Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 09 Lut 2014 21:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1444
Loty: 527
Kilometry: 788 106
niebieski
Musiales mieć niezłego pecha. Ja współpracuje z nimi a wczoraj pierwszy raz spałem w Bergen w YMCA Hostel. Kontakt szybki. Na maila odpowiedzieli mi w ciągu godziny.

[Poniżej daję kontakt do osoby z którą się kontaktowałem]


Ostatnio edytowany przez joael, 10 Lut 2014 12:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy 5* hotel z prywatną plażą na Dżerbie 🏝️🧖‍♀️ All inclusive za 2369 PLN Luksusowy 5* hotel z prywatną plażą na Dżerbie 🏝️🧖‍♀️ All inclusive za 2369 PLN
Tydzień all inclusive w słonecznej Albanii 🏖️ 4* hotel przy plaży za 2589 PLN 😍 Tydzień all inclusive w słonecznej Albanii 🏖️ 4* hotel przy plaży za 2589 PLN 😍
Offline
#2 PostWysłany: 09 Lut 2014 21:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2013
Posty: 288
Loty: 42
Kilometry: 53 654
booking powiadasz? ciekawe
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 09 Lut 2014 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
Moje doświadczenia tez nie są najlepsze:

- pobrało pieniądze z karty, ale rezerwacja się nie dokonała. Zrobiłem zrzut ekranu (jakiś tam błąd się pokazał), na odpowiedź czekałem bardzo długo i była żenująca - oni nic nie wiedzą i nic nie poradzą. Chodziło o jakieś 10 euro, nie chciało mi się robić chargeback, ale niesmak pozostał
- rezerwacja w Egipcie (z błędu) - napisali, że pomyłka, poprosiłem o zwrot kasy, nie otrzymałem go
- 2 razy zdarzyło mi się zapłacić więcej w hotelu, niż miałem na wydrukowanej rezerwacji (fakt, w Azji, ale w końcu miałem potwierdzenie umowy w ręku) - nie odpowiedzieli na maila

Także na pewno nie ma się co spodziewać jakiejś większej pomocy z ich strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 09 Lut 2014 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Wrz 2010
Posty: 243
Loty: 68
Kilometry: 170 743
niebieski
Ja dla odmiany mialam ostatnio nieciekawa historie z booking.com. Zarezerwowalam kilka miesiecy przed wyjazdem pokoj w Barcelonie w hostelu, ktory mial zdecydowana wiekszosc pozytywnych opinii. Wg informacji na booking.com zameldowac moglam sie w godz. 15-23. Na miejsce dotarlam po 21 i jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy pod adresem gdzie mial znajdowac sie hostel byla kamienica, bez zadnego szyldu hostelu, nic nic ;) Pytalam kilkunadtu przechodzacych osob, w tym pracownikow pobliskich sklepo/knajp gdzie jest ten hostel - nikt nie wiedzial. W koncu wyszedl z owej kamienicy mieszkaniec i na pytanie o hostel powiedzial ze rzeczywiscie, jest na I pietrze, ale jest to nielegalne miejsce i pewnie o tej porze nikogo tam nie ma (:D). Z napotkanymi Hiszpanami usilowalismy sie dodzwonic, ale zglaszala sie jedynie sekretarka. Okolo godzinne oczekiwanie nie przynioslo rezultatu i jako ze bylo juz ok. 22, stwierdzilam ze poszukam cos na szybko na wlasna reke. Na drugi dzien napisalam maila do booking z opisem sytuacji ze wzmianka, ze jesli hostel sciagnie mi z karty jako no show, wowczas bedzie to moja ostatnia rezerwacja przez booking. Za chwile odezwal sie do mnie pracownik booking.com i napisal, iz zameldowanie w tym hostelu bylo w godz.15-19. Oczywiscie odpisalam ze to nieprawda. Odpowiedzieli ze nie mam racji i ze hostel sciagnie mi pieniadze z karty. Na szczescie mialam pierwotna rezerwacje w tablecie, gdzie bylo napisane, iz to jednak ja mam racje :) Niezwlocznie ja przeslalam. ZNow odezwal sie pracownik portalu i napisal ze fakt, mam racje, ale od listopada w hostelu zmienione zostaly godziny check-in'u ale ze hostel zdawal sobie sprawe ze bookowalam wg starych zasad, to ktos czekal na miejscu (co za bzdurne tlumaczenia i zmiany wersji hostelu) i dlaczego nie dzwonilam do hostelu - odpowiadam wiec ze dzwonilam przez pol godziny bez rezultatu - no i kolejna odpowiedz ze moglam dzwonic do booking.com i wtedy znalezliby zastepczy nocleg. Stwierdzili, ze potrzebuja 5 dni na wyjasnienie sytuacji i odezwali sie po 10! dniach ze hostel jednak zaniechal pobrania kwoty z mojej karty. Takze taka oto mialam przygode :)

Swoja droga, orientujecie sie jak to wyglada w praktyce, kiedy dzwonie do booking.com ze z noclegiem jest cos nie tak? Szukaja jakiegos noclegu najblizej, czy moze tez pokrywaja koszty dojazdu np. taksowka? Bo szczerze mowiac, srednio usmiechaloby mi sie szukanie o 22 podanego przez nich, zastepczego noclegu ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 09 Lut 2014 22:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
Niedawno temu miałem jeden nocleg na Filipinach w Angeles - miałem tam przespać się między lotem z Kalibo a rannym lotem do Hong Kongu. Nocleg zarezerwowałem miesiąc wcześniej na Agodzie.
W Angeles błąkałem się z godzinę szukając hotelu - nikt nie wiedział, nie słyszał.
Wreszcie jakiś kierowca tricycle zabrał mnie tam, ale jak już dojechaliśmy to się wygadał, że to to stoi nieczynne od wielu miesięcy.
Na drzwiach hotelu była kartka "In maintenance". Zrobiłem zdjęcie, poszukałem innego noclegu a było grubo po północy.

Agoda oddała pieniądze za tę rezerwację po prawie 2 miesiącach (odpisali, że najpierw muszą wyjaśnić z hotelem i wreszcie po miesiącu wyjaśnili).
Także całowanie drzwi się może zdarzyć a jeśli leniwy host nie aktualizuje danych, to nawet musi się zdarzyć ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 09 Lut 2014 22:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1490
srebrny
ja osobiście zawsze korzystam z hostelbookers i nigdy problemu nie miałem.
Raz postanowiłem skorzystać z bookingu. Wcześniej oczywiście przeczytałem na forum wątek "opinie o booking.com".
I przy rezerwacji użyłem karty prepaid i wpisałem fałszywe dane.
No i gdy wróciłem do Polski przyszedł mi mail z bookingu, że zrobiłem no show... Mogłem to olać, ale wyklikałem im tam, że żadnego no show nie było- otrzymałem odpowiedź, że to zweryfikują. Za jakiś czas oddzwonili z angielskiego numeru, że faktycznie właściciel się pomylił, i że niby ktoś inny się nie pojawił. Następnie po dwóch godzinach przyszedł mail... że ich weryfikacja potwierdza pierwotną wersje - że zrobiłem no show :D
Olałem, więc temat.
Rzekłbym, ilu ludzi tyle różnych historii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 09 Lut 2014 22:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
Moje doświadczenia to kilkadziesiąt rezerwacji na booking i kilkanaście na hostelbookers - zdecydowanie z korzyścią dla booking (praktycznie bez wpadek). Tyle, ze booking mocno się zmienia, więc co było to było a nowa historia dot. poziomu obsługi klienta na booking buduje się od kilku tygodni i wygląda to (jak wiemy) nieciekawie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 10 Lut 2014 00:05 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Zarezerwowałem hostel w Fezie przez hostelbookers. Po kilku tygodniach otrzymałem wiadomość, że anulują mi rezerwację, gdyż hostel w terminie rezerwacji jest zamknięty. Pieniądze zwrócą w terminie 7 dni. Po około 2 tygodniach na konto nie wróciła zaliczka, rezerwacja była potwierdzona dalej na moim koncie w hostelbookers. Napisałem e-maila po polsku, gdyż dokonałem po polsku rezerwacji, odpisali po 2 dniach, że e-mail w nieodpowiednim języku. Anulowałem rezerwację sam w hostelu ponieważ zrobiłem już inną. Z hostelsu dzwonili i się dziwili, że anuluję rezerwację dzień przed przyjazdem. Na booking.com w tym hostelsie w tym terminie można było rezerwować nocelgi!
Po ponownej reklamacji hostelbookers odpisał, że otrzymał wiadomość od klienta, że hostel jest zamknięty i że nie odpowiedział na ich e-maila. Dlatego anulowali wszystkie rezerwacje! Jak dla mnie to bardzo dziwne działania. Przecież w Maroku są telefony. Jak rozumiem , jaką hostel zamieszcza ofertę, nikt nie weryfikuje.
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan


Ostatnio edytowany przez George23, 10 Lut 2014 12:28, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 10 Lut 2014 00:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1198
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
powiem tak " chytry dwa razy traci"
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#10 PostWysłany: 10 Lut 2014 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1444
Loty: 527
Kilometry: 788 106
niebieski
Podaję dane do osoby która opiekuje się moim hotelem i zawsze mogę liczyć na jej pomoc. Spróbujcie do niej napisać jeżeli macie zastrzeżenia do hosteli.

tel. +353 1 498 0845
rebeka.cuprynaite@webresint.com (Sales Executive)
anna.nacajeva@webresint.com (Opiekun na Polskę)

[Tak, kontakt w języku angielskim.]


Ostatnio edytowany przez joael 10 Lut 2014 12:51, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 10 Lut 2014 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
@joael hotelem czy pensjonatem ;)
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#12 PostWysłany: 10 Lut 2014 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1444
Loty: 527
Kilometry: 788 106
niebieski
Na hostelbookers hotele 1* i 2* też są, jakbyś miał wątpliwości, ale to tak a propos bo nie w temacie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#13 PostWysłany: 10 Lut 2014 12:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
joael napisał(a):
Na hostelbookers hotele 1* i 2* też są, jakbyś miał wątpliwości, ale to tak a propos bo nie w temacie.

nie to żebym się czepiał, ale dla ścisłości wg Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2004.223.2268)
Art. 36. Ustala się następujące rodzaje obiektów hotelarskich:
1) hotele - obiekty posiadające co najmniej 10 pokoi, w tym większość miejsc w pokojach jedno- i dwuosobowych, świadczące szeroki zakres usług związanych z pobytem klientów;
więc Twoja "hacjenda" w myśl obowiązujących przepisów nie jest hotelem

przepraszam za offtop, ale w Polsce nagminnie nadużywa się słowa hotel
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#14 PostWysłany: 10 Lut 2014 16:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2013
Posty: 288
Loty: 42
Kilometry: 53 654
jacek69 napisał(a):
vipert napisał(a):
booking powiadasz? ciekawe

Czlowieku, czy booking robi takie przewalki?
porownujesz sprawe anulacji Kijowa, czy Berlina 5* za kilkanascie zlotych, gdzie postanowili wiecej nie dawac sie dymac pazerom, do spraw przeze mnie przytoczonych.
Zachowaj rozsadek, albo...swoje przemyslenia dla siebie.



Akurat w/w było do przewidzenia.
Niestety ja mam z booking na pieńku przez co innego.
1) Rezerwacja hotelu na jedną noc w Krakowie przez booking (płatność na miejscu), po przyjeździe okazało się że wszystkie pokoje mają zajęte. Rozmowa z managerem hotelu nic nie dała. Telefon do booking o godzinie 17.30 - rezultat: cytuję "niech Pan zarezerwuje na szybko nocleg w innym hotelu".
2) Rezerwacja hotelu w Chorwacji (na kilka dni) płatność na miejscu, okazało się że chcieli ode mnie więcej (opłaty z góry) niż to było w bookingu. Podziękowałem łaskawcom życzliwie (czyli rozpierducha na całego). Efekt brak noclegu, szukanie czegoś na szybko dla 2 osób i szybszy o 2 dni zjazd do PL. Po przyjezdzie do Polski zadzwoniłem i powiedzieli mi że są tylko pośrednikiem i nie mają wpływu na to "dodatkowe" opłaty naliczane przez hotel (na bookingu o nich mowy nie było).

Także "człowieku" są ludzie i parapety a Tobie zalecam zdrowy rozsądek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group