Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3981 PostWysłany: 04 Kwi 2019 23:37 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Ale wszystkie inne dane włącznie z mailem i nr telefonu też jego mam podać?
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
#3982 PostWysłany: 04 Kwi 2019 23:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Możesz,ale nie musisz.Samo potwierdzenie rezerwacji możesz przesłać też ze swojego maila na mail tej osoby.
Góra
 Profil Relacje PM off
neverstopexploring lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
      
#3983 PostWysłany: 05 Kwi 2019 10:04 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Część. Czy ktoś przerabiał sytuację kiedy Booking prosi o anulowanie rezerwacji (po 3 miesiącach) ponieważ rzekomo była za niską ceną? Podczas rezerwacji było 25 euro i z taką kwotą dostałem potwierdzenie, a teraz twierdzą ,że powinno być 42. Również właściciel kontaktował się ze mną(też po 3 miesiącach) ale on najpierw mówił o jakimś problemie z wodą a w związku z tym niedostępności pokoju, a potem również o niewłaściwej (za niskiej) cenie. Też prosił o anulowanie rezerwacji. Oczywiście nic takiego nie zrobiłem i napisałem reklamację
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3984 PostWysłany: 05 Kwi 2019 10:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Na booking wszystko jest możliwe.Takie rzeczy zdarzają się nawet po pół roku.Jak się uprą to będą ci udowadniać błąd ceny, a ponieważ nie ma jasnych uregulowań w tym zakresie trudno polemizować.Jeśli do pobytu masz jeszcze sporo czasu będzie trudniej zachować tą rezerwację lub uzyskać relokację do obiektu w podobnej lokalizacji i standardzie.Jeśli pobyt bliski, jest szansa,że znajdą ci coś zastępczego i zaproponują ew.pokrycie różnicy w cenie po przedłożeniu rachunku.Walczyć warto, jednak należy pamiętać o tym,że dużo zależy od ich widzimisię zwłaszcza w kwestii błędów ceny. ;) Ewidentnie widać ,że coś tu właściciel kręci.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3985 PostWysłany: 05 Kwi 2019 11:04 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Dodam, że rezerwację robiłem w grudniu( z linka promocyjnego) na wrzesień. Czyli czasu mam jeszcze dużo.Dzisiaj przysłali ofertę oczywiście droższą o ponad 60 euro za pobyt. Nie wiem czy była to reakcja na moją reklamację w której żądałem oferty nie droższej niż w rezerwacji. Równocześnie napisałem,że przy braku odpowiedniej reakcji sprawę kieruję do internetowej platformy rozwiązywania sporów Komisji Europejskiej.Na razie czekam i nic nie zamierzam anulować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3986 PostWysłany: 05 Kwi 2019 11:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Ves123 Jeśli ta ich oferta ci odpowiada,to zapytaj wprost czy pokryją różnicę w cenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3987 PostWysłany: 05 Kwi 2019 11:51 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Jak robię rezerwacje nie dla siebie to w obydwu polach na bookingu wpisuje dane osoby dla której robię rezerwację? Czy tylko w tym "imię i nazwisko gościa" ?
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3988 PostWysłany: 05 Kwi 2019 12:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2016
Posty: 130
Loty: 74
Kilometry: 189 576
W ofercie powinno być wyszczególnione czy płatność odbywa się na miejscu - jeżeli takiej informacji nie ma to płaci się od razu po rezerwacji, z tym, że podajesz tylko dane karty, hotel je dostaje, ale to już od hotelu zależy kiedy sobie pobierze pieniądze. Niektórzy robią to od razu, inni jakiś czas przed datą noclegu. W momencie gdy z jakiegoś powodu nie będą mogli pobrać kasy (brak środków, karta nieaktywna, limit) to masz 24h na poprawienie danych karty.

#EDIT post na który odpowiedziałem został usunięty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3989 PostWysłany: 05 Kwi 2019 12:59 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
tak, bo już w międzyczasie się dowiedziałem i edytowałem, ale dzięki za potwierdzenie:)
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3990 PostWysłany: 05 Kwi 2019 13:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2014
Posty: 197
Loty: 18
Kilometry: 26 076
Moi Drodzy,
Zrobiłem rezerwację na majówkę, do 1 kwietnia miałem czas na odwołanie jej.
Wszystko pięknie ładnie ale wczoraj otrzymałem sms-a od hotelu (numer zgadza się z numerem podanym na Booking czy na stronie hotelu) z informacją o wpłacie zaliczki w kwocie 1/3 ceny za cały pobyt...
Oczywiście do zarezerwowania noclegów podawałem wcześniej dane karty więc hotel może sobie w każdej chwili pobrać nawet cała kwotę...po co zaliczka na konto ?.
Sytuacja jest dla mnie lekko dziwna, gdyż nigdy nie płaciłem takich "zaliczek" jeśli chodzi o Booking.
Póki co na moją wiadomość nikt od nich nie odpisuje.
Mieliście takie lub podobne sytuacje ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3991 PostWysłany: 05 Kwi 2019 13:08 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
a nie było w info, że hotel będzie chciał zaliczkę przelewem na konto?
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
jasiek1212 lubi ten post.
jasiek1212 uważa post za pomocny.
 
      
#3992 PostWysłany: 05 Kwi 2019 13:11 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2267
Loty: 210
Kilometry: 407 015
złoty
@jasiek1212: zgłoś sprawę do Booking, nie wysyłaj żadnych pieniędzy przelewem - może być to próba np wyłudzenia przez nieuczciwego pracownika. Skontaktuj się może telefonicznie z hotelem.
Góra
 Profil Relacje PM off
jasiek1212 lubi ten post.
jasiek1212 uważa post za pomocny.
 
      
#3993 PostWysłany: 05 Kwi 2019 14:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@jasiek1212 Jeśli to noclegi na Ukrainie to bardzo częsta praktyka.W innych krajach rzadziej,ale też się zdarza.Nie masz obowiązku nic zaliczkowo wysyłać jeśli nie było o tym zapisu na stronie obiektu,tym bardziej jak rezerwacja zabezpieczona danymi karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
jasiek1212 uważa post za pomocny.
 
      
#3994 PostWysłany: 07 Kwi 2019 11:09 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Mój problem z rezerwacją wygląda na to, że został rozwiązany. Po wysłaniu reklamacji zaproponowali inne, droższe miejsce z pokryciem rœżnicy w cenie. Jednak zaproponowany hotel oferował tylko częściowy zwrot kosztów w przypadku rezygnacji to odmówiłem. Zaproponowali drugie, droższe miejsce z możliwością odwołania na dzień przed przyjazdem, z płatnością na miejscu i w dobrej lokalizacji i oczywiście ze zwrotem różnicy w cenie na co przystałem. Nie obyło się bez wielu e-maili , telefonów ale trzeba przyznać, że sprawę załatwili pozytywnie. Mam nadzieję, że mogę spokojnie czekać na wyjazd.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3995 PostWysłany: 07 Kwi 2019 11:30 

Ves123 napisał(a):
Dodam, że rezerwację robiłem w grudniu( z linka promocyjnego) na wrzesień. Czyli czasu mam jeszcze dużo.Dzisiaj przysłali ofertę oczywiście droższą o ponad 60 euro za pobyt. Nie wiem czy była to reakcja na moją reklamację w której żądałem oferty nie droższej niż w rezerwacji. Równocześnie napisałem,że przy braku odpowiedniej reakcji sprawę kieruję do internetowej platformy rozwiązywania sporów Komisji Europejskiej.Na razie czekam i nic nie zamierzam anulować.


Zapewne skontaktował się hotelarz, a że może to zrobić tylko za pośrednictwem Booking......

Prz jednorazowym błędzie czy stosunkowo nielicznym błędzie i Booking z dużym wyprzedzeniem prawie zawsze "staje na wysokości zadania", czego przykład post wyżej

Na przyszłość zawsze warto mimo wszystko dzwonić z reklamacją do Booking, forum jak to forum ......nawet nie wiemy co to i skąd ten hotelarz 8-) :)
Góra
 PM off  
      
#3996 PostWysłany: 07 Kwi 2019 14:16 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Myślę, że najważniejsze to nie ulegać sugestiom natychmiastowego odwołania rezerwacji zarówno przez hotel czy Booking.Odwołać możemy spokojnie jeżeli najpierw sprawdzimy jakie mamy możliwości. Oczywiście nie zawsze mamy wystarczająco dużo czasu na poszukiwanie innych opcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3997 PostWysłany: 07 Kwi 2019 19:16 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Ok, a jak w moim przypadku post #3960 booking sam odwołuje od razu zapłaconą bezzwrotną ofertę nie dając żadnej alternatywy -to co?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3998 PostWysłany: 07 Kwi 2019 20:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@greysi W przypadku jak współpraca z obiektem zostaje zerwana nie są już tak szczodrzy,gdyż musieliby dołożyć z własnych środków.W przypadku jeśli dany obiekt nadal mają w ofercie ,wszystkim co dołożą klientowi do relokacji, obciążą pierwotny obiekt, więc wtedy ich "wielkoduszność" jest znacznie większa . W końcu zadowolonych klientów też trzeba mieć, zwłaszcza bez uszczerbku na własnym rachunku. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi lubi ten post.
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#3999 PostWysłany: 07 Kwi 2019 21:11 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Ojej @miriam pewnie znowu masz rację ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4000 PostWysłany: 07 Kwi 2019 21:25 

miriam napisał(a):
.....
W przypadku jak współpraca z obiektem zostaje zerwana nie są już tak szczodrzy,gdyż musieliby dołożyć z własnych środków.W przypadku jeśli dany obiekt nadal mają w ofercie ,wszystkim co dołożą klientowi do relokacji, obciążą pierwotny obiekt

Przecież to jest absurdalne co piszesz, do tego wzajemnie się wyklucza.... :)

Jedyne znane mi czy opisywane tu anulacje bez propozycji z ich strony to spore cenowo bardzo popularne błędy
Wszystko też zależy od formy kontraktu z nimi oraz przedstawionych argumentów
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group