Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Nie wiemy kiedy będzie pula nowych biletów. Posty z pytaniem o nową pulę biletów będą kasowane


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 277  Następna
Autor Wiadomość
#1521 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
indy napisał(a):
Tak myslisz? A co zrobic z takim bledem:
"Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem:
info@polskibus.com"

Pytanie retoryczne oczywiscie i mail juz wyslany. Ale z Waszego doswiadczenia - jak sie koncza takie sytuacje? Czekac na odpowiedz czy kupowac jeszcze raz bilety (4 sztuki za 140zl w sumie wiec niezbyt mam ochote na ponowne kupowanie)?

Osobistych doświadczeń nie mam, ale z tego co pamiętam forumowicze pisali, że kończy się niestety na zwrocie pieniędzy. Ja próbowałem zapłacić dwa razy i dwa razy błąd. :] Pewnie trochę potrwa, zanim poodpisują na maile.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🏝️ 5* hotel w Turcji z 24h all inclusive 🍹 Tydzień w Alanyi za 1799 PLN 🏝️ 5* hotel w Turcji z 24h all inclusive 🍹 Tydzień w Alanyi za 1799 PLN
Egzotyczna przygoda 🔥 Grecja, Singapur i Australia w jednej podróży za 2969 PLN 😍 Egzotyczna przygoda 🔥 Grecja, Singapur i Australia w jednej podróży za 2969 PLN 😍
#1522 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:34 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Trzymam kciuki, żeby Wam też się udało! Będzie dobrze :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1523 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 464
niebieski
Jesli masz bilety to jest ok, tez bylem kiedys w takiej sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1524 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 602
Loty: 302
Kilometry: 377 901
niebieski
maxima napisał(a):
u mnie cały czas komunikat: Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie.
kasę ściągnęło, na mailu nic nie ma... jest szansa na bilet?

Dostałaś powiadomienie z "numerem transakcji eCard"? Jeśli tak,to napisz do nich i załącz potwierdzenie wpłaty,powinni przysłać Ci bilety na maila.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1525 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:46 

Rejestracja: 13 Cze 2010
Posty: 107
indy napisał(a):
Tak myslisz? A co zrobic z takim bledem:"Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem:info@polskibus.com"


Nad tym komunikatem masz podany nr transakcji eCard. Jeżeli spiszesz ten nr i wyślesz w mailu, to na 90% dostaniesz bilet.

Image
_________________
You could fly to the moon, you can try to escape
but don't you know that happiness is here?


Ostatnio edytowany przez Oleńka, 13 Lut 2014 13:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1526 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2010
Posty: 325
Loty: 99
Kilometry: 154 406
niebieski
Dalej jest tak, że jest potwierdzenie i jeszcze eBilet?
Bo potwierdzenie jest, kasa pobana, a eBilet nie dotarł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1527 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:50 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 7
tu ciekawy temat z naszego forum z 2012:
http://www.fly4free.pl/polskibus-com-anuluje-prawidlowe-rezerwacje/

z tym że jeśli tka jak tu pisze 2 dni na weryfikacje i odpisanie na maila to za 2 dni biletow nie bedzie bo będą wykupione :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1528 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:51 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4599
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
Tulsa napisał(a):
maxima napisał(a):
u mnie cały czas komunikat: Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie.
kasę ściągnęło, na mailu nic nie ma... jest szansa na bilet?

Dostałaś powiadomienie z "numerem transakcji eCard"? Jeśli tak,to napisz do nich i załącz potwierdzenie wpłaty,powinni przysłać Ci bilety na maila.


eh no jednego potwierdzenia nie zapisałam ;( jest szansa na bilet, jak ściągneli kasę? system dalej mieli :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1529 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:57 
Site Admin

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 8024
Niestety zwykle z nową pulą biletów dzieją się takie rzeczy ;) ale nie martwić się, PB zwykle po przesłaniu PrtSc albo danych z banku wystawia bilety bezproblemowo
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1530 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 42
Loty: 102
Kilometry: 182 263
W przypadku problemu ze skompletowaniem zamówienia, nawet jeżeli macie numer płatności eCard to zweryfikujcie czy na pewno pieniądze zeszły z konta.

U mnie na początku zablokowało kwotę na koncie i przerzuciło mnie na stronę z błędem o skompletowaniu zamówienia a chwilę później odblokowało kwotę na koncie a więc pieniądze nie wyszły. To raczej przez to, że bilety za długo leżały w koszyku (ze 20 minut to czekałem, żeby dojść do samego koszyka :D ).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1531 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 602
Loty: 302
Kilometry: 377 901
niebieski
maxima napisał(a):
Tulsa napisał(a):
maxima napisał(a):
u mnie cały czas komunikat: Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie.
kasę ściągnęło, na mailu nic nie ma... jest szansa na bilet?

Dostałaś powiadomienie z "numerem transakcji eCard"? Jeśli tak,to napisz do nich i załącz potwierdzenie wpłaty,powinni przysłać Ci bilety na maila.

eh no jednego potwierdzenia nie zapisałam ;( jest szansa na bilet, jak ściągneli kasę? system dalej mieli :)

Jeśli kasa zeszła z Twojego konta,to w temacie płatności też został zawarty ten numer:
Cytuj:
OPŁATA PRZEZ .... (tu Twój bank) DLA SOUTER HOLDINGS POLAND NR ZAM. ,..... (pierwsze 7 cyfr to właśnie numer transakcji eCard),.....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1532 PostWysłany: 13 Lut 2014 13:59 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 890
niebieski
U mnie oczywiście również kasa ściągnięta natomiast biletów nie mam bo wyskoczyło na ecardzie: Błędne polecenie lub przeterminowana sesja.
Incorrect command or outdated session, try again

Trochę nie rozumiem bo bilety za które już zapłaciłem, dalej mam w koszyku ? Tzn kasa ściągnięta, ale ich nie otrzymałem ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1533 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1691
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
U mnie eCard pozytywnie, a potem już błąd. Napisałem do PB. Ciekawe, no cóż, albo pojadę tanio, albo nie pojadę wcale.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1534 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:07 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 890
niebieski
No właśnie a u mnie nawet eCard nie przeszedł ale kasa poszła...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1535 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2156
Loty: 304
Kilometry: 348 428
złoty
ok czyli trzeba czekac az blokada na karcie zejdzie i pojawi sie w transakcjach zeby wyslac im potwierdzenie.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1536 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 247
niebieski
U mnie dokładnie taki sam problem :D

Kwota na karcie kredytowej zablokowana, ale voucher na maila nie przyszedł.
Numer ecard już wysłany razem z reklamacją, teraz czekam na odpowiedź Polskiego Busa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1537 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:19 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1077
niebieski
Buu widzę, że to już dawno się zaczęło, więc znów przegapiłem i znów tani wyjazd do Pragi przepadł :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1538 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:21 

Rejestracja: 07 Sty 2011
Posty: 465
niebieski
Jeżeli nie macie e-biletu to znaczy że nie jedziecie. PB zwróci wam pieniądze. Tak było w moim przypadku (dokładnie dwóch). Nic nie pomagały reklamacje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1539 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 771
Loty: 79
Kilometry: 82 424
niebieski
Kurcze też mam tak samo.. zablokowało kasę, ale biletu brak niestety na mailu. Ciągle mam payment success na stronie PB, na eCardie było wcześniej, że przeszło i dalej nic.
_________________
You will never walk alone :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1540 PostWysłany: 13 Lut 2014 14:25 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1077
niebieski
Nie problem był w tym, że byłem niedoinformowany tylko w tym, że akurat nie miałem jak być przy komputerze. :/ A co do Pragi to wiedziałem, że szanse są małe, no ale w końcu ta pula biletów jest po to, żeby ją zgarnąć :) Do Berlina akurat się udało, no ale to było jak rzucili te z Wrocławia więc strona nie była AŻ tak oblegana jak teraz, że nic nie idzie zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 277  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group