Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 111  Następna
Autor Wiadomość
#1561 PostWysłany: 16 Sty 2023 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1643
złoty
No właśnie, bo ostatnio się zastanawiałem jak to jest z lotami-nagrodami - czy w razie jakichś zmian w rozkładzie powinienem kontaktować się z M&M czy już bezpośrednio z linią? Mam lot LO, ET, i w ET mam dwie zmiany, niewielkie, ale gdyby dzięki temu udało się zrobić jakąś zmianę to super - tylko czy należy uderzać do M&M, czy bezpośrednio do ET?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#1562 PostWysłany: 16 Sty 2023 10:44 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
@ncn: z M&M bo bilety wystawia generalnie LH (220), czasami LO (080); przewoźnik operujący nic ci nie zmieni z wyprzedzeniem bo to nie jego bilet, no chyba że to jakiś IRROPS last minute, choć i nawet w takich wypadkach niektóre linie nie chcą dotykać nieswoich biletów zwłaszcza awardowych.
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#1563 PostWysłany: 16 Sty 2023 11:30 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 262
Loty: 221
Kilometry: 309 668
niebieski
dormozg napisał(a):
Po latach zbierania mil pierwszy raz postanowiłem je spalić na loty, dlatego wybaczcie pytania nowicjusza:
Zarezerwowałem trasę WAW/BEY/ADD/ZNZ/ADS/IST/WAW dla dwóch osob - głównie ze względu na najmniejsze dopłaty i najkrótszy czas podróży, zakładając że 4-5h na wąskim kadłubie nie robi dużej różnicy. Teraz jednak sobie myślę, że o ile 4h porannego lotu BEY-ADD jeszcze spoko, to nocne powrotne 5h ADD-IST w B38M może być uciążliwe.
Pytania:
1. Przy rezerwacji było info, że w związku z Covid-19 nie ma opłaty 50 EUR za zmianę rezerwacji. To działa w praktyce? Jeśli tak, to teraz pozostaje mi tylko infolinia, żeby zmienić trasę? Jeśli tak, to najlepiej Która?
2. Jeśli opłata jednak jest, to czy opcją jest jeszcze ewentualna zmiana rozkładu? Mało istotne, ale czy jeżeli zmiana znacząca np. anulacja jakiegoś odcinka, to nawet nie pokrywałbym różnicy w podatkach?
3. Czy z Waszego doświadczenia albo innych przesłanek jest jakaś większa szansa, że w sezonie letnim lot do IST będzie jednak na B788 albo A359?
Coś jeszcze warto wziąć pod uwagę, np. w kontekście lotniska BEY na transfer w drodze do?


Wykonywałem podobną trasę w listopadzie, powrót z ADD do WAW też przez IST, na 737 max. Lot nocny, samolot wypchany 100% i jeszcze masa bagażu. Nie chcę Cię jakoś mocno straszyć, ale czułem się wyjątkowo klaustrofobicznie podczas tego lotu. No chyba, że uda Ci się od razu zasnąć, to jakoś to minie. Ja niestety nie mogłem, bo facet na fotelu przede mną ciągle się wiercił i bujał tym fotelem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
dormozg lubi ten post.
dormozg uważa post za pomocny.
 
      
#1564 PostWysłany: 16 Sty 2023 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3000
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
ncn napisał(a):
No właśnie, bo ostatnio się zastanawiałem jak to jest z lotami-nagrodami - czy w razie jakichś zmian w rozkładzie powinienem kontaktować się z M&M czy już bezpośrednio z linią? Mam lot LO, ET, i w ET mam dwie zmiany, niewielkie, ale gdyby dzięki temu udało się zrobić jakąś zmianę to super - tylko czy należy uderzać do M&M, czy bezpośrednio do ET?
Po zmianie rozkładu telefon na niemiecką M&M i mi za darmo zmienili routing na inny port, gdzie były wyższe podatki. Natomiast ja miałem dosyć dużą zmianę w ostatnim locie. Nie polecam kupować takich lotów przez polską infolinię, bo ciężko będzie później coś zrobić, tam zazwyczaj niedasie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#1565 PostWysłany: 19 Sty 2023 16:52 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 165
Loty: 202
Kilometry: 281 717
maciek88 napisał(a):
dormozg napisał(a):
Po latach zbierania mil pierwszy raz postanowiłem je spalić na loty, dlatego wybaczcie pytania nowicjusza:
Zarezerwowałem trasę WAW/BEY/ADD/ZNZ/ADS/IST/WAW dla dwóch osob - głównie ze względu na najmniejsze dopłaty i najkrótszy czas podróży, zakładając że 4-5h na wąskim kadłubie nie robi dużej różnicy. Teraz jednak sobie myślę, że o ile 4h porannego lotu BEY-ADD jeszcze spoko, to nocne powrotne 5h ADD-IST w B38M może być uciążliwe.
Pytania:
1. Przy rezerwacji było info, że w związku z Covid-19 nie ma opłaty 50 EUR za zmianę rezerwacji. To działa w praktyce? Jeśli tak, to teraz pozostaje mi tylko infolinia, żeby zmienić trasę? Jeśli tak, to najlepiej Która?
2. Jeśli opłata jednak jest, to czy opcją jest jeszcze ewentualna zmiana rozkładu? Mało istotne, ale czy jeżeli zmiana znacząca np. anulacja jakiegoś odcinka, to nawet nie pokrywałbym różnicy w podatkach?
3. Czy z Waszego doświadczenia albo innych przesłanek jest jakaś większa szansa, że w sezonie letnim lot do IST będzie jednak na B788 albo A359?
Coś jeszcze warto wziąć pod uwagę, np. w kontekście lotniska BEY na transfer w drodze do?


Wykonywałem podobną trasę w listopadzie, powrót z ADD do WAW też przez IST, na 737 max. Lot nocny, samolot wypchany 100% i jeszcze masa bagażu. Nie chcę Cię jakoś mocno straszyć, ale czułem się wyjątkowo klaustrofobicznie podczas tego lotu. No chyba, że uda Ci się od razu zasnąć, to jakoś to minie. Ja niestety nie mogłem, bo facet na fotelu przede mną ciągle się wiercił i bujał tym fotelem.


Przekonałeś mnie :) Postanowiłem zmienić trasę na powrotną przez niemiecką infolinię. Oto historia:
wtorek, pierwszy telefon: Mogę zmienić lotniska przesiadkowe, konsultant widzi tylko dostępność ADD-FRA-VIE-WAW, czyli o jeden segment i klika godzin w podróży więcej. Już mam akceptować, ale mnie rozłącza.
wtorek, drugi telefon: Dzwonię ponownie, inny konsultant: mogę zmienić lotniska, widzi dostępność ADD-MXP-WAW, czyli szeroki kadłub i praktycznie ten sam czas podróży, co przez IST. Zgadzam się, konsultant mówi, że jedynie nie może rozdzielić (?) segmentów podroży i musi mu to zatwierdzić inny dział. Najlepiej jak zadzwonię za 24h i dowiem się, czy jest to zaakceptowane.
środa: mam telefon z M&M, ale nie akurat nie mogę odebrać - sam dzwonię na infolinię. Konsultant: jest rezerwacja przez MXP i pyta co ja właściwie chcę, bo poprzedni konsultant, który robił zmiany nie zostawił żadnej notatki. Mówię, że jedynie chciałbym dostać nowe bilety. Mówi, że ok i za 5 min będę je miał na mailu.
środa, mija dobra godzina, więc dzwonię jeszcze raz. Konsultant: Tak, rezerwacja jest w kolejce do 'ticketowania', max za 24h będę je miał na mailu, jeśli nie mam dzwonić.
czwartek, bilety nie przyszły, więc dzwonię. Konsultant: Tak, bilety czekają w kolejce, nadam im priorytet urgent. Powinienem je dostać na maila w ciągu kilki dni, ale dopiero jeżeli nie będę ich miał na dwa dni przed rozpoczęciem podróży (czyli za kilka miesięcy), to mam się martwić.

Reasumując: Czy to oznacza, że udało się zmienić trasę na lepszą bezkosztowo (nawet bez dopłaty różnicy w podatkach)?
Jak sprawdzam rezerwację po jej numerze, to widzę trasę przez MXP, natomiast podróż powrotna jest wyświetlona jako: lot 2: ZNZ-ADD-MXP i lot 3: ADD-MXP-WAW. Przejmować się tym?
Jak sprawdzam po pierwotnym numerze biletu, to wciąż mam trasę przez IST.

Jeżeli widzicie w moich krokach nadgorliwość, to też możecie dać znać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1566 PostWysłany: 19 Sty 2023 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
Darek M. napisał(a):
Po zmianie rozkładu telefon na niemiecką M&M i mi za darmo zmienili routing na inny port, gdzie były wyższe podatki. Natomiast ja miałem dosyć dużą zmianę w ostatnim locie. Nie polecam kupować takich lotów przez polską infolinię, bo ciężko będzie później coś zrobić, tam zazwyczaj niedasie.

A zmiana była na tym zmienionym odcinku?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1567 PostWysłany: 19 Sty 2023 17:22 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 191
dormozg napisał(a):
maciek88 napisał(a):
dormozg napisał(a):
Po latach zbierania mil pierwszy raz postanowiłem je spalić na loty, dlatego wybaczcie pytania nowicjusza:
Zarezerwowałem trasę WAW/BEY/ADD/ZNZ/ADS/IST/WAW dla dwóch osob - głównie ze względu na najmniejsze dopłaty i najkrótszy czas podróży, zakładając że 4-5h na wąskim kadłubie nie robi dużej różnicy. Teraz jednak sobie myślę, że o ile 4h porannego lotu BEY-ADD jeszcze spoko, to nocne powrotne 5h ADD-IST w B38M może być uciążliwe.
Pytania:
1. Przy rezerwacji było info, że w związku z Covid-19 nie ma opłaty 50 EUR za zmianę rezerwacji. To działa w praktyce? Jeśli tak, to teraz pozostaje mi tylko infolinia, żeby zmienić trasę? Jeśli tak, to najlepiej Która?
2. Jeśli opłata jednak jest, to czy opcją jest jeszcze ewentualna zmiana rozkładu? Mało istotne, ale czy jeżeli zmiana znacząca np. anulacja jakiegoś odcinka, to nawet nie pokrywałbym różnicy w podatkach?
3. Czy z Waszego doświadczenia albo innych przesłanek jest jakaś większa szansa, że w sezonie letnim lot do IST będzie jednak na B788 albo A359?
Coś jeszcze warto wziąć pod uwagę, np. w kontekście lotniska BEY na transfer w drodze do?


Wykonywałem podobną trasę w listopadzie, powrót z ADD do WAW też przez IST, na 737 max. Lot nocny, samolot wypchany 100% i jeszcze masa bagażu. Nie chcę Cię jakoś mocno straszyć, ale czułem się wyjątkowo klaustrofobicznie podczas tego lotu. No chyba, że uda Ci się od razu zasnąć, to jakoś to minie. Ja niestety nie mogłem, bo facet na fotelu przede mną ciągle się wiercił i bujał tym fotelem.


Przekonałeś mnie :) Postanowiłem zmienić trasę na powrotną przez niemiecką infolinię. Oto historia:
wtorek, pierwszy telefon: Mogę zmienić lotniska przesiadkowe, konsultant widzi tylko dostępność ADD-FRA-VIE-WAW, czyli o jeden segment i klika godzin w podróży więcej. Już mam akceptować, ale mnie rozłącza.
wtorek, drugi telefon: Dzwonię ponownie, inny konsultant: mogę zmienić lotniska, widzi dostępność ADD-MXP-WAW, czyli szeroki kadłub i praktycznie ten sam czas podróży, co przez IST. Zgadzam się, konsultant mówi, że jedynie nie może rozdzielić (?) segmentów podroży i musi mu to zatwierdzić inny dział. Najlepiej jak zadzwonię za 24h i dowiem się, czy jest to zaakceptowane.
środa: mam telefon z M&M, ale nie akurat nie mogę odebrać - sam dzwonię na infolinię. Konsultant: jest rezerwacja przez MXP i pyta co ja właściwie chcę, bo poprzedni konsultant, który robił zmiany nie zostawił żadnej notatki. Mówię, że jedynie chciałbym dostać nowe bilety. Mówi, że ok i za 5 min będę je miał na mailu.
środa, mija dobra godzina, więc dzwonię jeszcze raz. Konsultant: Tak, rezerwacja jest w kolejce do 'ticketowania', max za 24h będę je miał na mailu, jeśli nie mam dzwonić.
czwartek, bilety nie przyszły, więc dzwonię. Konsultant: Tak, bilety czekają w kolejce, nadam im priorytet urgent. Powinienem je dostać na maila w ciągu kilki dni, ale dopiero jeżeli nie będę ich miał na dwa dni przed rozpoczęciem podróży (czyli za kilka miesięcy), to mam się martwić.

Reasumując: Czy to oznacza, że udało się zmienić trasę na lepszą bezkosztowo (nawet bez dopłaty różnicy w podatkach)?
Jak sprawdzam rezerwację po jej numerze, to widzę trasę przez MXP, natomiast podróż powrotna jest wyświetlona jako: lot 2: ZNZ-ADD-MXP i lot 3: ADD-MXP-WAW. Przejmować się tym?
Jak sprawdzam po pierwotnym numerze biletu, to wciąż mam trasę przez IST.

Jeżeli widzicie w moich krokach nadgorliwość, to też możecie dać znać ;)



Ja czekałem ponad miesiąc na nowe bilety do JFK :) i w końcu wystawili bilet i mi go nie wysłali , jak kolejny raz dzwoniłem to wszystko było Ok i podesłali bilety.
Góra
 Profil Relacje PM off
dormozg lubi ten post.
 
      
#1568 PostWysłany: 19 Sty 2023 19:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1643
złoty
@dormozg, ale miałeś jakieś zmiany rozkładowe, czy ot tak zgodzili się na zmianę rejsów wraz ze zmianami lotnisk przesiadkowych? Dopłacałeś podatki?

A co do wystawienia biletu - co prawda nie za mile, rezerwacja LH za pieniądze, miałem zmiany rozkładowe, więc zmieniłem sobie jeden odcinek w środku, zorientowałem się, że bilet niewystawiony kilka godzin przed odlotem, bo się nie dało odprawić na lot CM, miałem olać, bo myślałem, że poprostu muszę się odprawić na lotnisku, coś mnie tknęło żeby zadzwonić na infolinię CM, nie wiem jak by było na lotnisku gdyby nie udało się tego załatwić z LH, choć agentka CM twierdziła, że jak LH mi nie wystawi biletu, to mnie nie wpuszczą na pokład.
Góra
 Profil Relacje PM off
jaras724 uważa post za pomocny.
 
      
#1569 PostWysłany: 19 Sty 2023 19:43 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 165
Loty: 202
Kilometry: 281 717
Nie było zmian rozkładowych i nie dopłacałem podatków.
Jak nie dostanę biletów w ciągu najbliższych dni, to pewnie za max miesiąc się im przypomnę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1570 PostWysłany: 20 Sty 2023 09:41 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3682
złoty
Hej! Lubię planować daleko do przodu, wiec pytanie o wykorzystanie mil na lot SFO-Hawaje. (oby się spełniło)
W obecnej chwili widzę tylko loty United, czy jest jeszcze inna linia która obsługuje te loty w ramach m&m ?
czy jest sens wydawać 40tys m&m +50zł na lot RT Kalifornia-Hawaje ? czy lepiej szukac low cost?
czy w ramach tego biletu będzie bagaż rej i miejsce? (mam FT, ale tylko dla siebie, chce bilety dla 2)

jeśli było, nie linczujcie!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1571 PostWysłany: 20 Sty 2023 10:04 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Bagażu nie będzie, miejsce tak (choć nie dowolne tylko ze zwykłej puli w main - czyli bardziej z tyłu kabiny), w M&M tylko UA.
Jak ogarniesz bilety w granicach poniżej 2k RT (a to polując na promocje z wyprzedzeniem da się spokojnie zrobić) to mil się generalnie nie opłaca spalać, choć takie kalkulacje są zawsze indywidualną kwestią.
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
brzemia uważa post za pomocny.
 
      
#1572 PostWysłany: 20 Sty 2023 10:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
@brzemia Ja robiłem taki lot w 2019 LIH-SFO i przez kilka miesięcy obserwowałem ten kierunek. Zdecydowałem się lecieć za mile i IMHO była to bardzo dobra decyzja, szczególnie biorąc pod uwagę te dopłaty (choć wtedy było 20 PLN ;)) Wgl wg mnie to jest bardzo dobra opcja spalenie mil, choć „nic” nie przebije krajówki NYC-HNL :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
brzemia uważa post za pomocny.
 
      
#1573 PostWysłany: 20 Sty 2023 10:50 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3682
złoty
marek2011 napisał(a):
Jak ogarniesz bilety w granicach poniżej 2k RT

szukam OJ SFO-HNL, OGG-SFO, przelot między HNL a OGG juz na miejscu cen raczej symboliczne.
Tu mam właśnie dylemat
UA normalna cena to ok 500$ na osobę + 50$ RT za rejestrowany (1 chyba będę mieć)
SWA jak upoluję to jest szansa na 250$ RT, tylko ze z SJC (dojazd ok 50$ Uberem)
za lot za mile zapłacę 50zł i chyba w lepszych warunkach (szeroki kadłub, jakis posilek?)
z drugiej strony w najmilszym za 25tys m&m mam WAW-MIA lub WAW-NYC co daje ok 2000zł oszczędności ale termin nie jest do wyboru, trzeba lecieć jak jest promo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1574 PostWysłany: 20 Sty 2023 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
Miałem podobny dylemat. Jakby było poniżej tysiaka to bym brał za cash. Ale nie było i się nie pojawiło a sprawdzałem też już po kupnie biletu, wiec przychylam się do tego co pisał @marek2011. Tysiak OW to taka granica mniej więcej opłacalności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
brzemia uważa post za pomocny.
 
      
#1575 PostWysłany: 20 Sty 2023 11:04 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3682
złoty
1000zł OW na osobę?
w tej chwili SWA jeszcze nie ma lotów na jesień 2023 ale np na luty SJC-HNL bez przesiadki z 2 szt bagażu nadawanego kosztuje 120$
powrót z OOG do SJC podobnie, myśle ze na jesień bedzie podobna cena wiec 250$ RT OJ + 100$ dojazd RT SFO-SJC (2 osoby, 50$ na osobę, UBER) to ok 1320zł (4,4zł za $)
a to juz wydaje się nie opłacalne brać za mile bo mila wychodzi 3,5 grosza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1576 PostWysłany: 20 Sty 2023 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
No dlatego to kwestia indywidualna. Widziałem, że można ustrzelić ten lot za 800-900 PLN i wtedy bym brał za gotówkę. Ale ceny nie chciały zejść poniżej 1300-1400 i zdecydowałem się na mile. Dla mnie to było OK. Mówię cały czas o OW za 1 os.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
brzemia uważa post za pomocny.
 
      
#1577 PostWysłany: 20 Sty 2023 11:10 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3682
złoty
a ile wcześniej brałeś za mile ? (ile moge czekać, potgrzebuję konkretne daty)
brałeś za mile ? (ile moge czekać, potgrzebuję konkretne daty)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1578 PostWysłany: 20 Sty 2023 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
Też wiele miesięcy do przodu. Zdecydowała chęć świetego spokoju bo to było domykanie RTW i też dość sztywne daty. Do końca miałem ustawione alerty i decyzja okazała się słuszna. Nie podpowiem jak z późniejszą dostępnością lotów za mile, ale z tym też może różnie być, choć chyba na tej trasie UA to nie jest jakiś wielki problem (ale nie bierz tego za pewnik - nie wiem).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
brzemia uważa post za pomocny.
 
      
#1579 PostWysłany: 20 Sty 2023 14:07 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Lepiej brać za mile wcześniej niż póżniej; w UA bywa problem z dostępnością miejsc dla partnerów za mile bliżej dat podróży.
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1580 PostWysłany: 22 Sty 2023 22:17 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 559
Cześć,

Jak pewnie sporo osób, w związku z zamknięciem M&M najpierw w mBanku, a później Dinersie i braku FTL w M&M musze jakoś spalić mile. Mam prawie 160 k na dwie osoby i po przeczytaniu forum wzdłuż i wszerz rozważam następujące opcje:

1. Afryka - np. WAW - NBO w biznesie za 70k mil / os.
2. Ameryka Południowa - znalazłem np. Galapagos z BCN, albo SCL z WAW , w Economy za 80k mil / os.
3. Coś LOTem w Biznesie w promocji - Stany, albo Seul w ostateczności Delhi
4. Powrót Biznesem LH z GIG do WAW - ale tutaj pojawia się problem taniego dolotu do Ameryki Południowej.

Odrzuciłem Azję, bo wydaję mi się mało opłacalna. Szukam generalnie połączeń z Europy, gdzieś daleko i z powrotem do Europy. Generalnie miały te mile pójść na podróż RTW z celem Hawaji, ale niestety nie chce ryzykować wygaśnięcia mil, a do FTLa raczej nie dojdę.

Podpowiedzcie, czy coś pominąłem i warto spojrzeć na jakieś inne połączenia? Wszystko co rozważam, ma relatywnie małe dopłaty i wydaję się sensownym pomysłem na spalenie mil, ale może jest jeszcze jakaś opcja? Ewentualnie, która opcja wg Was jest najbardziej opłacalna?

Z góry dzięki za pomoc!
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 111  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group