Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 03 Cze 2014 18:57 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 353
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
Około pół roku temu zwróciłem się do jednej z firm, które pośredniczą w uzyskaniu odszkodowania za opóźnione loty. Było to konkretnie zwrotzalot.pl lub jak kto woli Flyforsinkelse.dk. Na początku wszystko szło całkiem dobrze. Komunikacja na bieżąco, informacje o aktualnym stanie sprawy. Ostatecznie pod koniec kwietnia otrzymałem od nich informację, że linie lotnicze wypłaciły odszkodowanie. Dostałem nawet fakturę z konkretną kwotą odszkodowania. Podałem numer konta i od tego czasu cisza. Od ponad 2 tygodni nikt nie odpisuje na moje maile, a strona chyba nie działa.

Spodziewam się oczywiście tylko jednego, jednak chciałbym dowiedzieć się czy ktokolwiek z Was ma jakiekolwiek doświadczenia z tym portalem / tą firmą w zakresie odzyskiwania odszkodowania za opóźnione loty.

Dzięki
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🏛️Stolica filozofów i słońca ☀️🇬🇷 Przedłużony weekend w Atenach za 739 PLN ✈️💙 🏛️Stolica filozofów i słońca ☀️🇬🇷 Przedłużony weekend w Atenach za 739 PLN ✈️💙
OKAZJA❗ Tydzień w Nowym Jorku od 3100 PLN 🇺🇸 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel przy Times Square 😱🤩 OKAZJA❗ Tydzień w Nowym Jorku od 3100 PLN 🇺🇸 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel przy Times Square 😱🤩
#2 PostWysłany: 03 Cze 2014 19:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Wpisz w google: "zwrotzalot.pl opinie" i wszystko jasne. Nie ma osoby, która zwrot dostała ;)

Edit: Większość osób pisze jednak, że 'firma' ta w ogóle nie zajęła się ich sprawą. Ty piszesz, że mówią, że niby coś wywalczyli, więc na początek sprawdź w linii lotniczej czy to prawda.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 03 Cze 2014 22:57 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 353
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
Zdecydowanie dobry trop. Faktycznie informacje w internecie są dość jednoznaczne. Podejrzewam, że ich rzekome działania to tylko ściema, jednak zastanawiam się w jakim celu przyjęli taką taktykę.

Podejrzewałem ich raczej o przejęcie otrzymanego odszkodowania, co faktycznie miałoby jakikolwiek sens, jednak brak działań jest dla mnie kompletnie nielogiczny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 16 Sie 2014 22:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 183
A miał ktoś doświadczenie jakiekolwiek z refund.me? Wywalczyli coś dla kogoś i ile to trwało? Bo opinii w internecie nie mogę się doszukać... Moja sprawa trwa już ponad rok, wszystko tam im powysyłałem i od 26 listopada 2013 caly czas status sprawy jest "Claim is still pending court ruling.". Status jest uaktualniany teoretycznie co ok. tydzień. W sumie nie liczę że otrzymam tą kasę, z ciekawości pytam :) (chodzi o opóźniony 8h lot ze Nykoping do Warszawy, Wizzem)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 16 Sie 2014 23:54 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
A ja mam tylko pytanie - co Was podkusiło, żeby występować do jakiś pośredników?

Wypełnienie formularza skargi do linii i ULC nie jest trudniejsze niż zakup biletu lotniczego...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 17 Sie 2014 10:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 788
Loty: 188
Kilometry: 227 790
niebieski
mikerus, to prawda, ale w 99,9% linie lotnicze odpowiadają na swoją korzyść - i tu kończy się wiedza zwykłego "szaraka", co dalej. Sam korzystałem ze "zwrotzalot". Nie dostałem odszkodowania, bo jak się okazało, opóźnienie wynosiło 2:56... na moją samodzielną reklamację Wizz odpowiedział, że były złe warunki pogodowe (nie w Gdańsku, ale w Trondheim), stąd samolot miał opóźnienie na całej obsługiwanej siatce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Sie 2014 14:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 183
Wiedza wiedzą ale ja to zrobiłem z lenistwa, mniej roboty :) tylko ciekaw jestem czy to w ogóle działa jakkolwiek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 17 Sie 2014 14:18 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
KyokoMai napisał(a):
mikerus, to prawda, ale w 99,9% linie lotnicze odpowiadają na swoją korzyść - i tu kończy się wiedza zwykłego "szaraka", co dalej.


Wtedy właśnie wnosi się skargę do ULC korzystając z tego formularza: http://www.ulc.gov.pl/_download/kopp/2014/formularz_skargi.pdf

Wydaje mi się, że tak czy siak wszystkie te dane wymagane w formularzu musieliście przekazać do zwrotzalot - w końcu oni też wnoszą roszczenie przez ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Sie 2014 14:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 800
Loty: 174
Kilometry: 323 307
niebieski
herki99 napisał(a):
A miał ktoś doświadczenie jakiekolwiek z refund.me? Wywalczyli coś dla kogoś i ile to trwało? Bo opinii w internecie nie mogę się doszukać... Moja sprawa trwa już ponad rok, wszystko tam im powysyłałem i od 26 listopada 2013 caly czas status sprawy jest "Claim is still pending court ruling.". Status jest uaktualniany teoretycznie co ok. tydzień. W sumie nie liczę że otrzymam tą kasę, z ciekawości pytam :) (chodzi o opóźniony 8h lot ze Nykoping do Warszawy, Wizzem)
Też czekam od lutego i ciągle w toku. Jutro zadzwonię do nich i się spytam. Wydaje mi się , że firma w porządku. Na fb mają prawie 150k lajków [Tak, wiem. Lajki można kupić].
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 17 Sie 2014 15:16 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
Czas oczekiwania na przeprowadzenie postępowania i wydania decyzji przez ULC to niestety około 10-12 miesięcy (kodeks postępowania administracyjnego przewiduje chyba 30 dni ;) ), sam dostałem w zeszłym tygodniu decyzję odnośnie lotu z sierpnia zeszłego roku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 19 Sie 2014 00:20 

Rejestracja: 24 Kwi 2010
Posty: 120
Loty: 39
Kilometry: 70 170
ja na decyzje ULC czekałem równe 16 miesięcy, po roku dostałem tylko info, że sprawa jest w toku i mam czekać jeszcze kolejne 6 miesięcy - wtedy na szczęście już po 4 była decyzja. Niestety negatywna :(

Dodam, że wnioskowałem indywidualnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 14 Kwi 2023 10:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2613
srebrny
Odgrzeje kotleta bo ostatnio FB atakuje mnie reklamą zwrotzalot.pl.
Pobierają ~31% prowizji i z komentarzy wynika, że obecnie po odmowie linii sprawy również kierują do... ULC / RPP :D

Załączniki:
zwrotzalot.png
zwrotzalot.png [ 17.97 KiB | Obejrzany 7993 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group