Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Maj 2012 16:51 

Rejestracja: 19 Maj 2012
Posty: 2
Witam wszystkich,

niestety nie udało mi się wyszukać odpowiedzi na to pytanie, więc pozwolę sobie założyć nowy temat.
Ryanair poinformował mnie o zmianie czasu odlotu i przyloty na trasie Florencja - Wrocław. Jedną z opcji możliwych jest rezygnacja i zwrot poniesionych kosztów. Teraz esencja pytania, czy w przypadku rezygnacji z biletu istnieją jakieś obostrzenia zakazujące ponownego zabookowania biletu na ten sam termin, z którego właśnie zrezygnowałem? W międzyczasie cena biletu zrobiła się korzystniejsza i to w sposób wart zachodu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#2 PostWysłany: 19 Maj 2012 17:07 

Rejestracja: 31 Paź 2011
Posty: 16
Jak duże czasowo jest przesunięcie i na ile dni/tyg. przed wylotem poinformował Cię o tym Ryanair ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Maj 2012 17:24 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
Jesli R. sam daje możliwość zwrotu , to chyba możnaby tak zrobić -z ewentualną zmianą emaila, literówką w imieniu na wszelki wypadek- sam nie praktykowałem, ale nie widzę przeszkód.

jako mod zmieniam nieco tytuł
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Maj 2012 18:03 

Rejestracja: 19 Maj 2012
Posty: 2
Przesunięcie jest minimalne kilka godzin, poinformowany zostałem na półtora miesiąca przed. Czyli zasadniczo okres zmiany i powiadomienia nie powinny mieć znaczenia. Zacząłem się zastanawiać nad tym, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na utracenie biletu, a jakby się zastanowić w interesie linii lotniczych byłoby zablokowanie takiego procederu

Abcn napisał(a):
sam nie praktykowałem, ale nie widzę przeszkód.

Dzięki. Może jeszcze ktoś się odezwie, kto bawił się tak :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Maj 2012 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Tak samo jak Abcn mysle, ze nie powinno byc problemu, zwlaszcza jesli dodatkowo zmienisz adres email. Z literowka nie kombinowalbym, bo gdybys nazywal sie np. Adam Nowak to blokowalbys kupno biletu drugiej osobie o tak popularnych personaliach? Raczej nie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Maj 2012 00:45 

Rejestracja: 25 Cze 2011
Posty: 183
nie powinno byc problemu, w mysl zasady: co nie zabronione to dozwolone...
zreszta sam RYANAIR proponuje zwrot kosztow...a kto CI zabroni kupic sobie nowy bilet na ten sam dzien?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 31 Maj 2012 21:35 

Rejestracja: 31 Maj 2012
Posty: 23
Witam.
Mam podobny problem. Wczoraj kupiłam bilety do Girony (RyanAir) na 26.06 około 17 i dziś dostałam powiadomienie, że godzina wylotu została przesunięta na 10. W dodatku po tej zmianie bilety na samolot staniały o 1/3, więc zastanawiam się, czy nie ubiegać się o zwrot kosztów i nie wykupić ich sobie jeszcze raz. Moje pytanie jest jednak takie: czy zwrot kosztów naprawdę jest "całkowity"? Boję się, że zrezygnuję z biletów i zwrócą mi pieniądze tylko za przelot, a nie za inne opłaty (chociażby 120 zł transakcyjnej) i zwyczajnie na tym stracę...
Z góry dziękuję za odpowiedź! :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 31 Maj 2012 23:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
niebieski
Tak, zwrot kosztów jest całkowity. W mailu od Ryanaira o zmianie godziny powinien być link gdzie można wypełnić dane by dostać zwrot.
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 01 Cze 2012 00:39 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 146
eeyore napisał(a):
Dzięki. Może jeszcze ktoś się odezwie, kto bawił się tak


Ja się bawiłem. Zwracają bez problemu całą kwotę (na pewno bilet i podatki, nie wiem jak jest z opłatą transakcyjną bo nie płaciłem). Pieniądze na koncie miałem po tygodniu - trochę inna kwota ze względu na inny kurs euro

Nowy bilet można rezerwować bez problemu, nie ma to żadnego związku ze zwrotem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 01 Cze 2012 08:55 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 16
A Ryanair przysyła jakieś potwierdzenie, że otrzymał od nas formularz zwrotu kasy, bo ja ten formularz z ich linka wypełniłem i wysłałem wczoraj i nic nie dostałem. Dziś wszedłem na swoją rezerwację i nie ma tam informacji o mojej rezygnacji. Jak z ich strony wygląda potwierdzenie przyjęcia prośby o zwrot kosztów ?
Pozdro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group