Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Wrz 2011 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Sie 2011
Posty: 19
Witam.
Taka informacja, moze sie komuś przyda, lub ją potwierdzi:
Dzis kupiłem 5 biletów dla znajomej z tegoż forum:
Kod:
Poznań - Mediolan (Bergamo)
V 1. 2 bilety -> M.K. & K.O.
******************************
Mediolan (Bergamo) - Marrakesz
V 1. 2 bilety -> M.K. & K.O.
******************************
Fez - Mediolan (Bergamo) 25.10.11
V 1. -1 bilet <- M.K
V 2. - 1 bilet <- K.O.
******************************
Mediolan (Bergamo) - Poznań 25.10.11
V 1. - 1 bilet <- K.O.
2. - 1 bilet <

i szóstego biletu juz nie mogę kupić, dostaje cały czas informacje:
Cytuj:
Błąd w procesie płatności

Państwa płatność nie może być zrealizowana z następujących powodów. Prosimy sprawdzić poniższe przyczyny i wrócić do poprzedniej strony (Płatność):

Numer karty został wprowadzony niepoprawnie lub brakuje jednej z cyfr - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
Wprowadzony typ karty (np.: MasterCard, Visa, Visa Electron) jest niezgodny z wprowadzonym numerem karty - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
Numer karty został wprowadzony w pole właściciela karty lub odwrotnie - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
Podany adres fakturowania jest niepoprawny - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić adres ponownie oraz upewnić się, że jest on zgodny z adresem, na który wystawiona jest karta.

Kliknij ten przycisk, aby powrócić do strony płatności.

- zmiana IP nie pomaga.

[EDIT]
Minęło dokładnie 24h

Kolejna próba kupna ostatniego biletu zakończona w/w błędem, być może trzeba jeszcze poczekać, bo dokładnie 24h minęło, a nie mogę długo czekać bo ktoś wykupi bilety.
Łapie za telefon i dzwonie pod ryanair:
Cytuj:
Aby porozmawiać z agentem, zadzwoń na numer:

0703 303033 - Linia polskojęzyczna - 2.08 PLN/min
Koszt połączenia z telefonu komórkowego lub innych sieci może być wyższy.
Linia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00 CET

Pomoc w nagłych wypadkach:
Jeśli wystąpił problem dotyczący korzystania z witryny lub potrzebujesz pomocy w dokonaniu rezerwacji online i chcesz porozmawiać z agentem, zadzwoń na numer:

0703 703007 - Linia polskojęzyczna - 4.92 PLN/min
Koszt połączenia z telefonów komórkowych oraz stacjonarnych może się różnić w zależnosci od operatora.

Jeśli masz pytanie sprawdź odpowiedź w sekcji pytania dotyczące podróżowania. Szukaj

Aby rozmawiać z konsultantem zadzwoń na poniższy numer:

703 203 100 - 1.29 PLN per minute

Pod jednym z nr odezwała sie babka z rosyjskim akcentem, powiedziała ze karta prepaid możne byc użyta tylko raz w tygodniu, można nią kupić bilet raz w tygodniu. Zmienić przeglądarkę i usunąć cooki's a jak dalej będą problemy skontaktować sie z bankiem.

Dzwonie pod kolejny nr, odzywa sie tym razem facet, również zaciągający akcentem wschodnim.
- sprawdził mój nr karty i wszystko mu w systemie się zgadza i nie widzi żadnych problemów z kupowaniem biletów, mówi ze ryanair nie blokuje żadnych kart, mówi ze prawdopodobnie na karcie jest limit płatności do 50E, radzi skontaktować sie z bankiem i zapytać sie czy sa na kairce jakieś limity ilości i wysokości transakcji, bo u nich na stronie nie ma żadnych przeciwwskazań do tego bym kupił kolejne bilety. Mówił ze podobno na kartach prepaid sa takie limity i on tez posiada taką kartę i ma taki limit, bez względu ile jest na niej dostępnych środków.

Napisałem meila do MoneyBookers.com czekam na informacje od nich na ten temat.

[EDIT]

@mucha - przyszedł z pomocą kupna biletu, przed chwilą.
- bez problemu kupił ostatni bilet.

Czyli wstępnie wygląda ze na mojej karcie są jakieś limity lub ryanair cos ściemnia, bo 2 różne telefony, dwie różne odpowiedzi na to samo pytanie.

[EDIT]
Odpowiedz z banku:
Cytuj:
Dziękujemy za kontakt oraz za zgłoszony problem.

W odpoiwedzi na Pana pytanie informujemy, iż limit operacji kartą w internecie lub w punkcie sprzedaży /liczba zakupów/ to 5 operacje w przeciagu 24 godzin do kwoty 1000.00 EUR /lub jej równowartosci w waluciwe zakupów/, limit wyplat z bankomatu to 3 operacje w przeciagu 24 godzin do kwoty 250.00 EUR.

Wygląda na to, iż w dniu 08/09/2011 dokonał Pan 5 zakupów i z tego powodu limit został wyczerpany.

Mamy nadzieję, że informacja okaże się dla Pana pomocna.

W razie wąptliwości zapraszamy do ponownego kontaktu.

Pozdrawiam,
Natalia,
Obsługa klienta Moneybookers


[EDIT]

od 8.09.11 (czwartek) 13:00 do dzis (sobota) 10.09.11 (19:00) minęło 2 dni.
- Dzis znów chciałem kupić bilet dla 4 osób za kwotę 66E, no i wyskoczył w/w błąd na stronie raynair'a
Kod:
Lanzarote - Milan (Bergamo), 16.11.11
1. 4x bilet -> A.K, B.C, R.H, T.K

- Czyli limit nadal jest i nie wyzerował się
- Pisze meila do banku.

[EDIT]
- 11.09.11

Wiadomość z banku:
Cytuj:
Dziękujemy za ponowny kontakt.

Chcielibyśmy potwierdzić, iż Pana konto Moneybookers jak i karta MasterCard są w pełni aktywne i funkcjonalne. Niestety w naszym systemie nie zostały odnotowane żadne próby zapłaty kartą z dnia 10/09/2011. Trudność z dokonaniem zapłaty nie nastąpiła z pewnością w skutku wyczerpany limit. Obecnie limit karty MasterCard został odnowiony i jest w pełni dostępny.

W przypadku, iż karta oraz konto Moneybookers są w pełni aktywne, a nadal nie może Pan zakończyć płatności, prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sytuacji.

Mógłby Pan również zrobić screenshot błędu i przesłać go do nas poprzez sekcję "Pomoc drogą elektroniczną" -> "Konto/bezpieczeństwo"-> "Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów". Tu należy załączyć plik ze skanem dokumentu. Numer identyfikacyjny Pana biletu to xxxxx6000.

Mamy nadzieję że informacja okaże się dla Pana pomocna.

Serdecznie pozdrawiam,
Natalia,
Obsługa klienta Moneybookers

- także może jednak Ryanair coś leci w kulki nieoficjalnie, bo raczej w banku nie oszukują.

[EDIT]
- dziś 17.09.11 (sobota) bez problemu zakupiłem 3 bilety za kwotę 36E
Kod:
Rzym (Ciampino) - Poznan, 29.11.11
1. 3x bilet -> P.K, M.K, S.K


[EDIT]
- 18.09.11 (Niedziela) bez problemu kupiłem 1 bilet za kwotę 47zł
Kod:
Wrocław - East Midlands, 30.09.11
1. 1x bilet -> Ł, K
_________________
_Sheriff_ gg:8042043


Ostatnio edytowany przez _Sheriff_ 18 Wrz 2011 22:21, edytowano w sumie 12 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿 Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿
Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#2 PostWysłany: 08 Wrz 2011 13:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
_Sheriff_ napisał(a):
Czy ktoś się orientuje na jaki okres blokowana jest karta?

Z mojego doświadczenie wynika że ok. 24h.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 08 Wrz 2011 14:24 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
moje ostatnie doświadczenie - 2 tygodnie , a nie robiłem skandalicznie masowych rezerwacji.
poprzednie - nie miałem okazji testować jak długo
(robimy off topic , rozumiem że na razie nie zgłaszasz potrzeby pomocy (?))
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 08 Wrz 2011 14:32 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4105
Loty: 534
Kilometry: 1 278 601
Wydzieliłem wpis z poprzedniego tematu, był offtopowy całkiem, dzięki ABCN.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 09 Wrz 2011 11:14 

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3
Serdecznie witam,

Mam podobny problem.

Prosze o wskazowki jak go rozwiazac.

Pozdrawiam,
DD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 09 Wrz 2011 11:22 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
[quote="Dare_D"]Prosze o wskazowki jak go rozwiazac./quote]
Poczekać 1-2 dni i próbować rezerwować albo po prostu zapłacić inną kartą, ewentualnie kogoś poprosić o zakup biletów.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 09 Wrz 2011 11:29 

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3
Problemy zaczely sie pojawiac wczoraj.

Kupilem dwa bilety. Trzeciego (i kolejnych) nie udalo sie.

Kogo moge ewentualnie prosic o pomoc w zakupie biletow?

Pozdrawiam,
DD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 09 Wrz 2011 11:39 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
Napisz do mnie albo kogoś z tematu [Ryanair] Kontakty w sprawie zakupów bez haraczu
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 09 Wrz 2011 11:50 

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3
.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group