Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lip 2014 23:59 

Rejestracja: 11 Sie 2013
Posty: 57
Loty: 264
Kilometry: 655 499
Mam sytuację odwrotną niż wszyscy. Dostałem bilet za który nie zapłaciłem. A historyjka wygląda tak; Za pośrednictwem agenta kupiłem bilet w ostatniej "promocji" do SCL. Płaciłem kartą. Zadzwoniła dziewczyna z banku z pytaniem, czy autoryzuję transakcję IBERIA ( nie wiem dlaczego to IBERIA miała być uprawniona do środków z karty, ale ok) Po 10 minutach bilety zostały wystawione. Kasa na karcie była zablokowana. Dziś sprawdzam kartę i stwierdzam, że kasa nie zeszła, a blokada jest zdjęta. Sprawdzam na stronie IBERIA i wszystko jest ok, dzwonię do nich a oni mówią, że bilety wystawili i wszystko jest ok, tyle że agent im za nie nie zapłacił, ale dziewczyna stwierdziła, że to nie jest mój problem tylko agenta i IBERIA. Zadzwoniłem do banku, gdzie stwierdzono, że ponieważ agent w terminie 7 dni nie podjął kasy z karty to kasa wraca i nie można już jej pobrać w ramach tej transakcji. Czy ktoś może wie o co chodzi i jak należy się zachować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍 Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍
Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨ Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨
#2 PostWysłany: 02 Lip 2014 00:44 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 36
saslong napisał(a):
Mam sytuację odwrotną niż wszyscy. Dostałem bilet za który nie zapłaciłem. A historyjka wygląda tak; Za pośrednictwem agenta kupiłem bilet w ostatniej "promocji" do SCL. Płaciłem kartą. Zadzwoniła dziewczyna z banku z pytaniem, czy autoryzuję transakcję IBERIA ( nie wiem dlaczego to IBERIA miała być uprawniona do środków z karty, ale ok) Po 10 minutach bilety zostały wystawione. Kasa na karcie była zablokowana. Dziś sprawdzam kartę i stwierdzam, że kasa nie zeszła, a blokada jest zdjęta. Sprawdzam na stronie IBERIA i wszystko jest ok, dzwonię do nich a oni mówią, że bilety wystawili i wszystko jest ok, tyle że agent im za nie nie zapłacił, ale dziewczyna stwierdziła, że to nie jest mój problem tylko agenta i IBERIA. Zadzwoniłem do banku, gdzie stwierdzono, że ponieważ agent w terminie 7 dni nie podjął kasy z karty to kasa wraca i nie można już jej pobrać w ramach tej transakcji. Czy ktoś może wie o co chodzi i jak należy się zachować?

Mysle ze pozniej bedzie problem bo sprawdzą ze cos jest nie tak z płątnoscią i mogą anulowac bilet, albo ze bedziesz leciał za free :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 02 Lip 2014 00:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
tiger2323 napisał(a):
...albo ze bedziesz leciał za free :)

Na to bym nie liczył.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 02 Lip 2014 00:57 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9676
HON fly4free
Po prostu obciążenie nastąpi później, czasem tak się zdarza, czasem nawet po pół roku transakcja jest rozliczona. Ty już ją autoryzowałeś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 02 Lip 2014 01:34 

Rejestracja: 11 Sie 2013
Posty: 57
Loty: 264
Kilometry: 655 499
marek2011 napisał(a):
Po prostu obciążenie nastąpi później, czasem tak się zdarza, czasem nawet po pół roku transakcja jest rozliczona. Ty już ją autoryzowałeś.


Jasne, tylko dziwi mnie że ta kwota nie jest zablokowana. Kwota która powinna być pobrana za bilety jest normalnie dostępna w ramach limitu karty. Co będzie jeśli w momencie w którym transakcja będzie rozliczana limit będzie wykorzystany. Gość z banku (nie wiem na ile kompetentny) powiedział mi, że po 7 dniach nie ma możliwości ściągnięcia pieniędzy z karty, o ile beneficjent transakcji nie przedłużył zastrzeżenia środków.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 02 Lip 2014 02:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2013
Posty: 288
Loty: 42
Kilometry: 53 654
Nie wiem na ile Cię to uspokoi ale mi ściągnęli z konta w pko po miesiącu za lot. Nie musiałem jej na nowo autoryzowane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group