Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 31 Maj 2012 20:16 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 16
Witam,
Znalazlem kilka postow o podbnej tematyce, ale w zadnym odpowiedzi na moj problem.

Ryanair przyslal mi dzis maila, ze zmienia termin i wylotu i przylotu odpowiednio o ponad 7h i ponad 6h. Czy na tej podstawie moge sie domagac zwrotu 100% kosztow zakupu (zakup z www.ryanair.com karta bezprowizyjna) ? Nie ukrywam, ze leciec i tak musze, ale teraz bilety sa tansze niz gdy je kupowalem i moglbym zaoszczedzic na nowym zakupie 2 stowki jesli zwrociliby mi cala poprzednia wplate.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🏛️Stolica filozofów i słońca ☀️🇬🇷 Przedłużony weekend w Atenach za 739 PLN ✈️💙 🏛️Stolica filozofów i słońca ☀️🇬🇷 Przedłużony weekend w Atenach za 739 PLN ✈️💙
OKAZJA❗ Tydzień w Nowym Jorku od 3100 PLN 🇺🇸 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel przy Times Square 😱🤩 OKAZJA❗ Tydzień w Nowym Jorku od 3100 PLN 🇺🇸 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel przy Times Square 😱🤩
#2 PostWysłany: 31 Maj 2012 20:22 

Rejestracja: 19 Kwi 2012
Posty: 124
http://www.ryanair.com/pl/warunki-dotyc ... nanddelays - punkt 9.2.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 31 Maj 2012 21:40 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 16
Dzieki za linka.
Po przeczytaniu tego regulaminu i innych dokumentow , ktore znalazlem dalej nie mam pewnosci, czy te rekompensaty dotycza sytuacji zmiany terminow jeszcze przed wylotem, a nie juz na lotnisku. Zakladam jednak, ze skoro sam ryanair przyslal linka do formularza ubiegania sie o rekompensate to takowa mi przysluguje. Czy ktos kto w ten sposob otrzymal zwrot moze mi to potwierdzic?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 31 Maj 2012 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
niebieski
W mailu od Ryanaira o zmianie godzin powinien być link gdzie można ubiegać się o zwrot. Kliknij i wypełnij potrzebne tam dane. Zwracają 100% poniesionych kosztów. A jeżeli bilety teraz są tańsze to po prostu je kup. ;-) Bardzo wątpię by Ryanair coś miał za to zrobić.
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Cze 2012 09:57 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 16
Po niecałym tygodniu dostałem całkowity zwrot wcześniej poniesionych kosztów . Zamówilem nowe bilety i jestem 230 złotych do przodu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 10 Cze 2012 10:31 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 493
niebieski
No i ,,, good for you :) Jak widać z każdej sytuacji można wyjść na plus :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group