Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799

W przypadku posiadania krótkiej przesiadki na jednej rezerwacji, jak się pierwszy lot opóźni, to drugi samolot poczeka albo przewoźnik przebookuje lot na na inne połączenie na koszt Lufthansy


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3517 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 176  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2621 PostWysłany: 15 Lis 2023 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 977
Loty: 347
Kilometry: 555 918
niebieski
Washington napisał(a):
Drobnostka ale spotkałem się po raz pierwszy. Na ostatnim locie z Frankfurtu gdy leciałem z dziećmi obsługa wyczytała nas z nazwiska przed wejściem na pokład i zaprosiła jako pierwszych (przed statusowcami i klasa C) tłumacząc że bus już stoi i dzieci będą mogły sobie usiąść. Miłe

Standard od jakiegoś czasu: małe dzieci dołączyły do inwalidów w grupie PRE.
Trochę mnie to dziwi, bo dziecko to nie kalectwo ale jest tego tak mało w grupie LH że widać próbują jakoś przekonać rodziny z dziećmi do siebie.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
KL_user uważa post za pomocny.
 
      
☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍 ☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍
Cypryjski relaks z widokiem na morze 🌊🇨🇾 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2469 PLN 😎🌴 Cypryjski relaks z widokiem na morze 🌊🇨🇾 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2469 PLN 😎🌴
Offline
#2622 PostWysłany: 15 Lis 2023 21:36 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9748
HON fly4free
@turczy
To i tak nic w porównaniu z "prioridades por lei" w Brazylii (i niektórych innych krajach regionu), gdzie do priorytetowego wejścia na pokład przed wszystkim uprawnieni są m.in. wszyscy powyżej 60 roku życia, dzieci, kobiety karmiące, kobiety siakie, jacyś otyli (tak!!!) i cholera wie jeszcze kto, tak że średnio wychodzi połowa każdego samolotu ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
KL_user uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2623 PostWysłany: 17 Lis 2023 13:46 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 153
Pytanie,
Ląduje w Zurichu o 20:00 i najwcześniejszy lot do Waw mam o 7 rano (wszystko na jednym bilecie), mam opcje jakiegoś darmowego noclegu? Czy mam sobie koczować 11 godzin na lotnisku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2624 PostWysłany: 17 Lis 2023 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6192
HON fly4free
Nie musisz koczować, możesz sobie zakupić nocleg.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2625 PostWysłany: 17 Lis 2023 13:48 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 153
Domyślam się że mogę sobie kupić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2626 PostWysłany: 17 Lis 2023 13:49 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25316
A po drugie, co ma LX do tematu o LH?

A po drugie, zostaje spiworek i kącik na lotnisku lub kupno noclegu na własną rekę. Darmowego noclegu od LX nie dostaniesz
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#2627 PostWysłany: 17 Lis 2023 14:08 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 153
Kupowane przez Lufthanse bilety, stąd tu zapytałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2628 PostWysłany: 24 Lis 2023 01:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2174
Loty: 307
Kilometry: 353 255
złoty
Coś złego ponownie dzieje się w Lufie. Wiem że od jakiegoś czasu nie ma już wyboru miejsc z wyprzedzeniem dla FTLi ale teraz widzę, ze już nawet przy odprawie nie dali mi opcji żadnej darmowej zmiany miejsca. Każdy, nawet najgorszy fotel jest dodatkowo płatny 126 - 151zł.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2629 PostWysłany: 24 Lis 2023 01:30 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9748
HON fly4free
Nic nowego. W raz z wprowadzeniem odpłatności wyboru miejsc, w zależności od taryfy itp., miejsca w czasie odprawy są alokowane automatycznie. Jeśli chcesz zmienić - musisz zapłacić.
Góra
 Profil Relacje PM off
Maciek737 lubi ten post.
 
      
Offline
#2630 PostWysłany: 26 Lis 2023 10:27 

Rejestracja: 12 Mar 2023
Posty: 171
marek2011 napisał(a):
Jak chcesz mieć gwarancję upa to lepiej załatw to wcześniej: przy check-inie może nie być już miejsc albo cena w ostatniej chwili okaże się zaporowa.
Jak ci bardzo nie zależy: to zadzwoń zapytaj, a jak wyda się drogo, zaczekaj do ostatniej chwili i zobaczysz co się wydarzy.

Btw. Oferty upa pojawiają się też w trakcie odprawy on-line, i tu gdzie wystawiony bilet nie ma (chyba) już znaczenia.



Informacyjnie tylko podam, że podczas odprawy on line, nadal nie ma opicji upgrade-a na locie LH. może to kwestia tego, że bilet jest na stocku AC, a może tego, że jeden z odcinków jest wykonywany inną linią AC...nie wiem, pewnie możliwośc upgrada bedzie dopiero na lotnisku przy oddawaniu bagażu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2631 PostWysłany: 27 Lis 2023 16:14 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 427
niebieski
Właśnie jest ogólna awaria systemu LH, pracują nad tym.
Góra
 Profil Relacje PM off
Ander uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2632 PostWysłany: 27 Lis 2023 17:11 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 581
Zbanowany
niebieski
konkwisotr napisał(a):
Informacyjnie tylko podam, że podczas odprawy on line, nadal nie ma opicji upgrade-a na locie LH.


Wyższa klasa mogła być pełna.
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2633 PostWysłany: 28 Lis 2023 07:55 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 427
niebieski
Wczorajszy lot z FRA do OPO (LH1178) okazał się sekwencją dziwnych przypadków. Planowany wylot o 13:50, boarding o 13:30, który zakończył się ok. 14:00. Po 14:00 pilot ogłosił, że obsługa naziemna zostawiła otwarty bagażnik i zniknęła, i nie ma z nimi kontaktu. Po chwili przekazał informację, że jest awaria systemu i nie ma możliwości skontaktowania się z osobą odpowiedzialną za załadunek. Po ok. godzinie przekazał, że w związku z awarią systemu nie mogą przygotować dokumentacji, aby załadować bagaże. Po 16:00 pojawiła się ekipa i rozpoczęła załadunek. Potem okazało się, że nasz samolot nie ma przydzielonego slotu na odladzanie i trzeba czekać na decyzję. W międzyczasie załoga rozdała czekoladkę i butelkę wody. Następnie pilot przekazał, że mamy już przydzieloną godzinę na odladzania, ale drugi pilot nie może polecieć, bo przekroczyłby swój czas pracy i trzeba znaleźć zastępstwo. Po 15 min. ogłosił, że inny pilot jest już w drodze do samolotu, ale na stanowisku odladzania do którego był przedzielony samolot zepsuł się sprzęt i trzeba czekać. Po godz. 17:00 załoga rozpoczęła sprzedaż na pokładzie, kanapki skończyły się już po trzecim rzędzie (farciarze). Pilot ponownie przemówił, że mamy już wyznaczoną godzinę na odladzania i załatwił dla nas jakieś „snacki”. Ostatecznie samolot wystartował po 19:00 (ponad 5h po czasie rozkładowym). W trakcie lotu kolejna butelka wody i obiecane snacki, czyli jakaś „kanapka z twarożkiem” (data ważności: maj 2024r.)

Ponad 5h siedzenia w samolocie, zanim on wystartował. Lekki chaos informacyjny, brak zadbania o „żołądki” podróżujących w Eco, bo przy takim długim oczekaniu w samolocie na odlot chyba można byłoby zorganizować poczęstunek typu kanapka+owoc+cieply napój
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#2634 PostWysłany: 28 Lis 2023 09:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1636
niebieski
@moss_LOT rozumiem Twój ból, ja kiedyś czekałam w easy jet 3 godziny na slot,bo były strajki we Francji, a leciałam z Londynu na Kanary, więc 7h w ciasnym low coscie....tyle się do NYC leci :/ Dostaliśmy kubeczek wody... Masakra.
Rozumiem, że leci wniosek o odszkodowanie za opóźnienie do LH.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#2635 PostWysłany: 28 Lis 2023 10:34 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 201
Awaria systemu - siła wyższa - brak odszkodowania , ale 5h na płycie masakra, współczuje , pewnie jak by był przy rękawie to by was wypuścili .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2636 PostWysłany: 28 Lis 2023 10:39 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 427
niebieski
@Ander stał przy rękawie ;)

Myślisz, że brak podstaw do odszkodowania? były loty, które jednak wyleciały ze zdecydowanie mniejszym opóźnieniem. Awarią systemu był tłumaczony brak załadunku bagażu, ale to w ciągu 2h nastąpiło, więc samolot był gotowy do odlotu mimo awarii systemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2637 PostWysłany: 28 Lis 2023 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 1064
Loty: 685
Kilometry: 779 157
niebieski
Awaria systemu nie jest sytuacja nadzwyczajna. Ja otrzymałem odszkodowanie za awarie systemu BA, gdzie system padł i wiele samolotów musieli odwołać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2638 PostWysłany: 28 Lis 2023 10:49 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 201
no ja w LH dostałem odmowe ponieważ podczas jakiegoś remontu ktoś uszkodził światłowód i system padł ;) warto złożyć reklamacje ale pisze jak było u mnie kiedyś
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2639 PostWysłany: 28 Lis 2023 12:23 

Rejestracja: 18 Sie 2021
Posty: 14
moss_LOT napisał(a):
Wczorajszy lot z FRA do OPO (LH1178) okazał się sekwencją dziwnych przypadków. Planowany wylot o 13:50, boarding o 13:30, który zakończył się ok. 14:00. Po 14:00 pilot ogłosił, że obsługa naziemna zostawiła otwarty bagażnik i zniknęła, i nie ma z nimi kontaktu. Po chwili przekazał informację, że jest awaria systemu i nie ma możliwości skontaktowania się z osobą odpowiedzialną za załadunek. Po ok. godzinie przekazał, że w związku z awarią systemu nie mogą przygotować dokumentacji, aby załadować bagaże. Po 16:00 pojawiła się ekipa i rozpoczęła załadunek. Potem okazało się, że nasz samolot nie ma przydzielonego slotu na odladzanie i trzeba czekać na decyzję. W międzyczasie załoga rozdała czekoladkę i butelkę wody. Następnie pilot przekazał, że mamy już przydzieloną godzinę na odladzania, ale drugi pilot nie może polecieć, bo przekroczyłby swój czas pracy i trzeba znaleźć zastępstwo. Po 15 min. ogłosił, że inny pilot jest już w drodze do samolotu, ale na stanowisku odladzania do którego był przedzielony samolot zepsuł się sprzęt i trzeba czekać. Po godz. 17:00 załoga rozpoczęła sprzedaż na pokładzie, kanapki skończyły się już po trzecim rzędzie (farciarze). Pilot ponownie przemówił, że mamy już wyznaczoną godzinę na odladzania i załatwił dla nas jakieś „snacki”. Ostatecznie samolot wystartował po 19:00 (ponad 5h po czasie rozkładowym). W trakcie lotu kolejna butelka wody i obiecane snacki, czyli jakaś „kanapka z twarożkiem” (data ważności: maj 2024r.)

Ponad 5h siedzenia w samolocie, zanim on wystartował. Lekki chaos informacyjny, brak zadbania o „żołądki” podróżujących w Eco, bo przy takim długim oczekaniu w samolocie na odlot chyba można byłoby zorganizować poczęstunek typu kanapka+owoc+cieply napój


ja miałem lot o 13:30 do Barcelony. Najpierw nie było samochodu do tankowania, potem obsługi do ładowania bagażu, potem awaria systemu i na koniec kolejka do odladzania. Udało się wystartować z 4 godzinnym opóźnieniem.
Kolega leciał do Toronto, wystartował godzinę później ale bez bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2640 PostWysłany: 29 Lis 2023 09:53 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 427
niebieski
@machoony również współczuję...
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na mój wczorajszych wniosek o wypłatę odszkodowania, oczywiście odmowa. Jako powód opóźnienia wskazano złe warunki atmosferyczne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3517 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 176  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group