Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Sty 2013 19:34 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
Hej,
właśnie dostalem od LOTu uroczą wiadomość iż lot ktory kupilem 3 miesiace temu PEK-WAW 11 lutego się nie odbędzie i dokonano przebukowania na 13 lutego...
Czyzby początek końca naszego przewoźnika ?

Anyway, pytanie do doswiadczonych forumowiczow - czego mogę się w tej sytuacji domagać? Pozostanie w Pekinie 2 dodatkowe dni nie wchodzi u mnie w rachube (kwestie wizowe), dodatkowo mam inne loty uzależnione od właśnie tej rezerwacji...

Z gory dzieki za odp.

W.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#2 PostWysłany: 25 Sty 2013 19:56 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 348
niebieski
ech, te anulowania... ja dostałem własnie wczoraj taką samą wiadomość od trochę mniej znanym na naszym rynku Helitta... oczywiście wg nich tylko zwrot kasy, żadnych przebukowań, mało tego nawet na wyraźne żądanie nie robienia zwrotu już widzę maila, który informuje mnie o wykonaniu zwrotu. po prostu fatalna linia. z nimi tylko względem LOTu jest o tyle gorzej, że bardziej prawdopodobny jest scenariusz a la OLT Express, niż a la LOT (kolejne dofinansowania dopóki kraj nie upadnie). to ciekawe, że jak JA bym chciał anulować bilet, to tracę 100% wartości, a jakoś linia nie musi mi zwrócić 2x tyle! :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 25 Sty 2013 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6143
HON fly4free
Przysługuje Ci prawo do bezpłatnej zmiany rezerwacji na inne połączenie (z przesiadką) w dn. 11.02.
Oczywiście LOT będzie Cię chciał spuścić na drzewo, ale bądź stanowczy i w razie potrzeby powołaj się na przepisy UE.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 25 Sty 2013 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2011
Posty: 220
Zbanowany
Jeśli lot został anulowany to pasażer decyduje jak i kiedy poleci. Ja na Twoim miejscu powiedziałbym, że chcę lot na ten sam dzień innym przewoźnikiem (Lufthansa, Austrian, Swiss) i zapewniam, że dostałbyś połączenie z przesiadką. Jeszcze mi się nie zdarzyło, abym nie dostał :) Wyobraźmy sobie, że np. w dzień po tym odwołanym locie kończy ci się chińska wiza... :-)

Pozdrawiam

davidiacus
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 26 Sty 2013 10:57 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
kemot napisał(a):
Przysługuje Ci prawo do bezpłatnej zmiany rezerwacji na inne połączenie (z przesiadką) w dn. 11.02.
Oczywiście LOT będzie Cię chciał spuścić na drzewo, ale bądź stanowczy i w razie potrzeby powołaj się na przepisy UE.



Ok dzieki za info. Ktore przepisy regulują konieczność zapewnienia przez przewoznika lotu w tym samym dniu ? rozporządzenie 261/2004 ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 26 Sty 2013 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
wicked napisał(a):
kemot napisał(a):
Przysługuje Ci prawo do bezpłatnej zmiany rezerwacji na inne połączenie (z przesiadką) w dn. 11.02.
Oczywiście LOT będzie Cię chciał spuścić na drzewo, ale bądź stanowczy i w razie potrzeby powołaj się na przepisy UE.



Ok dzieki za info. Ktore przepisy regulują konieczność zapewnienia przez przewoznika lotu w tym samym dniu ? rozporządzenie 261/2004 ?

Tak.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 27 Sty 2013 17:46 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
niezłe jaja - wlasnie dzwonilem do LOTu. W dużym skrocie: LOT nie chce dostarczyć mi lotu w planowanej dacie bo już im się miejsca skonczyły w linii z którą się dogadali (Austrian) może za to utrzymać datę późniejszą co oznacza dla mnie że mnie Chińczycy zamkną za brak wizy :) A jak dzwonilem w piątek to prosili o telefon w poniedziałek bo właśnie dogadują się 'z innymi liniami'
Na wszelkie argumenty dot. owego rozporządzenia są głusi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 27 Sty 2013 17:49 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 285
Loty: 248
Kilometry: 373 049
niebieski
Może zaproponuj im pokrycie kosztu wizy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 27 Sty 2013 18:08 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
Gooorcz napisał(a):
Może zaproponuj im pokrycie kosztu wizy.


no nie wchodzi w grę - LOT wywiózł mnie do Azji ale już nie chce przywieźć mnie z powrotem. Szukanie teraz gdzieś w Azji Płd konsulatu Chinskiego żeby wyrabiać wizę bo LOTowi się odwidział lot w tym dniu wykluczam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 28 Sty 2013 16:42 

Rejestracja: 25 Mar 2010
Posty: 1041
Loty: 31
Kilometry: 89 760
niebieski
To w końcu jesteś w Chinach, czy tylko wracasz z Azji Południowej przez Pekin? Bo piszesz bardzo niejasno, a przecież przy powrocie przez Pekin do 72 h możesz tam być bez wizy, więc nie ma co panikować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 29 Sty 2013 05:18 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
snooka napisał(a):
To w końcu jesteś w Chinach, czy tylko wracasz z Azji Południowej przez Pekin? Bo piszesz bardzo niejasno, a przecież przy powrocie przez Pekin do 72 h możesz tam być bez wizy, więc nie ma co panikować.


Nie panikuję, 72h wykorzystam. Pozatym nie w tym rzecz, chodzi o poziom obsługi klientów w PLL LOT. Zainteresowanych zapraszam na fanpage'a PLL Lot gdzie opisalem wszystko w szczegolach (m.in. wprowadzanie klientow w błąd oraz >30 min rozmowy z CC w ktorych faktycznej rozmowy było po 3-4 minuty reszta to oczekiwanie kiedy pracownik LOTu 'konsultuje' sprawę)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 29 Sty 2013 10:38 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 119
Czasami mam wrażenie, że facebook niektórym służy tylko do jakiś gorzkich żali na różne tematy. Próbuj dalej załatwić telefonicznie zmianę np. na Lufę i przestań lamentować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 29 Sty 2013 12:35 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 15
semp napisał(a):
Czasami mam wrażenie, że facebook niektórym służy tylko do jakiś gorzkich żali na różne tematy. Próbuj dalej załatwić telefonicznie zmianę np. na Lufę i przestań lamentować.


Drogi Sempie - wszystko zalezy od przyjętej optyki.
Dla Ciebie opisywanie przypadków złego traktowania klientów na FB to wylewanie żalów i lamentowanie.
Dla mnie - informowanie innych pasażerów o niekompetencji przewoźnika oraz wytykanie błędów które może kiedyś zaskutkuje tym że ktoś w tej firmie zdecyduje się wprowadzić procesy obsługowe traktujące klienta jak partnera a nie jak petenta.
Wiele firm zmieniło się na lepsze pod wpływem niezadowolonych klientów którzy komunikowali swoje niezadowolenie otwarcie.

Co do Lufy - nieLOT już mi odpowiedział że nie nie ma takiej możliwości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 29 Sty 2013 15:28 

Rejestracja: 29 Kwi 2010
Posty: 388
niebieski
wicked napisał(a):
semp napisał(a):
Czasami mam wrażenie, że facebook niektórym służy tylko do jakiś gorzkich żali na różne tematy. Próbuj dalej załatwić telefonicznie zmianę np. na Lufę i przestań lamentować.


Drogi Sempie - wszystko zalezy od przyjętej optyki.
Dla Ciebie opisywanie przypadków złego traktowania klientów na FB to wylewanie żalów i lamętowanie.
Dla mnie - informowanie innych pasażerów o niekompetencji przewoźnika oraz wytykanie błędów które może kiedyś zaskutkuje tym że ktoś w tej firmie zdecyduje się wprowadzić procesy obsługowe traktujące klienta jak partnera a nie jak petenta.
Wiele firm zmieniło się na lepsze pod wpływem niezadowolonych klientów którzy komunikowali swoje niezadowolenie otwarcie.

Co do Lufy - nieLOT już mi odpowiedział że nie nie ma takiej możliwości.


to im napisz, ze są możliwosci żeby to się odbylo w ramach StarAliance,, przykładowo ze skyscanner, loty 11 lut:
Swiss

06:45 PEK Pekin Capital Swiss LX197
10:40 ZRH Zurych 10 h 55 min
Połączenie na lotnisku 1 h 25 min
12:05 ZRH Zurych Swiss LX1348
13:55 WAW Warszawa 1 h 50 min

3 261,64 zł

Austrian tez jest, cóż drogi, ale niech nie mowią ze nie ma
12:20 PEK Pekin Capital Austrian Airlines OS64
16:00 VIE Wiedeń 10 h 40 min
Połączenie na lotnisku 3 h 35 min
19:35 VIE Wiedeń Austrian Airlines OS8505
20:55 WAW Warszawa 1 h 20 min
6 912,88 zł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 29 Sty 2013 15:41 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 13
Mi anulowali w listopadzie Ateny i też chcieli oddać kasę, też gadali, że Austrian przewozi za nich, i że już jest ostro zabukowany... Potem jak nie chciałem zwrotu ( 140 PLN ), to zaproponowali lot "jak przywrócą swoje loty" po 30 marca 2013, ale miałem od razu, z półrocznym wyprzedzeniem, wybrać termin co do dnia.

Stanęło na tym, że mam u nich w komputerze lot do Aten, bez wpisanych dat - mam zadzwonić kiedy będę chciał i wybrać. Takie Ateny in-blanco. No cóż, zobaczymy, czy rzeczywiście przywrócą.

Aaa, i próbowałem zmienić na inne miasto w tym samym terminie - powiedzieli że absolutnie nie ma takiej możliwości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 29 Sty 2013 18:56 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Zmienić muszą, Ciebie nie obchodzi żadne "dogadywanie się z innymi liniami". Ja jak miałem taką sytuację (przez overbooking) i nie mogłem zrobić JFK - WAW / WAW - WRO (2 osobne bilety!) to ostatecznie wyszarpałem od nich LH JFK-MUC-WRO. Kwestia prosta - wskaż im sam konkretnie godziny i numery lotów i już. Cena Ciebie nie interesuje - zresztą linie nie płacą takich cen jak my.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 29 Sty 2013 19:05 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4248
platynowy
Silent napisał(a):
Mi anulowali w listopadzie Ateny i też chcieli oddać kasę, też gadali, że Austrian przewozi za nich, i że już jest ostro zabukowany... Potem jak nie chciałem zwrotu ( 140 PLN ), to zaproponowali lot "jak przywrócą swoje loty" po 30 marca 2013, ale miałem od razu, z półrocznym wyprzedzeniem, wybrać termin co do dnia.

Stanęło na tym, że mam u nich w komputerze lot do Aten, bez wpisanych dat - mam zadzwonić kiedy będę chciał i wybrać. Takie Ateny in-blanco. No cóż, zobaczymy, czy rzeczywiście przywrócą.

A to dziwne. Kolega miał identycznie i przebukowali mu na GDN-WAW-MXP-ATH i powrót ATH-IST-WAW-GDN. Bilet najtańszy z SzŚ (klasa L).

Chyba jest to kwestia trafienia na kompetentnego konsultanta albo po prostu upieranie się przy swoim aż do skutku.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 29 Sty 2013 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
Pewnie przez uziemienie 787 mają teraz niezłe zamieszanie i multum takich spraw.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 30 Sty 2013 05:10 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 13
mucha napisał(a):
A to dziwne. Kolega miał identycznie i przebukowali mu na GDN-WAW-MXP-ATH i powrót ATH-IST-WAW-GDN. Bilet najtańszy z SzŚ (klasa L).

Chyba jest to kwestia trafienia na kompetentnego konsultanta albo po prostu upieranie się przy swoim aż do skutku.



Możliwe że Twój kolega wytrwalej się kłócił. Mi prawdę mówiąc mało zależało na tym locie TAM w tym momencie - byłem 4 dni po powrocie z Kantonu i nie chciało mi się za bardzo od razu gdzieś lecieć. Interesowało mnie przełożenie na inny kierunek albo ten sam kierunek, ale w późniejszym terminie. Ale dobrze wiedzieć, że warto powalczyć mocniej, jeśli bardzo zależy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Trendiction [Bot] oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group