Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5941 PostWysłany: 08 Maj 2024 05:25 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 1327
Loty: 6
Kilometry: 12 016
srebrny
Może jakiś scam?
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🇮🇹 Ucieknij na przedłużony weekend do Rzymu za 771 PLN ☀️✈️ Loty, 4⭐ hotel i klimat świąt 🎄 🇮🇹 Ucieknij na przedłużony weekend do Rzymu za 771 PLN ☀️✈️ Loty, 4⭐ hotel i klimat świąt 🎄
Z Polski prosto pod Taj Mahal 🇮🇳💖 Bezpośrednio PLL LOT do Nowego Delhi i Mumbaju od 1974 PLN 🌏✈️ Z Polski prosto pod Taj Mahal 🇮🇳💖 Bezpośrednio PLL LOT do Nowego Delhi i Mumbaju od 1974 PLN 🌏✈️
#5942 PostWysłany: 08 Maj 2024 08:26 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 930
niebieski
Nic nie wskazuje na scam. W nagłówku:
Received: from mailout-107-r2.booking.com ([37.10.31.14])
(envelope-sender <noreply@mailer.booking.com>)
Treść mejla (grafiki, układ i wszystko inne) wygląda OK.

Jest nawet szyfrowanie TLS.
Wysłane z: mailer.booking.com
Podpisane przez: booking.com

Najbardziej wygląda na celową akcję booking.com, żeby nie wypłacać mi nagrody za kupon pod pretekstem działania w moim interesie, abym zyskał punkty Wizzair.
Tylko akcja niedopracowana i dlatego nie wyszła. Obawiam się, że dopracują i będą standardowo wysyłać w takich sytuacjach.
Góra
 Profil Relacje PM off
szpaczny lubi ten post.
 
      
#5943 PostWysłany: 13 Maj 2024 21:54 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
Mam pytanko.

Robię rezerwację w booking (oznaczę ją jako "C").Do jej rezerwacji używam kodu na zwrot 10%.

Za rezerwację ("C") płacę kasą z portfela. Kasa w portfelu pochodzi z 10% od rezerwacji "A" i "B".

Czy mimo płatności kasą ze zwrotów (portfela) przy rezerwacji "C" otrzymam 10% od całej kwoty tej rezerwacji czy od kwoty pomniejszonej o portfel (czytaj tylko od tego co fizycznie wpłaciłem kartą bądź gotówką) - jak to jest?
Góra
 Profil Relacje PM off
bim-bam lubi ten post.
 
      
#5944 PostWysłany: 13 Maj 2024 22:10 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 319
Loty: 149
Kilometry: 304 277
niebieski
Tak, zwrot bedzie pełen za rezerwacje C.

Sprawdzone juz nie raz.
Góra
 Profil Relacje PM off
bim-bam lubi ten post.
photolucas84 uważa post za pomocny.
 
      
#5945 PostWysłany: 20 Maj 2024 00:16 

Rejestracja: 20 Maj 2024
Posty: 1
Pole napisał(a):
Mam 2 rezerwacje na te same daty w jednym obiekcie.
W jednej zaplacilem kilka miesiecy temu od razu przy rezerwowaniu, platnosc przeszla.
Dzis zaplacilem za druga (wyjazd za 4 dni), platnosc przeszla, i tak platnosc byla zaplanowana na booking na jutro, wiec ich ubieglem zeby nie bylo problemow.

Teraz gdy wchodze na potwierdzenie rezerwacji, ktora oplacilem kilka miesiecy temu dostaje komunikat:
""Informacje dotyczące płatności
Anulowaliśmy zaplanowaną transakcję – opłata nie zostanie pobrana."

Mial ktos taka sytuacje przy 2 rezerwacjach w tym samym miejscu i czasie?
Nagle zgubili ta platnosc przez to wykonalem 1 dzien przed terminem inna platnosc, ktora i tak sami by pobrali?



Cześć,
Jak zakończyła się ta sprawa?? Mam identyczną sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5946 PostWysłany: 21 Maj 2024 10:30 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12427
Loty: 568
Kilometry: 861 604
Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... :roll:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5947 PostWysłany: 21 Maj 2024 11:13 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 574
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Ktoś już chyba wcześniej o tym pisał że trafił na taki model na booking :) Ja na szczęście jeszcze na takie coś nie trafiłem, to jest główny powód dlaczego nie korzystam z Airbnb i mam nadzieję że booking nie pójdzie w tą stronę.
Jak ktoś wystawia obiekt to powinien to robić na poważnie a tak to rodzi kombinacje hostów i potem piszesz do 15 hostów i wszystkie już zajęte albo awarie etc.
Airbnb jeszcze dodatkowo blokuje kasę na czas odpowiedzi co już całkowicie dyskwalifikuje ich w mojej ocenie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5948 PostWysłany: 21 Maj 2024 11:37 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 619
niebieski
Kashpir napisał(a):
Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... :roll:


natknąłem się na to kilka razy - zawsze z ciekawości wysyłam zapytanie - na 8 czy 9 prób raz dostałem odpowiedź, ale akurat nie miałem dostępu do netu i wygasła mi możliwość rezerwacji bo odpowiedź jest też ważna 1 czy 2 dni, w pozostałych przypadkach zero odzewu - moim zdaniem jest to najczęściej mechanizm służący oszustom do odsiania zbyt czujnych, bo przeważnie jest też opcja rezerwacji bezzwrotnej z natychmiastową płatnością :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5949 PostWysłany: 22 Maj 2024 07:31 

Rejestracja: 21 Kwi 2018
Posty: 20
Loty: 49
Kilometry: 67 899
Mam problem z aplikacją - nie mogę się zalogować, bo po wpisaniu hasła (prawidłowego hasła, skopiowanego z przeglądarki) wyświetla mi informację, że hasło jest błędne (wtf) i natychmiast blokuje konto. Odblokowanie jest dosyć proste, ale wiąże się z ustawieniem nowego hasła i już coś brzydkiego mnie strzela. Czy booking ma jakiś czat z supportem? Na ich stronie przewidują właściwie wyłącznie problemy z rezerwacjami. Wprawdzie w centrum pomocy jest takie zdanie:
Cytuj:
Jeśli chcesz porozmawiać z działem obsługi klienta przez telefon, możesz zadzwonić na naszą priorytetową infolinię po zalogowaniu

Ale nigdzie nie mogę znaleźć mitycznego numeru telefonu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5950 PostWysłany: 22 Maj 2024 07:44 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
Połączenie z biurem obsługi klienta dla połączeń z Polski dostępne jest pod numerem
022 306 08 55 oraz +48 223 060 855.
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#5951 PostWysłany: 22 Maj 2024 09:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12427
Loty: 568
Kilometry: 861 604
Tomasz101 napisał(a):
Kashpir napisał(a):
Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... :roll:


natknąłem się na to kilka razy - zawsze z ciekawości wysyłam zapytanie - na 8 czy 9 prób raz dostałem odpowiedź, ale akurat nie miałem dostępu do netu i wygasła mi możliwość rezerwacji bo odpowiedź jest też ważna 1 czy 2 dni, w pozostałych przypadkach zero odzewu - moim zdaniem jest to najczęściej mechanizm służący oszustom do odsiania zbyt czujnych, bo przeważnie jest też opcja rezerwacji bezzwrotnej z natychmiastową płatnością :lol:

Ponowiłem swoją prośbę. Właściciel co prawda ponownie nie odpowiada i zrobiłem rezerwację w innym obiekcie (miałem kod bookingu na 10% zwrotu ważny do północy), ale w międzyczasie chyba zdążył podnieść ceny na cały miesiąc :roll: a jeśli chodzi o czas reakcji po zatwierdzeniu prośby, to mi wyświetla na stronie, że miałbym 24 godziny na dokonanie płatności, natomiast w aplikacji, że tylko 2 godziny na dokończenie rezerwacji :? Zapewne nie będzie mi dane tego sprawdzić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5952 PostWysłany: 11 Cze 2024 15:59 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 23
Loty: 107
Kilometry: 107 830
trunks napisał(a):
Ciekawy komunikat zastałem na wieloletnim koncie ze statusem genius 3 "Konto wyłączone To konto zostało wyłączone ze względów bezpieczeństwa. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że to błąd." teraz ciekawostka obsługa mówi że system zablokował konto ponieważ miałem za dużo rezerwacji w których były podwójne terminy i zostały odwołane (wyjazdy ze znajomymi które nie doszły do skutku) oraz że niektóre obiekty nie mogły preautoryzować karty -tutaj ciekawostka rezerwacja na pojedyńcze dni w obiekcie na Oahu w maju 2023 na listopad 2023 (odwołania do 1 dzień przed przyjazdem) według logiki hotelu preautoryzacja polegała na zapłacie już tego samego dnia z góry za wszystkie dni, po przygodach w Meksyku z kartami limity na karcie pozwoliły na opłacenie jednej płatności. Pierwszy ram miałem takie rezerwacje że hotel od razu ściągał kasę. Od razu po tym zrezygnowałem z takiej "elastycznej" oferty i zostawiłem tą opłaconą date. Nagle pół roku póżniej blokada. Polecam zatem według booking mieć kilkanaście spamowych kont na niepewne rezerwacje bo jak widać system nie lubi "elastyczności" ;) Konto według obsługi już sobie mogę darować bo nie odblokują.


Na jaki adres mailowy pisałeś do nich? Spotkało mnie to samo i to nawet bez takiej sytuacji, o jakiej piszesz, przez kilkanaście lat korzystania z bookingu 2 razy anulowałem rezerwację z powodu zmiany planów i 2 razy dostałem zwrot nadwyżki z powodu anulowania przez hosta i znalazienia innego noclegu na własną rękę. Próbowałem na obsluga.klienta@booking.com oraz customer.care@booking.com ale drugi dzień w odpowiedzi przychodzą templatki, że "potrzebujemy więcej szczegółów twojej rezerwacji, numer, pin etc"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5953 PostWysłany: 11 Cze 2024 16:19 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 286
Loty: 105
Kilometry: 304 706
Kontakt był telefoniczny i nic nie dało, nawet kilka miesięcy później, po zrealizowaniu prawidłowym kilku rezerwacji z tego konta. Obsługa cały czas mówi że muszą się z kimś skontaktować wyżej. Następnie dostaje maila że niestety konto zablokowane z powodów bezpieczeństwa. Śmieszne tym bardziej że 6 czerwca dostałem na mail kod na 10% zwrotu za przyszłe rezerwacje ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5954 PostWysłany: 11 Cze 2024 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2542
Loty: 26
Kilometry: 45 127
złoty
Współczuję wam takiego doświadczenia z bukingiem. Przecież to jest standardowe zachowanie. Po to są rezki z darmowym anulowaniem, żeby je kasować według własnego "widzimisię". Nie raz miałem kilka rezerwacji na jeden termin. Na szczęście u mnie konto działa a nawet ostatnio dostałem darmowy upgrade do statusu VIP.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5955 PostWysłany: 11 Cze 2024 17:51 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 23
Loty: 107
Kilometry: 107 830
trunks napisał(a):
Kontakt był telefoniczny i nic nie dało, nawet kilka miesięcy później, po zrealizowaniu prawidłowym kilku rezerwacji z tego konta. Obsługa cały czas mówi że muszą się z kimś skontaktować wyżej. Następnie dostaje maila że niestety konto zablokowane z powodów bezpieczeństwa. Śmieszne tym bardziej że 6 czerwca dostałem na mail kod na 10% zwrotu za przyszłe rezerwacje ;)


też się dodzwoniłem, podając numer jakiejś starej rezerwacji i pin (bo bez tego nie dalo się dobić do czlowieka) i niby w 72h mają dać odpowiedź. Dużo podróżuję i służbowo, i prywatnie, często rezerwując coś na ostatnią chwilę i praktycznie nigdy nie anuluję, więc szkoda konta z genius 3 (bo z tego, co mówisz, to pewnie nic z tego odzyskania nie będzie, choć oferty na maila dalej wysyłają XD)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5956 PostWysłany: 11 Cze 2024 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2346
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
Marco Manno napisał(a):
Czy ktoś kiedyś został zablokowany przez booking.com? Dzisiaj dziwnym trafem zalogowałem się wyrzuciło mnie z aplikacji i proszą o kontakt z działem wsparcia ...
Ja tylko przypomnę :)


Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5957 PostWysłany: 11 Cze 2024 18:00 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
Żeby nie było ze to praktyka booking ze skoro masz juz genius 3 i nie możesz wyjść "wyżej", to zablokujemy Ci konto i będziesz zbierał nowe rezerwacje z nowego konta i będziesz miał "ciśnienie" na wyższy poziom genius...
Jak masz genius 3 to nie musisz robić rezerwacji np przez rok i ciągle masz znizki. Jak masz genius 1 albo 2 to musisz ileś tam zrobić przez jakiś czas żeby mieć kolejny poziom - czytaj jest ciśnienie by robić rezerwacje.


Ja bym to opisał gdzieś np do gazety czy jakiejś stornie www jako przestroga dla innych. Moze wtedy magicznym ruchem by Ci odblokowali konto...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5958 PostWysłany: 11 Cze 2024 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5238
złoty
Chyba kiepsko ustawili algorytmy, skoro tyle blokad się pokazało, u mnie też mimo że ostatnimi laty rzadko korzystam z ich usług, ale właśnie po zarezerwowaniu noclegu w Uzbekistanie najpierw przyszedł mail o odwołaniu rezerwacji, a później okazało się że nie mogę wejść na konto bo zablokowane, po telefonie szybko konto odblokowane, ale rezerwacji nie przywrócili, podczas rozmowy tłumaczyli, że to algorytm blokuje konto automatycznie jak wykryje podejrzany ruch, u mnie było tylko wyszukiwanie noclegu, więc zupełnie normalne czynności
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck uważa post za pomocny.
 
      
#5959 PostWysłany: 26 Cze 2024 13:02 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Gdański przekręt :
https://www.onet.pl/turystyka/onetpodro ... z,07640b54
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5960 PostWysłany: 27 Cze 2024 20:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2021
Posty: 104
Loty: 55
Kilometry: 118 221
Czy jeżeli użyje kodu na jedną noc, a przedłuże sobie pobyt to casheback będzie mi liczyć się za tę jedną noc czy za wszystkie noce?
Czy ktoś już tak kombinował :D ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group