Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 04 Maj 2020 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 29
No cóż ... to było za moje pieniądze. Wówczas nie było dostępności (rok temu) na nowe Suites w żadnym programie. Kwota była dość niska jak na RT (15k-20k zł), ale też klasy rezerwacyjne były wysokie (w jedną stronę D/P na biznes), w drugą A. Ta cena była możliwa dzięki mieszaniu klasy biznes i pierwszej na jednym bilecie. Co przy kredytowaniu lotów do Alaska Airlines dało aż 80k mil, czyli na luzie jeden lot pierwszą klasą Japan Airlines Tokyo-Nowy Jork. Więc jakoś sobie zracjonalizowałem tę kwotę. :D

Kilka miesięcy temu zaczęła się pojawiać dostępność na trasie Frankfurt-Singapur (Suites), a także Kopenhaga - Singapur (nowa pierwsza klasa) w Miles and More. Szczegóły w załączniku. Z reguły 2-3 dni przed odlotem i taką formę bym teraz zalecał ... o ile wróci :)

Załączniki:
first_sin_miles_more.jpg
first_sin_miles_more.jpg [ 156.79 KiB | Obejrzany 6748 razy ]
_________________
Kanał na YT z recenzjami linii lotniczych i przygodami z różnych zakątków świata jak Grenlandia, Japonia, Brunei, czy Islandia post-covid: Zaplanowana Przygoda
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Zimowy relaks na Cyprze 🌞🏝️ 4* hotel w Pafos z opcją all inclusive za 1719 PLN Zimowy relaks na Cyprze 🌞🏝️ 4* hotel w Pafos z opcją all inclusive za 1719 PLN
Turcja jesienią 😎 All inclusive w 4* hotelu z prywatną plażą za 2370 PLN Turcja jesienią 😎 All inclusive w 4* hotelu z prywatną plażą za 2370 PLN
#42 PostWysłany: 04 Maj 2020 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7904
platynowy
W wartościach bezwzględnych to dużo, ale jak za tą trasę i w tej kabinie, to faktycznie dobra cena (nawet jeśli w jedną stronę było "tylko" C) :) .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 04 Maj 2020 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@Tricado Pierwszy odcinek jaki leciałeś SYD - SIN to była nowa pierwsza klasa, czy The Suites w SQ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 04 Maj 2020 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 29
Leciałem TAM w klasie biznes. Pierwszy odcinek powrotny SYD-SIN to najnowsze The Suites (pierwsza część filmu). Druga, krótsza to 'stare' ;) Nowa pierwsza klasa w samolotach 777-300ER wygląda inaczej: https://www.singaporeair.com/en_UK/us/f ... rst-class/
_________________
Kanał na YT z recenzjami linii lotniczych i przygodami z różnych zakątków świata jak Grenlandia, Japonia, Brunei, czy Islandia post-covid: Zaplanowana Przygoda


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 29 Sty 2023 21:16, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 04 Maj 2020 20:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@Tricado Dzięki! Napisz jeszcze czy bookujac lot za mile można zabookowac The Suite w M&M czy bookujemy klasę pierwsza w wersji starej lub nowej?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 04 Maj 2020 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 29
@ledakar to wszystko zależy od trasy. W systemie Miles and More The Suites i Pierwsza klasa jest prezentowana jako to samo First Class. Po prostu tylko A380 ma The Suites na pokładzie, inne mają 'tylko' pierwszą klasę. A pytanie, jaka jest to dokładnie pierwsza klasa (czy nowa, czy stara) trzeba patrzeć na konfigurację samolotu i ułożenie siedzeń (nowa ma 6 zaś stara 12 apartamentów), na przykład korzystając z https://www.expertflyer.com/. Z tego co kojarzę, to stare pierwsze klasy już nie są dostępne, ale miałem okazję takim polecieć :) (były to samoloty 777-300 czyli bez ER).

Chociaż w obliczu pandemii, to trudno traktować poważnie jakiekolwiek plany i rozkład lotów, tym bardziej jaki dokładnie samolot zostanie puszczony na daną trasę. Dlatego expertflyer jest przydatny w sprawdzaniu 'swapów' samolotów w ostatniej chwili.
_________________
Kanał na YT z recenzjami linii lotniczych i przygodami z różnych zakątków świata jak Grenlandia, Japonia, Brunei, czy Islandia post-covid: Zaplanowana Przygoda
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#47 PostWysłany: 04 Maj 2020 22:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@Tricado Dzięki za pełna informację. Sprawdziłem loty od stycznia do kwietnia 2021 i nie widzę, żadnej dostępności na F w SQ, jedynie co to TG, a oni maja kiepski produkt w F. Zatem czekamy na pełniejszy rozkład i uspokojenie się sytuacji w związku z pandemią.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#48 PostWysłany: 04 Maj 2020 22:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7904
platynowy
a, to dlatego mi tak strasznie strona M&M dziś mieliła, gdy szukałem tego samego :D !
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#49 PostWysłany: 05 Maj 2020 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2309
Loty: 612
Kilometry: 958 331
niebieski
Maly OT.
No, dobra, wiem, ze oplaty wyzsze, ale jest spora dostepnosc NH F np. na trasie MUC-HND w liczbie wiekszej niz jedno miejsce na lot, a to rzadkosc.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#50 PostWysłany: 05 Maj 2020 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7904
platynowy
Tak, też to zauważyłem. To też ciekawe, choć wiadomo, ten SQ pociąga mocniej...
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
      
#51 PostWysłany: 04 Cze 2020 09:43 

Rejestracja: 16 Lut 2013
Posty: 89
Do końca lipca 2020 cała e-biblioteka ( książki i czasopisma) Singapore Airlines dostępne gratis dla wszystkich w aplikacji mobilnej linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 20 Kwi 2022 12:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014
Posty: 215
Loty: 118
Kilometry: 365 764
niebieski
Posiadam rezerwacje na lot powrotny z Singapuru do Warszawy SQ w dniu 08.07.2022 - może ktoś się orientuje czy jest szansa na przesiadkę w Singapurze gdybym tego samego dnia rano przyleciał z Denpasar - oczywiście także liniami SQ.

Z tego co wyczytałem na stronie SQ to przesiadka możliwa jest tylko w przypadku posiadania lotów na jednej rezerwacji - chodzi chyba o możliwości nadania bagażu do miejsca docelowego - tutaj może pojawi się szansa na nadanie go do miejsca docelowego z faktu, że byłyby to to te same linie ale zdaję sobie sprawę, że nie będzie to jedna rezerwacja.

Może ktoś przerabiał przesiadki w SIN na dwóch różnych rezerwacjach?

dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 20 Kwi 2022 15:33 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2658
platynowy
Nie przerabiałem ale zwykle jest opcja nadać bagaż do punktu docelowego jeśli cała trasa jest tymi samymi liniami. Czasami przy check-in nie umieją tego zrobić, wtedy trzeba poprosić o supervisora i powinno się udać. SQ zwykle ma najwyższy standard obsługi handlingowej. Moim zdaniem powinno się udać. Ale gwarancji nie ma.

Edit: a tak w ogóle to SQ nie lata do WAW.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#54 PostWysłany: 20 Kwi 2022 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014
Posty: 215
Loty: 118
Kilometry: 365 764
niebieski
Ok dzięki za pomoc i chyba jednak nie będę ryzykował - może do tego czasu jeszcze coś pozmieniają.
Zgadza się oczywiście z WAW (przesiadka w Mediolanie) chodziło mi o rezerwacje całą w SQ.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 21 Cze 2022 12:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
Hej,

możecie mnie uświadomić jak to jest jak kupuje lot Singapore Airlines obsługiwany przez Scoot, to mam w cenie walizkę, jedzenie na pokładzie, koc czy nie mam nic?

M.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 21 Cze 2022 14:01 

Rejestracja: 08 Sty 2012
Posty: 18
kupując na stronie SQ i jeżeli na bilecie jest nr lotu SQ to otrzymujesz: bagaż nadawany, jeden posiłek na ciepło wraz z napojami, koc i poduszkę - moje doświadczenie na trasie SIN-BER. Reszta do zakupu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 01 Paź 2022 17:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 1218
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Po przywróceniu trasy jednej z najsłynniejszych tras fifth freedom zacząłem polować na dostępność miejsc nagrodowych i ostatecznie zarezerwowałem dwa w klasie F w starych suites. Ku mojemu zdziwieniu następnego dnia dostałem maila o zmianie samolotu, z prośbą o ponowny wybór miejsc. Chwilę później miałem już wybrane 1A oraz 2A, łączące się w podwójne łóżko :)

I tak, po wizycie w Virgin Clubhouse JFK (niestety Air India lounge z sekcją F był zamknięty - jako doswiadczenie odwiedzałbym :D ) zmieniamy nastrój z klubowego na poważny. Z sześciu miejsc w F zajęte są 4. Poza nami jest jakiś bankier oraz poważny starszy pan z charakterystycznymi lokami i kapeluszem.

Mimo, że stoimy jeszcze na płycie, pan steward otwiera Dom Perignon i polewa. Podatki zdecydowanie będą zapłacone. Ale i ja nie uciekałem od nich i aby lot zarezerwować - takowe opłaciłem. 5.60 USD od osoby to uczciwa cena. Piję zatem kieliszek i proszę od razu o dolewkę.
Załącznik:
IMG_20220511_205028.jpg
IMG_20220511_205028.jpg [ 274.41 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_223302.jpg
IMG_20220511_223302.jpg [ 422.11 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Nie jest to tani Piper Heidsieck polewany na ziemi w EK F, albo niektórych salonikach, ale - smakuje jak każdy inny bąbel. Czyli jest ok.

Rozglądam się po moim suicie, czy tam połowie - i mogę kontrolować swoje otoczenie na wiele sposobów. Na ekranie, pilocie, tablecie, czy fizycznym guzikiem.
Załącznik:
IMG_20220511_212350.jpg
IMG_20220511_212350.jpg [ 542.9 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_212401.jpg
IMG_20220511_212401.jpg [ 305.8 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_212415.jpg
IMG_20220511_212415.jpg [ 579.22 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_211719.jpg
IMG_20220511_211719.jpg [ 423.43 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


Chwilę po starcie udaję się na zwiedzenie łazienki.
Załącznik:
IMG_20220511_222230.jpg
IMG_20220511_222230.jpg [ 461.02 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


Niestety zwiedzając ją (tak, jest sporawa) otwieram drzwi techniczne do jakichś schowków i kabli, triggerując alarm i zakłopotanie załogi. No niestety - będzie tu bez zdjęć. Ale z dymami.

Czas zatem na tradycyjny serwis w F - kawior.
Załącznik:
IMG_20220511_230357.jpg
IMG_20220511_230357.jpg [ 399.76 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


Przystawka łososiowa, azjatyckie danie główne i deserki. Wszystko zapijane szampanem w sporych ilościach:
Załącznik:
IMG_20220511_231322.jpg
IMG_20220511_231322.jpg [ 396.68 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_233145.jpg
IMG_20220511_233145.jpg [ 405.31 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220511_234334.jpg
IMG_20220511_234334.jpg [ 297.85 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220512_000427.jpg
IMG_20220512_000427.jpg [ 314.14 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


I tak o to już nad Kanadą prosimy o rozłożenie łóżek i idziemy spać:
Załącznik:
IMG_20220512_000532.jpg
IMG_20220512_000532.jpg [ 528.25 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220512_002300.jpg
IMG_20220512_002300.jpg [ 665.45 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


Po około 3 godzinach wstajemy, jemy śniadanie i zabieramy sie do oglądania co jeszcze nas tu otacza:
Załącznik:
IMG_20220512_035119.jpg
IMG_20220512_035119.jpg [ 371.87 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220512_043346.jpg
IMG_20220512_043346.jpg [ 341.2 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220512_043707.jpg
IMG_20220512_043707.jpg [ 438.58 KiB | Obejrzany 3880 razy ]

Załącznik:
IMG_20220512_044128.jpg
IMG_20220512_044128.jpg [ 476.46 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


I tak oto nasza podróż dobiega powoli końca:
Załącznik:
IMG_20220512_044541.jpg
IMG_20220512_044541.jpg [ 468.78 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


Czy polecielibyśmy jeszcze raz? Cytując pewnego redaktora testującego na zaproszenie Hainan Airlines ich klasę biznes - 'zdecydowanie' :D

Załącznik:
IMG_20220512_051909.jpg
IMG_20220512_051909.jpg [ 456 KiB | Obejrzany 3880 razy ]


PS. Żonie nie działał ekranik tzn - nie całkiem odginał się tak, aby było go widać dobrze z pozycji leżącej, więc załoga za tę niedogodność przyznała jej voucher do KrisShopa na - 500 SGD. Miło :D

Załączniki:
IMG_20220511_222144.jpg
IMG_20220511_222144.jpg [ 402.37 KiB | Obejrzany 3880 razy ]
_________________
Zawsze odkupię zbędne JPY.
Góra
 Profil Relacje PM off
16 ludzi lubi ten post.
skrzat uważa post za pomocny.
 
      
#58 PostWysłany: 01 Paź 2022 17:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7904
platynowy
W tym tempie, niedługo oblecisz F we wszystkich liniach :D
Za miesiąc lecę w drugą stronę. Niestety, "tylko" w C.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 16 Sty 2023 11:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
Wrażenia z lotu SQ 025 na trasie FRA-SIN i SQ 910 na trasie SIN-MNL. Eko.

Image

Airbus A380-800 to zdecydowanie samolot, którym do tej pory podróżowało mi się najlepiej. Wcześniej czterokrotnie leciałem taką maszyną w barwach EK i była to zdecydowanie najbardziej komfortowa podróż ever (szczególnie gdy zarezerwujemy sobie miejsca przy oknie w eko na górnym pokładzie w układzie 2-4-2.

Image

W SQ niestety nie było takiej opcji, gdyż konfiguracja taka, że całą górę zajmują klasy wyższe.
Boarding sprawny, przed wejściem na pokład można zaopatrzyć się w słuchawki. Pierwszy rzut oka na kabinę i już widzę, że powinno być OK. Typ siedzeń, które preferuję (takie bardziej kanciaste) ponad te takie bardziej obłe. Podobne miał A350 IB, którym leciałem niedawno i na takich jest mi po prostu wygodniej.

Image

Image

Prawie 11.000 km i 11,5h lotu. Będzie to mój najdłuższy lot do tej pory.
Podczas startu od razu rzuca się w uszy, że ten samolot jest bardzo, bardzo cichy. Ciekawy jestem czy wyciszenie kabiny jest standardowe dla wszystkich egzemplarzy czy może być różne w zależności od konfiguracji. W A380 charakterystyczne jest też to, że pomimo włożenia 10 siedzeń w rzędzie, siedząc przy oknie mamy sporo miejsca między łokciem a oknem co daje dodatkowe możliwości różnorakiego wykorzystania każdego centymetra bezcennej eko-przestrzeni. Do tego ta przestrzeń i ilość miejsca nad głową. Super. Załoga faktycznie zwraca uwagę ubiorem. Stoję stewek super, a panowie też w eleganckich garniakach i pod krawatem. wszystkie fryzury jak z obrazka. No i niby bardzo miło ale jednak, może podświadomie czuć jednak ten singapurski ordnung. ;)
Pierwszy serwis to orzeszki i woda/sok.

Image

Image

Następnie obiad. Do wyboru wołowina z ryżem i ryba z puree. W apce na 24h przed lotem możemy wybrać posiłek.
Zdecydowałem się na wołowinę. Jak na jedzenie samolotowe nie było najgorzej, ale smaczne to też nie było i główną motywacją do zjedzenia było jednak uczucie głodu. W sumie samo mięso, ryż i szpinak nie były takie złe, ale całość psuł bardzo mdły mushroom oyster sauce. Na uwagę zasługuje brak jakiejkolwiek sałatki i deseru!

Image

Jeden z tych braków został wkrótce uzupełniony lodami „Bruno Madagaskar im Deckel” ;) No Hagen Dazs, to to nie był, ale nienajgorsze.

Image

Następnie jeszcze jedno przejście z napojami. Zażyczyłem sobie alko. Myślałem, że dostanę „małpkę” i puszeczkę zapitki tymczasem otrzymałem gotowego drina. Następna godzina minęła więc w towarzystwie ginu z tonikiem i Mozartem.

Image

Image

Jak już jesteśmy przy rozrywce, to jest znowu w porządku ale bez szału. Mniej podczas lotów zwykle bardziej niż video interesuje audio i tu choć wybór nie był duży, to jednak znalazło się kilka interesujących propozycji. Najgorsze w tym wszystkim była tragiczna jakość dźwięku wydobywającego się z otrzymanych słuchawek. No cóż. Nie chcesz wyrobu muzykopodobnego - woź swoje. Internet. Niby dla członków KrisFlyer powinien być darmowy, ale nie dało się zalogować i ewidentnie wyglądało na blokadę. Zakupiłem godzinny pakiet za 3.99 USD i strona SQ w ogóle była zblokowana co uprawdapodabniało moje przypuszczenia. Przypadek? Nie wiem, ale się domyślam. ;) Szkoda też, że nie ma żadnych kamerek. W EK było nawet kilka i bardzo mi się to podobało.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Następnie trochę snu i już po jakichś 3 godzinach pobudka na śniadanie. Do wybory filet z kurczaka z omletem, sosem leczopodobnym i ziemniakami albo azjatycka wołowina z nudlami. Pasażerki siedzące obok dostały wcześniej. Mogłem więc spytać o wrażenia i powąchać. Zapachy obu dań spowodowały jednak utratę i tak niezbyt wielkiego apetytu. Wziąłem fileta z omletem. Z tego wszystkiego filet wielkości 2x5 cm był jedyną smaczną rzeczą. Omlet też trochę podziubałem ale ziemniaków i lecza praktycznie nie ruszyłem. Nie moje smaki i zapachy. Znowu brak jakichś świeżych warzywek i deseru. Średni jogurt i średnia kawa były całkiem przyjemnymi dodatkami. Do końca lotu załoga chodziła też co jakiś czas z wodą, a na koniec jeszcze całkiem dobra kanapka z pasztetem i ogórkiem.

Image

Kuala Lumpur

Image

Image

Przesiadka w Changi super. Lotnisko nie na darmo otrzymuje tak wysokie noty w rankingach. Na uwagę zasługuje wszechobecna wykładzina, co przekłada się na wyjątkową przytulność tego giganta. Ta wykładzina sprawia też, że bardzo tłumią się hałasy, toteż robi to duże wrażenie mając na uwadze pobyty na innych lotniskach. Miałem 2 godziny na przesiadkę i zmiana terminalu z 3 na 2, wiec dużo czasu na zwiedzanie nie było. Wstąpiłem jednak do motylami i do ogrodu słonecznikowego.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Przed wejściem na pokład SQ910 do Manili dodatkowa kontrola bezpieczeństwa. W sumie fajnie. Nie trzeba mieć zaufania do tego, czy innych pasażerów dokładnie sprawdzili niewiadomo gdzie.

Image

W A350-900 podobnie jak w A380. Siedzenia takie same i ilość miejsca na nogi też mniej więcej taka sama. Tylko przy oknie trochę mniej miejsca. Jest głośniej. A380 pozostaje zdecydowanie moim ulubieńcem.
Lot trwa ok. 3,5h. Na śniadanie do wyboru omlet z kurczakiem i wieprzowina z nudlami. Wybieram wieprzowinę. Smakuje lepiej niż wygląda ale może po prostu byłem głodny. Znowu brak surówki czy deseru. Za to dobry jogurt made in Switzerland.

Image

Po drodze podziwiam Spratleje.

Image

Image

Image

Ląduję w MNL i co? Nie ma netu lotniskowego 😅 i jeszcze jakby kogoś interesowało, to aktualne kursy, ale to już historie na inną opowieść. 😁

Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Rockriderr uważa post za pomocny.
 
      
#60 PostWysłany: 29 Sty 2023 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2328
Loty: 255
Kilometry: 555 636
platynowy
Powrót na tej samej trasie MLN-SIN-FRA i maszyny takie same.
Warte odnotowania jedzonko, które było znacznie lepsze niż w drodze tam.
Na MNL-SIN do wyboru kurczak z ryżem i wołowina z makaronem w sosie bolońskim. Wybrałem bolognese i było bardzo dobre. Do tego żelkowy deser.

Manila

Image

Image

Godzinna przesiadka na Changi na styk. Wprawdzie samolot ląduje mniej więcej punktualnie, ale taxi na drugi koniec terminala i wychodzimy z samolotu po pół godziny od dotknięcia kołami pasa. Transfer między terminalem 2 i 3 szybki ze względu na skytrain, ale te pozostałe 30 minut to tak akurat by dotrzeć pod bramkę.

Na SIN-FRA na kolację albo kurczak z makaronem albo ryba w ostrym sosie w indonezyjskim stylu. Znowu dobre, ryba zadziwiająco smaczna. Na deser lody. Generalnie w A380 da się przeżyć 13-godzinny lot w eko. Nie próbowałem jeszcze skutera. :mrgreen:

Image

Image

Przekąski na życzenie wedle dostępności.

Image

Na śniadania omlet z kurczakiem albo bami goreng. Biorę makaron. Trochę kiepskie proporcje mięsa i warzyw do makaronu, ale jak ktoś lubi azjatyckie żarcie, to powinien to strawić. Niezłe.

Image

Obsługa na b. wysokim poziomie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group