Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3374 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 169  Następna
Autor Wiadomość
#3241 PostWysłany: 12 Cze 2018 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 280
Loty: 48
Kilometry: 77 452
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Tylko musisz być w garniturze, białej koszuli, krawacie oraz z neseserem.
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#3242 PostWysłany: 12 Cze 2018 11:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3730
HON fly4free
bizqit napisał(a):
czy numer 022 3245400 jest dalej aktualny?
próbuje od ponad 2 tygodni się dodzwonić z różnych numerów, i za każdym razem brak sygnału :/

Spróbuj na 22 3060857
Góra
 Profil Relacje PM off
bizqit uważa post za pomocny.
 
      
#3243 PostWysłany: 17 Cze 2018 19:07 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 335
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
Przestrzegam :evil: Booking wyraźnie obniżył loty i po moich kilku nieprzyjemnych sytuacjach ostatnio rezerwowałem noclegi w ostateczności... 11 dni temu dokonaliśmy rezerwacji na ich stronce hotelu w Tajlandii w ofercie booking.basic
Image

To oferta, która jest zazwyczaj 20-30 % tańsza, ale obarczona ryzykiem... Brak możliwości zmian, zwrotu czy kierowania specjalnych życzeń. Żaden błąd cenowy, ot fajna cena za 7 nocy w przeciętnym hotelu. No nic, rezerwujemy, płatność zeszła a potwierdzenia rezerwacji brak. Dziwne, ale nie panikujemy, przegrzebaliśmy spamy i odczekaliśmy dobę a potwierdzenia jak nie było tak nie ma. Dzwonimy na infolinie, naświetlamy problem. Konsultant nas uspokaja i mówi, że tak się dzieje, kiedy płatność jest niepotwierdzona. Mówimy, że to niemożliwe, bo kontaktowaliśmy się z bankiem i poinformowano nas że z płatnością nie było żadnych problemów. W rezultacie zostaliśmy poproszeni o dosłanie potwierdzenia z banku. Tak też robimy... Znowu smarowanie, bo całą historię trzeba naświetlać od nowa :evil: Nic...@ poszedł i czekamy...

1,2,3,4 dzień cisza.. Po 5 dniach zdenerwowani piszemy kolejną wiadomość i zaznaczamy, że reagują bardzo opieszale a 10 dni to dość długi okres na rozwiązanie problemu. Dodajemy, że całą sytuację opiszemy w mediach społecznościowych. Po wysłaniu wiadomości szok...Odpowiedź po pół godziny !! Jedak za sprawą tego, co czytamy szybko entuzjazm mija :/
Treść @
Z przyjemnością udzielimy Państwu pomocy, jednak potrzebujemy więcej informacji dotyczących Państwa rezerwacji.
Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na ten e-mail:
• Numer rezerwacji:
• Numer PIN:
• Adres e-mail użyty do dokonania rezerwacji:
• Nazwa i adres zarezerwowanego obiektu:
• Daty pobytu:

Myślówka WTF ? Kto tam pracuje?? W e-mailu na który właśnie nam ktoś odpowiada zaznaczyliśmy wyraźnie że nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia! Skąd mamy zatem znać nr rez. czy numer PIN ? Resztę informacji dotycząca terminu, hotelu była także w tej samej wiadomości.. Korespondencja trwa dalej..Dzisiaj dostajemy chyba ostateczną odpowiedź. Treść poniżej :lol:

Image

Przyznam że jesteśmy mocno zaskoczeni...Najzwyczajniej nas olali :?
rezerwacja oczywiście na booking.com
Płatność pobrał też booking ( Hotel on Booking.com Amsterdam NLD )
a nie bezpośrednio hotel

Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę :D Pewnie dlatego też takiego klienta mają głęboko w du... Sam mam u nich konto od 2013 z prawie 300 rezerwacjami na kwotę spokojnie ponad 200 tys zł

Image

proszę nie zrozumieć mnie źle, nie chwale się żadnym geniusem czy liczbą rezerwacji. Pewnie dla ich klientów biznesowych jestem zwykłym łachem :lol: Po prostu niech wiedzą że lekką ręką tracą stałych..............
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#3244 PostWysłany: 18 Cze 2018 12:31 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 335
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
W ramach aktualizacji....
Po wczorajszym @ w którym Booking ostatecznie olał sprawę i najzwyczajniej nas zbył nakazując kontakt się w tej sprawie z obiektem wysłaliśmy im ostatnią wiadomość. Piszemy w niej, że postępują skandalicznie z uwagi na fakt, że dokonaliśmy rezerwacji na ich stronie, a nie na stronie hotelu. Nie omieszkaliśmy ich poinformować, że poświęcimy swój cenny czas, by uczulić innych i zwrócić uwagę na to, w jaki sposób traktują swoich klientów. Na początek wysłaliśmy im link do tego wątku, w którym opisaliśmy całe zdarzenie...
Co się stało ? Czary mary :evil: Jak z dotknięciem czarodziejskiej różdżki Booking postanowił ponownie nam pomóc. Poniżej e-mail

Image

W naszej opinii nic to nie zmienia, bo ich działania można skomentować jedynie słowami " CYRK "
Zaraz minie 2 tyg. a przez ten okres każda ich odpowiedź to kolejna sucha regułka i prośba o wysłanie tych samych dokumentów, które słaliśmy już niejednokrotnie!! Czytamy każdą ich kolejną wiadomość i przecieramy oczy ze zdumienia :shock: Stawiam żę w następnej wiadomości znowu poproszą o podanie numeru rezerwacji i kodu PIN :lol: to już nie jest śmieszne...
Psy szczekają karawana jedzie dalej....


Ostatnio edytowany przez Razem, 18 Cze 2018 13:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3245 PostWysłany: 18 Cze 2018 12:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3730
HON fly4free
Razem napisał(a):
Przestrzegam :evil: Booking wyraźnie obniżył loty



...Kto tam pracuje??


Obniżył i to znacznie.Teraz trzeba zrobić kilka rezerwacji na ten sam termin,by mieć szanse,że któraś się uchowa.A to obiekt zrywa współpracę lub odwrotnie,to lokalizacja zupełnie inna niż wskazuje ich mapka,albo cena nieprawidłowa lub nie w takiej walucie ,albo mniej łóżek niż wynika z opisu,zdublowane rezerwacje i tak można by jeszcze sporo wyliczać.Ręce opadają :( ,im chyba też by to wszystko prostować. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Razem lubi ten post.
 
      
#3246 PostWysłany: 20 Cze 2018 07:22 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
-- 20 Cze 2018 07:50 --

Właśnie "kto tam pracuję?"
Opowiem historię, która mi się przydarzyła.
Wybieram się na Kubę w lipcu, okazało się, że w kwietniu wiele domów nawiązało współpracę z bookingiem i tym sposobem, turysta może wcześniej sobie porezerwować hostele i zaplanować podróż.
Tak też zrobiłam. W miejscowości Cienfuegos zarezerwowałam hostel DONA DOMINGA, cen rezerwacji zawierała PEŁNE WYŻYWIENIE. jakież było moje zdziwienie gdy po ok. 1,5 miesiąca dostałam maila z informacją od hostelu, że cena zawiera tylko nocleg. wysłałam im potwierdzenie w j. hiszpańskim ( w którym stoi jak wół, ze z pełnym wyżywieniem).
Po wymianie kilku maili z hostelem zadzwoniłam do bookingu. W pierwszej rozmowie Pani naobiecywała mi, że na takie sytuacje mają odpowiednie procedury i hotel nie może zmieniać sobie rezerwacji jak chce; że albo dopełni warunków tej rezerwacji, albo zniży cenę (jeśli będzie bez wyżywienia), albo booking zaoferuje inny hotel w podobnej cenie i na podobnych warunkach. Odpowiedź miała nastąpić do ok. 24 lub 48 godzin (nie pamiętam).
Niestety nie doczekałam się jej w podanym czasie, po półtorej tygodnia zadzwoniłam by sprawdzić co w tej kwestii zmieniono. Ponownie czekałam, ponownie zadzwoniłam ( a czekanie na infolinii za każdym razem to ok. 1/2 godziny).
Obiecano rozwiązać ten problem, twierdząc, ze hotel nie zgadza się na nic i obstaje przy swoim, że bez wyżywienia.
Pełna nadziei (obiecywanie przez booking, że mają na to odpowiednie procedury) czekałam dalej.
Poniżej zamieszczam jedną z odpowiedzi, którą wysłał mi booking, a warto nadmienić, że nie oczekiwałam rekompenstay finansowej, choć od tego oni zaczynają maila.

-- 20 Cze 2018 08:02 --

BŁĄD OCZYWISTY- definicji tego pojęcia nie umiano mi wyjaśnić na infolinii. Może wyjaśnię jak się poczułam:
1) "Sp... kobieto na drzewo"
2) Procedury, o których booking wspominał to fikcja, nie zrobili nic, nie zaoferowali nawet zamiany hostelu na inny!!!!!
3) Jeszcze raz podkreślam, że nie zależało mi na rekompensacie, tylko na tym bym nie straciła zaufania do bookingu, z którego usług często korzystam i to od lat. Teraz przede mną roztacza się taka oto perspektywa: jestem na wyjeździe, gdzie nie mam dostępu do internetu, mam porezerwowane hostele z bookingu i i teoretycznie wszystko zaplanowane. Jednak w każdej sytuacji hotel może wysłać mi maila, że zmieniają warunki rezerwacji, albo w ogóle się z niej wycofują. Mogę nawet o tym się nie dowiedzieć, bo nie mam internetu(np. Kuba).
Nawet gdybym jakimś cudem się o tym dowiedziała to booking nie kiwnie palcem by mi pomóc ten temat rozwiązać, nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności i powołuje się na BŁĄD OCZYWISTY.
4) Podobno w tej kwestii rozmawiano WYŻEJ, ale decyzja została podtrzymana, czyli mają WYRĄBANE!!!

Pozostaje mi życzyć wszystkim jak najmniej takich sytuacji, bo nie jest to ani miłe ani budujące. Moja wiara w uczciwość ludzką została zachwiana.
Kolejne noclegi będę planować już inaczej.

-- 20 Cze 2018 08:22 --

miriam napisał(a):
bizqit napisał(a):
czy numer 022 3245400 jest dalej aktualny?
próbuje od ponad 2 tygodni się dodzwonić z różnych numerów, i za każdym razem brak sygnału :/

Spróbuj na 22 3060857


ja dodzwoniłam się na:223060855

Załączniki:
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG [ 47.84 KiB | Obejrzany 1230 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Razem lubi ten post.
 
      
#3247 PostWysłany: 20 Cze 2018 11:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3111
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@anulaanna
Cytuj:
cen rezerwacji

Ile wynosiła ta cena?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3248 PostWysłany: 20 Cze 2018 13:50 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 2
Razem napisał(a):
Nie omieszkaliśmy ich poinformować, że poświęcimy swój cenny czas, by uczulić innych i zwrócić uwagę na to, w jaki sposób traktują swoich klientów. Na początek wysłaliśmy im link do tego wątku, w którym opisaliśmy całe zdarzenie...
Co się stało ? Czary mary :evil: Jak z dotknięciem czarodziejskiej różdżki Booking postanowił ponownie nam pomóc.


Czy sądzisz, że komuś kto odczytuje Twoją wiadomość chce się czytać Twoje posty w mediach społecznościowych? Gwarantuje Ci, że każdy mając chwilę wolnego woli napić się kawy w spokoju.

Razem napisał(a):

Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę :D Pewnie dlatego też takiego klienta mają głęboko w du... Sam mam u nich konto od 2013 z prawie 300 rezerwacjami na kwotę spokojnie ponad 200 tys zł


Dokonałeś rezerwacji w najtańszej możliwej ofercie, która była tania właśnie ze względu na jej warunki. Jeżeli dokonałeś rezerwacji bez logowania, prawdopodobnie nieprawidłowo wpisałeś adres email, więc potwierdzenie nigdy nie doszło. Na włąsną odpowiedzialność :D W jaki sposób według Ciebie można znaleźć rezerwację, jeżeli brak podstawowych informacji o niej (numer, adres email)? Może być też tak, że wiadomość trafiła prosto do folderu spam w Twojej skrzynce.

Razem napisał(a):
proszę nie zrozumieć mnie źle, nie chwale się żadnym geniusem czy liczbą rezerwacji. Pewnie dla ich klientów biznesowych jestem zwykłym łachem :lol: Po prostu niech wiedzą że lekką ręką tracą stałych..............


Bo i nie ma czym. Prawie każdy ma status Genius :D

Razem napisał(a):
Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę :D Pewnie dlatego też takiego klienta mają głęboko w du... Sam mam u nich konto od 2013 z prawie 300 rezerwacjami na kwotę spokojnie ponad 200 tys zł


Wiesz o tym, że za rezerwację możesz zapłacić dowolną kartą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3249 PostWysłany: 20 Cze 2018 15:43 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
boots napisał(a):
@anulaanna
Cytuj:
cen rezerwacji

Ile wynosiła ta cena?


Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem, bez wyżywienia była taka jak w innych hotelach. nie chodzi jednak o koszty, straty, rekompensaty- chodzi o to, że nie zachowali się fair, opowiadając złote góry o procedurach i o tym jak to mogą załatwić, a nie kiwnęli palcem i zwlekali z tym ponad 2 tygodnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Razem lubi ten post.
 
      
#3250 PostWysłany: 20 Cze 2018 15:48 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1158
złoty
Jest dokładnie tak, jak piszesz. Co to za głodne kawałki o błędzie cenowym? Błąd to jest wtedy, gdy jest 10$ zamiast 100$, a nie 5$ dziennie różnicy. Mimo wszystko jestem zaskoczony faktem, że booking się wypiął.
Góra
 Profil Relacje PM off
Razem lubi ten post.
anulaanna uważa post za pomocny.
 
      
#3251 PostWysłany: 20 Cze 2018 16:16 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 335
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
omg.... już sugerowanie że pomyliłem adres e-mail :? Typ który zamieszcza 2 post (dziwne) pyta mnie jak można namierzyć rezerwacje skoro nie ma nr potwierdzenia :lol: ano tak że mogą kontaktować się z obiektem i pytać inne szczegóły takie jak, dane rezerwującego, cenę, konkretna datę rezerwacji itd itd..Te wszystkie dane wysłałem booking w reklamacji i o tym tutaj wspominałem. Gdyby była pomyła w adresie e-mail z namierzeniem takiej rezerwacji po innych "śladach" nie było by problemu...Tak jednak się nie stało.
Zresztą adres @ był na 100% dobry...Przyszedł pierwszy @ o dokładnie takiej treści...

"Dziękujemy, ...... Twoja płatność została przetworzona.
Status rezerwacji: oczekuje na potwierdzenie
W ciągu 24 godzin otrzymasz kolejną wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji"

Od tego czasu minęło 2 tyg. rezerwacji brak, pieniążków brak :?
Wiecie co jest najlepsze :lol: to że zawsze tego typu posty uderzające czy to w ubezpieczyciela czy innego dowolnego pośrednika najczęściej odpierają tak zwani "jednopostwocy" To samo tyczy się reklam :lol: i tym sposobem użytkownik " rilakkuma " zadebiutował w tym temacie :lol: To daje wiarę że być może ktoś jednak tam z góry czyta te nasze wypociny :lol: Sugerowanie że moja nieprzyjemna przygoda z booking to próba nieuczciwej gry bądź po prostu moja wina to jakieś nieporozumienie. Nie mam tu konta od dzisiaj z 2,3 postami na koncie by być niewiarygodny...Zresztą dawno dawno temu tutaj w tym temacie chwaliłem booking.com :? Niestety dużo od tego czasu się zmieniło..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3252 PostWysłany: 20 Cze 2018 17:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3111
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@anulaanna
Cytuj:
Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem

Czyli konkretnie jaka? Masz problem z jej podaniem?
A booking zakończył współpracę z tym obiektem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3253 PostWysłany: 20 Cze 2018 18:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3730
HON fly4free
@Razem Od pewnego czasu mają problemy ze swoim systemem rezerwacji,dzieją się różne dziwne rzeczy i całkiem możliwe,że to jest powodem.Jednak nie zwalnia ich to moim zdaniem z odpowiedzialności za straty klientów,być może będziesz to musiał zgłosić do instytucji sprawującej nad nimi kontrolę lub upoważnionej do wszczęcia takowej, bo faktycznie dzieje się coś niepokojącego.
Góra
 Profil Relacje PM off
anulaanna uważa post za pomocny.
 
      
#3254 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:18 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
boots napisał(a):
@anulaanna
Cytuj:
Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem

Czyli konkretnie jaka? Masz problem z jej podaniem?
A booking zakończył współpracę z tym obiektem.


Nie wiem do czego cena jest Ci potrzebna, ze tak się o nią dopytujesz:)
Ale ok, nie mam problemu- cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł. Na moje pytanie, czy booking zerwał współpracę z hostelem lub czy hotel poniesie jakieś konsekwencje odpowiedziano: NIE WOLNO MI UDZIELAĆ TAKICH INFORMACJI i podkreślono to ze 3 razy.
Jeszcze raz mówię, nie chodzi o koszt tej rezerwacji, ani jakieś rekompensaty, chodzi o to, że wystawili mnie do wiatru i nie zaproponowali nic innego. Nadmienię,że podobno rozmawiali ze dwa razy z hostelem i tamci obstają przy swoim :NIE I NIE.
Logiczne dla mnie jest, że do tego hotelu nie zamierzam już jechać i uśmiechać się do właścicieli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3255 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3111
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@anulaanna
Cytuj:
cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł.

Dwóch, czy trzech osób?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3256 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:25 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 12160
Loty: 281
Kilometry: 378 921
Jest info co do Casy Particulare
Przykro nam, ale tego obiektu nie można obecnie rezerwować przez naszą stronę. Nie martw się, mamy wiele innych opcji dostępnych w pobliżu. Kliknij tutaj, aby je zobaczyć.

Po drugie, to Kuba, więc wątpię żeby booking coś zaoferował

Po trzecie, 25 CUC to cena wyjściowa za Casa na Kubie (beż wyżywienia)
_________________
Proszę jak macie jakieś pytanie o Ateny to najpierw szukajcie na forum a ewentualnie następnie pytajcie w odpowiednim dziale.
https://www.facebook.com/SladyZeus/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
anulaanna uważa post za pomocny.
 
      
#3257 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:31 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
boots napisał(a):
@anulaanna
Cytuj:
cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł.

Dwóch, czy trzech osób?

2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3258 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3111
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz...

I kliknij 'pomógł' dla Zeusa ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3259 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:38 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
miriam napisał(a):
@Razem Od pewnego czasu mają problemy ze swoim systemem rezerwacji,dzieją się różne dziwne rzeczy i całkiem możliwe,że to jest powodem.Jednak nie zwalnia ich to moim zdaniem z odpowiedzialności za straty klientów,być może będziesz to musiał zgłosić do instytucji sprawującej nad nimi kontrolę lub upoważnionej do wszczęcia takowej, bo faktycznie dzieje się coś niepokojącego.


Z ciekawości, jaką instytucję masz na myśli?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3260 PostWysłany: 21 Cze 2018 07:33 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
boots napisał(a):
Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz...

I kliknij 'pomógł' dla Zeusa ;-)


Proponuję czytać ze zrozumieniem. Pozdrawiam wakacyjnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3374 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 169  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group