Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#2641 PostWysłany: 25 Sty 2018 23:53 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 994
niebieski
Trzeba było z nim się dogadać, żebyś przelał mu 9000 rubli przez TransferWise (albo coś podobnego). Rozbijają to na 2 przelewy krajowe, więc nie powinno być żadnych dodatkowych kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Super 🔥 Nowe trasy Wizz Aira od 179 PLN 💜 Bilety do Czarnogóry i Szwajcarii 😎 Super 🔥 Nowe trasy Wizz Aira od 179 PLN 💜 Bilety do Czarnogóry i Szwajcarii 😎
Na najlepszą pizzę na świecie🍕🏛️ Przedłużony weekend w Neapolu za 739 PLN 🔥 Na najlepszą pizzę na świecie🍕🏛️ Przedłużony weekend w Neapolu za 739 PLN 🔥
#2642 PostWysłany: 26 Sty 2018 11:24 

Rejestracja: 26 Sty 2018
Posty: 15
Witam,

Mam pytanie dotyczące rezerwacji. Mianowicie - wczoraj po raz pierwszy skorzystałem z strony booking. Wszystko ładnie, pięknie jednak pojawił się u mnie pewien problem. Problem dotyczący przedpłaty a raczej brak emaila ( telefonu od personelu? ) z informacjami dotyczącymi kwoty ( przedpłaty ), nr konta bankowego, itd. Nie wiem, może zbyt w pewnym sensie panikuję jednak rezerwacji dokonałem wczoraj, przed godziną 15.00. Jest to jak napisałem powyżej moja pierwsza rezerwacja poprzez tą stronę. Dodam tylko, że w ofercie znajduje się informacja, że reszta kwoty będzie do zapłaty na miejscu oraz, że nie jest potrzebna karta. Co sądzicie o tym ? Czekać po prostu ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2643 PostWysłany: 26 Sty 2018 11:30 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
@Mamedov Czekaj. Jeśli, personel obiektu będzie chciał od Ciebie tej przedpłaty, to się z Tobą skontaktują.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2644 PostWysłany: 29 Sty 2018 14:30 

Rejestracja: 07 Kwi 2011
Posty: 59
Na początku stycznia zrobiłem rezerwację hostelu przez booking kom.
Kilka dni temu odwołałem rezerwacje ale ... potem doczytałem, że minął termin na darmowe anulowanie.
Obciążyli mnie 100% kosztów rezerwacji. Chociaż do przyjazdu miałem 5 dni.
Czy da się odzyskać pieniądze? ok. 300 pln.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2645 PostWysłany: 29 Sty 2018 14:32 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25261
Dura lex, sed lex.

Po to są terminy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2646 PostWysłany: 29 Sty 2018 14:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2487
Bukując masz bardzo wyraźne wskazane zasady anulacji. Więc da się zrobić wszystko to, co było wskazane w zasadach anulacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2647 PostWysłany: 29 Sty 2018 15:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Zumko napisał(a):
Kilka dni temu odwołałem rezerwacje ale ... potem doczytałem, że minął termin na darmowe anulowanie.
Obciążyli mnie 100% kosztów rezerwacji. Chociaż do przyjazdu miałem 5 dni.
Czy da się odzyskać pieniądze? ok. 300 pln.

Należało czytać przed a nie po ;) Była szansa nie naliczenie lub zmniejszenie karnej opłaty, gdybyś zwrócił się do hostelu z grzeczną prośbą i dobrym uzasadnieniem przed odwołaniem,teraz musztarda po obiedzie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2648 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:09 

Rejestracja: 07 Kwi 2011
Posty: 59
-- 29 Sty 2018 15:04 --

1. dostałem powiadomienie o potw. rezerwacji od nadawcy NAZWA HOSTELU na poczatku stycznia
2. na 3 dni przed przyjazdem anulowalem rezerwacje
3. dostalem powiadomienie ze anulacja potwierdzona
4. jak sie zorientowalem, ze pobrali cala kase z góry, odpisalem czy mozna jakos odzyskac pobraną kaskę wysylajac maila na ODPOWIEDZ
5. dzisiaj sprawdzilem, ze pod NADAWCA (od ktorego przyszla odpowiedz o potw. anulacji) zamiast NAZWA HOTELU jest (no-reply booking).

Czyli pisalem w kosmos.
Kurcze. A może jakiś voucher czy cus?

-- 29 Sty 2018 15:09 --

Zreszta uważam, że to nie fair, że pod nadawca (NAZWA KONKRETNEGO HOTELU) w mailu był cs-noreply@booking.com.
Zobaczylem to dopiero jak wszedelm we wlasciwosci wiadomosci
To tak jakbym wysylal maile a w reply ustawil sobie kaziknieodpowiadac@onet.pl. A w rzeczywistosci moj mail to andrzej@gmail.com czy cos takiego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2649 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@Zumko Rezerwując przez booking jeśli korespondujesz z obiektem przez logowanie na ich stronie to oni pośredniczą w przekazywaniu informacji do i z obiektu.Do bezpośredniego kontaktu służy telefon podany do hotelu po rezerwacji, lub samodzielne wyszukanie adresu mailowego w internecie.Powiadomienie o anulacji wysyłane jest automatycznie i nie można na nie odpowiedzieć.Moim zdaniem nie da się teraz tego odkręcić i nie pozostało ci nic innego jak wyciągnąć za te 300 zł nauczkę na przyszłość.Pociesz się,że są tacy,którzy za naukę zapłacili więcej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2650 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:33 

Rejestracja: 07 Kwi 2011
Posty: 59
Kurcze. ale do obiektu mialem/mam przyjechac dopiero dzis.
Może coś mogę zdziałać?
Może zmiana terminu?
Czy jak zabrali kaske z karty to juz po ptokach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2651 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:37 

@Zumko - zadzwoń do nich (do hostelu), chyba to nie jest takie trudne. Przedstaw im swoją sytuację - może uda się Tobie coś załatwić. Przez forum F4F niczego nie załatwisz. Takie sprawy trzeba załatwiać indywidualnie z obiektem. Upływający czas gra tylko na Twoją niekorzyść. Działaj póki ma to sens.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2652 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Samodzielnie anulowałeś rezerwację,więc nawet gdybyś się w cudowny sposób teleportował mogą nie uznać.Chcesz to (w mailu potwierdzającym masz telefon do obiektu)zadzwoń i zapytaj czy ktoś się zlituje i zaoferuje inny termin ,nawet krótszy, za te pobrane 300 zł.Nie licz na nic,chyba tylko uśmiech losu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2653 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:49 

@miriam - różnie bywa. Dwa razy udało mi się odzyskać zwrot pobranej kasy od hotelu, gdy anulowałem bezzwrotną rezerwację (najpierw anulacja, potem tel. do hotelu). Za każdym razem wszystko załatwiałem telefonicznie. Po drugiej stronie też są ludzie - tylko trzeba chcieć i umieć z nimi rozmawiać. Rozmowa nigdy nie zaszkodzi, a czasem daje to pożądane efekty. Gwarancji żadnych nie ma, ale "szczęściu" trzeba pomóc.

Oczywiście można pisać wiadomości e-mail itd., ale mało kto poważnie po drugiej stronie do tego podchodzi. Rozmowa tel. to jednak większe możliwości osiągnięcia korzyści. Zwłaszcza, że mówimy tutaj o próbie odzyskania kasy.

Aczkolwiek w przypadku użytkownika @Zumko to również na cuda bym nie liczył (takie coś trzeba było załatwiać od razu z obiektem hotelowym, po anulowaniu rezerwacji). Jednak wykonanie jednego telefonu do obiektu na pewno nie zaszkodzi.
Góra
 PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#2654 PostWysłany: 29 Sty 2018 16:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@grzegorz.jot Masz rację ,tylko kolega bardzo późno się za to zabiera.W ogóle najlepiej w przypadku kiedy rezerwacja staje się bezzwrotna uskuteczniać uzgodnienia przed samodzielnym anulowaniem,zawsze jest też szansa (gdy hotel odmówi) , ze stratą znaleźć kogoś na swoje miejsce :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2655 PostWysłany: 29 Sty 2018 17:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1473
Loty: 128
Kilometry: 184 175
niebieski
Zumko napisał(a):
na 3 dni przed przyjazdem anulowalem rezerwacje

Warunki bezpłatnego anulowania rezerwacji bywają różne. Fakt, że zwykle jest to 1 dzień przed przyjazdem, ale nie zawsze. Przykładowo wiele pensjonatów nad Balatonem na Węgrzech pozwala na bezpłatną anulację w terminie do 1 miesiąca :!: przed przyjazdem.
Mam nadzieję, że uda się Tobie odzyskać chociaż część pobranej kasy, ale niestety trzeba zawsze dokładnie czytać i warunki rezerwacji (szczególnie co jest niewliczone w cenę) i warunki anulacji (jeśli dotyczą).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2656 PostWysłany: 29 Sty 2018 18:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 1023
srebrny
@Zumko,

To Ty zawiniłeś i piłeczka cały czas była po Twojej stronie. E-mail to też było Twoje niedopatrzenie - wyraźnie widać na jaki adres się wysyła wiadomość. Tłumaczenie, że "nie zauważyłem" nawet w podstawówce niekoniecznie by przeszło. Podstawą w takich sytuacjach jest kontakt, kultura osobista i odpowiednio wczesne załatwienie sprawy. Jeszcze nic nikomu nie przyszło z siedzenia cicho albo z postawy "należy mi się" gdy postanowienia umowy są przeciwko Tobie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2657 PostWysłany: 29 Sty 2018 18:47 

Rejestracja: 07 Kwi 2011
Posty: 59
1. Nie widziałem do kogo odpisuję. W programie pocztowym widzialem tylko NAZWA HOTELU. Dopiero jak wszedlem w szczegoly wiadomosci zobaczylem, ze to wcale nie byl hotel tylko mail (automat) z booking.
Tak czy inaczej zagranie nie fair ze strony booking.
Zreszta jak zobaczycie w swoich potwierdzeniach to macie tak samo.
Ba jak pisze ODPOWIEDZ to niektore maile trafiaja na konto np. dcosktsdksld.object@booking.com Gdzie na poczatku jest jakis id obiektu w booking.

2. Nie mialem teraz mozliwosci zadzwonic do obiektu.
Wyslalem maila. I - jak czesc z Was przewidywala - hotel sposcil mnie na drzewo. 300 pln poszlo sie ... kochac.
No trudno. Nauczka na przyszlosc.
A poniewaz czuje, ze booking zrobil mnie w balona (dajac takie a nie inne oznaczenie nadawcy wiadomosci) .... korzystajac z ich uslug od dzis bede Januszem Byznesu.

Wszystkim dziekuje za udzial w dyskusji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2658 PostWysłany: 29 Sty 2018 19:04 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1905
niebieski
Domyslam sie, ze w tresci wiadomosci bylo gdzies napisane "do not reply to this e-mail address"...
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#2659 PostWysłany: 29 Sty 2018 19:10 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 540
Loty: 138
Kilometry: 169 320
niebieski
Skoro anulowałeś po terminie, to podany e-mail niewiele tu przecież zmienia.
_________________
33/51: ALB, AUT, BIH, BUL, CRO, CYP, CZE, DEN, ESP, FIN, FRA, GBR, GEO, GER, GRE, HUN, ITA, KOS, LAT, LTU, MDA, MKD, MLT, MNE, NED, NOR, POL, RUS, SLO, SRB, SWE, SVK, TUR
Góra
 Profil Relacje PM off
ghostwriter lubi ten post.
 
      
#2660 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 184
Loty: 118
Kilometry: 205 856
Uwielbiam takich ludzi.

1. Anulował rezerwację po czasie
- winny booking
2. Odpisał na niepoprawnego maila (choć w nim wyraźnie jest napisane:
"Potwierdzamy, że Twoja rezerwacja w obiekcie xxx została odwołana. Nie musisz podejmować dodatkowych działań. Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z obiektem pod numerem: xxx"
dodatkowo jest link: Wyślij e-mail do obiektu)
- winny booking
3. Nie skontaktował się z obiektem (bo - tu zawsze jakiś dobry powód się znajdzie)
- winny booking
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group