Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Lip 2012 16:23 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 89
Hej,

dostałem właśnie maila od WIZZair, że zmienili datę mojego wylotu do Budapesztu. Zamiast lecieć w niedzielę, chcą żebym leciał w poniedziałek (czyli mój wyjazd skraca się o jeden dzień).

Trochę mnie to nie urządza bo już opłaciłem hotel w Budapeszcie i nie lecąc będę stratny za koszty hotelu. Oczywiście pytają czy akceptuję tą zmianę, i że mogą mi oddać pieniądze, ale mnie to nie interesuje.

Czy jest jakiś sposób, aby ich zmusić do zapewnienia mi innego alternatywnego biletu w terminie, w którym chcę polecieć, a nie dzień później?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Ferie na Florydzie ☀️ Tydzień w Miami za 3676 PLN ✈️😎 Ferie na Florydzie ☀️ Tydzień w Miami za 3676 PLN ✈️😎
Przedświąteczna wycieczka na Lazurowe Wybrzeże 🌊🎄 Loty do Nicei i hotel za 719 PLN 🇫🇷 Przedświąteczna wycieczka na Lazurowe Wybrzeże 🌊🎄 Loty do Nicei i hotel za 719 PLN 🇫🇷
#2 PostWysłany: 15 Lip 2012 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2235
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
raczej wydłuzyli CI pobyt o jeden dzien :)


i dodam do tego od siebie pare groszy, bo również miałem wtedy zabukowany lot powrotny i kurcze ... w poniedzialek nie damy rady wrócic - praca itp.
Załuje tylko, że wizz nie poczekał do jutra z tą informacja - dzisiaj mamy dokładnie 14 dni do wylotu. Ach xD

i pytanie do was, ktorzy przechodzili już przez taka sytuacje, czy mogę walczyc o powrot z przesiadkami do Polski ? np. Budapeszt - xxxx - Polska ??
czy może mamy jeszcze jakąś szanse na coś innego, ciekawego ?

bedziemy wam bardzo wdzięczni za pomoc :)
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 15 Lip 2012 19:58 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 89
Skrocil bo miałem już kupiony bilet powrotny :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 15 Lip 2012 19:58 

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 11
Loty: 53
Kilometry: 62 949
Ja jestem w tej samej sytuacji - wracam zamiast w niedzielę to w poniedziałek. Czy z racji 14dniowego terminu powiadomienia nei przysługuje mi prawo do żadnego odszkodowania/pokrycia kosztow czegokolwiek?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 15 Lip 2012 20:27 

Rejestracja: 01 Wrz 2011
Posty: 89
Podobny problem z Barceloną .

Napisałem reklamacje - teraz czekam na odpowiedz, będe relacjonował jak to załatwiem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 15 Lip 2012 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2235
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
a powiedz mi o co starasz sie z barcelona?
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 16 Lip 2012 01:05 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Pewnie mu przenieśli lot na inny dzień - wynik cięć połączeń do Hiszpanii po wprowadzeniu podwyżek.

Wysyłane z mojego Galaxy Spica za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 16 Lip 2012 01:40 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9619
HON fly4free
Martiniko napisał(a):
Hej,

dostałem właśnie maila od WIZZair, że zmienili datę mojego wylotu do Budapesztu. Zamiast lecieć w niedzielę, chcą żebym leciał w poniedziałek (czyli mój wyjazd skraca się o jeden dzień).

Trochę mnie to nie urządza bo już opłaciłem hotel w Budapeszcie i nie lecąc będę stratny za koszty hotelu. Oczywiście pytają czy akceptuję tą zmianę, i że mogą mi oddać pieniądze, ale mnie to nie interesuje.

Czy jest jakiś sposób, aby ich zmusić do zapewnienia mi innego alternatywnego biletu w terminie, w którym chcę polecieć, a nie dzień później?



Zmuszenie niestety tylko przez skargę do ULC (naruszenie art. 8 rozp.) i ewentualnie przez sąd potem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 16 Lip 2012 07:37 

Rejestracja: 01 Wrz 2011
Posty: 89
suszek napisał(a):
a powiedz mi o co starasz sie z barcelona?



Albo dowiezienie wszystkich pasażerów w podanym terminie, albo 400 Euro odszkodowania od osoby.

Lubie się sądzić więc napewno będe doprowadzał sprawe do końca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 16 Lip 2012 10:19 

Rejestracja: 01 Wrz 2011
Posty: 89
Dostałem taką odpowiedz :

Dot. Rezerwacji ****

Szanowni Państwo,

W imieniu całego zespołu Wizz Air przepraszam za problemy związane ze zmianą w rozkładzie. Zapewniam, że staramy się wykonywać loty zgodnie z wcześniej zaplanowanym rozkładem, jednak tak jak wszystkie inne linie czasami ze względów handlowych jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian. Lot z Katowic do Barcelony został przeniesiony z 12 października na 10 października br.

Zgodnie z zaakceptowanymi przez Państwa, w momencie dokonywania rezerwacji, warunkami przewozu Wizz Air (art.4), a także zgodnie z mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odwołania lotu przewoźnik ma prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów, jeśli poinformuje o nich z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 14 dni. Ponieważ lot zaplanowany jest na październik, z pewnością byliby Państwo poinformowani o zmianach, które zaszły z siatce połączeń.

Jeśli przewoźnik poinformuje pasażerów w terminie przewidzianym rozporządzeniem jest zwolniony z jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej natomiast Pasażer, który nie akceptuje zmian w rezerwacji ma prawo wyboru pomiędzy:

- pełnym zwrotem

- zmianą daty lotu na lot na podobnej trasie na 14 dni przed planowaną datą wylotu lub 30 dni po tejże dacie

- otrzymaniem kredytu w wysokości wartości biletu powiększonej o 20%

Swoją decyzję proszę przesłać zwrotnym mailem.

Naprawdę bardzo mi przykro, że przez zmianę w rozkładzie zostali Państwo narażeni na straty, niestety w świetle obowiązujących przepisów nie jesteśmy władni pokryć dodatkowych kosztów.

Czekając na odpowiedź pozdrawiam serdecznie.


Teraz trzeba coś dalej robić .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2011
Posty: 272
niebieski
Ja też mam zmianę daty wylotu o której nikt mnie nie poinformował. Lot z Modlina do Sztokholmu 12 września a powrotny wizzem miałem mieć 13 września, z tym, że sprawdzając na wizz przeniesiono mi lot powrotny na 10 września, tak jak wspomniałem póki co bez żadnego maila, poczekam...
_________________
https://czlowiek360.wordpress.com/ Blog o biegach i podróżach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
podróż w czasie? :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2011
Posty: 272
niebieski
hehe najwyraźniej Wizz zagina czasoprzestrzeń :)
_________________
https://czlowiek360.wordpress.com/ Blog o biegach i podróżach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
A co z treścią rozporządzenia mówiąca że przewoźnik powinien zapewnić alternatywną podróż?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
Bandziorno napisał(a):
Ja też mam zmianę daty wylotu o której nikt mnie nie poinformował. Lot z Modlina do Sztokholmu 12 września a powrotny wizzem miałem mieć 13 września, z tym, że sprawdzając na wizz przeniesiono mi lot powrotny na 10 września, tak jak wspomniałem póki co bez żadnego maila, poczekam...

z ciekawości, odcinki były zakupione na jednej, czy na dwóch rezerwacjach?
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
to wizz pozwala na więcej niz jeden lot w rezerwacji?!?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2011
Posty: 272
niebieski
sylwia_pl napisał(a):
Bandziorno napisał(a):
Ja też mam zmianę daty wylotu o której nikt mnie nie poinformował. Lot z Modlina do Sztokholmu 12 września a powrotny wizzem miałem mieć 13 września, z tym, że sprawdzając na wizz przeniesiono mi lot powrotny na 10 września, tak jak wspomniałem póki co bez żadnego maila, poczekam...

z ciekawości, odcinki były zakupione na jednej, czy na dwóch rezerwacjach?


Lot do, jest by Ryan :D
_________________
https://czlowiek360.wordpress.com/ Blog o biegach i podróżach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
nrm napisał(a):
to wizz pozwala na więcej niz jeden lot w rezerwacji?!?


możesz na jednej rezerwacji kupić return ticket lub każdy z odcinków podróży osobno na dwóch różnych rezerwacjach
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
sylwia_pl napisał(a):
możesz na jednej rezerwacji kupić return ticket lub każdy z odcinków podróży osobno na dwóch różnych rezerwacjach


To wiadomo, oczywiste, ja Twoje pytanie zupełnie inaczej (błędnie) zrozumiałem ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 17 Lip 2012 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 375
niebieski
kerad85 napisał(a):
A co z treścią rozporządzenia mówiąca że przewoźnik powinien zapewnić alternatywną podróż?


Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś próbował to wyegzekwować, może ktoś słyszał że komuś kiedykolwiek to się udało w W6 czy FR ? Tzn czy zorganizowali podróż inną linią gdy odwołali swój lot ? Ja o czymś takim nie słyszałem, ale może ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group