Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 140 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Revolut
#81 PostWysłany: 07 Sie 2024 07:25 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2560
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
@dziabulek: masz Polską rezydencję? Jeśli tak to jakim cudem udało Ci się podać dane do konta Revolut (chyba że rozliczasz się w PLN) ? Formularz do płatności w Xcover jak wybierzesz kraj Polska i walutę EUR to oczekuje podania polskiego IBAN - musi zaczynać się od PL i mieć wszystkie 26 cyfr, w Revolut konto w EUR zaczyna się od LT i ma mniej niż 2 cyfr i nie przechodzi, chyba że podałeś wypłatę w PLN i numer konta Aion które udostępnia Revolut.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
 Temat postu: Re: Revolut
#82 PostWysłany: 07 Sie 2024 08:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1706
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Robiłem tak, ze odpisałem na maila. Ale zrobię raz jeszcze.
Co do numeru konta to wybacz @seal ale nie pamiętam jak to wyglądało. A w danych na stronie Xcover nie mam podglądu do tego numeru konta. Musiałbym teraz szperać po tych papierach, ale to nie jest do końca istotne, bo kasy nie mam. Czy to na koncie w PLN czy w EUR.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 12 Sie 2024 22:38 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Moje doświadczenia z Xcover są zdecydowanie pozytywne: prosty i wygodny sposób zgłoszenia roszczenia (opóźnienie lotu), następnego dnia poprosili o dodatkowe dokumenty, kolejnego dnia roszczenie zostało uznane i po wypełnieniu danych do przelewu (bank polski, konto EUR) następnego dnia kasa na koncie.

@dziabulek: jednak coś "spaprałeś" najpewniej przy podawaniu konta: musi być wskazany kraj i odpowiadający mu numer konta - a raz podanego i zatwierdzonego konta do przelewu nie można już potem w żaden sposób modyfikować samemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
seal lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#84 PostWysłany: 20 Sie 2024 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4805
srebrny
i ja potwierdzam pozytywną likwidacje szkody przez xcover (znaczne opóżnienie lotu). Środki na koncie po 36 godz. od złożenia wniosku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
seal lubi ten post.
 
      
#85 PostWysłany: 27 Sie 2024 22:15 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2560
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
Czy orientujecie się  w jakim czasie po odbyciu feralnego (opóźnionego lotu) można zgłosić się o odszkodowanie? W "wording" nie mogę tego znaleźć...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 06 Wrz 2024 17:54 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2560
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
@dziabulek: jak się sprawa zakończyła, dostałeś w końcu przelew?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 09 Wrz 2024 14:55 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 119
Też ostatnio realizowałem szkodę z ubezpieczenia podróży i wypłacili wszystko szybko i bez problemu, ale w formularzu konto Revoluta nie przechodziło. System wymuszał na mnie polskie konto. Podałem konto walutowe mBank i za 2 dni był już przelew. Może powyższy przypadek to coś podobnego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 19 Wrz 2024 17:53 

Rejestracja: 29 Gru 2016
Posty: 11
https://help.revolut.com/help/app-featu ... insurance/

Właśnie to znalazłem. Jak sobie nie dopilnowałem płatności przez revoluta za wyjazdy, to ubezpiecznie z planu Metal mnie nie obowiązuje. Ktoś z Was przechodził przez odszkodowanie po tej zmianie? Sprawdzali faktycznie te 75% pokrycia kosztów wyjazdu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 19 Wrz 2024 19:05 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 132
Wydaje mi się, że to dotyczy tylko ubezpieczenia dla klientów z UK. W polskiej wersji “centrum pomocy” nie znalazłem nic na ten temat. Poza tym tutaj: https://help.revolut.com/pl-PL/help/ins ... insurance/ dalej jest informacja o 90 dniach a nie 30.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 19 Wrz 2024 20:11 

Rejestracja: 29 Gru 2016
Posty: 11
Na polskiej wersji strony dalej reklamują smart delay, którego już nie ma :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 19 Wrz 2024 21:30 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 132
Akurat u mnie Smart Delay jest dalej dostępny mimo tego, że na czacie zapewniali o jego zakończeniu po 15 września w Polsce. Póki co nie mam zamiaru dopytywać, bo mam tam dodanych kilka lotów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 23 Wrz 2024 10:00 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
Jak niektórzy wiecie, 2 tygodnie temu okradziono mnie w Kanadzie

skradziony-paszport-w-kanadzie-z-wiza-i-powrot-wylot-z-usa,766,178560

Zgłosiłem to do xcovera, i zwrócili wszystko co zgłosiłem w policji co było w plecaku (kurtka, plecak, obiektyw) oraz koszty wyrobienia paszportu + fotek.

I to w ciągu 24h miałem pozytywną odpowiedz i hajs do 8h

W skrócie, do raportu policji muszą wejść WSZYSTKIE rzeczy jakie mamy w plecaku/torbie no i ze mamy paragony/fv za nie
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#93 PostWysłany: 23 Wrz 2024 10:58 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 565
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Ciekawe czy w mojej sytuacji zachowali by się inaczej niż Allianz: mi skradli tylko portfel bez torby i Allianz nic nie chciał wypłacić bo portfel to nie bagaż, za wyrobienie paszportu też nic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 23 Wrz 2024 11:06 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1837
Loty: 741
Kilometry: 1 291 590
srebrny
Zeus napisał(a):
Jak niektórzy wiecie, 2 tygodnie temu okradziono mnie w Kanadzie

skradziony-paszport-w-kanadzie-z-wiza-i-powrot-wylot-z-usa,766,178560

Zgłosiłem to do xcovera, i zwrócili wszystko co zgłosiłem w policji co było w plecaku (kurtka, plecak, obiektyw) oraz koszty wyrobienia paszportu + fotek.

I to w ciągu 24h miałem pozytywną odpowiedz i hajs do 8h

W skrócie, do raportu policji muszą wejść WSZYSTKIE rzeczy jakie mamy w plecaku/torbie no i ze mamy paragony/fv za nie
Ale miałeś te paragony czy tylko deklaracja w raporcie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 23 Wrz 2024 11:10 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
Deklaracja + paragony (plecak i kurtka z 2018 roku i zwrócili 1 do 1). Tylko za obiektyw zwrócili połowę
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
      
#96 PostWysłany: 25 Wrz 2024 11:41 

Rejestracja: 16 Lip 2014
Posty: 264
Loty: 132
Kilometry: 326 809
niebieski
-- 25 Wrz 2024 10:41 --

makakpl napisał(a):
Akurat u mnie Smart Delay jest dalej dostępny mimo tego, że na czacie zapewniali o jego zakończeniu po 15 września w Polsce. Póki co nie mam zamiaru dopytywać, bo mam tam dodanych kilka lotów.


Dostępny jest ale jak wybierzesz lotnisko z którego wylatujesz to dostaniesz info, że nie ma saloniku na tym lotnisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 15 Paź 2024 14:48 

Rejestracja: 15 Paź 2024
Posty: 1
Hej,

Pytanie o ubezpieczenie medyczne. Wybieram się do USA i kuszące jest wykupienie planu Metal w Revolut, bo za taką samą kwotę mam ubezpieczenie w innych TU tylko na sam wyjazd do USA. A tutaj mam benefity przez cały rok.
Czy w przypadku pomocy medycznej w USA, ubezpieczyciel (xcover) rozliczy się bezgotówkowo z placówką medyczną, czy ja najpierw będę musiał zapłacić za koszty leczenia i dopiero później ubezpieczyciel odda mi pieniądze. Wiadomo ile kosztuje leczenie w USA, więc wolałbym to wiedzieć :)
Dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 16 Paź 2024 09:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2013
Posty: 134
niebieski
Jak dzwoniłam do XCover ze szpitala zgłosić złamanie to powiedzieli, żeby do 500 EUR pokryć z własnej kieszeni, a potem rozliczać, a jak będzie potrzebny większy wydatek to najpierw z nimi konsultować i już oni będą to prowadzić.

Na szczęście nie było potrzeby, więc nie mam doświadczenia jakby to dokładnie wyglądało, ale można do nich zadzwonić i się zapytać.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#99 PostWysłany: 20 Paź 2024 08:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1195
srebrny
Może ktoś przerabiał taki przypadek.

Mam Revolut Ultra (ubezpieczenie XCover).
Lecimy rodziną 2+2.
Musimy zmienić podróż, bo mi syn zachorował i z zapaleniem ucha nie może lecieć dalej. Oczywiście zaświadczenie od lekarza jest.
Zatem zatrzymaliśmy się w pewnym miejscu. Czekamy aż syn wyleczy zapalenie, przerywamy dalszą podróż i wracamy do domu (do PL).

W warunkach ubezpieczenia jest pod "trip interruption", iż:
- refundują utracone bilety i hotele do kwoty 5000 EUR (u nas będzie to tylko bilet powrotny, czyli 1/2 z RT)
- pokrywają koszty dodatkowego zakwaterowania przez 5 nocy do kwoty 200 EUR za noc
- pokrywają koszty nowego biletu w klasie ekonomicznej

I co do tego ostatniego punktu mam pytanie.
Czy to bilet do kolejnej destynacji, czy może być bilet do domu (PL)? (mieliśmy osobne bilety na dalszą podróż i dalsze zwiedzanie, ale rezygnujemy i chcemy lecieć do PL.
Czy to dowolny bilet w klasie ekonomicznej? Np. obecnie najdroższy dający dużo mil też się kwalifikuje?
Czy jest tu jakieś ograniczenie kwotowe?
Czy pokrywa tylko syna, czy wszystkie osoby z rodziny 2+2.

Oczywiście przeczytałem warunki i wychodzi mi na to, że nie ma sufitu w cenie biletu klasy ekonomicznej i powinno pokryć całą rodzinę 2+2, ale wydaje się to zbyt piękne, aby było prawdziwe. Ich warunku na stronie są nieco ogólnikowe, bez wchodzenia w szczegóły. Dziwne i niejednoznaczne.
Dziś (niedziela) nikt z XCover nie odpowiada. Można jedynie wysłać wiadomość przez ich stronę co oczywiście uczyniłem. Revolut oczywiście uprawia ping-pong i odsyła do Xcover, który nie odpowiada.

Może ktoś z Was już przerabiał to się wypowie w tej materii?
Oczywiście jak ja już przerobię temat to też się podzielę wynikami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 23 Paź 2024 09:04 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 429
srebrny
Jak to jest z tą konkubiną w przypadku Revoluta i Xcover.
Chodzi mi tylko i wyłącznie o KL.

W definicjach OWU mamy "Osoba ubezpieczona - osoba wskazana w certyfikacie"
W certyfikacie mamy "Ochrona dla ciebie ... oraz partnerki".
A dalej w OWU - "Ochrona medyczna obejmuje Cię, jeśli Ty lub posiadacz biletu..."
W definicjach OWU Posiadacz biletu/inni beneficjenci "...konkubent ... podróżujące z posiadaczem planu metal"

I teraz pytanie - lecimy ze starą tymi samymi lotami, ale na osobnych biletach (różny PNR itp.).
Tak patrząc na to co powyżej i czepiając się słówek (czyli to co ubezpieczyciele lubią najbardziej) - to wg mnie ubezpieczenie jej nie obowiązuje bo mamy różne bilety.
Czy ja to dobrze rozumuję?

Druga sprawa - nigdzie w polskich OWU się nie doszukałem, że bilety muszą być opłacone Revolutem, więc zakładam, że to nie jest wymóg do obowiązywania ubezpieczenia.

Ktoś to może w praktyce przerabiał?

Załączniki:
3.JPG
3.JPG [ 6.27 KiB | Obejrzany 1202 razy ]
2.JPG
2.JPG [ 15.37 KiB | Obejrzany 1202 razy ]
1.JPG
1.JPG [ 16.11 KiB | Obejrzany 1202 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 140 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group