Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 10 Gru 2012 14:48 

Rejestracja: 10 Gru 2012
Posty: 6
witam,

mam problem z rezerwacja w podobno najlepszej lini lotniczej na swiecie Quatar airways.
kupilem bilet przez ich strone 48 godzin temu.
w dalszym ciagu nie dostalem od nich potwierdzenia ze platnosc karta przeszla.
nie wiem polece czy nie.
dzwonilem do americanexpress ktorzy mowia ze transakcja zostala przez nich autoryzowana.
wyslalem emaile na 3 rozne adresy emailowe w quatar. nigdty nie dostalem zadnej odpowiedzi.
10 razy probowalem dodzwonic sie na numer infolinii w warszawie z ich strony internetowej. slysze tyko zajety sygnal.
w miedzyczasie nie moge zabookowac hotelu ani innego biletu lotniczego.
calkowity brak obslugi klienta po wydani blisko 5 tys zlotych na bilet.
przestrzegam wszystkich przed lotem ta linia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zrealksuj się na Costa Brava 🌤️🌊 Urlop w Hiszpanii z wyżywieniem a 1590 PLN Zrealksuj się na Costa Brava 🌤️🌊 Urlop w Hiszpanii z wyżywieniem a 1590 PLN
Wyspa Afrodyty okołoweekendowo za 669 PLN 🌤️😎👣 Loty z Warszawy i 4 noce w hotelu Wyspa Afrodyty okołoweekendowo za 669 PLN 🌤️😎👣 Loty z Warszawy i 4 noce w hotelu
#2 PostWysłany: 10 Gru 2012 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Kontakt na ich stronie jest nadal podany do 'partnera' linii w Polsce (Tal Aviation). Z nimi i tak niczego sensownego nie załatwisz, a już na pewno nic związanego z płatnościami. Loty z WAW odbywają się dopiero od 5 dni, swojego oficjalnego biura w PL chyba jeszcze nie mają - przynajmniej ja informacji o tym nie znalazłam, bo sama będę się musiała do nich przejść.
- Dostałeś na maila jakiekolwiek potwierdzenie od nich? Sprawdziłeś w spamie?
- Masz na karcie zablokowaną sumę za bilety?
- Kiedy masz wylot i skąd? Najszybciej jakiekolwiek informacje zdobędziesz dzwoniąc do biura w Londynie, możesz też próbować pisać na websupport@qatarairways.com.qa ale faktycznie, z odpisywaniem się nie spieszą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 10 Gru 2012 14:56 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1139
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Ale o co Ci chodzi ? Przecież na koniec procesu rezerwacji dostajesz potwierdzenie, dostajesz numer rezerwacji. Reszta Cie nie obchodzi, jeśli będą mieli jakiś problem to oni się do Ciebie zgłoszą.
Karta jest weryfikowana przy rezerwacji, nie oznacza to od razu obciążenia. Tym różni się karta kredytowa od debetowej. Dopiero od niedawna transakcje wykonywane kartą kredytową rozliczane są szybko i niemal natychamiast widać blokadę. Tak wcale nie musi być. Skoro linia wie, że leciesz za ileś tam tygodni, to nie musi się spieszyć z obciążeniem karty. LH kiedyś ściągneła mi kasę z karty po 2 miesiącach. Obawiam się, że Twoje maile mogą być dla nich totalnie niezrozumiałe.
Nie ma czegoś takiego jak potwierdzenie płatności kartą.
Co innego, gdybyś nie dostał żadnego numeru rezerwacji, ale to nie wynika z tego co napisałeś.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 10 Gru 2012 15:09 

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 76
Ok pierwszy problem jest taki że jest to Qatar airways a nie Quatar , więc może na jakiejś trefnej stronie była rezerwacja, drugie to , że rzeczywiście obsługa klienta ekonomicznego jest kiepska st , ja osobiście czekałem na maila zwrotnego 14 dni!!! , a pisałem po angielsku nie po polsku. Sprawdź w spamie czy tam nie przyszły maile z ticketem a i powninien się numer rezerwacji od razu wyświetlić od razu po dokonaniu płatności. Pownieneś dostać 2 maile pierwszy Your Qatar Airways Booking - Reference No XXX i drugi Your E-Ticket i to wszystko , samego potwierdzenia płatnosci od linii nie dostaniesz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Gru 2012 15:24 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 7
Rob Sad, ma rację, spokojnie, nie wieszaj na kimś psów bez powodu.

Mi SWISS obciążył kartę dopiero chyba po 2 lub 3 tygodniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 10 Gru 2012 15:29 

Rejestracja: 10 Gru 2012
Posty: 6
email, ktory dostalem zaraz po bookowaniu:

"Thank you for booking with qatarairways.com. We have received your booking details and are reviewing your transaction. Your booking and payment has not been finalised until you have received a final confirmation email from Qatar Airways. We will notify you by email when your transaction has been completed. Below are the details of your booking.

wynika z tego ze nic nie jest jeszcze zabookowane. niestety przez brak potwierdzenia nie moge zabookowac niczego innego hoteli i innych lotow, ktore zaplanowalem.

tal w warszawie nie odbiera telefonow. dzwonilem do nich 10 razy.
wybralem ta linie tylko dlatego, ze niby jest najlepsza wg jakiegos tam rankingu, ale obsluga klienta u nich nie istnieje o czym przekonalem sie na wlasnej skorze.

uleglem marketingowi chociaz do tej pory bylem klientem klm/air france gdzie jestem frequent flier.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 10 Gru 2012 20:24 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1139
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Też bym się nie martwił. Rezerwacja pewnie jest. Nie wydaje mi się, by wszystko Ci anulowali przez problemy z kartą.
Najwyżej poproszą o namiary na inną. Może niektóre banki weryfikują bardziej. Qatar ma jakiegoś bzika z czystością transakcji.
Upewnij się jeszcze, czy karta miała odpowiedni limit, czy nie ma zablokowanych transakcji internetowych itp, jeśli wszystko jest ok to możesz spać spokojnie. Jeśli nie masz lotu za tydzień to bądź spokojny, odezwą się.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 11 Gru 2012 00:30 

Rejestracja: 10 Lis 2012
Posty: 2
hej, wypowiem się ponieważ miałem ten sam problem. Z tego co gdzieś wyczytałem ta linia ma problemy/opóźnienia z płatnościami polskimi kartami. Ja po kilkudniowym oczekiwaniu na jakąkolwiek reakcje z ich strony zadzwoniłem do ich głównego biura w doha (+974 4449 6666). Tam potwierdziłem szczegóły płatności i następnego dnia otrzymałem meila o potwierdzeniu płatności oraz e-ticket.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 12 Gru 2012 10:49 

Rejestracja: 10 Gru 2012
Posty: 6
problem czesto sie zdaza bo czytalem o nim na forach zagranicznych. ja dostalem w koncu e-ticket 72 godziny po zakupie.
uzywalem kary amex z holenderskim adresem.
najgorsdze w tym wszystkim jest calkowity brak komunikacji z qatar airways.
nikt nie odpowiedzial na moje maile (wyslalem kilka na rozne adresy), a ten niby polski rep, do ktorego sie dodzwonilem po 2 dniach prob, odeslal mnie do centrali w doha.

najgorsze jeszcze przede mna. mam stop-over w doha, ktory bedzie trwal 9 godzin i z tego co slyszalem linia nie zapewnia noclegu wiec czeka mnie koczowanie na lotnisku.
ale za to moge juz winic tylko siebie.

radze innym nie ulegac marketingowi tej 5* linii i wybierac innych przewoznikow.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 12 Gru 2012 15:26 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1139
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
hslawek napisał(a):
najgorsze jeszcze przede mna. mam stop-over w doha, ktory bedzie trwal 9 godzin i z tego co slyszalem linia nie zapewnia noclegu wiec czeka mnie koczowanie na lotnisku.
ale za to moge juz winic tylko siebie
No ale o to nie możesz winić linię. Sam sobie takie loty wybrałeś. 9h to nie stopover.
|...o...| napisał(a):
Widze tutaj duzo bo'ch'aterow, ciekawe jak bedziecie sie zachowywac jak zamowicie cos w sklepie internetowym, a po dokonaniu platnosci nie dostaniecie zadnego emaila swojej przesylce.
Pewnie odezwa sie po tygodniu jak to widac z postow na tym forum.

Przecież dostał potwierdzenie.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 12 Gru 2012 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Na te 9h na Twoim miejscu wykupiłabym po prostu wizę za 25 euro i poszła na plażę zamiast siedzieć na lotnisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 12 Gru 2012 16:18 

Rejestracja: 10 Gru 2012
Posty: 6
jezeli uwazasz ze czekanie 3 dni na potwierdzenie transakcji jest czyms normalnym to bardzo ciebie przepraszam.
dla porownania dzisiaj rezerwowalem lot wizzair za 50 zl (qatar kosztowal prawie 5000 zl), platnosc karta zostala zaakceptowana blyskawicznie, a potwierdzenie lotu na maila dostalem w ciagu minuty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 12 Gru 2012 17:18 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1139
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Uważam, że powinieneś dostać od ręki numer rezerwacji,powinni odpisywać Ci na maile po góra 24h i powinni mieć lepiej obsługiwane callcenter. Ale problemy z porozumieniem się z linią są teraz praktycznie wszędzie (po za liniami bazującymi w naszej okolicy z oczywistych powodów - LO, LH, SK itp).
Ale stwierdzanie na podstawie czasu rozliczenia transakcji, że linia jest słaba to trochę przegięcie ;)
Jak już pisałem, czekałem na rozliczenie transakcji i wystawienie biletów w LH 2 miesiące (w 2007). Czekałem na rozliczenie i wystawienie biletów w LANChile 3tygodnie (w 2008). Do głowy mi nawet przez chwilę nie przyszło, że coś jest nie tak. Tak od wielu lat wyglądały transakcje kartami kredytowymi i dopiero ostatnie lata przyniosły przyspieszenie takich transakcji wynikające chyba głównie z braku zaufania. Przypuszczam, że oni poważnie mogą nie rozumieć Twoich maili. Z ich punktu widzenia pewnie są OK i nawet nie postrzegają tego jako obniżenie jakości produktu.
Nie ma co się denerwować. Z czasem rozliczą Ci transakcje, wystawią bilety i spokojnie polecisz.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 19 Gru 2012 23:35 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 4
hslawek napisał(a):
najgorsze jeszcze przede mna. mam stop-over w doha, ktory bedzie trwal 9 godzin i z tego co slyszalem linia nie zapewnia noclegu wiec czeka mnie koczowanie na lotnisku.
ale za to moge juz winic tylko siebie.

radze innym nie ulegac marketingowi tej 5* linii i wybierac innych przewoznikow.


Noclegu nie daja. Ale chyba nikt nie daje za cene klasy ekonomicznej. Lotnisko za kilka miesiecy bedzie zburzone, bo obok powstaje nowy terminal. Niemniej "stary terminal" jest ok. Najprawdopodobnie dostaniesz voucher na obiad od QatarAirways, mozesz tez polezec na lezakach, gdzie obsluga obudzi Ciebie przed wylotem. Jak chcesz to mozesz wykupic "oryx lounge" za chyba $40 gdzie masz do oporu napoje i przekaski.
Problem z kontaktem rzeczywiscie jest, ale sprawe zalatwiaja doskonale. Tylko denerwujacy jest brak odpowiedzi ze pracuja nad tym.

Polecisz-ocenisz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 20 Gru 2012 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g2 ... -Doha.html
Podobno najlepiej na miejscu i nie trzeba prebookować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Anda82@1982, Google Adsense [Bot], J.1 oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group