Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 07 Maj 2013 12:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6461
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
PRPS napisał(a):
Ja po otrzymaniu zapytania czy akceptuje nową cenę zamiast IDR to w USD, zadzwoniłem do booking, i tam otrzymałem takie info jak max2000.
PS.
Nr tel. infolini booking.com który niby jest bezpłatny 00800 1213175, w rzeczywistości kosztuje za 4,5min 23,50PLN, potwierdziłem dzwoniąc do biuro obsługi klienta orage.



Nie szkoda Wam pieniędzy....? Oni zawsze pierwsi dzwonią a po za tym wszystko można załatwić mailowo. Iść w zaparte, że nie zgadzasz się na żadne zmiany i czekać na pewno, jeżeli w ogóle się zodzą to dzisiaj tego nie powiedzą, może się uda.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥Tajlandia tańsza niż Bałtyk❓🔥 Wycieczka na Phuket za 2165 PLN 🌺😍 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem 💦👙 🔥Tajlandia tańsza niż Bałtyk❓🔥 Wycieczka na Phuket za 2165 PLN 🌺😍 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem 💦👙
Styczniowy relaks w Hurghadzie 🌴🏊 5* hotel z aquaparkiem za 1816 PLN Styczniowy relaks w Hurghadzie 🌴🏊 5* hotel z aquaparkiem za 1816 PLN
#22 PostWysłany: 07 Maj 2013 15:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 624
niebieski
wntl napisał(a):
Nie wiem po co dzwonicie, skoro Booking sam do Was zadzwoni.


Pewnie brak doświadczenia, wielu tak samo zaczynało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 07 Maj 2013 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
U mnie tam rezerwacja nadal wisi. Jest jakiś określony czas w którym Booking może się skontaktować, żeby ją anulować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 08 Maj 2013 17:35 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 76
Dostał ktoś może jakieś info z booking?? hotel ma zablokowaną możliwość rezerwacji więc pewnie pracują nad tym, ale do mnie żadna informacja nie dotarła. Potwierdzenie rezerwacji na stronie bez zmian.

Jak widać zainteresowanie na forum małe więc pewnie nie dużo rezerwacji zostało zrobionych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 08 Maj 2013 17:39 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
zupełna cisza.... może nowa technika... cisza i już.. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 08 Maj 2013 17:48 

Rejestracja: 01 Kwi 2011
Posty: 93
Loty: 48
Kilometry: 98 280
raczej nie liczcie na to ze to przejdzie. Poczytajcie sobie watek o bali 5* hotelu za 0,5zl.

Przez dwa miesiace mailowanie, telefony. Zapewnienia ze strony dzwoniacych ze rozwiaza jakos ten problem i na koncu mail o anulacji.

Zeby byla jasnosc, nikomu zle nie zycze i trzymam kciuki zeby sie udalo, natomiast obawiam sie ze przy hotelach z wyzszej polki szanse sa niewielkie.


Chociaz abosolutnie nie namawiam do tego zeby odpuszczac i nie walczyc, bo na pewno kazda taka pomylka jest rozpatrywana indywidualnie, i tak sobie mysle ze przede wszystkim duzo zalezy od hotelu, czy wykazuje checi wspolpracy czy nie.

Podsumowujac, wedlug mnie walczyc nalezy i trzeba, ale nie nastawiac sie ani nie wiazac jakis wielkich planow zwiazanych z takim pobytem.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez celll18, 08 Maj 2013 17:53, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 08 Maj 2013 17:52 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
raczej wydaje mi się że większe szanse są przy hotelach z wyższej półki niż przy małych...
duży może więcej...
i.. zależy to też od... skali zjawiska...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 08 Maj 2013 17:59 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2534
Loty: 280
Kilometry: 372 147
złoty
Cytuj:
Szanowny Panie xxx,

Dziękujemy za wybór Booking.com.

Obiekt Matahari Beach Resort & Spa skontaktował się z nami odnośnie Państwa rezerwacji o numerze xxx.

Zostaliśmy poinformowani, że zostały wprowadzone nieprawidłowe ceny na naszej platformie internetowej.

Pragniemy poinformować, że wyłącznie w gestii hoteli leży uaktualnianie informacji na naszej platformie internetowej, a firma Booking.com nie ma wpływu na wprowadzane przez hotel ceny oraz dostępności.

Zostaliśmy poproszeni o poinformowanie Państwa o tej sytuacji.

Prawidłowa stawka za noc to 559 USD. Państwo otrzymali natomiast potwierdzenie rezerwacji w cenie 559 IDR (około 0,18 PLN) za noc w hotelu pięciogwiazdkowym w pokoju kategorii Deluxe Suite.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że wina nie leży po Państwa stronie, jednak w imieniu obiektu Matahari Beach Resort & Spa prosimy o wyrozumiałość.

Uprzejmie prosimy o informację zwrotną, czy zgadzają się Państwo na zmianę ceny rezerwacji - waluty
IDR --> USD.

Aby zrekompensować kłopot z tym związany, hotel oferuje Państwu specjalną zniżkę 30% od całkowitej ceny w USD. Czyli zamiast 7267 USD zapłacicie Państwo tylko 5087 USD (ok. 16119 PLZ) za cały pobyt.

Możliwe jest oczywiście bezkosztowe odwołanie rezerwacji.

Uprzejmie prosimy o informacje którą opcje Państwo wybieracie.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i jeszcze raz dziękujemy za wybór Booking.com.

Z poważaniem,

xxx
Booking.com Customer Service Team
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 08 Maj 2013 18:03 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
hmmmm nio ładnie... jak dla mnie całkiem spora zniżka.. 30 % hmm.. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 11 Maj 2013 16:23 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 76
Loty: 207
Kilometry: 763 882
Dostał ktoś już jakąś odpowiedź jeżeli odmówiliście zmiany waluty?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 12 Maj 2013 08:53 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
proponują 30 % zniżki i nic więcej nie było informacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 12 Maj 2013 16:30 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9677
HON fly4free
tartal napisał(a):
raczej wydaje mi się że większe szanse są przy hotelach z wyższej półki niż przy małych...
duży może więcej...
i.. zależy to też od... skali zjawiska...


Zgadzam się, zdecydowanie większe szanse są przy dużych obiektach i w hotelach sieciowych, i trudno się dziwić małym obiketom oferującym kilka czy kilkanaście pokoi, że nie sa w stanie honorować setek darmowych rezerwacji przez cały rok.

Poza skalą zjawiska jest jeszcze skala cenowa błędu. Minimalna jest szansa na honorowanie groszowych rezerwacji (typu 50 gr/noc) w luksusowych obiektach, w których normalna cena za nocleg wynosi ileś setek $. Natomiast zwykle nie ma problemów przy błędach typu 20 euro zamiast 80.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 13 Maj 2013 16:17 

Rejestracja: 13 Maj 2010
Posty: 57
tartal napisał(a):
proponują 30 % zniżki i nic więcej nie było informacji

dziś dzwonili 2 raz i ponownie proponowali 30 % zniżki, na co 2 raz odmówiłem.
Powiedzieli, że na ten hotel przyszło 144 rezerwacje heh :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 13 Maj 2013 16:20 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
hmmm 144 rezerwacji to troszkę jest... dużo....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 14 Maj 2013 16:11 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
Anulowali komuś? U mnie rezerwacja dalej wisi w systemie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 19 Maj 2013 13:53 

Rejestracja: 14 Sie 2010
Posty: 114
Loty: 94
Kilometry: 139 004
Ktoś ma nowe informacje od booking? Mija już prawie 2 tyg. od błędu, a od propozycji 30% zniżki cisza. Nie wiem czy pisać do nich czy dalej czekać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 19 Maj 2013 14:42 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
Dalej cisza. Jaki masz termin gibson007?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 19 Maj 2013 14:47 

Rejestracja: 14 Sie 2010
Posty: 114
Loty: 94
Kilometry: 139 004
Rezerwację mam na listopad.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 19 Maj 2013 15:09 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
Ja też na listopad 2-16
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 20 Maj 2013 17:24 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
Niestety Hotel nie może zaakceptować rezerwacji w cenie 0,05 USD za noc.

Jest to niefortunna sytuacja, która nie powstała z Państwa winy.

Hotel może zaoferować jedynie 30% zniżki od ceny standardowej, która została podana w poprzedniej korespondencji.

W przypadku nie przyjęcia oferty Hotel zapowiedział jej anulację tej rezerwacji wraz ze wszystkimi konsekwencjami
zerwania umowy.

Mogą Państwo dochodzić swoich roszczeń w odpowiednim sądzie w Indonezji w miejscowości Pemuteran.

Dokonując rezerwacji na naszej Platformie internetowej zaakceptowali Państwo nasze Warunki Handlowe
dostępne pod następującym linkiem:

http://www.booking.com/general.pl.html? ... conditions

Booking.com jest pośrednikiem i reklamodawcą danego obiektu. Rezerwując pokoje przez system Booking.com
wchodzą Państwo w bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z obiektem, w którym dokonują Państwo
rezerwacji. Od momentu, w którym dokonają Państwo rezerwacji, my działamy jedynie jako pośrednik pomiędzy
Państwem i obiektem, przekazując szczegółowe informacje dotyczące Państwa rezerwacji do odpowiedniego
obiektu i wysyłając Państwu e-mail potwierdzający rezerwację w imieniu tego obiektu.

Zgodnie z warunkami umowy między obiektem a Booking.com:

2.5.2 W momencie dokonywania rezerwacji poprzez Platformy zawierana jest bezpośrednia umowa, a zatem
stosunek prawny pomiędzy Obiektem i Gościem ("Rezerwacja Gościa"). W niezbędnym zakresie, Obiekt upoważnia
Booking.com do zakończenia procesu Rezerwacji Gościa w swoim imieniu na podstawie rezerwacji dokonanej
przez Gościa w tym Obiekcie online, poprzez Platformy.

2.5.5 Za zażalenia i skargi dotyczące Obiektu (w tym produktów i usług oferowanych, świadczonych
i gwarantowanych przez Obiekt) lub konkretnych życzeń wyrażonych przez Gości odpowiedzialny jest dany
Obiekt, bez jakiegokolwiek pośrednictwa czy ingerencji ze strony Booking.com. Firma Booking.com nie
ponosi odpowiedzialności za zażalenia i skargi ze strony Gości i zrzeka się za nie wszelkiej odpowiedzialności.
Firma Booking.com może w każdej chwili i według własnego uznania (a) zaoferować Gościowi wsparcie ze
strony działu obsługi klienta, (b) pośredniczyć w kontakcie między Obiektem i Gościem (...)

6.2 Obiekt w pełni zrekompensuje i przejmie na siebie odpowiedzialność cywilną za wszelkie należności,
koszty, wydatki (włącznie ze wszelkimi opłatami i kosztami poniesionymi na adwokata), szkody, straty,
zobowiązania, wszelkiego rodzaju roszczenia, odsetki, kary i opłaty postępowania sądowego poniesione
przez Bookinig.com w związku z:

(i) wszystkimi skargami wniesionymi przez Gości w odniesieniu do niedokładnych, błędnych lub mylnych
informacji dotyczących Obiektu zawartych na Platformach;
(ii) wszystkimi skargami wniesionymi przez Gości w odniesieniu do pobytu w Obiekcie, braku miejsc
(overbooking) lub (częściowo) anulowanej lub nieprawidłowo dokonanej rezerwacji;
(iii) w stopniu, w którym jakiekolwiek roszczenia związane lub wynikające z Gwarancji Najlepszej
Ceny nie zostaną uzgodnione pomiędzy Gościem i Obiektem w momencie wymeldowania się Gościa z Obiektu
(płatność po niższej cenie), wszelkimi roszczeniami związanymi lub wynikającymi z Gwarancji Najlepszej
Ceny, oraz
(iv) wszystkimi innymi roszczeniami ze strony Gościa, które można częściowo lub w całości przypisać
Obiektowi, na ryzyko i rachunek Obiektu (włącznie z roszczeniami dotyczącymi (braku) usług świadczonych
przez lub produktów oferowanych przez Obiekt), lub które wynikają z działań niedozwolonych, oszustwa,
rozmyślnego przewinienia, zaniedbania lub naruszenia postanowień umowy (włącznie z Rezerwacją Gościa)
przypisanych Obiektowi w odniesieniu do Gościa lub jego własności, oraz
(v) wszelkimi roszczeniami w stosunku do Booking.com w związku z lub w wyniku niezapłacenia lub opóźnionego
uregulowania przez Obiekt jakichkolwiek nałożonych podatków lub w oparciu o jakiekolwiek opłaty określone
przez odpowiedni sąd.

Firma Booking.com udostępnia jedynie międzynarodową platformę internetową i jest reklamodawcą obiektu.

W ten sposób dany Hotel widoczny jest dla użytkowników portalu na całym świecie.

Stawki, dostępności, opisy pokoi są aktualizowane wyłącznie przez Hotel. Obiekt jest przez cały czas
odpowiedzialny za wprowadzane samodzielnie dane w naszym systemie.

Hotel prosi o informację zwrotną do dnia 27. maja 2013, (poniedziałek), do godziny 12:00.

W przypadku braku akceptacji zniżki -30% stawki standardowej lub braku odpowiedzi, Hotel zapowiedział,
że anuluje Państwa rezerwację.

Jeszcze raz dziękujemy za wybór Booking.com.

Przykro nam, że nasze pertraktacje z Hotelem nie powiodły się.

Z wyrazami szacunku,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group