Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Sty 2013 19:57 

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 4
Witam,
korzystając z pomocy osoby posiadającej WizzAir Discount i kartę Citibank Wizz Air zakupiłam bilety dla siebie, męża, dziecka (niemowlę) i oczywiście dla właściciela konta WizzAir Discount. Niemowlę przez nieuwagę zostało przypisane do właściciela konta jako do osoby z którą będzie podróżowało. Problem w tym, że ta osoba nie będzie korzystała z biletu. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Czy ma to w ogóle jakieś znaczenie skoro to my jesteśmy rodzicami dziecka?
Z góry dziękuje za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#2 PostWysłany: 07 Sty 2013 20:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 1069
Loty: 71
Kilometry: 81 270
niebieski
System przypisuje dziecko od razu do pierwszego pasazera na liscie i nie jest to błąd rezerwującego, jednak powinien o tym wiedzieć.
proponuje od razu zadzwonić na linie Wizzaira, 022/3519495
Chyba że może tak zostać ale tego nie potwierdzę.
_________________
http://banner.flightdiary.net/skibek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 07 Sty 2013 20:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
paulinaaz napisał(a):
Witam,
korzystając z pomocy osoby posiadającej WizzAir Discount i kartę Citibank Wizz Air zakupiłam bilety dla siebie, męża, dziecka (niemowlę) i oczywiście dla właściciela konta WizzAir Discount. Niemowlę przez nieuwagę zostało przypisane do właściciela konta jako do osoby z którą będzie podróżowało. Problem w tym, że ta osoba nie będzie korzystała z biletu. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Czy ma to w ogóle jakieś znaczenie skoro to my jesteśmy rodzicami dziecka?
Z góry dziękuje za pomoc!

Na pewno nie przez nieuwage, tylko przy kupnie w WDC nie ma mozliwosci zmiany osoby, dla ktorej jest przypisane dziecko. Jesli na infolinii mozna zmienic Adult na Child, to sprobuj zadzwonic do nich i spytac o przypisanie dziecka do innej osoby.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 07 Sty 2013 20:02 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
ma to znaczenie, bo jeżeli tylko Wy stawicie się na lot, to na Waszych kartach pokładowych nie będzie wzmianki o tym, że dziecko też ma wykupiony bilet.
było kiedyś o tym na forum - ale nie mam czasu teraz szukać.
kiedy kupiliście ten bilet?

edit: tak jak radzą powyżej - zadzwoń na infolinię :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 07 Sty 2013 20:15 

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 4
Na infolinii powiedzieli, że to nie ma znaczenia, bo dziecko jest automatycznie przypisane do pierwszej osoby - tak jak mówicie. Tylko osoba, która rezerwowała bilet i dzwoniła na infolinię nie wspomniała o tym, że nie będzie jej w samolocie. Trzeba będzie zadzwonić jeszcze raz.
Ogólnie to pierwszy raz będziemy lecieć z WizzAir i nie wiem jak to wygląda z kartą pokładową dla dziecka poniżej 2 lat, ale w Ryanair normalnie drukowało się osobno dla mnie i osobno dla dziecka. W WizzAir informacja o niemowlęciu jest na karcie pokładowej osoby z którą podróżuje?
Lot rezerwowaliśmy 29 grudnia 2012.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 07 Sty 2013 20:21 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
paulinaaz napisał(a):
Ogólnie to pierwszy raz będziemy lecieć z WizzAir i nie wiem jak to wygląda z kartą pokładową dla dziecka poniżej 2 lat, ale w Ryanair normalnie drukowało się osobno dla mnie i osobno dla dziecka. W WizzAir informacja o niemowlęciu jest na karcie pokładowej osoby z którą podróżuje?


hmm, to teraz już nie jestem pewna, czy jest tak jak napisałam wcześniej. mogło się coś zmienić od 2010r., kiedy to ja leciałam z niemowlęciem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 07 Sty 2013 21:20 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 621
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
Musisz zadzwonić na infolinię i poprosić o przypisanie niemowlęcia do innej osoby (wskazujesz do której)
Wizzair wysyła skorygowaną rezerwację na e-mail z którego robiona była rezerwacja ( na e-mail na który dostałaś potwierdzenie rezerwacji)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Sty 2013 21:31 

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 4
A skoro to nie ja jestem właścicielem konta Discount, na które były kupowane bilety to mogę zadzwonić ja czy musi właściciel konta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 07 Sty 2013 21:33 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 621
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
paulinaaz napisał(a):
A skoro to nie ja jestem właścicielem konta Discount, na które były kupowane bilety to mogę zadzwonić ja czy musi właściciel konta?


Możesz zadzwonić Ty, tylko miej przygotowany numer rezerwacji plus ew. Imiona Nazwiska pasażerów i adres e-mail z którego była robiona rezerwacja , bo czasami tez o to pytają
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 07 Sty 2013 21:43 

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 4
Ok, dzięki wielkie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 01 Mar 2013 10:53 

Rejestracja: 23 Sty 2012
Posty: 9
moglibyście napisać jak skończyła się ta historia z niemowlę przypisanym do innej osoby na karcie pokładowej. bo mam dokładnie taki sam problem. Niemowlę jest przypisane do osoby z x clubem, która nie leci. Tylko ze wszyscy są już odprawieni. Dlatego dzwoniąc na infolinię usłyszałem, że nie mogą nic zmienić bo odprawa już jest zrobiona (wylot 6 marca). A babka na infolinii powiedziała, że nie może zagwarantować, że niemowlę poleci jeśli nie będzie osoby do której jest przypisane. Dlatego myślicie jakie jest wyjście z tej sytuacji? Zdarzyło się komuś kiedyś, że niemowlę nie poleciało bez osoby do niej przypisanej?

Z drugiej strony zastanawia mnie niekompetencja osoby na infolinii (nie może zagwarantować że niemowlę poleci). Jeśli jest zasada to wiadomo, że: tak, albo nie. Więc osoba jest niekompetentna czy nie ma jasnej zasady?
Po drugie zastanawia mnie fakt, że nie można przyporządkować niemowlęcia do innej osoby niż tej z klubu (jest to robione automatycznie). Dlatego czemu pasażerowie maja ponosić konsekwencje niedopracowanego interfejsu strony internetowej wizza?
Po trzecie, nie jestem prawnikiem, ale czy nie jest tak, ze odpowiedzialnym za niemowlę może być rodzić lub prawny opiekun? Dlatego jeśli to niemowlę leciałoby tylko z osobą z klubu (czyli nie mając żadnego stopnia pokrewieństwa), to czy nie byłoby to łamanie prawa?

Jeśli ktokolwiek pomógłby mi rozwikłać te kwestie będę ogromnie wdzięczny,byle przed 6 marca, bo w tedy jest lot.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 13 Mar 2013 15:44 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
Jakub89 jak skończyła się historia? Mam podobną sytuację.
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 13 Mar 2013 17:12 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4248
platynowy
Ja ostatnio tak miałem i po telefonie na infolinię zmienili przypisanie bobasa. Jednak przed odprawą online - już po nie da się tego zmienić (chyba tylko na lotnisku).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group