Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 11 Kwi 2024 15:04 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
A nie pisałem, żeby z nimi uważać...? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿 Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿
Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#82 PostWysłany: 11 Kwi 2024 15:14 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2455
HON fly4free
Co masz na myśli pisząc, żeby "uważać"? Każdy widział co to za firma i podejmował (mniej lub bardziej) świadome ryzyko, że może się zwróci, a może niestety nie zdąży skorzystać - wziąwszy pod uwagę realną częstość zdarzania się opóźnień i to takich, które pozwolą na skorzystanie z saloniku. Przy płatności $29 to choć jedno wejście do saloniku od biedy można by uznać za "zwrócenie się" inwestycji...
Góra
 Profil Relacje PM off
jandzon lubi ten post.
 
      
#83 PostWysłany: 11 Kwi 2024 15:15 

Ciekawe co z wystawionymi voucherami czy będą honorowane.
Góra
 PM off  
      
#84 PostWysłany: 11 Kwi 2024 15:28 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
@man4business
Pisałem, że to malutki start-up, zwłaszcza w porównaniu do nieco podobnego programu MasterCard-a.
I zwracałem uwagę na podobieństwo sytuacji do OLT. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 11 Kwi 2024 15:29 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 87
Loty: 53
Kilometry: 172 452
Chargeback powinien byc skuteczny w tym przypadku, bo nie spelnili umowy ze swojej strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 11 Kwi 2024 17:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5230
złoty
Jak fima padła to nikt żadnej kasy chb nie dostanie, bo z czego ?,
Też przestrzegałem 5 miesięcy temu w poście #48, ludzie są tak "kreatywni", że za te kwoty nie mogło się to utrzymać, tym bardziej, że można było zgłosić 5 osób jednocześnie jeśli dobrze pamiętam z jednego konta !, a zimą było dużo opóźnień
Góra
 Profil Relacje PM off
sranda lubi ten post.
 
      
#87 PostWysłany: 11 Kwi 2024 18:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2805
platynowy
Od tego są organizacje płatnicze, które w dużym uproszczeniu zabezpieczają takie sytuacje. Jeśli nie minął czas na reklamację to można reklamować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 11 Kwi 2024 20:05 

Dobrowolnie nie chcą oddać, ale podkładka do chargeback już jest

Unfortunately, there were changes in the policies with the lounge partners.

We are using HelloLounge for now as our main lounge service.

A discounted rate to access the lounge. No need to wait for your flight to be delayed.

Best regards,
AE
Góra
 PM off  
      
#89 PostWysłany: 15 Kwi 2024 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2017
Posty: 200
Loty: 185
Kilometry: 439 459
co ciekawe wystawiaja vouchery za wczesniej zarejestrowane loty, 2 kupony za opozniony Frontier wykorzystane wczoraj ( 14.04)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 16 Kwi 2024 09:42 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 87
Loty: 53
Kilometry: 172 452
Tak, pisalem wczoraj do nich maila, i powiedzieli, ze za wszystkie loty jakie mialem zarejestrowane beda ciagle wystawiac vouchery w przypadku opoznienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 20 Maj 2024 18:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1645
złoty
Ktoś już robił chargeback z tymi oszustami?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 20 Maj 2024 18:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3014
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
Tak, jestem w trakcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 20 Maj 2024 19:18 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 582
Loty: 150
Kilometry: 276 297
złoty
Mi zwrócił Zen całą kwotę bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 20 Maj 2024 19:48 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3386
złoty
Ja również jestem w trakcie. Miesiąc temu Citi przyjął reklamację i przesłał dalej do Master Card.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 11 Cze 2024 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lis 2012
Posty: 1426
Loty: 255
Kilometry: 428 084
srebrny
To ja informacyjnie:
- 23.11.2023: zakup "lifetime" (z myślą rodzinnej inwestycji w przyszłość - nic, że teraz z Pekao i Flight Delay Pass mam w zasadzie to samo ;))
- 15.04.2024: napisałem do supportu HelloVacay, że chciałbym jednak zwrot pieniędzy, bo przestali świadczyć interesującą mnie usługę. W odpowiedzi długi mail, że im przykro, ale że przecież zmieniają się na lepsze i jeszcze oferują jakiś "gift card" do restauracji ze zniżką 50% i czy się na to zgadzam. Na moją odpowiedź, że jednak chciałbym swoje pieniądze z powrotem brak odzewu.
- 16.04.2024: złożony w Revolucie wniosek o chargeback
- 02.05.2024: wypłacony warunkowy chargeback przez Revolut (z informacją, że jest nadal przetwarzany dalej przez Visę)
- 31.05.2024: informacja o pozytywnie rozpatrzonym wniosku

Na hellovacay.com nadal typ konta to "Ambassador Lifetime" - ciekawe czy ktoś mnie stamtąd usunie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 11 Cze 2024 15:34 

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 218
Loty: 211
Kilometry: 379 236
niebieski
Ja zamiast wnioskować o chargeback, postraszyłem ich tylko mejlowo chargebackiem i sami oddali mi 100% zapłaconych pieniędzy (mimo że w międzyczasie udało mi się korzystać z saloników 😀)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 11 Cze 2024 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3014
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
Ja ich straszyłem i tylko miesiąc straciłem, wykręcali się ze to inny dział musi zwrot zrobić. Aktualnie czekam na rozpatrzenie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 11 Cze 2024 17:28 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 87
Loty: 53
Kilometry: 172 452
kevin napisał(a):
To ja informacyjnie:
- 23.11.2023: zakup "lifetime" (z myślą rodzinnej inwestycji w przyszłość - nic, że teraz z Pekao i Flight Delay Pass mam w zasadzie to samo ;))
- 15.04.2024: napisałem do supportu HelloVacay, że chciałbym jednak zwrot pieniędzy, bo przestali świadczyć interesującą mnie usługę. W odpowiedzi długi mail, że im przykro, ale że przecież zmieniają się na lepsze i jeszcze oferują jakiś "gift card" do restauracji ze zniżką 50% i czy się na to zgadzam. Na moją odpowiedź, że jednak chciałbym swoje pieniądze z powrotem brak odzewu.
- 16.04.2024: złożony w Revolucie wniosek o chargeback
- 02.05.2024: wypłacony warunkowy chargeback przez Revolut (z informacją, że jest nadal przetwarzany dalej przez Visę)
- 31.05.2024: informacja o pozytywnie rozpatrzonym wniosku

Na hellovacay.com nadal typ konta to "Ambassador Lifetime" - ciekawe czy ktoś mnie stamtąd usunie...


Mnie Revolut wyslal na drzewo, mowiac, ze maksymalny limit na zlozenie chargeback to 120 dni od momentu zakupu uslugi... Kupilem roczny pakiet w polowie listopada, czyli podobnie jak Ty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 04 Wrz 2024 20:53 

Rejestracja: 20 Maj 2013
Posty: 107
Jeśli ktoś ma problem z odzyskaniem pieniędzy, to warto upierdliwie do nich pisać.
W moim przypadku wszystko trwało ponad 2 miesiące. Pierwsze maile od nich to oczywiście odpowiedz od nich, ze teraz mam lepszy pakiet itp. Nie odpuszczałem, w końcu wysłali mi link do 'Refund Request Form', gdzie mieli podjąć decyzję w ciągu 30 dni, czego oczywiście nie zrobili. Po terminie pogroziłem im, że zgłoszę sprawę do "odpowiednich służb" (wystarczy takie stwierdzenie). I właśnie dostałem maila, że zwrot został zaakceptowany, a na Revolucie widzę, że proces zwrotu właśnie się rozpoczął.
Nie poddawać się :-)!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 05 Wrz 2024 00:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1656
Loty: 245
Kilometry: 518 982
platynowy
na jaki mail pisales? u mnie cisza, zero odpowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group