Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 20 Maj 2013 17:55 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
tartal napisał(a):
Mogą Państwo dochodzić swoich roszczeń w odpowiednim sądzie w Indonezji w miejscowości Pemuteran.


Dostałem to samo. W miejscowości Pemuteran nie ma sądu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje w USA 🇺🇸😍 Loty do Nowego Jorku z Warszawy od 1693 PLN 🔥✈️ Wakacje w USA 🇺🇸😍 Loty do Nowego Jorku z Warszawy od 1693 PLN 🔥✈️
Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎 Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎
#42 PostWysłany: 27 Maj 2013 16:06 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
booking.com anulował moją rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 27 Maj 2013 19:25 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 76
moją też..no cóż, trzeba było być na to gotowym:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 27 Maj 2013 19:51 

Rejestracja: 10 Gru 2012
Posty: 209
niebieski
to teraz przydałoby się zebrać składkę na jakiegoś ambitnego papugę tam na wyspach, który w naszym imieniu przeprowadzi sprawy. w zamian weźmie % od odszkodowania. paredziesiąt osób z tego forum zebrałoby się.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 31 Maj 2013 13:37 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
czy wszystkim anulowali co mieli zrobione rezerwacje ???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 31 Maj 2013 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Paź 2012
Posty: 28
Loty: 158
Kilometry: 411 555
moja rezerwacja też anulowana
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 01 Cze 2013 13:54 

Rejestracja: 01 Lip 2012
Posty: 365
Spadnie na mnie zapewne fala krytyki, ale powiedzcie mi po co wszyscy ruszają po te rezerwacje ...wiedzą przecież, że ktoś popełbił błąd i starają się to wykorzystać...
W większości przypadków hotel anuluje rezerwacje i tyle, więc nie wiem po co tracicie czas na tego typu manewry...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 01 Cze 2013 14:02 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
mkobyszewski napisał(a):
Spadnie na mnie zapewne fala krytyki, ale powiedzcie mi po co wszyscy ruszają po te rezerwacje ...wiedzą przecież, że ktoś popełbił błąd i starają się to wykorzystać...
W większości przypadków hotel anuluje rezerwacje i tyle, więc nie wiem po co tracicie czas na tego typu manewry...



ja wtedy będę na Bali więc... nie widzę w tym marnowania czasu.... i wcale nie było oczywiste że to błąd...

zresztą temat rzeka...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 01 Cze 2013 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Paź 2012
Posty: 28
Loty: 158
Kilometry: 411 555
przy błędzie innego hotelu na bali poświęciłem może godzinę na napisanie kilku wiadomości a dostałem darmowy pobyt w dobrym hotelu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 01 Cze 2013 15:38 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
mkobyszewski napisał(a):
Spadnie na mnie zapewne fala krytyki, ale powiedzcie mi po co wszyscy ruszają po te rezerwacje ...wiedzą przecież, że ktoś popełbił błąd i starają się to wykorzystać...
W większości przypadków hotel anuluje rezerwacje i tyle, więc nie wiem po co tracicie czas na tego typu manewry...


Ale jak klient popełni błąd i pomyli się w rezerwacji - to w droższych hotelach poniesie konsekwencje finansowe.
Z tymi okazjami różnie bywa, czasem jest autentycznie promocja za złotówkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 01 Cze 2013 15:45 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
Sprawa jest na pewno do wygrania w sądzie (indonezyjskim ha ha) ale nikomu z was nie będzie chciało się w to bawić (i trudno się dziwić). I hotel, booking.com doskonale o tym wiedzą i dlatego mogą sobie pozwolić na anulowanie bez żadnych konsekwencji. A poza tym na pewno mają ubezpieczenie od takich (i podobnych) sytuacji więc de facto i tak nie poniosą żadnych konsekwencji finansowych. Tylko po co ruszać ubezpieczenie i tracić zniżki za bezszkodowość skoro zawiedzeni klienci i tak sobie odpuszczą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 01 Cze 2013 15:47 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Sprawa jest na pewno do wygrania w sądzie

Skąd ta pewność?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 01 Cze 2013 16:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2707
Loty: 261
Kilometry: 322 273
DMW napisał(a):
Sprawa jest na pewno do wygrania w sądzie (indonezyjskim ha ha) ale nikomu z was nie będzie chciało się w to bawić (i trudno się dziwić). I hotel, booking.com doskonale o tym wiedzą i dlatego mogą sobie pozwolić na anulowanie bez żadnych konsekwencji. A poza tym na pewno mają ubezpieczenie od takich (i podobnych) sytuacji więc de facto i tak nie poniosą żadnych konsekwencji finansowych. Tylko po co ruszać ubezpieczenie i tracić zniżki za bezszkodowość skoro zawiedzeni klienci i tak sobie odpuszczą.


Ale bzdury opowiadasz, niema to jak nabić posta w myśl zasady "nie znam się to się wypowiem".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 01 Cze 2013 18:40 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
klapio napisał(a):
DMW napisał(a):
Sprawa jest na pewno do wygrania w sądzie (indonezyjskim ha ha) ale nikomu z was nie będzie chciało się w to bawić (i trudno się dziwić). I hotel, booking.com doskonale o tym wiedzą i dlatego mogą sobie pozwolić na anulowanie bez żadnych konsekwencji. A poza tym na pewno mają ubezpieczenie od takich (i podobnych) sytuacji więc de facto i tak nie poniosą żadnych konsekwencji finansowych. Tylko po co ruszać ubezpieczenie i tracić zniżki za bezszkodowość skoro zawiedzeni klienci i tak sobie odpuszczą.


Ale bzdury opowiadasz, niema to jak nabić posta w myśl zasady "nie znam się to się wypowiem".


a skąd się wzięło twoje założenie że się na tym nie znam..? czekam na odp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 01 Cze 2013 18:43 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
klayton napisał(a):
Cytuj:
Sprawa jest na pewno do wygrania w sądzie

Skąd ta pewność?


wyraziłem się mało precyzyjnie - bo rzeczywiście w sądach nigdy nie ma "pewności". Koryguję: "jest b. duże prawdopodobieństwo wygrania takiej sprawy". Teraz lepiej..?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 01 Cze 2013 18:58 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9666
HON fly4free
W mojej ocenie jest b. niewielkie prawdopodobieństwo wygrania takiej sprawy, wprawdzie nie znam szczegółowo prawa indonezyjskiego ale akurat mechanizmy rządzące oświadczeniami składanymi pod wpływem błędu są dość podobne na całym świecie. W przypadku "oczywistych" błędów - a taki tu miał miejsce - trudno utrzymać twierdzenie, że kupujący nie miał rozeznania co do tego, że może mieć do czynienia z błędną ceną; został też natychmiast powiadomiony o błędzie, nie obciażono jego konta. A nawet jeśli, to przepisy prawa prywatnego zazwyczaj przewidują też "wentyle bezpieczeństwa" dające sądowi możliwość rozstrzygnięcia sprawa zgodnie ze zdrowym rozsądkiem (sprawiedliwością, zasadami współżycia itp).

Inaczej sprawa wygląda, gdy hotel 5* oferuje noclegi po 20 euro zamiast 100, ale wszelkie przypadki promocji "darmowych" albo za cenę w sposób oczywisty nierealną (willa 5* na tydzień za 80 gr) nie dają wielkich szans na powodzenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 01 Cze 2013 19:34 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
wyraziłem się mało precyzyjnie - bo rzeczywiście w sądach nigdy nie ma "pewności". Koryguję: "jest b. duże prawdopodobieństwo wygrania takiej sprawy". Teraz lepiej..?



Nie. Tak samo źle...
Cytuj:
a skąd się wzięło twoje założenie że się na tym nie znam..? czekam na odp.

Pewnie dlatego, że ewidentnie widać, iż nie znasz nie tylko prawodawstwa Indonezji, ale nawet polskiego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 01 Cze 2013 20:03 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
klayton napisał(a):
Cytuj:
wyraziłem się mało precyzyjnie - bo rzeczywiście w sądach nigdy nie ma "pewności". Koryguję: "jest b. duże prawdopodobieństwo wygrania takiej sprawy". Teraz lepiej..?



Nie. Tak samo źle...
Cytuj:
a skąd się wzięło twoje założenie że się na tym nie znam..? czekam na odp.

Pewnie dlatego, że ewidentnie widać, iż nie znasz nie tylko prawodawstwa Indonezji, ale nawet polskiego.


tego raczej "ewidentnie nie widać", natomiast bez wielkiego wysiłku można się domyślić że nie znam indonezyjskiego prawodawstwa tak zresztą jak i ty i wszyscy na forum. Natomiast co do polskiego - oj, to byś się zdziwił Klaytonku! Przeczytałem kilka twoich wpisów ala prawniczych i żal mi cię. Uwielbiam takich domorosłych "prawników", te ich "fachowe" porady, słownictwo... ;-) Kończę ten wątek z tobą bo szkoda mojego cennego czasu. Pozdrawiam, bez odbioru.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 01 Cze 2013 20:09 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Natomiast co do polskiego - oj, to byś się zdziwił Klaytonku!

Nie - indolencja ludzi już dawno przestała mnie dziwić. Każdy Polak zna się na prawie, polityce i sporcie. :P
Poproś kogoś o wytłumaczenie sobie choćby art. 84 kc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 01 Cze 2013 20:17 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
marek2011 napisał(a):
W mojej ocenie jest b. niewielkie prawdopodobieństwo wygrania takiej sprawy, wprawdzie nie znam szczegółowo prawa indonezyjskiego ale akurat mechanizmy rządzące oświadczeniami składanymi pod wpływem błędu są dość podobne na całym świecie. W przypadku "oczywistych" błędów - a taki tu miał miejsce - trudno utrzymać twierdzenie, że kupujący nie miał rozeznania co do tego, że może mieć do czynienia z błędną ceną; został też natychmiast powiadomiony o błędzie, nie obciażono jego konta. A nawet jeśli, to przepisy prawa prywatnego zazwyczaj przewidują też "wentyle bezpieczeństwa" dające sądowi możliwość rozstrzygnięcia sprawa zgodnie ze zdrowym rozsądkiem (sprawiedliwością, zasadami współżycia itp).

Inaczej sprawa wygląda, gdy hotel 5* oferuje noclegi po 20 euro zamiast 100, ale wszelkie przypadki promocji "darmowych" albo za cenę w sposób oczywisty nierealną (willa 5* na tydzień za 80 gr) nie dają wielkich szans na powodzenie.


generalnie masz rację, linia obrony przyjęta przez hotel byłaby z pewnością "oczywisty błąd". Natomiast jest kwestią do wykazania na ile kupujący miał rozeznanie że nie jest to super promocja oraz jakie koszty zdążył już ponieść w związku z tym spontanicznym zakupem. Poszukam jakiś casusów w podobnych sprawach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group