Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6378 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 315, 316, 317, 318, 319
Autor Wiadomość
Offline
#6361 PostWysłany: 18 Gru 2025 08:35 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1279
srebrny
@Paweł J Z reguły przy anulowaniu przychodzą maile o takiej treści. Nie przypuszczam aby ktoś się za Ciebie podszywał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks w Alicante za 542 PLN 🌤️😎 Loty i 3 noce w hotelu blisko plaży 🌊👣 Relaks w Alicante za 542 PLN 🌤️😎 Loty i 3 noce w hotelu blisko plaży 🌊👣
Ferie w Omanie 😎⛱️🌊 Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu z wyżywieniem za 4141 PLN Ferie w Omanie 😎⛱️🌊 Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu z wyżywieniem za 4141 PLN
Offline
#6362 PostWysłany: 18 Gru 2025 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2359
Loty: 264
Kilometry: 504 083
srebrny
A skąd hotel miał Twój PIN do rezerwacji ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
piwili lubi ten post.
 
      
Offline
#6363 PostWysłany: 18 Gru 2025 08:45 

Rejestracja: 16 Wrz 2021
Posty: 120
Loty: 90
Kilometry: 127 705
niebieski
Wintermute napisał(a):
@Paweł J Z reguły przy anulowaniu przychodzą maile o takiej treści. Nie przypuszczam aby ktoś się za Ciebie podszywał


Dziesiątki razy anulowałem przez apkę swoje rezerwacje na Bookingu ale takiego maila nie dostałem nigdy.

Załączniki:
IMG_20251218_144253.jpg
IMG_20251218_144253.jpg [ 94.56 KiB | Obejrzany 1062 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6364 PostWysłany: 18 Gru 2025 10:55 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1279
srebrny
Z tego co napisałeś wynika że nie anulowałeś sam tylko zrobił to booking. Teraz piszesz o samodzielnym anulowaniu. To może zdecyduj się...
Przy anulowaniu przez booking standardem jest otrzymywanie takich właśnie maili.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Online
#6365 PostWysłany: 18 Gru 2025 12:31 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 604
Loty: 16
Kilometry: 26 175
niebieski
Wg mnie czekanie to nie jest dobre rozwiązanie, jak obiekt informuje cie że masz odwołać to pierwsze co bym zrobił to poinformował na czacie lub telefonicznie booking i oczekiwał od nich rozwiązania tej sytuacji jak najszybciej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
Offline
#6366 PostWysłany: 18 Gru 2025 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2110
Loty: 336
Kilometry: 650 467
niebieski
Otóz to.. to ulubione PL czekanie,
nie odbiore poczty z administracji to nie bedzie sprawy :)

Mialem podobny case we Francji, tutaj opisywany skonczylo się na tym, że wlasciicel anulowal i zaplacil za moj nocleg w okolicy 30 % droższy.Może mu się nawet opłacało nie wiem, Ja bylem zadowolony.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6367 PostWysłany: 18 Gru 2025 14:35 

Rejestracja: 16 Wrz 2021
Posty: 120
Loty: 90
Kilometry: 127 705
niebieski
Reasumując i kończąc mój wątek:
Dostając maiła od hotelu z prośbą o anulowanie rezerwacji to od razu założyłem że z tej rezerwacji nic nie będzie i klepnąłem sobie inną na ten termin. Więc to nie jest tak że czekając myślałem że sprawy nie będzie. Ale nie anulowałem jej bo uważałem że nie muszę tego robić natychmiast, tym bardziej że to jest temat z wczoraj dopiero.
Uważam że obiekt sam załatwił anulację dzwoniąc do Bookingu w moim imieniu o czym moim zdaniem świadczy mail który dostałem od Bookingu o treści ze zdjęcia powyżej tj "W dniu 17 gru skontaktowali się Państwo z pracownikiem obsługi klienta...".
I to jest to o czym chciałem tutaj napisać.
Ja do Bookingu nie dzwoniłem i sam tej rezerwacji nie anulowałem.
Uważam że ktoś z hotelu spróbował zadzwonić w moim imieniu i mu się udało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6368 PostWysłany: 18 Gru 2025 16:07 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1279
srebrny
Możesz żyć dalej z tą teorią spiskową albo zadzwonić do bookingu i wyjaśnić że nikt się pod Ciebie nie podszywa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6369 PostWysłany: 18 Gru 2025 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2212
Loty: 310
Kilometry: 356 880
złoty
Należy się przygotować na JESZCZE WIĘKSZY zalew scamem i próbami wyłudzeń przez system bookingu.
Doszło do włamania do systemu KWHotel, z którego korzysta wiele polskich hoteli i obiektów noclegowych. Włamywacze zdobyli, między innymi, dane gości i ich rezerwacji.
https://sekurak.pl/wlamanie-do-polskiego-systemu-obslugujacego-hotele-wille-obiekty-hotelowe-kwhotel/
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6370 PostWysłany: 21 Gru 2025 18:38 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2357
niebieski
Pewnie już ktoś miał taką sytuację - chciałbym zapytać (póki co teoretycznie), co w takiej sytuacji.
Powiedzmy, że np. w Dubaju na jakiś termin dla grupy osób zarezerwuję nocleg (z dobrymi ok. 20 opiniami od 1 roku) za cenę ok. 50% niższą niż większość innych w podobnym rejonie, z wyprzedzeniem 1-rocznym.
Przez rok wiele się może zdarzyć, więc powiedzmy, że obiekt odwołuje mi ten nocleg z jakichś przyczyn.
Booking pokryje zakwaterowanie w okolicy (dużo droższe) czy pozostawi mnie samemu sobie?
Góra
 Profil Relacje PM off
FUX lubi ten post.
 
      
Offline
#6371 PostWysłany: 21 Gru 2025 18:59 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1254
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Jeżeli hotel odwoła pobyt ze względu na błąd cenowy i do pobytu będzie sporo czasu to nie licz na zbyt wiele. Natomiast jeżeli rezerwacja będzie odwołana 1-2 dni przed pobytem to często booking stosuje relokację gościa do innego hotelu w okolicy w tym samy terminie. Nie wiem jak to będzie przy większej ilości osób na rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
Offline
#6372 PostWysłany: 21 Gru 2025 20:52 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1499
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
sanchopan napisał(a):
Pewnie już ktoś miał taką sytuację - chciałbym zapytać (póki co teoretycznie), co w takiej sytuacji.
Powiedzmy, że np. w Dubaju na jakiś termin dla grupy osób zarezerwuję nocleg (z dobrymi ok. 20 opiniami od 1 roku) za cenę ok. 50% niższą niż większość innych w podobnym rejonie, z wyprzedzeniem 1-rocznym.
Przez rok wiele się może zdarzyć, więc powiedzmy, że obiekt odwołuje mi ten nocleg z jakichś przyczyn.
Booking pokryje zakwaterowanie w okolicy (dużo droższe) czy pozostawi mnie samemu sobie?

Po ok. 10 miesiącach od rezerwacji obiekt udawał brak autoryzacji karty. To była pandemia i prawie nikt nie jeździł w okresie rezerwacji. Gdy zbliżał się czas podróży, poluzowano obostrzenia i nastąpił zonk.
Zerwali rezerwację, robiłem kilka razy przez pare dni ponownie. Ciągle to samo. Brak autoryzacji, 3 karty w grze.
Potem podnieśli cenę o ponad 50%

I dobrze.

Obok znalazłem bajkowe miejsce za niższe, niż pierwotnie, pieniądze.
W sumie na plus ale niesmak pozostał.

Booking się wypiął twierdząc, że u nich karty działają, podobnie w banku, a u Włochów nie i wpływu na Obiekt nie mają.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
Online
#6373 PostWysłany: 21 Gru 2025 21:34 

Rejestracja: 19 Lis 2024
Posty: 229
Informacyjnie- wpadło 40 pln
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
Offline
#6374 PostWysłany: 21 Gru 2025 22:29 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1499
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
Mnie również.
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
Offline
#6375 PostWysłany: 22 Gru 2025 12:15 

Rejestracja: 25 Lut 2012
Posty: 249
Loty: 23
Kilometry: 72 725
niebieski
Dzień dobry.
Ile dni ma booking.com na odpowiedzenie na skargę i żądanie zwrotu pieniędzy?
Za ich pośrednictwem wynająłem hotel w Stambule, który okazał się jednym, wielkim oszustwem (pod wskazanym adresem nie było żadnego hotelu, zaproponowane potem przez zarządcę owego hotelu zakwaterowanie okazało się norą z grzybem, syfem, na balkonie dosłownie śmietnik i brakiem jakiegokolwiek wyposażenia kuchni, a śniadanie dostarczone na wycieraczkę składało się z 2 plasterków wędliny i 2 kromek chleba (a nie jak było na stronie hotelu kontynentalne lub na prawach bufetu). Za tą norę musiałem zapłacić z góry, przed obejrzeniem "hotelu". Następnego dnia uciekłem z tej nory i zażądałem od zarządcy zwrotu pieniędzy, ale odmówił. Musiałem zabookować miejsce w innym hotelu, tez za pośrednictwem booking.com.
17.11.2025 złożyłem skargę na hotel i zażądałem zwrotu pieniędzy, dołączając zdjęcia nory oraz rachunki z obydwu hoteli, zapłacone gotówką w tym samym czasie. Mam od nich potwierdzenie, że wysłali informacje do hotelu, ale od tej pory nie mam innej odpowiedzi.
Myślałem, że mają oni obowiązek odpowiedzieć w ciągu 30 dni, a tu nadal cisza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6376 PostWysłany: 22 Gru 2025 12:30 

Rejestracja: 17 Lut 2017
Posty: 16
Mam pytanie dotyczące braku możliwości zarezerwowania na Bookingu, którą mam od kilku miesięcy. Po wpisaniu karty pojawia się komunikat, że płatność się nie powiodła. Po odpowiedzi Bookingu próbowałam użyć kilku kart, różnych urządzeń mobilnych, zmieniania trybu, czyszczenia ciasteczek - bezskutecznie. Karty działają poza Bookingiem. Konto nie jest zablokowane, logowanie jest normalne, ale w praktyce wygląda, jakby była jakaś blokada przy płatności. Czy macie pomysł co zrobić w takiej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6377 PostWysłany: 22 Gru 2025 16:23 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1499
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
Sprawdź w banku/aplikacji, czy nie masz włączonej jakiejś blokady na transakcje w necie lub limit jest zbyt niski lub dzwoń/podejdź do Banku.
Dzwoń na infolinie do Booking.com w ostateczności, jak bank ok.
Powodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Agnieszka105 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#6378 PostWysłany: 23 Gru 2025 00:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2795
HON fly4free
@Agnieszka105 Skoro nie działa na różnych kartach płatniczych to coś jednak jest przyblokowane na Booking. Kontaktuj się z nimi. Ewentualnie jeśli wszystkie te próby były na tym samym komputerze/telefonie to spróbuj na innym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6378 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 315, 316, 317, 318, 319

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group