Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 459 62 00
DE +49 69 209 777 777
+49 69 86799555
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 460  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 06 Cze 2013 14:30 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
blasto napisał(a):
Zdaję sobie mniej więcej sprawę z obowiązujących przepisów. Akurat to, czy linia dostanie kasę i ile, jest precyzyjnie określone w umowach interline z tego co wiem, więc poza oczywistymi przypadkami, linia kasę dostanie i nie realizuje usługi za free :) No i podstawa też jest, a są nią konkretne zapisy regulaminu. Poniższy jasno określa 'Exclusions' i nie ma tam ani słowa o omawianym przypadku.


Pewnie, że dostanie, ale nie od tego pasażera który ma dostać mile. Ten pasazer nie jest dla linii stroną.
A to co zacytowałeś dotyczy wyłaczenia z naliczenia mil w przypadku zakupu u LH i partnerów.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Słoneczny Rodos z all inclusive 🇬🇷🍹 Hotel przy plaży w Iksji za 2090 PLN Słoneczny Rodos z all inclusive 🇬🇷🍹 Hotel przy plaży w Iksji za 2090 PLN
Co za ferie🔥 Rejs przez Kanary i Maderę + loty za 2664 PLN 🌤️🛳️ Kajuta z balkonem i 🍺🍷 w cenie Co za ferie🔥 Rejs przez Kanary i Maderę + loty za 2664 PLN 🌤️🛳️ Kajuta z balkonem i 🍺🍷 w cenie
#342 PostWysłany: 06 Cze 2013 17:14 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
rob_sad napisał(a):
Pewnie, że dostanie, ale nie od tego pasażera który ma dostać mile. Ten pasazer nie jest dla linii stroną.
A to co zacytowałeś dotyczy wyłaczenia z naliczenia mil w przypadku zakupu u LH i partnerów.


1. Czy to, że pasażer nie jest stroną oznacza, że linia na nim nie zarabia lub to, że może być gorzej traktowany? Idąc tym tropem, niedługo będą sprawdzać numer biletu i na jego podstawie wydawać posiłki na pokładzie. M&M to program lojalnościowy i ta lojaność może się przejawiać także w taki sposób, że latamy linią, ale umowę zawieramy z inną (z określonych przyczyn). Linie zawierają umowy interline, bo to zwiększa ich biznes, a nie odwrotnie

2. To co zacytowałem dotyczy całości regulaminu M&M i podobnie jak w punkcie 'Miles are credited to the member’s account for each actually flown segment of a fully paid scheduled flight by Lufthansa or by a joint operator or Miles & More partner company', nie ma tam ani jednego słowa o tym, że naliczenie mil lub jego brak dotyczy 'przypadku zakupu u LH i partnerów'. To jest tylko i wyłącznie Twoja interpretacja, poparta pewną logiką, ale nie twardymi dowodami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#343 PostWysłany: 06 Cze 2013 22:25 

Rejestracja: 25 Mar 2010
Posty: 1045
Loty: 31
Kilometry: 89 760
niebieski
To ja może dla rozluźnienia atmosfery zadam proste(?) pytanie: LOT miewa promocje, w których daje podwójne mile (w tym roku głownie na trasach europejskich). Do każdej takiej promocji trzeba się zarejestrować i obejmuje ona loty w określonym okresie. Odbyłem jeden lot we właściwym przedziale, ale do promocji zalogowałem się już po locie. Mil bonusowych nie otrzymałem. Warto się szarpać z claimem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 06 Cze 2013 22:39 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9671
HON fly4free
@snooka; warto się szarpać tylko wtedy, gdy w warunakch nie było jasno powiedziane że rejestracja musi być PRZED lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#345 PostWysłany: 06 Cze 2013 22:40 

Rejestracja: 25 Mar 2010
Posty: 1045
Loty: 31
Kilometry: 89 760
niebieski
marek - nie było to wprost napisane, inaczej bym nie pytał :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#346 PostWysłany: 06 Cze 2013 22:58 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4257
platynowy
marek2011 napisał(a):
4) stock przewoźnika spoza *A + metal *A (c-s, interlinia): brak mil MM, mile w programie wystawiającego zależą od zasad tego programu.

Nie do końca. Kolega leciał Swissem a bilet wystawił przewoźnik ze SkyTeam i mile do M&M się pięknie naliczyły.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#347 PostWysłany: 06 Cze 2013 23:05 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Snooka - napisanie lub telefon nie kosztuja. Kiedys tak troche wywalczylem :)

Blasto - jaka to lojalnosc jak kupujesz u konkurencji

Mucha - pisalismy, ze sa wyjatki. Na loty codeshare do Moskwy operowane ruskimi tez byly lub nawet sa oficjalnie mile, znam przypadki z milami za bilet Aerosvit. Czasem naliczalo, czasem nie. Na lot Qantasa SYD-JNB mozna nawet podobno rezerwowac RTW za mile M&M.
Poza tym systemy sa dziurawe.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#348 PostWysłany: 06 Cze 2013 23:48 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
rob_sad napisał(a):
Blasto - jaka to lojalnosc jak kupujesz u konkurencji

Mucha - pisalismy, ze sa wyjatki. Na loty codeshare do Moskwy operowane ruskimi tez byly lub nawet sa oficjalnie mile, znam przypadki z milami za bilet Aerosvit. Czasem naliczalo, czasem nie. Na lot Qantasa SYD-JNB mozna nawet podobno rezerwowac RTW za mile M&M.
Poza tym systemy sa dziurawe.


Taka lojalność, że jesteś przywiązany do produktu, a nie do tego, gdzie kupujesz. Masz boarding pass LH to i do saloniku wejdziesz i check-in online zrobisz na stronie LH i wykorzystasz wszystkie inne elementy związane z produktem LH. Ja mam mało case'ów na M&M, bo to słaby program jest, ale wszystkie osoby, które pytam o tę kwestię odpowiadają mi, że jest tak jak sądzę. Jak już pisałem, ja sam nie miałem żadnych problemów z naliczeniem mil za loty ST wystawione na stocku *A, a były to loty z błędem taryfowym i to w klasie biznes, więc być może bilet był oglądany nieco bardziej wnikliwie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#349 PostWysłany: 07 Cze 2013 00:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9671
HON fly4free
@blasto: mieszasz trochę porządki, przywileje statusowe czy klasowe to jedno (tam podstawą jest BP przewoźnika operującego dany lot, co działa w dwie strony: jeśli bilet będzie na stocku LH a przewoźnik pozasojuszowy może się zdarzyć, że nie wejdziesz do saloniku, ja miałem taki problem z Air Maltą mimo że jest to linia partnerska MM, dopiero po szczegółowym sprawdzeniu i konsultacjach obsługa zaprosiła mnie do środka), zasady naliczania mil premiowych i statusowych to jeszcze inna bajka -> możesz z resztą korzystać np. z przywilejow na lotnisku wynikających ze statusu M&M, a mile za ten lot naliczać w zupełnie innym programie.

Poza tym zamiast prowadzić tu teoretyczną dysputę, jeśli masz jakis konkretny kazus do rozstrzygnięcia, to poprostu skontaktuj się z M&M i zapytaj u źródła czy i na jakich zasadach dostaniesz mile w tym konkretnym przypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#350 PostWysłany: 07 Cze 2013 01:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
marek2011 napisał(a):
@blasto: mieszasz trochę porządki, przywileje statusowe czy klasowe to jedno (tam podstawą jest BP przewoźnika operującego dany lot, co działa w dwie strony: jeśli bilet będzie na stocku LH a przewoźnik pozasojuszowy może się zdarzyć, że nie wejdziesz do saloniku, ja miałem taki problem z Air Maltą mimo że jest to linia partnerska MM, dopiero po szczegółowym sprawdzeniu i konsultacjach obsługa zaprosiła mnie do środka), zasady naliczania mil premiowych i statusowych to jeszcze inna bajka -> możesz z resztą korzystać np. z przywilejow na lotnisku wynikających ze statusu M&M, a mile za ten lot naliczać w zupełnie innym programie.

Poza tym zamiast prowadzić tu teoretyczną dysputę, jeśli masz jakis konkretny kazus do rozstrzygnięcia, to poprostu skontaktuj się z M&M i zapytaj u źródła czy i na jakich zasadach dostaniesz mile w tym konkretnym przypadku.


Masz oczywiście rację z tym mieszaniem porządków, odnosiłem się do postu rob-sada, który łączył kwestie lojalności z tym, u kogo kupuje się bilet. Myśl, którą chciałem przekazać była taka, że niezależnie od tego gdzie kupujesz produkt możesz, w większości przypadków, korzystać ze wszystkich/większości jego części składowych, a właśnie do tego przywiązany jest klient.

A co do 'możesz zresztą korzystać np. z przywilejow na lotnisku wynikających ze statusu M&M, a mile za ten lot naliczać w zupełnie innym programie' to są na FT osoby z *G w A3, które nie mogły skorzystać z przywilejów, naliczając mile do programu NZ, więc nie zawsze jest tak jak mówisz (choć co do zasady tak oczywiście jest).

Problem interesuje mnie nie w związku z konkretnym lotem, ale ogólnie, w związku z poszerzaniem wiedzy w tym obszarze. Wasze wypowiedzi były dość kategoryczne, więc byłoby fajnie gdybyście mieli argumenty na poparcie Waszego stanowiska. Zadam pytanie LH representative na FT i zadzwonię na infolinię (chociaż mam mieszane odczucia co do ich kompetencji i mam tu na myśli także infolinię niemiecką).

Przed chwilą dostałem informację od moda forum M&M na FT, że nie miał żadnych problemów z otrzymaniem M&M za loty wykonywane przez LH przy biletach na stocku AA oraz przy biletach na stocku AI za loty wykonywane przez LH w codeshare z AI. Mamy zatem przypadki kombinacji z dwoma pozostałymi sojuszami oraz linią niezrzeszoną (choć współpracującą ze *A/M&M, więc to akurat nie dziwi), kiedy mile zostały przyznane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 07 Cze 2013 11:22 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
blasto napisał(a):
Taka lojalność, że jesteś przywiązany do produktu, a nie do tego, gdzie kupujesz.... ja sam nie miałem żadnych problemów z naliczeniem mil za loty ST wystawione na stocku *A, a były to loty z błędem taryfowym i to w klasie biznes, więc być może bilet był oglądany nieco bardziej wnikliwie.

Lojalność z punktu widzenia dostawcy produktu jest wtedy, gdy kupujesz u dostawcy.
Germania ma loty w biznesie ? Co to były za loty ?
Mile naliczają się automatycznie i nikt tego nie ogląda.
Czasem coś się uda czasem nie i jest masa wyjątków. Nasze wypowiedzi nie były kategoryczne, od początku pisaliśmy kiedy mile z zasady są naliczane, a kiedy nie z zaznaczeniem, że wyjątków jest masa i one są nieproste to rozgryzienia. W zasadzie w przypadkach co do których masz wątpliwości nie ma jasnych zasad i nie będzie. Wrecz jest jest, że większość przypadków naliczenia mil wynika z luk w systemach i przy reklamacji mil by nie przyznano, a automatycznie się pojawiły. Znam mase takich przypadków. Podobni jest przy reroutingu, dostajesz mile wg. nowej trasy (zwykle więcej), choć należą Ci się wg. starej.
A same przywileje podróży nie mają wiele wspólnego z zasadami naliczania mil.
Ale szukaj ;) Może coś znajdziesz ;) Z pewnością jednak niczego nie zmienisz.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#352 PostWysłany: 07 Cze 2013 11:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
Dzisiaj dostałem maila z ofertą promocji:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Niezależnie od tego, kiedy, dokąd i jak często podróżuje Pan Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i liniami partnerskimi programu Miles & More, jedno jest pewne: ma Pan wyjątkowe przywileje, zarówno na ziemi jak i na pokładzie samolotu.

Poza licznymi udogodnieniami otrzyma Pan dodatkowe mile statusowe* za loty Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, Lufthansa, Germanwings, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Adria Airways, Air Dolomiti, Croatia Airlines lub Luxair w terminie od 15 czerwca do 15 sierpnia 2013:

500 mil statusowych za 2 rejsy
1500 mil statusowych za 4 rejsy
3000 mil statusowych za 6 rejsów

Zachęcamy Pana do rejestracji do promocji milowej „Wyjątkowa rezerwacja”.


Muszę zaplanować jeszcze jedną rotację na krajówce, żeby otrzymać 3000 mil.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#353 PostWysłany: 07 Cze 2013 11:53 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
kerad85 napisał(a):
Muszę zaplanować jeszcze jedną rotację na krajówce, żeby otrzymać 3000 mil.

Zwróć uwagę, że chodzi o mile statusowe.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#354 PostWysłany: 07 Cze 2013 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
Rzeczywiście, na szybko nie zwróciłem uwagi.
Z mil w tym roku nic nie wylatam, jeżeli chodzi o status, czyli nie ma co sobie tym głowy zaprzątać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#355 PostWysłany: 07 Cze 2013 11:57 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
rob_sad napisał(a):
blasto napisał(a):
Taka lojalność, że jesteś przywiązany do produktu, a nie do tego, gdzie kupujesz.... ja sam nie miałem żadnych problemów z naliczeniem mil za loty ST wystawione na stocku *A, a były to loty z błędem taryfowym i to w klasie biznes, więc być może bilet był oglądany nieco bardziej wnikliwie.

Lojalność z punktu widzenia dostawcy produktu jest wtedy, gdy kupujesz u dostawcy.
Germania ma loty w biznesie ? Co to były za loty ?
Mile naliczają się automatycznie i nikt tego nie ogląda.
Czasem coś się uda czasem nie i jest masa wyjątków. Nasze wypowiedzi nie były kategoryczne, od początku pisaliśmy kiedy mile z zasady są naliczane, a kiedy nie z zaznaczeniem, że wyjątków jest masa i one są nieproste to rozgryzienia. W zasadzie w przypadkach co do których masz wątpliwości nie ma jasnych zasad i nie będzie. Wrecz jest jest, że większość przypadków naliczenia mil wynika z luk w systemach i przy reklamacji mil by nie przyznano, a automatycznie się pojawiły. Znam mase takich przypadków. Podobni jest przy reroutingu, dostajesz mile wg. nowej trasy (zwykle więcej), choć należą Ci się wg. starej.
A same przywileje podróży nie mają wiele wspólnego z zasadami naliczania mil.
Ale szukaj ;) Może coś znajdziesz ;) Z pewnością jednak niczego nie zmienisz.



Lojalność z punktu widzenia dostawcy produktu jest przede wszystkim wtedy, gdy kupujesz jego produkt. Kanał sprzedaży jest kwestią wtórną, a to się w dużym stopniu do tego sprowadza. Już pisałem, że linie zawierają interline, bo to zwiększa ich biznes, a nie zmiejsza. Nikt ich do tego nie zmusza.

ST to sojusz, a nie linia w tym przypadku.

Pozostańmy zatem przy swoich zdaniach, ja będę uważał, że z zasady w takim przypadku mile są naliczane, a Wy, że z zasady nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#356 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:24 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2910
srebrny
kerad85 napisał(a):
Dzisiaj dostałem maila z ofertą promocji:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Niezależnie od tego, kiedy, dokąd i jak często podróżuje Pan Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i liniami partnerskimi programu Miles & More, jedno jest pewne: ma Pan wyjątkowe przywileje, zarówno na ziemi jak i na pokładzie samolotu.

Poza licznymi udogodnieniami otrzyma Pan dodatkowe mile statusowe* za loty Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, Lufthansa, Germanwings, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Adria Airways, Air Dolomiti, Croatia Airlines lub Luxair w terminie od 15 czerwca do 15 sierpnia 2013:

500 mil statusowych za 2 rejsy
1500 mil statusowych za 4 rejsy
3000 mil statusowych za 6 rejsów

Zachęcamy Pana do rejestracji do promocji milowej „Wyjątkowa rezerwacja”.


Muszę zaplanować jeszcze jedną rotację na krajówce, żeby otrzymać 3000 mil.


Ja jakoś takich ofert nie dostaję :(
Jest ona zapewne spersonalizowana, żeby się zapisać musisz kliknąć link.
Jeżeli inaczej to daj znać.


Ostatnio edytowany przez Tulio, 07 Cze 2013 12:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#357 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:28 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9671
HON fly4free
@blasto: kupując bilet przewoźnika ST nie kupujesz produktu przewoźnika *A, dla tego ostatniego nie masz żadnego znaczenia jako klient w kategoriach lojalności. Znów mieszasz porządki, przeciez nikt nie pisze tu, że niektórym liniom z różnych sojuszy nie opłaca się ze sobą współpracować i sprzedawać sobie miejsc na wzajem. Ale to to zupełnie inna kwestia.

Jak pisze Robert, systemy są tylko systemami i w wielu przypadkach działają inaczej niz wynikałoby to z reguł. Czasem nabijają mile, mimo że nie powinny, innym razem nie, a sie należą itd. Jest też spora grupa szczególnych uregulowań wynikających ze współpracy linii na określonych trasach, dotyczy to choćby wspomninych niżej układów Swiss/Austrian z przewoźnikami ST.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#358 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:36 

Rejestracja: 11 Kwi 2013
Posty: 150
Wysłałem swoje karty pokładowe do biura M&M emailem, tak jak chcieli, jako, że nie mogę dodać tych lotów ręcznie. I co? Z Business C zrobiła mi się ekonomiczna, poza tym, obiecane 7000 mil za opóźnienie lotu po prostu czeka w kolejce jak domniemywam.... ale burdel w tym M&M ostatnio.

Za loty z taryf First Minute przyznawane są mile? Tak w ogóle, na krajówkach tym sposobem teraz łatwo dostać FTL.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#359 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:45 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
blasto napisał(a):
Lojalność z punktu widzenia dostawcy produktu jest przede wszystkim wtedy, gdy kupujesz jego produkt. Kanał sprzedaży jest kwestią wtórną, a to się w dużym stopniu do tego sprowadza.

To przekonaj linie do tego ;) Wytłumacz im to, bo widocznie nie rozumieją ;)

blasto napisał(a):
ST to sojusz, a nie linia w tym przypadku.

To o czym w ogóle mowa, widzisz gdzieś w ogóle jakąkolwiek podstawę do naliczenia mil, nawet w Twoich własnych cytatach regulaminów ?!?? Ciesz się, że dostałeś mile przez przypadek lub miałeś farta trafić na nieliczne loty z które mile są.

illumanti - działaj. W razie problemów pisz do M&M do Niemiec, oni tam są sprawniejsi.
Mi kiedyś zabrano 6000mil za promocje "member get member" i to po około roku od ich naliczenia. W Polskim MM otrzymałem odpowiedź, że mile zostały naliczone choć nie powinny. Poprosiłem o uzasadnienie i usłyszałem, że pewnie coś oszukałem i sam dobrze wiem ... ?!? Napisałem do Niemieckiego MM i przesłałem im dokumenty uzasadniające naliczenie mil. Mile wróciły na konto w ciągu 15minut !!!!
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#360 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:56 

Rejestracja: 11 Kwi 2013
Posty: 150
rob_sad napisał(a):
blasto napisał(a):
Lojalność z punktu widzenia dostawcy produktu jest przede wszystkim wtedy, gdy kupujesz jego produkt. Kanał sprzedaży jest kwestią wtórną, a to się w dużym stopniu do tego sprowadza.

To przekonaj linie do tego ;) Wytłumacz im to, bo widocznie nie rozumieją ;)

blasto napisał(a):
ST to sojusz, a nie linia w tym przypadku.

To o czym w ogóle mowa, widzisz gdzieś w ogóle jakąkolwiek podstawę do naliczenia mil, nawet w Twoich własnych cytatach regulaminów ?!?? Ciesz się, że dostałeś mile przez przypadek lub miałeś farta trafić na nieliczne loty z które mile są.

illumanti - działaj. W razie problemów pisz do M&M do Niemiec, oni tam są sprawniejsi.
Mi kiedyś zabrano 6000mil za promocje "member get member" i to po około roku od ich naliczenia. W Polskim MM otrzymałem odpowiedź, że mile zostały naliczone choć nie powinny. Poprosiłem o uzasadnienie i usłyszałem, że pewnie coś oszukałem i sam dobrze wiem ... ?!? Napisałem do Niemieckiego MM i przesłałem im dokumenty uzasadniające naliczenie mil. Mile wróciły na konto w ciągu 15minut !!!!


Napiszę, choć jeśli to nic nie da, nie będę nic walczył więcej. 30k mil mam, więcej nie potrzeba. FTL jest. Ale mimo to, powinni być bardziej sumienni, bo przecież te mile są jakoś wliczone w cenę biletu, racja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 460  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group