Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1371 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69
Autor Wiadomość
#1361 PostWysłany: 29 Maj 2025 15:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 697
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
Tak jak opisywałem - napisałem im, że wiem, że ich regulamin nie przewiduje zwrotów (nawet częściowych) w razie takich zmian i się zgadzam, jednak w tym przypadku zmiana nastąpiła już w trakcie dnia, o którym wspomnieli, zatem niezgodnie z regulaminem i oczekuję zwrotu całości środków.
Oddali mi połowę środków, anulowali WDC, więc odpisałem, że się nie zgadzam, bo nie chciałem anulacji WDC za połowę środków, lecz anulację ze zwrotem całości kwoty.
Dobrze wiem, że jakbym napisał, że "jak się nie da całości, to oddajcie proporcjonalnie", to bym nie miał punktu podparcia, a specjalnie tak napisałem, bo chciałem za ich chamskie zagranie odzyskać całość.
Czy któryś z poniższych organów nadaje się do korespondencji? Polski bo jestem z Polski? Węgierski, bo są węgierskim przewoźnikiem?

Cytuj:
Szanowny Panie Kri$
Dziękuję za odpowiedź.
Żałujemy, że nasza poprzednia odpowiedź nie spełniała Państwa oczekiwań i szczerze przepraszamy za wszelkie powstałe niedogodności.
Zgodnie z Pana prośbą WDC zostało anulowane, a częściowy zwrot kosztów został wysłany na podane przez Pana konto bankowe. Nie ma możliwości aktualizacji członkostwa.
Ponieważ nie ma możliwości zaoferowania alternatywnego rozwiązania, jesteśmy zmuszeni zamknąć skargę.
Rozumiemy Pana niezadowolenie, dlatego zalecamy wykonanie poniższych kroków.
Uprzejmie informujemy, że Wizz Air podtrzymuje swoje stanowisko i uważa je za ostateczne w Pana/Pani sprawie.
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z naszej odpowiedzi na złożoną skargę, mogą ją Państwo skierować do alternatywnego organu rozstrzygania sporów.

Wielka Brytania:
Właściwy organ to Consumer Dispute Resolution Ltd: https://www.cdrl.org.uk/

Węgry:
https://jarasinfo.gov.hu/
Z reklamacją można się zwrócić do organów pojednawczych działających przy regionalnych Izbach Handlowych i Przemysłowych: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Niemcy:
Schlichtungsstelle Reise & Verkehr e. V.: https://www.schlichtung-reise-und-verkehr.de/

Austria:
Agentur für Passagier- und Fahrgastrechte: http://www.apf.gv.at

Włochy:
Servizio conciliazioni ART: http://www.autorita-trasporti.it/serviz ... zioni-art/

Polska:
Rzecznik Praw Pasażerów przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego (spory dotyczące transportu lotniczego wynikające z rozporządzeń 261/2004/WE oraz 2111/2005/WE): http://pasazerlotniczy.gov.pl
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w Wiecznym Mieście za 689 PLN 🏛️🍕 Loty i 3 noclegi w hotelu 😍 City break w Wiecznym Mieście za 689 PLN 🏛️🍕 Loty i 3 noclegi w hotelu 😍
Ateny na przedłużony weekend za 689 PLN 🏛️🇬🇷 Loty w świetnych godzinach + ⭐⭐⭐⭐ hotel 👏💙 Ateny na przedłużony weekend za 689 PLN 🏛️🇬🇷 Loty w świetnych godzinach + ⭐⭐⭐⭐ hotel 👏💙
#1362 PostWysłany: 31 Maj 2025 11:22 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 283
niebieski
patsam napisał(a):
Dziś otrzymałem odpowiedź od UOKiK — poinformowano mnie, że w sprawie WDC zostanie podjęta interwencja.


jak najlepiej zlozyc skarge do UOKiK?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1363 PostWysłany: 31 Maj 2025 20:54 

Rejestracja: 28 Maj 2014
Posty: 16
Loty: 152
Kilometry: 132 975
Najlepiej przez EPUAP. Bez kosztów i natychmiast masz potwierdzenie przedłożenia. Im więcej skarg będzie tym większa szansa, że coś zrobią.

Tutaj moje pismo:

Cytuj:
Szanowni Państwo,

Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie działań linii lotniczej Wizz Air Hungary Zrt., które w mojej ocenie naruszają moje prawa jako pasażera i konsumenta.

Dnia 16 stycznia 2025 roku zawarłem umowę członkowską z Wizz Air w ramach programu Wizz Discount Club (WDC). Jednym z głównych powodów przystąpienia do programu była oferowana zniżka w wysokości 10 EUR, obowiązująca już przy cenie biletu od 19,99 EUR. Była to główna zaleta i istotny element oferty.

W dniu 29 kwietnia 2025 roku Wizz Air jednostronnie zmienił warunki członkostwa, podnosząc próg cenowy kwalifikujący do zniżki do 29,99 EUR. Zmiana ta została wprowadzona bez mojej zgody i znacznie pogarsza warunki usługi. W odpowiedzi na mój sprzeciw, Wizz Air poinformował mnie, że jedyną alternatywą jest przyjęcie nowych warunków lub częściowy zwrot opłaty członkowskiej – odmówiono mi możliwości kontynuowania umowy na zasadach, na których została zawarta.

Uważam, że działanie przewoźnika jest niezgodne z zasadami lojalności kontraktowej oraz narusza zbiorowe interesy konsumentów. Umowa zawarta została na określonych warunkach, których Wizz Air nie ma prawa dowolnie zmieniać w trakcie jej trwania, bez zgody drugiej strony.

W związku z powyższym zwracam się z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie sprawy oraz podjęcie stosownych działań wobec przewoźnika, w tym wskazanie możliwych środków ochrony moich praw.

Z poważaniem,
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1364 PostWysłany: 01 Cze 2025 14:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 697
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
Czy jeśli nie chciałem anulacji i częściowego zwrotu, a oni to zrobili, to myślicie że podlega to pod chargeback? W końcu usługa została wykupiona na rok, więc chyba w takiej sytuacji 120 dni od daty przetworzenia transakcji lub dostarczenia towaru byłoby błędnie intetpretowane, bo każdy sprzedający abonamenty mógłby po 120 dniach je anulować i znikać a klient byłby niechroniony.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1365 PostWysłany: 01 Cze 2025 22:34 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 283
niebieski
Kri$ napisał(a):
Czy jeśli nie chciałem anulacji i częściowego zwrotu, a oni to zrobili, to myślicie że podlega to pod chargeback? W końcu usługa została wykupiona na rok, więc chyba w takiej sytuacji 120 dni od daty przetworzenia transakcji lub dostarczenia towaru byłoby błędnie intetpretowane, bo każdy sprzedający abonamenty mógłby po 120 dniach je anulować i znikać a klient byłby niechroniony.


podpada bo nie otrzymales uslugi za ktora zaplaciles
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1366 PostWysłany: 25 Sie 2025 18:40 

Rejestracja: 01 Sie 2010
Posty: 46
Wizz Discount Premium Plus - czy komus udalo sie zakupic ta wersje czlonkostwa?

Wiem jak znalezc samo premium (trasy z Londynu Luton do Wenecji Treviso, Rzym Fiumicino, czy praktycznie dowolny kierunek Albanii), ale za Chiny nie moge znalezc wersji "Plus". Komus sie udalo i moglby sie podzielic?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1367 PostWysłany: 25 Sie 2025 21:05 

Rejestracja: 16 Maj 2021
Posty: 290
niebieski
Kupiłem WAW-NAP 30.09. Ale to było już kilka miesięcy temu. Czasami to opcja zakupu jest tylko na kilka miesięcy do przodu, a nie na bliskie terminy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1368 PostWysłany: 25 Sie 2025 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1105
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
przy próbie zakupu 1 biletu WAW-LGW wyskakuje opcja zakupu Wizz Discount Premium Plus tylko trzeba zaznaczyć że podróżuję w więcej osób. Na koncie z aktywnym WDC Standard też pojawia się opcja rozszerzenia
Załącznik:
Zrzut ekranu 2025-08-25 o 21.44.29.jpg
Zrzut ekranu 2025-08-25 o 21.44.29.jpg [ 105.83 KiB | Obejrzany 662 razy ]

Załącznik:
Zrzut ekranu 2025-08-25 o 21.44.16.jpg
Zrzut ekranu 2025-08-25 o 21.44.16.jpg [ 104.22 KiB | Obejrzany 662 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
parafuso lubi ten post.
parafuso uważa post za pomocny.
 
      
#1369 PostWysłany: 26 Sie 2025 16:37 

Rejestracja: 01 Sie 2010
Posty: 46
Dziala, dziekuje uprzejmie!
Góra
 Profil Relacje PM off
paweł p lubi ten post.
 
      
#1370 PostWysłany: 30 Sie 2025 08:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 697
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
Kri$ napisał(a):
Czy jeśli nie chciałem anulacji i częściowego zwrotu, a oni to zrobili, to myślicie że podlega to pod chargeback? W końcu usługa została wykupiona na rok, więc chyba w takiej sytuacji 120 dni od daty przetworzenia transakcji lub dostarczenia towaru byłoby błędnie intetpretowane, bo każdy sprzedający abonamenty mógłby po 120 dniach je anulować i znikać a klient byłby niechroniony.

Odpowiem sam sobie - Wizz zmienił zasady WDC, ogłosił to niezgodnie z regulaminem, nie spodobało mi się, więc poprosiłem o zwrot całości $$$ z myślą, że jak będę potrzebował, to wykupię nową wersję WDC, a przynajmniej będą mieli za swoje i pierwsze pół roku za darmo pokorzystałem z WDC.
Okazało się, że zwrócili połowę :x :!: i anulowali WDC. :evil:
Zgłosiłem chargeback w PKO BP, kazali dosłać różne dokumenty, fakturę za WDC, korespondencję mailową z Wizzem i... przyznali mi zwrot :)
Zatem warto dla zasady zgłaszać takie rzeczy :lol:
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#1371 PostWysłany: 14 Wrz 2025 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1105
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
A czy przy przejściu na wyższy plan ( z WDC Standard na WDC Premium wybor miejsca i priority dla drugiej osoby można dodać do istniejących rezerwacji? Czy ktoś przerabiał? W regulaminie znalazłem że przy przejściu na wyższy program nie przechodzą niższe ceny na bagaż i bilety ale o priority i wybraniu miejsc nic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1371 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group