Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3341 PostWysłany: 28 Lip 2018 23:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Poczekać na rozwój sytuacji i zobaczyć jak zachowa się Booking.Zgłoś im problem,bo od ich stanowiska dużo zależy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#3342 PostWysłany: 30 Lip 2018 09:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Gru 2014
Posty: 200
Loty: 52
Kilometry: 100 098
kriss napisał(a):
czy mógłby ktoś potwierdzić info, że AKTUALNIE dokonując rezerwacji na booking.com przez link polecający nowy użytkownik otrzymuje zwrot (jeśli spełni warunki), ale nie otrzymuje już swojego Referrala ?


Informacja z supportu booking, którą otrzymałam:
"In order to receive the referral link, your friend needs to send you the link and you need to book through that link in order to be eligible for the reward.
Afterwards depending on the number of reservations you will be in a future invited to the program to refer other friends."
_________________
Poradnik: Rzym atrakcje & Gdzie na wakacje do Grecji.
Góra
 Profil Relacje PM off
kriss lubi ten post.
kriss uważa post za pomocny.
 
      
#3343 PostWysłany: 04 Sie 2018 09:52 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 40
Loty: 30
Kilometry: 78 993
Przed momentem zarezerwowałam nocleg w Dubaju w hotelu Gateway za 140zł za noc. Dziwne jest to, że to jest pierwszy raz gdy ta cena jest tak niska, nawet jak weszłam w odnośnik na tripadvisorze to kwota wynosiła 252 zł.Za każdym razem jak przeglądałam noclegi to ten hotel był właśnie w takiej cenie. Teraz nagle pojawił się za 140zł, więc zaryzykowałam i go wziełam - oczywiście jest możliwość bezpłatnej anulacji. Miał ktoś taką sytuację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3344 PostWysłany: 04 Sie 2018 10:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Ceny na obiekty nie są stałe.Bywa,że przeceniają dany termin.Poczekaj kilka dni jeśli to wynik jakiegoś błędu to hotel lub booking się odezwą.Moim zdaniem cena po doliczeniu podatków( Niewliczone: 5% VAT , 7% opłata miejska , AED 10.00 opłata miejscowa za noc , 10% opłata za obsługę w obiekcie)jakaś specjalnie okazyjna nie jest nawet ze śniadaniem .W tej cenie masz wiele podobnych hoteli wokół ;)


Ostatnio edytowany przez miriam, 04 Sie 2018 10:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3345 PostWysłany: 04 Sie 2018 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Gru 2012
Posty: 301
Loty: 509
Kilometry: 602 217
niebieski
majcykowa napisał(a):
Przed momentem zarezerwowałam nocleg w Dubaju w hotelu Gateway za 140zł za noc. Dziwne jest to, że to jest pierwszy raz gdy ta cena jest tak niska, nawet jak weszłam w odnośnik na tripadvisorze to kwota wynosiła 252 zł.Za każdym razem jak przeglądałam noclegi to ten hotel był właśnie w takiej cenie. Teraz nagle pojawił się za 140zł, więc zaryzykowałam i go wziełam - oczywiście jest możliwość bezpłatnej anulacji. Miał ktoś taką sytuację?


Podatek doliczony?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3346 PostWysłany: 04 Sie 2018 10:43 

Rejestracja: 04 Sie 2018
Posty: 1
Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!!


Ostatnio edytowany przez Roku, 04 Sie 2018 20:07, edytowano w sumie 1 raz
Reklama, promowanie własnych stron internetowych, podawanie linków do innych, konkurencyjnych stron.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3347 PostWysłany: 04 Sie 2018 10:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Fakt,że czasami na ostatni moment ciężko wysupłać na dopłatę,ale jednak po powrocie różnicę zwrócą.Skanujesz rachunek i za 1-2 tygodnie masz zwrot.Jeśli obiekt nie zechce przyjąć gościa to nawet booking go nie zmusi i jedyne co może zrobić to zwrócić dodatkowo poniesione koszty.To może niestety przytrafić się u każdego pośrednika,więc daremne żale...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3348 PostWysłany: 04 Sie 2018 11:20 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 707
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
raz miałem taką sytuację i po pobycie i przedstawieniu rachunku, szybko dostałem na konto różnicę w cenie;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3349 PostWysłany: 04 Sie 2018 11:22 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 54
Magda Weresewicz napisał(a):
Ze względu na napięty grafik wraz z przyjaciółmi postanowiliśmy zarezerwować hotel z dużym wyprzedzeniem - lipiec 2019. Wpadła nam dość ciekawa oferta prywatnego apartamentu w Gdańsku (6 dni - 1500 zł). Rezerwacja przebiegła przez problemów, system wszystko zaakceptował, pieniądze miały zejść z konta dopiero w czerwcu 2019. Właściciel mieszkania napisał wiadomość z prośbą o potwierdzenie terminu (wydawało mu się, że chodzi o lipiec 2018, który już mija). Gdy wyprowadziłam go z błędu, potwierdził rezerwację. Po kilku godzinach wystąpił z prośbą o anulowanie rezerwacji i wprowadził do systemu booking opcję "bezpłatne odwołanie rezerwacji". Zapytałam, co jest powodem jego działań , ponieważ bardzo zależało nam na tym mieszkaniu. Właściciel wprost napisał, że w tym czasie odbywa się duży festiwal muzyczny i cena jest zbyt niska. Co w takiej sytuacji zrobić?


Nie kasowac samemu tej rezerwacji - zapłacicie koszty administracyjne. Czekać aż własciciel to zrobi - pewnie tak to sie skończy - wtedy on te koszty poniesie. (I chyba nie tylko te).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3350 PostWysłany: 04 Sie 2018 12:46 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1358
srebrny
Pewnie opener :) wtedy ceny idą w górę.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3351 PostWysłany: 04 Sie 2018 13:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Kasiamajka napisał(a):
Nie kasowac samemu tej rezerwacji - zapłacicie koszty administracyjne. Czekać aż własciciel to zrobi - pewnie tak to sie skończy - wtedy on te koszty poniesie. (I chyba nie tylko te).

O jakich kosztach administracyjnych piszesz przy możliwej bezpłatnej anulacji?Nie spotkałam się z czymś takim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3352 PostWysłany: 04 Sie 2018 13:48 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 54
Prowizja/koszty administracyjne/manipulacyjne booking.com. Jak zwał, tak zwał. Spotkałam sie z tym, więc o tym piszę. Gospodarzowi poza tym zależy na uniknięciu kasowania potwierdzonej rezerwacji, także ze wzgledu na ewentualne "kary" ze strony booking. Ze mna kiedys gospodarz tak sie "dogadał", ze ja anulowałam rezerwację, a on mi oddał własnie te koszty manipulacyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3353 PostWysłany: 04 Sie 2018 13:55 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Klient odwołujący rezerwację z możliwością jej bezpłatnego odwołania nie ponosi żadnych kosztów administracyjnych. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3354 PostWysłany: 04 Sie 2018 14:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Kasiamajka To o czym piszesz to prowizja pobierana od właściciela obiektu za zrealizowane rezerwacje za pośrednictwem Booking.com Jeśli masz rezerwację zwrotną i ją odwołasz w regulaminowym terminie ani ty ani właściciel nie płacicie prowizji/kosztów administracyjnych.Obchodzenie tej prowizji poprzez "współdziałanie" obiektu i klienta jest dwuznaczne ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3355 PostWysłany: 04 Sie 2018 16:01 

Rejestracja: 02 Lut 2013
Posty: 54
Jeśli tak jest obecnie, to tylko chwalić. Niemniej jednak sama nie kasowałabym rezerwacji tylko dlatego, że właściciel zorientował się, że za rok za mało zarobi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3356 PostWysłany: 04 Sie 2018 16:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Wcześniej też tak było ;) Masz rację by samemu nie kasować takiej rezerwacji,ale reszta zależy od podejścia Booking.com , albo "zmiękczą" właściciela by uznał rezerwację ,ew. zaproponują inny obiekt i nawet jak cena będzie wyższa oddadzą różnicę.Niestety często,jak termin jest odległy ,bardziej skłonni są uznać prawo obiektu do podwyższenia ceny na czas np. festiwalu,sami wtedy zgarną więcej tytułem prowizji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3357 PostWysłany: 05 Sie 2018 09:45 

Rejestracja: 10 Gru 2016
Posty: 46
Loty: 13
Kilometry: 12 849
Ja już drugi raz brałem niedawno droższy nocleg. Hotel wycofał się jakieś 2 tygodnie przed przyjazdem. Powód "brak miejsc". Zaproponowali pokój jakąś klitkę. Dzwoniłem, że żona w ciąży są wakacje i oczekuję komfortu na poziomie poprzedniego pokoju. Dostałem droższy apartament gdzieś o 150 zł z sypialnią i salonem oraz zwrot kasy po przyjeździe. Pierwszym razem, również nie godziłem się na zaproponowany przez nich ze względu na słabą lokalizację. Dlatego warto dzwonić i szukać czegoś lepszego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3358 PostWysłany: 06 Sie 2018 23:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11309
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Ja to dzisiaj jakoś pechowo - najpierw Wizz zepsuł mi wyjazd zmianą rozkładu, a teraz świeża rezerwacja na booking. Przyszło potwierdzenie, 10 minut później mail od booking, że właściciel poprosił o odwołanie rezerwacji, ale z informacją, że jeśli wolę zatrzymać rezerwację to mogę zignorować tę wiadomość. Kolejne 15 minut i mail od obiektu: cena była niewłaściwa i że anulują (we will knock the reservation) i będę mógł zarezerwować ponownie po właściwej cenie. Radzicie od razu skontaktować się z booking czy czekać na rozwój wydarzeń?
Gwoli ścisłości - zarezerwowałem za 30 euro, teraz na mój termin podnieśli na 45 euro. Nowa cena bardziej przystaje do rzeczywistości, ale w okolicy są dostępne noclegi od 29 euro, nie ma więc chyba podstaw do stwierdzenia, że to ewidentny błąd cenowy?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3359 PostWysłany: 07 Sie 2018 00:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Kashpir Czekaj na rozwój sytuacji hotel ,bez zgłoszenia błędu w cenie do booking ,sam nie jest w stanie anulować ci rezerwacji.50% różnicy ciężko uznać za ewidentny błąd czy literówkę.Możesz na potwierdzenie zrobić screny podobnych obiektów w tej lokalizacji (z cenami+- 50%) na twój termin.Jeśli nie dostaniesz maila od bookingu w najbliższym czasie sam do nich zadzwoń i przedstaw sytuację.Ostatecznie mogą zaproponować ci relokację w nie gorszym obiekcie z wyrównaniem ew. różnicy w cenie.Sam też możesz wstępni popatrzeć na co ew.mógłbyś zamienić obecną rezerwację by dać swoją propozycję na wypadek relokacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3360 PostWysłany: 09 Sie 2018 21:05 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1795
niebieski
Co to za wygłupy? Zarezerwowałem nocleg, w warunkach: "Przedpłata: Przedpłata nie jest wymagana." a dzis dostaje maila ze mam 24h na kontakt z obiektrm bo chca anulowac, jesli nie wyslę przedpłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group