Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 10 Gru 2019 22:19 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Cześć,
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź z ULC "zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego" w sprawie opóźnionego lotu Ryanair Sun.

W terminie 7 dni można przejrzeć dowody w siedzibie ULC i ew. zgłosić jeszcze jakieś uwagi.

Czy ktoś był w takiej sytuacji? Czy warto się przejechać zobaczyć ten zebrany materiał? Niestety mieszkam poza Warszawą i nie jest to dla mnie takie łatwe.
Zastanawiam się czy jest to sytuacja dla mnie obiecująca na przyszłą wygraną. Czy jeżeli byłaby odmowa to byłaby od razu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#342 PostWysłany: 11 Gru 2019 02:15 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
To, że ULC zebrał materiał to nie znaczy, że wygrałeś. Ryanair może się nie wypowiedzieć, a gdy dostanie decyzję administracyjną to i tak ma możliwość skargi do WSA albo wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy i zapewne to zrobi, gdyż nie wiąże się to z żadnymi kosztami. Nie ma sensu tracić czasu i energii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#343 PostWysłany: 11 Gru 2019 11:31 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
ansbach1

Co to znaczy, że nie ma sensu tracić czasu i energii
co proponujesz w takim razie?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 16 Paź 2020 11:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 11 Gru 2019 12:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Czekaj na razie na decyzję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#345 PostWysłany: 29 Wrz 2020 15:55 

Rejestracja: 08 Paź 2018
Posty: 8
Ponad miesiac temu dostałem odpowiedź od ULC że coś tam coś tam i że raczej nie wina Ryanaira. Dzisiaj miła nispodzianka od Ryanair support aby podać nr konta bo przyznali po 400 EUR za spóżniony lot GDN-KOS 2 lata temu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#346 PostWysłany: 14 Paź 2020 08:43 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Mam pozytywną decyzję z ULC, też za lot Gdańsk - Kos, który odbył się dwa lata temu. Teraz ryanair ma 14 dni na wypłacenie odszkodowania, ciekawe kiedy się odezwie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#347 PostWysłany: 14 Paź 2020 11:14 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 10
Czy w takiej sytuacji ryanair powinien powiadomić wszystkich pasażerów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#348 PostWysłany: 14 Paź 2020 11:18 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
a jaki miałby w tym interes? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#349 PostWysłany: 14 Paź 2020 11:25 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 10
W takim przypadku, jeżeli takowej skargi do ULC nie złożyłem, gdzie powinienem się teraz skierować ? Próbować bezpośrednio do ryanaira czy ULC (i liczyć że odpowiedzą w sensownym terminie) ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#350 PostWysłany: 14 Paź 2020 11:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Teraz (po dwóch latach) to już nigdzie .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 15 Paź 2020 21:17 

Rejestracja: 08 Paź 2018
Posty: 8
Kasa wpłyneła na konto tak więc warto było składać do ULC! :) 400 EUR/os.
Dziękuję za przydatne informacje w tym wątku.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 16 Paź 2020 11:23, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#352 PostWysłany: 15 Paź 2020 21:26 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
I komu KOPP przeszkadzało, że w imię większej ochrony praw pasażerów powołano Rzecznika Praw Pasażera?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#353 PostWysłany: 16 Paź 2020 07:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2216
złoty
Im pasażer mniej chroniony, tym mniej wyciągnie z EU261 od reżimowej linii lotniczej :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#354 PostWysłany: 16 Paź 2020 11:35 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
ansbach1 napisał(a):
I komu KOPP przeszkadzało, że w imię większej ochrony praw pasażerów powołano Rzecznika Praw Pasażera?


oni się nie wyrabiali ze sprawami, powinni sprawy rozpatrywać w chyba 3 miesiące a sprawy się ciągną latami... na jednego pracownika przypada po kilkaset spraw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#355 PostWysłany: 16 Paź 2020 23:42 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
chyba tysięcy, a i tak wszystko to krew w piach, bo efekt znikomy
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#356 PostWysłany: 13 Maj 2021 22:32 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Cześć w końcu po 3 latach mam potwierdzenie ostateczności decyzji, w związku z tym pora wystąpić do sądu o nadanie klauzuli wykonalności.
Czy w przypadku Ryanair Sun / Buzz jest to Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie (http://mokotow.sr.gov.pl/)? Czy ma ktoś jakieś doświadczenie ile się czeka na nadanie klauzuli wykonalności w tym sądzie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#357 PostWysłany: 13 Maj 2021 22:45 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
m.st. bez problemu nada, sąd właściwy dla ULC
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#358 PostWysłany: 13 Maj 2021 22:51 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
a do którego wydziału pismo złożyć I Wydział cywilny?
http://warszawa.sr.gov.pl/wydzialy,m,m1,273,277


Ostatnio edytowany przez klapio, 13 Maj 2021 23:04, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#359 PostWysłany: 13 Maj 2021 23:03 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2595
Loty: 240
Kilometry: 293 130
Wystarczy że w piśmie wskażesz "Wydział Cywilny"
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#360 PostWysłany: 13 Maj 2021 23:06 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
z tego co się orientowałem to sąd ma 3 dni na nadanie klauzuli wykonalności, a orientujecie się ile w praktyce zajmuje to czasu jeżeli sprawa dotyczy decyzji administracyjnej?
Przecież sąd musi się z nią zapoznać prawda?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group