Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 381 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#361 PostWysłany: 13 Maj 2021 23:15 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2433
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
buhhahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahah

Jeśli otrzymasz tytuł w 6 miesięcy to będzie dobrze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴 💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴
Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎 Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎
Offline
#362 PostWysłany: 14 Maj 2021 08:07 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
jeszcze jedno pytanie, czy do wniosku o nadanie klauzuli wykonalności należy dołączyć decyzję i potwierdzenie ostateczności decyzji w oryginalne czy mogą być kopie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#363 PostWysłany: 14 Maj 2021 09:34 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2433
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Tylko oryginał. Sąd nadaje klauzulę konkretnej decyzji, zszywając postanowienie z decyzją.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#364 PostWysłany: 14 Maj 2021 10:28 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
i za wydanie klazuli wykonalności od 2019 roku się nie płaci?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#365 PostWysłany: 23 Paź 2021 10:55 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 21
Loty: 111
Kilometry: 207 456
Czy jest sens ubiegać się o odszkodowanie przez formularz reklamacji UE261 na stronie Ryanaira czy lepiej zrobić to przez jedną z reklamujących się firm?
I jeszcze pytanie o samo wypełnianie tego formularza, chciałem sprawdzić co i jak i po wpisaniu numeru IBAN i kodu Swift, nie mogę wpisać nazwy banku, ani kraju, przez co nie można przejść dalej. Miał ktoś podobnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#366 PostWysłany: 23 Paź 2021 14:58 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2433
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Zawsze możesz wysłać list na adres oddziału. Ryanair bywa nie skory dy wypłaty odszkodowania. Jakim lotem leciałeś?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#367 PostWysłany: 02 Lut 2023 19:14 

Rejestracja: 16 Gru 2013
Posty: 27
Mam pytanie do forumowiczów co radzicie zrobić ?
9 grudnia 2022 lot KTW - LPA Ryanair Sun , opóźniony 3,5 godziny
18 grudnia złożyłam formularz EU261 do linii
po miesiącu 23 stycznia 2023, napisałam maila z zapytaniem co w mojej sprawie
z automatu dostałam nr sprawy , nic z tego nie wynika .
Co dalej robić ? cierpliwie czekać ? ile zwykle czeka się na odp od nich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#368 PostWysłany: 03 Lut 2023 11:07 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2433
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Lot z biura podróży? Znasz przyczynę opóźnienia?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#369 PostWysłany: 03 Lut 2023 11:33 

Rejestracja: 16 Gru 2013
Posty: 27
Impreza zbiorowa z Itaki , powodu opóźnienia nie znam , obsługa z uśmiechem
informowała , że przyczyną były czynności operacyjne
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#370 PostWysłany: 03 Lut 2023 11:49 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5556
złoty
Gaga2 napisał(a):
Mam pytanie do forumowiczów co radzicie zrobić ?
9 grudnia 2022 lot KTW - LPA Ryanair Sun , opóźniony 3,5 godziny
18 grudnia złożyłam formularz EU261 do linii
po miesiącu 23 stycznia 2023, napisałam maila z zapytaniem co w mojej sprawie
z automatu dostałam nr sprawy , nic z tego nie wynika .
Co dalej robić ? cierpliwie czekać ? ile zwykle czeka się na odp od nich.

Teraz Buzz

A podaj dokładnie planową godzinę lądowania zapewne RR7989, a dokładnie co co minuty godzinę lądowania. Bo to jest ważne.

To, że nie otrzymałaś odpowiedzi w oznaczonym czasie pozwala Ci tylko na złożenie pozwu do sądu.

O ile czasy opóźnienia będą właściwe. Na teraz z tego co piszesz Itaka miała dopilnować, by przy takim opóźnieniu otrzymaliście od Buzz poczęstunek na lotnisku w Katowicach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#371 PostWysłany: 03 Lut 2023 12:04 

Rejestracja: 16 Gru 2013
Posty: 27
Tak poczęstunek dostaliśmy :D
Lot RR7989 planowo miał lądować w LPA 14 30 wylądowaliśmy 18 02
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#372 PostWysłany: 03 Lut 2023 12:31 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 482
niebieski
szumek87 napisał(a):
Czy jest sens ubiegać się o odszkodowanie przez formularz reklamacji UE261 na stronie Ryanaira czy lepiej zrobić to przez jedną z reklamujących się firm?
I jeszcze pytanie o samo wypełnianie tego formularza, chciałem sprawdzić co i jak i po wpisaniu numeru IBAN i kodu Swift, nie mogę wpisać nazwy banku, ani kraju, przez co nie można przejść dalej. Miał ktoś podobnie?


Ja tak mialem. Poradzono mi na czacie aby opisac sprawe przez formularz : Powód kontaktu - Po locie - Skarga - Inne pytanie
Tam opisz wszystko, podaj dane lotow, IBAN itd (po angielsku sie odezwac najlepiej) a oni przekaza gdzie trzeba.
W kwietniu zadzialalo, w grudniu zlozylem znow prosbe o euraczki, czekam...
Góra
 Profil Relacje PM off
Gaga2 lubi ten post.
Gaga2 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#373 PostWysłany: 03 Lut 2023 12:38 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5556
złoty
Link do formularza jest jeden i ten sam od lat

https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261

Trzeba wybrać właściwą nazwę linii i wpisać nr trasy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#374 PostWysłany: 03 Lut 2023 13:15 

Rejestracja: 16 Gru 2013
Posty: 27
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ,
napiszę jak sprawa się zakończy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#375 PostWysłany: 22 Lut 2023 14:01 

Rejestracja: 16 Gru 2013
Posty: 27
Dziękuję wszystkim za rady
Zagadałam na chacie , po 2 dniach dostałam maila
o uzupełnienie danych , chcieli skan DO ,jeszcze raz
nr konta i potwierdzenie , że to moje konto .
Po 2 tygodniach kasa wpłynęła !!!!!

Wielkie dzięki wszystkim , to forum to kopalnia wiedzy !!!
TAK TRZYMAJCIE
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#376 PostWysłany: 22 Lip 2024 08:49 

Rejestracja: 05 Kwi 2016
Posty: 6
Cześć,
Macie jakiś pomysł jak mam zgłosić, że mój samolot był opóźniony ponad 3h do Ryanair Sun?
Wycieczkę kupiłem w TUI mam numer PNR ale jak go wpisuje w formularzu: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261 to mi wyskakuje:
Nieprawidłowe szczegóły rezerwacji Dane rezerwacji nie zostały rozpoznane. Nie możemy dopasować wprowadzonych danych do ważnej rezerwacji.

Próbowałem poszukać tutaj na forum i wiele osób pisało aby pisać na e-mail: 'zapytaniaklientow@ryanair.com' - niestety e-mail już nie działa i dostaje się zwrotkę aby kontaktować się przez formularz: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Wysłałem zapytanie ogólne przez ich formularz pisząc w czym problem, że ich formularz nie przyjmuje numeru PNR po czym dostałem po godzinie odpowiedź abym skorzystał z formularza i podali mi stronę, dokładnie tą samą, która nie przyjmuje PNR.....

Pozdrawiam
TaKeN
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#377 PostWysłany: 24 Lip 2024 16:06 

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 65
@TaKeN też próbuje złożyć reklamacje za przelot czarterowy z TUI, pytałem na lotnisku w biurze obsługi Ryanair, poradzili skontaktować się z biurem podróży i od nich uzyskać nr PNR.
TUI podało mi adres mailowy na który należy przesłać zapytanie: obsluga@tui.pl
Powodzenia!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#378 PostWysłany: 26 Lip 2024 11:41 

Rejestracja: 05 Kwi 2016
Posty: 6
DamianS napisał(a):
@TaKeN też próbuje złożyć reklamacje za przelot czarterowy z TUI, pytałem na lotnisku w biurze obsługi Ryanair, poradzili skontaktować się z biurem podróży i od nich uzyskać nr PNR.
TUI podało mi adres mailowy na który należy przesłać zapytanie: obsluga@tui.pl
Powodzenia!


Na bilecie nie masz PNR? Ja normalnie mam PNR podany: AGG33L ale formularz nie przyjmuje :-)
Ja byłem w Turcji wylot 14 lipca z Chopina przesunięty prawie 4h. Lot oznaczenie miał RR7209. Już o 6:00 widziałem, ze samolot opóźniony jest wiele godzin, bo dopiero startował do Antalya z Katowic gdy ja czekałem już na Chopina...
Co ciekawe jak podszedłem i spytałem się to mi powiedziano, że samolot nie będzie opóźniony i aby się nie martwić :-) a gdy przyszła godzina odlotu, to poinformowali, że 3h opóźnienia ma :-) a gościu co mi powiedział, że Samolot nie ma udawał, że mnie nie widzi :-)

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#379 PostWysłany: 26 Lip 2024 15:58 

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 65
@TaKeN mam boarding pass wystawiony ręcznie więc bez PNR. Rozmawiałem z personelem obsługującym loty Ryanaira/Buzz na lotnisku w KRK. Powiedzieli mi, że są dwa numery PNR jeden w ich wewnętrznym systemie, którego właśnie nie przyjmuje formularz reklamacyjny a drugi PNR ma biuro podróży, stąd tez złożyłem zapytanie do TUI i czekam na odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#380 PostWysłany: 30 Lip 2024 22:33 

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 65
w uzupełnieniu powyższego posta, PNR otrzymałem po zgłoszeniu do TUI w ciągu 3 dni. Formularz reklamacyjny złożony na stronie Buzzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 381 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group