Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 11 Lut 2015 13:48 

Anonymous napisał(a):
Ja proponuję kontakt z ryanair, najszybciej chyba faxem:
Ryanair Customer Standards
Corporate Head Office
Dublin Airport
Co Dublin
Ireland
Fax +353 1 8121213

lub przez formularz:
http://frd.ie/help/

treść po polsku , pod spodem w nawiasie po angielsku choćby tłumaczenie google


Jak wyżej, dalej proponuję wysłanie faxem z pismem przewodnim, najprostsza forma kontaktu w takich sprawach (sprawdzone fax działa, otrzymują i odpowiadają)
Góra
 PM off  
      
Sylwester w Turcji 🎄🌴 All inclusive w 5* hotelu nad Morzem Śródziemnym za 2768 PLN Sylwester w Turcji 🎄🌴 All inclusive w 5* hotelu nad Morzem Śródziemnym za 2768 PLN
Super❗🔥 Tanie loty do Rzymu od 160 PLN 🇮🇹♥️🤗 Super❗🔥 Tanie loty do Rzymu od 160 PLN 🇮🇹♥️🤗
#22 PostWysłany: 11 Lut 2015 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 346
Loty: 156
Kilometry: 300 988
niebieski
Anonymous napisał(a):
Anonymous napisał(a):
Ja proponuję kontakt z ryanair, najszybciej chyba faxem:
Ryanair Customer Standards
Corporate Head Office
Dublin Airport
Co Dublin
Ireland
Fax +353 1 8121213

lub przez formularz:
http://frd.ie/help/

treść po polsku , pod spodem w nawiasie po angielsku choćby tłumaczenie google


Jak wyżej, dalej proponuję wysłanie faxem z pismem przewodnim, najprostsza forma kontaktu w takich sprawach (sprawdzone fax działa, otrzymują i odpowiadają)


Dzięki,spróbuję tak jak mówisz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 12 Lut 2015 15:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 346
Loty: 156
Kilometry: 300 988
niebieski
Numer już nie aktualny. Oni zmienili siedzibę. :cry:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 12 Lut 2015 16:02 

Rejestracja: 19 Lut 2014
Posty: 39
Cinek83: ryanair.com->useful info->give us feedback-> contact form i compalint. Trochę trzeba poklikać ale da radę znaleźć. Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 12 Lut 2015 16:11 

cinek83 napisał(a):
Numer już nie aktualny. Oni zmienili siedzibę. :cry:


jakiś tydzień temu na w/w nr faxu 00 353 1 8121213 wysłałem pismo, a że skutecznie dotarło świadczy odpowiedź z ich adresu e-mail: refund@ryanair.com (nie wiem czy da się na ten adres e-mail skutecznie wysłać e-mail)
Góra
 PM off  
      
#26 PostWysłany: 12 Lut 2015 17:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 346
Loty: 156
Kilometry: 300 988
niebieski
Numer był OK. U nas w firmie padł faks. Wcześniej posłałem własnie przez "online form" i od razu z automatu dostałem odmowę że odnosząc się do T&C Ryanair bilety są nie refundowalne. Posłałem jeszcze raz faks może ktoś inny po drugiej stronie zrozumie powagę sytuacji i inaczej przyjrzy się do mojej sprawy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 12 Lut 2015 17:42 

Anonymous napisał(a):
koniecznie dołącz wydruk z rezerwacji oraz dokumentację z nagłego spowodowanego nagłą chorobą leczenia szpitalnego


samo pismo nie wystarczy, trzeba też załączyć jakiś dokument uwiarygadniający, że jedna z osób na rezerwacji nagle zachorowała i ma miejsce leczenie szpitalne (aż tak dobrzy to oni nie są, bo po prostu było by to wykorzystywane, poza tym wprowadzili taryfę Business Plus by w tej taryfie bezwarunkowo móc sobie zmienić datę kiedy chcemy),
Góra
 PM off  
      
#28 PostWysłany: 12 Lut 2015 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 346
Loty: 156
Kilometry: 300 988
niebieski
Sęk w tym że osoba która jest na rezerwacji nie jest w szpitalu tylko jego ojciec.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 12 Lut 2015 19:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
a ja tak w ramach ciekawostki, bo dziś na skrzynce znalazłem takiego maila od FR:

Cytuj:
Dear Customer,

You are scheduled to travel on the following flight(s):

XXX from Berlin (Schonefeld) to London (Stansted) on XXX.

In accordance with Regulation (EC) 2111/2005 this email is to inform you that your flight(s) will be operated by Air Explore on Ryanair’s behalf on a similar aircraft type (Boeing 737). All the Terms and Conditions of Carriage previously agreed to when making your booking with Ryanair remain in force.

Additional services purchased such as allocated seating will remain unchanged.


Yours sincerely,
Ryanair Customer Service


taka zmiana mnie dotknęła ;)
czyżby FR zaczął czarterować maszyny? brakuje im?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 12 Lut 2015 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 346
Loty: 156
Kilometry: 300 988
niebieski
lagor napisał(a):
a ja tak w ramach ciekawostki, bo dziś na skrzynce znalazłem takiego maila od FR:

Cytuj:
Dear Customer,

You are scheduled to travel on the following flight(s):

XXX from Berlin (Schonefeld) to London (Stansted) on XXX.

In accordance with Regulation (EC) 2111/2005 this email is to inform you that your flight(s) will be operated by Air Explore on Ryanair’s behalf on a similar aircraft type (Boeing 737). All the Terms and Conditions of Carriage previously agreed to when making your booking with Ryanair remain in force.

Additional services purchased such as allocated seating will remain unchanged.


Yours sincerely,
Ryanair Customer Service


taka zmiana mnie dotknęła ;)
czyżby FR zaczął czarterować maszyny? brakuje im?


Dzierżawa będzie na sezon letni tak samo jak w tamtym roku
http://www.pasazer.com/news/25397/ryana ... plore.html
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
lagor lubi ten post.
 
      
#31 PostWysłany: 17 Lut 2015 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
czy działa Wam chat ryanair?
od dwóch dni mam cały czas taki komunikat o której godzinie bym nie wchodził...

Cytuj:
We’re sorry, we have no chat agents available at the moment, please try again later.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 17 Lut 2015 13:55 

Jest zbyt duże obciążenie. Trzeba dużo odświeżać stronę aż dostaniesz się do konsultanta.
Góra
 PM off
lagor uważa post za pomocny.
 
      
#33 PostWysłany: 03 Mar 2015 20:33 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 6
Witam,

Zarezerwowałem lot na wakację dla dwóch osób w piątek 27.02.2015 po godzinie 19

1 rezerwacja w jedną stronę:
pierwsza i druga osoba

2 rezerwacja w powrotną stronę
pierwsza osoba

3 rezerwacja w powrotną stronę
druga osoba

W sobotę 28.02 około 12 rano okazało się, ze nie możemy jechać z ważnych względów, więc zadzwoniłem do Ryanair zapytać co z tym zrobić.
Okazało się, że biletów nie można zwrócić, jedynie zmienić nazwiska do 24 godzin z małą dopłatą (47zł od rezerwacji) lub zmienić termin, po tym okresie to koszt zmiany nazwiska to około 500 - 700zł.

Zaproponowałem bratu i się chętnie zgodził, z tym, że nie pasował mu termin lotu w tamtą sronę i poprosił o przesunięcie o kilka dni. Lot był trochę droższy, więc trzeba było dopłacić.

Godzina 17:30 dzwonię na infolinię. Coś mnie odbija i nie mogę się dodzwonić, próbuję przez jakiś - bez skutku. Sprawdzam godziny otwarcia: w sobotę do 18!
Szukam numeru do Irlandii, w końcu godzina do tyłu, sprawdzam - w sobotę linia nieczynna:/
Szukam jakiegoś maila, nic w końcu udaje mi się znaleźć formularz, okazuje się, że w formularzu nie można nic napisać, tylko wybiera się odpowiedzi z gotowych pól w formularzu. No więc na każdą rezerwację wypełniam, ze chcę zmienić imię i nazwisko, żeby był jakiś ślad po mnie. Wypełniłem formularze około 18:30.

Dzwonię na infolinię Ryanair w niedzielę o 10 rano 1 marca (zaraz po otwarciu). Tłumaczę o co chodzi. Pani tłumaczy, ze muszę zadzwonić w dzień roboczy i decyzję podejmie przełożony, tłumaczy, że koniecznie muszę to zrobić jutro, czyli 2 marca.

Dzwonię 2 marca w poniedziałek o 7 rano (zaraz po otwarciu). Odbiera konsultant i mówi, że widzi tego maila z formularza, które wysłałem i mam czekać na odpowiedź z customer service z Irlandii. Tłumaczę, że chciałem wszystko załatwić przed minięciem okresu 24 godzinnego wraz ze zmianą daty, ale nie wysłałem też formularza w tej sprawie, po prostu chciałem jakikolwiek ślad po sobie zostawić, tam nawet nie było miejsca do wpisania treści. Mam czekać na maila i z nimi to wyjaśniać.

Pozwoliłem sobie zadzwonić wieczorem i dowiedziałem się, że maila dostanę z customer service do 30 dni i niekoniecznie to będzie za parę dni. I że mogę jeszcze formularz wypełnić ws tej daty. No i to zrobiłem, ale to już było 2 marca wieczorem:/

Czy może mi ktoś coś doradzić? Chciałem wszystko załatwić przez jeden telefon, a teraz mogę stracić kasę za bilety. Powiedzmy, ze może mi się uda zmienić nazwiska, ale co z terminem, jeśli tego pola w formularzu nie wypełniłem:/ Tym bardziej, ze bilety na ten inny dzień ciągle drożeją:/ Jest jakieś miejsce gdzie się mogę zwrócić w tej sprawie? Czy mam czekać na maila z customer service? Trochę dziwne, ze na infolinii nie mogą nic w tym pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 03 Mar 2015 20:52 

Poniżej masz temat z nr. faxu, na który proponuje przesłać pismo z problemem jaki tu opisujesz (treść po angielsku), nie zapomnij w piśmie podać nr. rezerwacji myślę, że masz spore szanse załatwić sprawę pozytywnie (mi odpisali na wskazny w piśmie adres e-mail po kilku dniach)

ryanair-mozliwe-anulacje-zmiany-itp,1498,56620?start=20
Góra
 PM off  
      
#35 PostWysłany: 04 Mar 2015 18:36 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 6
Dziękuję za informację.
Pismo mam gotowe, teraz szukam tylko jakiegoś operatora, by wysłać faks przez internet i dam znać, jak się sprawa rozwiązała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 06 Mar 2015 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2012
Posty: 984
Loty: 635
Kilometry: 703 614
niebieski
Jest w innym miejscu, ale może nie wszyscy to tam znajdą. Dodaję więc to też tu. Tak zaproponowali forumowicze.

Wielki szacunek dla LCC Ryanair. Czegoś takiego się nie spodziewałem. Sytuacja z dziś.

Pogodny poranek we WRO. Lot FR 5032 WRO-WMI. Samolot zabity po brzegi. Odprawa-odlot. Wszystko ok. Na wysokości Sieradza pilot mówi, że w Modlinie mgła, na Okęciu mgła, w Łodzi mgła i z tego powodu zawracamy do WRO. Po 40 minutach lotu wylądowaliśmy we WRO. Wielka konsternacja I co teraz??????
Ja sam miałem się przesiąść w WMI na następny lot do CRL o 9.25. Na pokładzie jeszcze przynajmniej kilkanaście osób, które WMI traktowały jako przesiadkę. Ludzie na Gran Canarię, do Bergamo, czy też do Madrytu (przez Brukselę).
I co z nami będzie? Podstawiają autobusy do Modlina. Ale co nam wszystkim po autobusie. Na kolejne loty w WMI i tak nie mamy szans. Zwłaszcza, że jak się okazało Modlin wcale nie był zamknięty i 15 min po czasie naszego planowego lądowania z WRO w WMI wylądował samolot z GDN.
Ludzie się nie poddają. Idziemy walczyć do biura Ryanair i JAKIE JEST NASZE ZDZIWIENIE? !!!!!

Panie z obsługi bez najmniejszych problemów przebudowują w systemie nie tylko lot z WRO do WMI na lot późniejszy o 16.10, ale przebudowują też loty z WMI do innych destynacji. Ja przebukowany na lot do CRL na 20.30, MAD na bezpośredni wieczorny WMI-MAD, Kanary (z braku innej sensownej możliwości) na jutro lot z Lipska. (lepiej przecież jutro polecieć z Lipska niż stracić tydzień wakacji w opłaconym hotelu).

Prawdę powiedziawszy, mnie staremu wyjadaczowi w LCC nie chce się wierzyć w to, co widzę na własne oczy. Szczęka mi opadła. Ryanair is the best !!!!Tego nikt z nas się nie spodziewał.

Później, już na spokojnie rozmawiając z Paniami z obsługi w kasie biletowej dowiadujemy się, że jeszcze kilka miesięcy temu linia odesłałaby wszystkich z kwitkiem. Warunki atmosferyczne!!!! Teraz zmienili strategię działania i pomagają jeśli tylko taka pomoc z ich strony jest możliwa.
Thanks Ryanair. Zacząłem wierzyć w to, że FR się zmienia i to nie tylko kosmetycznie.

Niech to będzie podpowiedz dla innych, którzy znajdą się w podobnej sytuacji. Jak się okazuje i Ryanair dużo można "wywalczyć" Nie wolno tylko się poddawać. :-) Siedzę teraz w domu. Za 3 godz. znów na lotnisko i AHOJ PRZYGODO !!!! Mam nadzieję, że już bez niespodzianek.
***** dla Ryanair!!!!!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
jack.strong lubi ten post.
jack.strong uważa post za pomocny.
 
      
#37 PostWysłany: 07 Mar 2015 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2012
Posty: 984
Loty: 635
Kilometry: 703 614
niebieski
viewtopic.php?f=226&p=539308#p539308
Odsylam do powyzszego tematu. W Rayanie mega zmiany na plus. Chyba rzeczywiscie postanowili zmienic image. Oby tylko tak dalej
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez tomwie 07 Mar 2015 19:13, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 10 Mar 2015 23:17 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 6
Dziś otrzymałem maila z odpowiedzią na mój faks od Ryanair.
Zmienili nazwiska, zmienili datę lotu, tak, jak poprosiłem. Bez żadnych problemów! Super:)

Dziękuję bardzo za pomoc, ten faks bardzo pomógł:) Jeszcze raz dziękuję:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 01 Kwi 2015 08:57 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 265
Loty: 96
Kilometry: 101 069
niebieski
Podłącze się pod ten temat.

Dostałem od Ryanaira maila z informacją o zmianie godziny odlotu wraz z prośbą o zaakceptowaniu tej zmiany poprzez kliknięcie w link.
1. Czy zmianę muszę zaakceptować, co jeśli nie zaakceptuję (nie kliknę w ten link)? Ma to jakikolwiek wpływ na moją rezerwację?
2. Co w przypadku jeśli ta zmiana mi nie odpowiada? Mam jakąś możliwość zwrotu/zmiany/przebukowania? Tego samego dnia jest lot o późniejszej godzinie, który po wprowadzonych zmianach mi pasuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 01 Kwi 2015 09:03 

Wszystko zależy od zakresu zmiany godziny lotu:
- różnica powyżej 2 godzin od godziny pierwotnej, żądasz czego chcesz w zakresie prawa: zwrot kwoty rezerwacji, próba zamiany na inny lot z siatki Ryanair
- do 2 godzin np. tak jak u mnie 20 minut wcześniej poza akceptacją praktycznie nic nie jest do ugrania, bo Ryanair nic zgodnie z prawem nie musi (telefon lub fax do Ryanair i siła argumentów może zmienić podejście Ryanair np. co do zmiany na lot późniejszy)
Góra
 PM off
Intchy uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group