznie. A za co zapłacił? Chyba za bilet, a nie rezerwację? Skoro więc biletu nie wystawiono (co oni najbezczelniej w świecie przyznają), to jest to zwyczajne oszustwo; więcej, gdyby zapłacił za rezerwację, to też został oszukany i to abstrahując od możliwości udowodnienia, że gdyby o tym wiedział, kupiłby u konkurencji taniej niż potem.
Jest jednak małe ale: świat lotnictwa stworzył sobie własne reguły gry i tu normalne standardy nie obowiązują. Weźmy chociażby fakt, że nie wykorzystanie pierwszego segmentu podroży powoduje anulowanie pozostałych. Przecież to taki sam absurd, jak gdyby założyć, żeby kobietę można zgwałcić, gdy ma zielone skarpetki. Zresztą sama ta kalkulacja taryfy, gdy w dwie strony jest taniej niż w jedną. Nikt mi nie powie, że to się opłaci, co najwyżej by nie dopuścić do powrotu konkurencją. A jednak nie wszyscy to stosują.
Albo zasada, że usterka techniczna nie jest winą przewoźnika. Czy można sobie wyobrazić bardziej ewidentny przykład winy przewoźnika? Gdyby w komunikacji naziemnej przyjąć zasadę, że usterka techniczną to nie wina przewoźnika, najgorsi staliby się liderami!
Ale o czym my mówimy? Przeciez sama idea overbookingu to czysty rozbój w biały dzień i w innej branży byłby to skandal.
Cytuj:
Z innej beczki: słabo, że od naszego narodowego przewoźnika otrzymujemy dokumenty w języku angielskim. Mógłby ten dokument być dwujęzyczny. Ciekawe, czy Lufa też koresponduje ze "swoimi" po angielsku a nie po niemiecku.

Strona LOTu to mój faworyt. Poza tym, że korzystanie z niej wyczerpuje moje zasoby wyrazów brzydkich, tylko dwie rzeczy są na niej niezawodne: że za chwilę wyloguje i przełączy na angielski.
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 27 Kwi 2015 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 348
Loty: 625
Kilometry: 828 085
niebieski
Email do LOTu wyslany, jak na razie przeprosiny i przekazanie sprawy do dzialu reklamacji.
Mam nadzieje linia nie zawali znowu. Bo jak na razie to moja pierwsza i ostatnia podroz z LOTem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 27 Kwi 2015 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
obibok napisał(a):
Strona LOTu to mój faworyt. Poza tym, że korzystanie z niej wyczerpuje moje zasoby wyrazów brzydkich, tylko dwie rzeczy są na niej niezawodne: że za chwilę wyloguje i przełączy na angielski.

Lekki OT. Odprawa na ich androidowej appce wyglada tak "Podaj Imie i Nazwisko oraz PNR" i co ? i nie ma takiego biletu, bo.... nalezy wpisac samo nazwisko i PNR :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#25 PostWysłany: 27 Kwi 2015 10:08 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Lost in translation. ;-) Zgłoś im to do poprawki, to może uratujesz kogoś od zawału. :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 27 Kwi 2015 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Kilka miesiecy poprawiali zgloszony brak mozliwosci OLCI w KRK na tej appce, wiec tutaj tez dalem im kilka miesiecy :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 27 Kwi 2015 10:20 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Mnie by w takich okolicznościach kusiła możliwość wypróbowania siły mediów społecznościowych. Z wdziękiem i taktem, oczywiście. :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
auri lubi ten post.
 
      
#28 PostWysłany: 27 Kwi 2015 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Czas reakcji podalem po uzyciu fb, strach pomyslec co byloby gdyby zglosic im to mailem :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#29 PostWysłany: 27 Kwi 2015 11:48 

FranekXVI napisał(a):
Korespondencja po angielsku, poniewaz bilet kupiony z zagranicy, wiec strona po angielsku ;)


Pudło, specjalnie zerknęłam na bilety różne, wszystkie kupowane w PL przez licencjonowanego agenta i bilety zaczynające lot w PL są...po angielsku a jedynym tekstem po polsku jest:

"PRZEWOZ ORAZ INNE USLUGI SWIADCZONE PRZEZ PRZEWOZNIKA PODLEGAJA PRZEPISOM
ZAWARTYM W 'WARUNKACH PRZEWOZU', DO KTORYCH ODNOSI SIE NINIEJSZY DOKUMENT.
'WARUNKI PRZEWOZU' MOZNA UZYSKAC U PRZEWOZNIKA, W IMIENIU KTOREGO WYSTAWIONY
JEST BILET."

Przypuszczam, że to bardziej wina systemu np. Amadeus niż samej linii, co nie zmienia faktu, że kupując bilet u polskiego przewoźnika oczekiwałabym aby bilet, rozpiska lotu były jednak po polsku.
Góra
 PM off  
      
#30 PostWysłany: 27 Kwi 2015 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 348
Loty: 625
Kilometry: 828 085
niebieski
Ah ok, ja mialem na mysli potwierdzenie rezerwacji wyslane do mnie przez LOT. Zakladam, ze wysylaja je po polsku jak sie kupuje na strone po polsku.
Biletu to ja nigdy nie dostalem jak wiadomo z tego tematu :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 15 Maj 2015 14:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 348
Loty: 625
Kilometry: 828 085
niebieski
Otrzymalem odpowiedz od LOTu. Oferuja mi 7000 mil w M&M.
Wydaje mi sie ze firma probuje sie pozbyc problemu najtanszym kosztem :/
LOT przyznal, ze przez blad systemu bilet sie nie wygenerowal.
Pytanie do bardziej doswiadczonych? Co powinienem zrobic w tej sytuacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 15 Maj 2015 14:30 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3200
srebrny
Jak dla mnie żenada. Za 7000 mil możesz sobie kupić... hm, chyba nic. Ostatnio tyle uzbierałem w kilka tygodni i sam się dziwiłem, skąd.
Kiedyś mieli lukę w systemie, którą wykryłem. Można było zrobić z tego aferę, ale ich poinformowałem. Zaoferowali jakiś kod zniżkowy jako przeprosiny. Działał na jakieś gówniane terminy i tylko w pełnej taryfie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 15 Maj 2015 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 348
Loty: 625
Kilometry: 828 085
niebieski
Rozumiem , ze chca z tego wybrnac najtanszym kosztem dajac mile zamiast kasy ... no ale 7000 to faktycznie smiesznie malo
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 15 Maj 2015 15:40 

FranekXVI napisał(a):
Otrzymalem odpowiedz od LOTu. Oferuja mi 7000 mil w M&M.
Wydaje mi sie ze firma probuje sie pozbyc problemu najtanszym kosztem :/
LOT przyznal, ze przez blad systemu bilet sie nie wygenerowal.
Pytanie do bardziej doswiadczonych? Co powinienem zrobic w tej sytuacji?



Walczyć dalej, np. z rzecznikiem praw konsumenta.
Ja od takich wpadek mam ubezpieczenie ochrony prawnej-pismo od prawnika często zmienia pierwszą decyzję takich cwaniaków jak LOT.
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group