Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Mar 2014 16:10 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 3
Witajcie ,

Wróciłam wczoraj z Barcelony . Miałam jeden bagaż rejestrowany. Odebrałam w Warszawie bagaż z powyrywanymi uchwytami zamków i uszkodzoną wysuwaną rączką do prowadzenia torby. Zaznaczę ,że torba jest ...hmmm była bardzo dobrej jakości firmy GUESS.
Pani na lotnisku przyjęła reklamację , wystawiła jakieś kwity i kazała zarejestrować reklamację online.
System każe podać numer rezerwacji i tu pojawia się pierwszy problem. Odmowa ponieważ nr rezerwacji jest już nieaktualny. Dalej nic nie można zrobić , bo system nie pozwala na dalsze kroki. Próbowałam znaleźć numer telefonu i oczywiście znalazłam ( 1,29 min. ) Po 20 minutach oczekiwania dowiedziałam się ,że pod tym numerem tylko sprawy związane z rezerwacjami i biletami. Domyślam się więc ,że wszystko tak został skonstruowane , żeby pasażerów skutecznie zniechęcić do reklamacji. Czy ktoś ma może doświadczenia w tym obszarze ? Co można zrobić kiedy nie ma możliwości kontaktu i kiedy system nie chce przyjąć reklamacji ? Zaznaczę ,że torba kosztowała 560 dolarów , więc trochę mi jej szkoda :(((
Pozdrawiam
Anna
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All inclusive na Malcie w 5* hotelu 🌊🏝️ Zimowy odpoczynek w Mellieha Bay za 1767 PLN All inclusive na Malcie w 5* hotelu 🌊🏝️ Zimowy odpoczynek w Mellieha Bay za 1767 PLN
🚨UWAGA!🚨 Tajlandia w cenie jak z dyskontu 🤑🔥 Loty + noclegi niedaleko plaży za 1929 PLN🔥😱😍 🚨UWAGA!🚨 Tajlandia w cenie jak z dyskontu 🤑🔥 Loty + noclegi niedaleko plaży za 1929 PLN🔥😱😍
#2 PostWysłany: 06 Mar 2014 16:14 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25208
Walizka za 560 dolarów? :O
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 06 Mar 2014 16:23 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
wystawiła jakieś kwity

Jakie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Mar 2014 16:45 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 3
Wystawione przez agenta Ryanair na lotnisku w Modlinie to :
1. Damage report
2. informacja " Terminy składania reklamacji dotyczących uszkodzonego , zagubionego lub opóźnionego bagażu rejestrowanego "
Właśnie jestem po dość szokującej rozmowie z Panią pracującą na lotnisku w Modlinie gdzie wczoraj zgłaszałam reklamację .
Pani stwierdziła,że ich rola kończy się na wystawieniu kwitów . Stwierdziła ,że nie zna żadnego numeru telefonu pod którym można się dowiedzieć czegoś w sprawie systemu , który nie chce przyjąć reklamacji. Dowiedziałam się również ,że Pani nie może mi podać żadnego maila jak również nie może mi podać swojego nazwiska. Jedyne co otrzymałam to numer Pani przepustki osobowej 2189.
Pani była na tyle miła , że spróbowała wprowadzić reklamację własnoręcznie i również się zdziwiła kiedy system odpowiedział ,że numer rezerwacji jest już nieaktualny. Wygląda na to ,że przewoźnik ma totalnie w "d........e" odpowiedzialność za bagaż.
Każdy może się znaleźć w takiej sytuacji więc może należałoby pomyśleć jak należy postępować w takiej sytuacji ?????
Macie jakiś pomysł ?????
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 06 Mar 2014 16:56 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Moja reklamacja przebiegła bezproblemowo, ale ja wybrałem ich walizkę jako rekompensatę i wszystko potem załatwiałem emailowo.
Walizkę dostałem po około 2 miesiącach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Mar 2014 17:00 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 3
Możesz mi podać e-mail do nich ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 06 Mar 2014 17:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2013
Posty: 143
może trzeba na fejsbuku do nich napisac na tablicy żeby się tym zajeli ;)
_________________
Życie jest za krótkie, aby odkładać wszystko na później...

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 06 Mar 2014 17:04 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5484
srebrny
klayton napisał(a):
Moja reklamacja przebiegła bezproblemowo, ale ja wybrałem ich walizkę jako rekompensatę i wszystko potem załatwiałem emailowo.
Walizkę dostałem po około 2 miesiącach.

w ryanairze ? dziwne, to kilka lat temu z mojej reklamacji nic nie wyszlo, powiedzieli ze minor damages ich nie interesuje i tyle.
dupki...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 06 Mar 2014 17:07 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
annaw71 napisał(a):
Możesz mi podać e-mail do nich ?

Ja korespondowałem z takimi adresami: ryanair@antler.co.uk airlineteam@antler.co.uk
Ale być może służą one jedynie odebraniu nowej walizki jako rekompensaty, na którą zgodziłem się jeszcze na lotnisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: miotaczkiszonki oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group