Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 10 Lis 2012 09:46 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 18
Witam
Bardzo prosze o pomoc gdyż mam taki oto problem:
W czwartek tj: 08.11.2012 kupiłem na stronie 2 bilety do BKK.
Podczas dokonywania rezerwacji zaznaczyłem swoje terminy lotów i wszystko bylo ok do momentu płacenia kartą, po kliknięciu opcji płacę pokazał się błąd z informacją że minął jakis czas mojej rezerwacji i proszę kliknąć ok aby powtórzyć operację - może nie słowo w słowo ale taki sens miał ten komunikat.
Tak też zrobiłem, jednak szczerze nie wiem jak to się stało ale po zakupie juz potwierdzonym zauważyłem ze data wylotu to 30.12 a nie 28 tak jak chciałem. Wiem mój błąd że uważnie nie sprawdziłem, ale miałem klientów w biurze i niezbyt uważnie robilem drugą rezerwacje.
Przy pierwszej zaznaczyłem datę 29.12 ale pokazało mi sie okienko i wszystkie daty obok były w tej samej cenie wiec zaznaczyłem sobie 28.12. Nie mam generalnie pojęcia jak to sie stało ze system wbił mi date 30.12. Daty powrotu sie zgadzaja.
Dzwoniłem do biura w ABU DABI i tam mi powiedzieli ze generalnie nie wiedza jak to sie stało ale jest szansa ze nie bede musiał płacic 250$ za zmiane jednego biletu tylko musze zadzwonic do biura na słowacji.
W biurze słowacji powiedzieli mi ze nie maja uprawnien i musze dzwonic do biura w Niemczech.
W biurze w Niemczech powiedzieli mi że też nie maja takich uprawnien i musze dzwonic na inny podany przez nich numer, jednak półtorej dnia wydzwaniania i jedyne co słysze w słuchawce to zajęty telefon...
Oczywiście napisałem też email do ETIHAD, dostałem potwierdzenie od nich na dostarczenie wiadomości jednak do dzisiaj nie otrzymałem zadnej odpowiedzi.

Czy ktoś wie co moge zrobic ? czy mogę złożyć jakąs reklamacje ? Dodam że jeszcze wczoraj ceny biletów na wszystkie te daty były takie same.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
#2 PostWysłany: 10 Lis 2012 10:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Najlepiej jakbyś się skontaktował od razu z głównym centrum obsługi linii a nie z biurami regionalnymi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 10 Lis 2012 10:26 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 18
marek2011 napisał(a):
Najlepiej jakbyś się skontaktował od razu z głównym centrum obsługi linii a nie z biurami regionalnymi.


Główne biuro jest w ABU DABI, tam też jak pisałem dzwoniłem i skierowali mnie do biura które zajmuja sie klientami z Polski w Słowacji, w Słowacji powiedzieli mi że nie maja uprawnien i musze do Niemiec itp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 10 Lis 2012 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Zadzwon jeszcze raz do biura w Abu Dhabi w ich godzinach pracy i upieraj sie by zalatwili to, bo na pewno kwatera glowna ma uprawnienia. Swego czasu zalatwialem na tej infolinii zwrot podwojnie naliczonych kosztow za ten sam bilet i sie dalo, wiec moze i date wylotu poprawia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Lis 2012 12:35 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 18
m3lm4k napisał(a):
Zadzwon jeszcze raz do biura w Abu Dhabi w ich godzinach pracy i upieraj sie by zalatwili to, bo na pewno kwatera glowna ma uprawnienia. Swego czasu zalatwialem na tej infolinii zwrot podwojnie naliczonych kosztow za ten sam bilet i sie dalo, wiec moze i date wylotu poprawia.



Hm... troche to dziwne dla mnie, a czy ktoś wie jak tanio zadzwonic do ABU DABI ? z komórki zanim z kimś tam pogadam to majątek zapłace.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 10 Lis 2012 12:40 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 18
a może ktoś wie w jaki sposób moge złożyć reklamacje ? zero kontaktu z tymi liniami ani telefon ani mail.. jakas porażka na wstępie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 10 Lis 2012 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
mat3o napisał(a):
m3lm4k napisał(a):
Zadzwon jeszcze raz do biura w Abu Dhabi w ich godzinach pracy i upieraj sie by zalatwili to, bo na pewno kwatera glowna ma uprawnienia. Swego czasu zalatwialem na tej infolinii zwrot podwojnie naliczonych kosztow za ten sam bilet i sie dalo, wiec moze i date wylotu poprawia.



Hm... troche to dziwne dla mnie, a czy ktoś wie jak tanio zadzwonic do ABU DABI ? z komórki zanim z kimś tam pogadam to majątek zapłace.


A o Skype slyszal? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 10 Lis 2012 13:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Wiesz, zanim napiszesz "porażka" z liniami, zwróć uwagę, że sam zrobiłeś błąd więc pozytywne i bezkosztowe załatwienie tej sprawy leży tylko i wyłącznie w dobrej gestii linii... ;)

Po prostu zadzwoń do centrali, powiedz, że biuro regionalne cie odesłało z uwagi na brak uprawnień do załatwienia tej sprawy i poproś o sprawdzenie czy i co da się zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 10 Lis 2012 13:16 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 18
marek2011 napisał(a):
Wiesz, zanim napiszesz "porażka" z liniami, zwróć uwagę, że sam zrobiłeś błąd więc pozytywne i bezkosztowe załatwienie tej sprawy leży tylko i wyłącznie w dobrej gestii linii... ;)

Po prostu zadzwoń do centrali, powiedz, że biuro regionalne cie odesłało z uwagi na brak uprawnień do załatwienia tej sprawy i poproś o sprawdzenie czy i co da się zrobić.


Chyba bym sie nie zgodził ze to z mojej winy, daty zaznaczyłem poprawnie, potem był błąd płatności nie z mojej winy, jedyna moja wina to fakt ze nie sprawdziłem uważnie kolejnej rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group