Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 364 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 29 Lip 2025 21:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2784
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
No i przyznasz, że to marketingowo super wychodzi bo chleb w sumie tani a w smaku bardzo dobry, produkt tradycyjny a nie jakaś tam putka ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#362 PostWysłany: 10 Sie 2025 17:50 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 422
niebieski
-- 10 Sie 2025 16:46 --

Niedawno wykonywałem loty na trasie CDG-ZRH-SIN (LX) SIN -DPS (SQ) i tak samo trasa powrotna. Bilet wystawiony przez LX. Na powrocie przy stanowisku check-in obsługa informuje, że nie ma nas na liście pasażerów, nie mają potwierdzenia naszych nazwisk na locie z DPS do SIN. Widzą w systemie, że przylecieliśmy, ale na powrocie nie ma naszych nazwisk. Pokazuję bilet, pokazuje także potwierdzenie wyboru miejsc na locie z DPS do SIN, przez stronę SQ loguję sie do mojej rezerwacji i wszystko potwierdzone. Karzą kontaktować się ze SWISSem bo to oni wystawili bilet. Na "live chat" konsultant informuje, że wszystko jest potwierdzone. Piszę mu, że w check-in nie mają naszych nazwisk na locie operowanym przez SQ, ale on nadal potwierdza, że z ich strony jest okej. Wracam do check-in, a tam nadal to samo, i ze nic nie mogą zrobić. Pokazuje korespondencję z konsultantem SWISSa, jeszcze raz pokazuje na ich stronie, że ich system po PNR widzi rezerwacje, a oni tylko kiwają głową, że nic nie mogą zrobić, że potrzebują innego numeru rezerwacji. Po godzinie dyskusji (i godzinie do odlotu) kolejna osoba w check-in decyduje, że wystawią nam nowe bilety na trasie DPS-SIN. Odprawili nas na całą trasę, tak samo bagaż i polecieliśmy.
Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją.
Ktoś ma sugestię, co mogło być przyczyną tego i co w przyszłości można zrobić w takiej sytuacji? Pewnie gdyby nie moja upartość i ostatecznie fakt, że ktoś z obsługi podjął decyzję o wystawieniu nowego biletu to zostalibyśmy bez lotów.

a tak poza tą sytuacją trochę mojej opinii o samym locie. Na trasie z ZRH do SIN w eco premium, reszta odcinków w eco. W premium generalnie posiłki niewiele różniły się od tych w eco, napoje alko i soft te same co w eco, z tym że, wszystko podane na porcelanie i w szkole. Fotel w premium nie zrobił na mnie ogromnego wrażenia, na plus, że jest w "kubełku" więc jak pasażer przede mną się rozkłada to bez utraty miejsca dla mnie. Na odcinku z SIN do ZRH miałem miejsce XL zaraz za premium i dla mnie zdecydowanie wygodniej, więcej miejsca na nogi i lepiej spałem niż w premium. Na tym odcinku "szefowa pokładu w eco" witała się z senatorami, co czasami się zdarza. Wifi działało dość sprawnie. W trakcie lotu dostępny bufet z przekąskami, a załoga na życzenie częstowała napojami na tyłach samolotu.

-- 10 Sie 2025 16:50 --

@flus @Turo
Mi kazali kiedyś dopłacić do podręcznego, bo zamiast 8kg miał 10kg. Wycenili to na 60 eur, pomimo, że mam senatora agent był nieugięty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 10 Sie 2025 18:33 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9619
HON fly4free
Trudno powiedzieć, co spowodowało taką sytuację - przyczyny możliwe są różne, od błędu w systemie danej linii po pomyłkowe niewystawienie biletu na jakiś segment podróży, zwłaszcza po ewentualnych zmianach. Ostatecznie za podróż odpowiada przewoźnik, który wystawił bilet, więc wszelkie roszczenia do niego po uzyskaniu jakiegoś powiedzenia o odmowie odprawy i jej przyczynach.
Góra
 Profil Relacje PM off
moss_LOT uważa post za pomocny.
 
      
#364 PostWysłany: 16 Sie 2025 16:19 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 422
niebieski
Otrzymałem wyjaśnienie od SWISS odnośnie mojej sytuacji z brakiem możliwości odprawy na odcinek operowany przez Singapore Airlines.
Potwierdzili, że błąd był w ich systemie, po wystawieniu biletu taka informacja nie została przesłana do SQ dlatego nie mogli wystawić kart pokładowych.
Pogratulowano mi mojej determinacji dzięki której pracownicy SQ w geście dobrej woli wystawili nam bilety, podkreślono, że taka sytuacja nie odzwierciedla ich standardu obsługi, zaproszono do korzystania z ich linii w przyszłości.
Nie padło nawet słowo przepraszam...
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 364 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group