Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Kwi 2011 12:35 

Rejestracja: 17 Mar 2011
Posty: 26
Pomyliłem daty i złożyłem w piątek w WizzAir rezerwację płatną przelewem na niewłaściwy termin. Chcę to naprawić i zamówić bilet na właściwy termin, ale mi nie pozwala wybrać płatności przelewem, a jedynie kartą - jak podejrzewam dlatego, że czeka na opłacenie złożonej już rezerwacji.

Da się jakoś anulować tę pomyłkową rezerwację, czy trzeba czekać aż sama wygaśnie? I kiedy wygaśnie - po tygodniu od złożenia, czy dopiero w czerwcu (bilet był na czerwiec rezerwowany)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿 Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿
Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#2 PostWysłany: 20 Kwi 2011 12:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
Rezerwacja wygasa po ok. 7-8 dniach. Na pewno nie da się jej anulować online, ale możesz próbować przez call center wizzaira, choć nie gwarantuję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Kwi 2011 14:10 

Rejestracja: 13 Cze 2010
Posty: 107
jurgen napisał(a):
jak podejrzewam dlatego, że czeka na opłacenie złożonej już rezerwacji.


Na pewno nie jest to przyczyną, sama ostatnio płaciłam przelewem mając inną nieopłaconą rezerwację.
Może do wylotu zostało mniej niż 14 dni? Bo jeżeli tak, to nie możesz już zapłacić przelewem.
_________________
You could fly to the moon, you can try to escape
but don't you know that happiness is here?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Kwi 2011 15:33 

Rejestracja: 21 Gru 2010
Posty: 395
niebieski
Jeśli nie anulujesz kilku rezerwacji, z których rezygnujesz, to później nie będziesz mógł zapłacić za bilet przelewem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 20 Kwi 2011 15:51 

Rejestracja: 13 Cze 2010
Posty: 107
Jurgen napisał tylko o tej jednej nieopłaconej rezerwacji, więc założyłam że więcej ich nie ma. Można mieć do dwóch rezerwacji o statusie "wstrzymane" na koncie, żeby płacić przelewem. Podobno też problemy są, jeżeli ma się więcej niż cztery rezerwacje w ogóle (info z neta, więc nie ręczę).
Najprostszym sposobem na ominięcie tego problemu jest założenie sobie drugiego konta na inny adres e-mail.
Dzwonienie do telecentrum na pewno wyjdzie drożej, niż różnica między zapłatą karta/przelew.
_________________
You could fly to the moon, you can try to escape
but don't you know that happiness is here?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Kwi 2011 16:02 

Rejestracja: 17 Mar 2011
Posty: 26
fly4me napisał(a):
Jeśli nie anulujesz kilku rezerwacji, z których rezygnujesz, to później nie będziesz mógł zapłacić za bilet przelewem.


No dobrze, tylko jak je anulować, skoro w necie się nie da? Złamałem się i zadzwoniłem na infolinię i tam też twierdzą, że nie mają możliwości anulowania rezerwacji. A udzielenie tej informacji kosztowało mnie ponad 7zł (niecałe dwie minuty dyktowania, że rozmowa jest nagrywana i że mam poczekać bo linie są zajęte, a potem właściwej rozmowy). Agrrrr...

Ale wiesz może, czy jeśli nieopłacona rezerwacja wygaśnie po ponad tygodniu, to czy wróci mi możliwość składania rezerwacji na przelew?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 20 Kwi 2011 16:09 

Rejestracja: 17 Mar 2011
Posty: 26
Oleńka napisał(a):
Jurgen napisał tylko o tej jednej nieopłaconej rezerwacji, więc założyłam że więcej ich nie ma. Można mieć do dwóch rezerwacji o statusie "wstrzymane" na koncie, żeby płacić przelewem.

Niezupełnie. Miałem dwie rezerwacje, osobno tam i osobno z powrotem, bo z powrotem potrzebowałem mieć normalny bagaż oprócz podręcznego. Próbowałem zrobić trzecią, wylot tam kilka dni wcześniej i nie przepuszczało inaczej niż kartą. Złamałem się i zapłaciłem, bo bilet potrzebny.

Ale przelew za powrót już dotarł i została mi jedna wstrzymana rezerwacja, której nie zamierzam opłacać (ta pomyłkowa), oraz dwie potwierdzone (jedna przelewem, druga kartą), a póki co system dalej nie pozwala na rezerwacje przelewami - tylko karta.

Dlatego zastanawiam się czy to się samo naprawi, czy też mam już bana na przelewy?

Oleńka napisał(a):
Najprostszym sposobem na ominięcie tego problemu jest założenie sobie drugiego konta na inny adres e-mail.


A widzisz, na to nie wpadłem. A to tak wolno? Nie ma jakichś obostrzeń regulaminowych o jednym koncie na jednego klienta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 20 Kwi 2011 17:08 

Rejestracja: 13 Cze 2010
Posty: 107
Przejrzałam regulamin i nie znalazłam zastrzeżenia jeden klient- jedno konto.
Jeżeli jednak masz obawy, poproś kogoś ze znajomych lub rodziny, aby takie konto sobie założył i kupił bilet dla Ciebie. W tym wypadku już naprawdę nie będzie można do niczego się "przyczepić".

Natomiast z regulaminu wynika też, że na infolinii powinni Ci anulować tą rezerwację, więc nie rozumiem dlaczego tego nie zrobili :roll:
_________________
You could fly to the moon, you can try to escape
but don't you know that happiness is here?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 20 Kwi 2011 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
nowe konto jest najprostszym rozwiązaniem, ale myślałem że masz członkowstwo Xclusive na koncie i dlatego chcesz koniecznie na nim rezerwować... bo sam tak miałem tydzień temu ;) Jeśli jednak nie masz członkowstwa to nic nie stoi na przeszkodzie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 20 Kwi 2011 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
Oleńka napisał(a):

Natomiast z regulaminu wynika też, że na infolinii powinni Ci anulować tą rezerwację, więc nie rozumiem dlaczego tego nie zrobili :roll:

zdaje mi się, że anulowanie rezerwacji na infolinii to anulowanie już opłaconej, w celu uzyskania jakichś tam groszy zwrotu. Nieopłaconej chyba się nie da (co nawiasem mówiąc jest dziwne)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 20 Kwi 2011 20:14 

Rejestracja: 17 Mar 2011
Posty: 26
luxyfer napisał(a):
nowe konto jest najprostszym rozwiązaniem, ale myślałem że masz członkowstwo Xclusive na koncie i dlatego chcesz koniecznie na nim rezerwować... bo sam tak miałem tydzień temu ;) Jeśli jednak nie masz członkowstwa to nic nie stoi na przeszkodzie


Mam członkostwo :D i dlatego wolałbym na siebie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 20 Kwi 2011 20:15 

Rejestracja: 17 Mar 2011
Posty: 26
luxyfer napisał(a):
zdaje mi się, że anulowanie rezerwacji na infolinii to anulowanie już opłaconej, w celu uzyskania jakichś tam groszy zwrotu. Nieopłaconej chyba się nie da (co nawiasem mówiąc jest dziwne)

No właśnie, kompletnie bez sensu, nie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 21 Kwi 2011 21:38 

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 362
niebieski
Mam ten sam problem. Zrobiłem jedną rezerwację (opłata przelewem) i chciałem zrobić drugą, iiiiiiii niestety w tej drugiej nie mogę zrobić przelewu. Nie będę zakładał nowego konta, gdyż mam członkostwo w x-exclusive i chciałem kupić bilet taniej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 15 Mar 2015 12:41 

Rejestracja: 15 Mar 2015
Posty: 1
Witam.

Czy można anulować rezerwację przed dokonaniem płatności? Czy bez dokonania wpłaty ona sama się anuluje? Jakie są tego ewentualne koszty? Znalazłam dużo lepszą ofertę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 15 Mar 2015 12:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1295
Loty: 356
Kilometry: 492 212
srebrny
Jak nie zapłacisz, to rezerwacja przepadnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 15 Mar 2015 12:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
Tak, jeśli nie zapłaciłaś to zapomnij o niej
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 15 Mar 2015 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
Brak przelewu za rezerwację nie ma żadnych konsekwencji. Rezerwacja zniknie z Twojego konta sama - u mnie nastąpiło to po ok. 10-12 dniach, mimo że w mailach piszą, że anulowanie następuje przy braku wpłaty w ciągu 24h.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 07 Sie 2015 23:29 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 13
Czy w przypadku anulowania nieopłaconego biletu, wracają one do puli np. tych po 39 zł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group