Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 159 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 15 Wrz 2025 18:01 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1214
platynowy
Cytuj:
Dear Mr. Bajerglowa94,
I am writing to confirm that we will be processing again to honor your reservation JP2137 on behalf of Bajerglowa94 and jego dziewczyna.
This process must be managed with a new payment for the same amount that you had already assumed (GBP 468.00), taking into account that the original reservation is in the process of reimbursement.
Additionally, upon activating your reservation, the voucher you had previously received will be cancelled.
Within the next 24 hours, one of our agents will contact you.
Customer´s required information:
Could you please confirm if you have another contact number to ensure communication in case it is necessary?
If you have any questions, please do not hesitate to contact us.


Ktoś też dostał takiego maila? :shock: Najciekawsze, że brane przez mytrip, który jeszcze nie oddał siana, więc w sumie nie wiem co teraz xd Email nadawcy help@avianca.com więc nie wygląda to na scam
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Bajerglowa94, 15 Wrz 2025 18:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
❗SUPERCENA ❗Przedłużony weekend w Hiszpanii od 225 PLN 🥘 🌴 Loty do Barcelony, Walencji lub Madrytu PLN 🏰🇪🇸 ❗SUPERCENA ❗Przedłużony weekend w Hiszpanii od 225 PLN 🥘 🌴 Loty do Barcelony, Walencji lub Madrytu PLN 🏰🇪🇸
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
#142 PostWysłany: 15 Wrz 2025 18:06 

Rejestracja: 24 Cze 2020
Posty: 140
z jakiego OTA brałeś ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 15 Wrz 2025 18:31 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1214
platynowy
@8iker mytrip
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 15 Wrz 2025 23:25 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 416
niebieski
oskiboski napisał(a):
Moje sie tryma :)

Moje też się trzyma, Expedia, z tym, że ja mam na luty z Warszawy.
Góra
 Profil Relacje PM off
Robaku lubi ten post.
 
      
#145 PostWysłany: 16 Wrz 2025 00:28 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9619
HON fly4free
Bajerglowa94 napisał(a):
Cytuj:
Dear Mr. Bajerglowa94,
I am writing to confirm that we will be processing again to honor your reservation JP2137 on behalf of Bajerglowa94 and jego dziewczyna.
This process must be managed with a new payment for the same amount that you had already assumed (GBP 468.00), taking into account that the original reservation is in the process of reimbursement.
Additionally, upon activating your reservation, the voucher you had previously received will be cancelled.
Within the next 24 hours, one of our agents will contact you.
Customer´s required information:
Could you please confirm if you have another contact number to ensure communication in case it is necessary?
If you have any questions, please do not hesitate to contact us.


Ktoś też dostał takiego maila? :shock: Najciekawsze, że brane przez mytrip, który jeszcze nie oddał siana, więc w sumie nie wiem co teraz xd Email nadawcy help@avianca.com więc nie wygląda to na scam


Możliwe - choć podkreślam, że nie miałem czasu grzebać w tym więc tylko gdybam w tej chwili - że poszły jakieś skargi do regulatorów czy innych UOKiKów w Kolumbii lub innym kraju LATAM i to efekt. Poziom ochrony szeroko pojętych praw konsumentów w niektórych z tych państw jest zaskakująco wysoki i sprawnie funkcjonujący. Kiedyś mialem podobny przypadek z LA i wylotem z Brazylii: najpierw kasowali czy raczej downgredowali bilety, a potem pod wpływem działań j.w. przywracali na życzenie w oryginalnej klasie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#146 PostWysłany: 16 Wrz 2025 00:29 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1214
platynowy
Zobaczę co jutro mytrip powie nt. zwrotu i spróbuję w to pójść. Kto nie ryzykuje, za 1100 zł do Kolumbii nie lata 😉
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#147 PostWysłany: 16 Wrz 2025 11:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
marek2011 napisał(a):
Poziom ochrony szeroko pojętych praw konsumentów w niektórych z tych państw jest zaskakująco wysoki i sprawnie funkcjonujący. Kiedyś mialem podobny przypadek z LA i wylotem z Brazylii: najpierw kasowali czy raczej downgredowali bilety, a potem pod wpływem działań j.w. przywracali na życzenie w oryginalnej klasie.

Zgadza się. Ja miałem bilet w C GRU-DFW-HKG rt z AA kupione za jakieś śmieszne 1100zł, bilet wystawili i poleciałem bo w Brazylii ta ochrona jest lepiej funkcjonująca niż w UE.

A wracając do AV, moje WAW-UIO też się trzyma. Kupione w GoToHell.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 24 Wrz 2025 08:09 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
Kolejne dobre wieści. Napisałem reklamację przez stronę Avianca, dot. skasowanego LIS-BOG-LIS kupionego u nich bezpośrednio. Po kilku dniach przyszła odp. że mogą honorować i mam podać nr tel to zadzwonią żeby wystawić nowy bilet w tej samej cenie.

Także myślę że właściciele rezerwacji które się utrzymały mogą spać spokojnie.
Załącznik:
av.png
av.png [ 330.8 KiB | Obejrzany 1157 razy ]
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
 
      
#149 PostWysłany: 24 Wrz 2025 17:28 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1214
platynowy
A ze mną wczoraj kontaktowała się pracownica z Madrytu z pytaniem, czy chcę zrealizować vouchery które dostałem z tego błędu (wcześniej chciałem i próbowałem). Odpowiedziałem, że nie, bo wolę loty, na co ona że okej, eskaluje i mam czekać na dalsze info xd
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#150 PostWysłany: 24 Wrz 2025 18:07 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 416
niebieski
Ja niestety dziś mam cancellation. No cóż, no risk, no fun🤣
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 25 Wrz 2025 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 115
niebieski
Dla potomnych: miałem rezerwacje na stronie AV dla 3 osób. Zwrot za 2 z 3 paxów na kartę revo dostałem po kilku dniach. O zwrot za 3 paxa musiałem wypisywać reklamacje/maile, po 3 tygodniach dostałem informacje, że nie mogą zrealizować w sposób w jaki nastąpiła płatność i wysłali formularz do przelewu bankowego. Po kolejnych 2 tygodniach doszedł przelew oczywiście ze złodziejskim przewalutowaniem oraz z potrąceniem 50 zł jakiejś prowizji mbanku (banku nadawcy).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 25 Wrz 2025 17:36 

Rejestracja: 25 Lis 2018
Posty: 135
niebieski
Chargeback. Usługa nie została zrealizowana, a pieniądze nie zostały zwrócone w całości.
Góra
 Profil Relacje PM off
mucha lubi ten post.
 
      
#153 PostWysłany: 25 Wrz 2025 17:40 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9341
srebrny
Cytuj:
wysłali formularz do przelewu bankowego

Dlaczego nie podałeś numeru konta Revoluta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 25 Wrz 2025 18:53 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2566
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
@czeskipepik: schodzimy na offtopic ale tu nie ma podstawy do chargebacku. Avianca może się przed nim skutecznie obronić. Zwróciła pieniądze przelewem bankowym - prawdopodobnie SWIFT i opłaty pobrane po drodze nie są jej odpowiedzialnością jak i mbankowy kurs po którym mBank pewnie zaksięgował środki w PLN. Wg mnie marne szanse na powodzenie chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#155 PostWysłany: 25 Wrz 2025 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2027
Loty: 317
Kilometry: 619 201
niebieski
bo76 napisał(a):
Ja niestety dziś mam cancellation. No cóż, no risk, no fun🤣


to się nagle obudzili? Przez jakiego pośrednika szla rezerwacja?
Ktoś jeszcze stracił tak późno ?

Sprawdzilem u mnie, nie mam anulacji, ale zniknela z apki LOTu, ale ponownię ją tam dodalem. Ale nie mogą już nią zarządzac bo wygasla z powodu braku platnosci.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 25 Wrz 2025 20:12 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
seal napisał(a):
@czeskipepik: schodzimy na offtopic ale tu nie ma podstawy do chargebacku.

Podstawa do chargebacku jak najbardziej. Co kogo interesuje że nie potrafią zwrócić na kartę. Zwraca się na tę samą metodę płatności i basta.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 25 Wrz 2025 20:36 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 416
niebieski
Robaku napisał(a):
bo76 napisał(a):
Ja niestety dziś mam cancellation. No cóż, no risk, no fun🤣


to się nagle obudzili? Przez jakiego pośrednika szla rezerwacja?
Ktoś jeszcze stracił tak późno ?

Sprawdzilem u mnie, nie mam anulacji, ale zniknela z apki LOTu, ale ponownię ją tam dodalem. Ale nie mogą już nią zarządzac bo wygasla z powodu braku platnosci.


Miałam na LOT tak jak Ty, że przestało ją czytać, a kolejnego dnia już na Expedii jest cancelled.
Góra
 Profil Relacje PM off
Robaku lubi ten post.
 
      
#158 PostWysłany: 25 Wrz 2025 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2027
Loty: 317
Kilometry: 619 201
niebieski
No to za expedie wzieli sie na koncu... Czy zwrot platnosci jest skomplikowany jak u uzytkownikow powzyej>
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 25 Wrz 2025 21:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2014
Posty: 472
Loty: 223
Kilometry: 450 406
srebrny
@Robaku nie ma reguły. Ja miałem przez expedie WAW-MAD-BOG i anulacja była od razu, zaraz jak zaczęli kasować. Objaw identyczny, rezerwacja najpierw zniknęła z systemów LOT z powodu braku płatności ;) a następnie z Avianca. Zwrot przyszedł sprawnie na kartę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Robaku lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 159 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: cool_aka_romeo oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group