Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

"Jeśli Twoje pytanie dotyczy istniejącej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru Telecentrum Wizz Air dla Istniejących Rezerwacji (+48 22 266 61 11, numer telefonu o stawce lokalnej)."
Obsługa w języku polskim: poniedziałek - piątek godz. 9:00-18:00. Obsługa w języku angielskim codziennie przez całą dobę.
wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5402 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 267, 268, 269, 270, 271  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#5381 PostWysłany: 09 Lis 2025 09:14 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 1375
Loty: 6
Kilometry: 12 016
srebrny
Zmieńcie proszę wikiposta. W tym pierwszym wątku piszą, że te numery telefoniczne są nieaktualne: viewtopic.php?p=1785684#p1785684

Dlatego żeby nie dublować informacji, proponuje zmienić w wikiposta z:

Cytuj:
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

Na:

Cytuj:
Kontakt telefoniczny z Wizzair:
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Długi weekend w słonecznej Hiszpanii za 2459 PLN 🌞🏖️ Tydzień w hotelu z wyżywieniem na Costa Dorada ✈️ Długi weekend w słonecznej Hiszpanii za 2459 PLN 🌞🏖️ Tydzień w hotelu z wyżywieniem na Costa Dorada ✈️
Majówka w Grecji ☀️🇬🇷 Tygodniowe all inclusive na Zakintos za 1936 PLN 😎🍹 Majówka w Grecji ☀️🇬🇷 Tygodniowe all inclusive na Zakintos za 1936 PLN 😎🍹
Offline
#5382 PostWysłany: 09 Lis 2025 09:23 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5595
złoty
myca007 napisał(a):
Czy często W6 ma takie przerwy pomiędzy rotacjami? Prawie 5 godzin to sporo.

Image

Szukam czegoś budżetowego dla 10 osób na sylwestra 26/27 w Hiszpanii, zastanawiam się czy to dobry kandydat na zmianę rozkładu.

Image

Przez tyle lat jesteś jedyną osobą na forum, która w tym kontekście patrzy na rotację lotu sprzed ok 14 miesięcy wstecz
:D :roll: :)
Mogą dziwić i pkt zaczepienia jest, że kalendarz wrzucono na wariata są co najwyżej te same godziny lotów.
Rotacje nic nie znaczą, samoloty w ostatniej chwili potrafią być podmienione np z powodu awarii, opóźnienia itp itd
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5383 PostWysłany: 14 Lis 2025 14:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12522
Loty: 583
Kilometry: 900 129
Skasowany lot, 2 dni temu wziąłem środki na konto Wizz i od razu wypełniłem formularz o zwrot środków w pierwotnej formie płatności. Nie dostałem natomiast żadnego maila potwierdzającego, że taki wniosek został złożony a środki są wciąż widoczne na moim koncie Wizz - czy to norma w Wizz Air i trzeba po prostu cierpliwie czekać?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5384 PostWysłany: 14 Lis 2025 15:45 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 122
Z moich doświadczeń wynika, że to nie jest proces automatyczny i trwa kilka dni.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#5385 PostWysłany: 16 Lis 2025 16:35 

Rejestracja: 29 Sie 2022
Posty: 901
złoty
Coś się zmieniło w temacie obsługi w aplikacji rezerwacji przez OTA? Obojętnie jaką chcę dodać to jest błąd: "Jeżeli chcesz zająć się tą rezerwacją odwiedź naszą stronę internetową pod adresem wizzair.com".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5386 PostWysłany: 19 Lis 2025 20:40 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 309
niebieski
checkin na lotnisku kosztuje 40euro? czy ile bo zapomnialem zrobic a na lotnisku chcieli 61euro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5387 PostWysłany: 19 Lis 2025 20:53 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12522
Loty: 583
Kilometry: 900 129
Powinno być 40

Załączniki:
w6odprawalotnisko.png
w6odprawalotnisko.png [ 6.16 KiB | Obejrzany 1317 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5388 PostWysłany: 20 Lis 2025 23:21 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 423
niebieski
Cześć.

Pierwszy raz mam taką sytuację.

Chciałbym kupić przez wizzair transport z lotniska i na lotnisko Fiumicino (w Rzymie).

Wizzair w dodaj usługi daje mi taką opcję. Cena mnie zadowala, wszystko spoko ale.... Kiedy wchodzę w regulamin i kiedy przenosi mnie na stronę przewoźnika to widzę ze w rozkładzie kursów autobusów NIE MA połączenia o godzinie o której przylatuje (po 21:30)

Więc jak to jest? Wizzair sprzedaje bilety na wcześniejsze kursy?

Co w przypadku kiedy kupię bilety a okaże się że autobusu nie będzie?

Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Myślałem że wizzair skoro sprzedaje takie bilety to połączenia będą związane z godzinami lotów. A tu wychodzi ze mogę zostać na lodzie bo według grafiku ostatni autobus odjeżdża o 20:30 czyli godzinę przed przylotem.

Czy wizzair na infolinii mi coś pomoże?
Mogą się tłumaczyć że to zewnętrzna usługa i nie mają na to wpływu?

Ktoś coś doradzi w tej kwestii?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5389 PostWysłany: 20 Lis 2025 23:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1277
niebieski
@photolucas84
W Rzymie wizzair sprzedaje jako transfer bilety na autobusy terravision, więc sprawdź sobie rozklad tego przewoźnika. W przypadku opóźnienia pozwalaja na podróż późniejszym autobusem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5390 PostWysłany: 21 Lis 2025 00:06 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 423
niebieski
@panprofesor82

Kupiłem ten transfer, przyszedł mail potwierdzający i w nim mam informację że operatorem jest P-Airbus.
Ale wchodząc w ich timetable, ostatni kurs z Fiumicino jest o 20:50 przy moim lądowaniu o 21:30

Co ciekawe w potwierdzeniu rezerwacji na mailu mogę wejść w rezerwację i mam tam poprawne godziny lądowania i wylotu ale w rozkładzie na stronie przewoźnika nie ma takiego kursu.
Więc chyba nie obejdzie się bez kontaktu z infolinią Wizzair...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5391 PostWysłany: 21 Lis 2025 08:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1277
niebieski
@photolucas84
P-Airbus to posrednik sprzedający usługi różnych lokalnych dostawców. W niedużej odległości przed lotem otrzymasz maila z biletem autobusowym na terravision.
Góra
 Profil Relacje PM off
photolucas84 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#5392 PostWysłany: 21 Lis 2025 11:56 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 423
niebieski
@panprofesor82

Nie do końca tak jest bo:

Napisałem do przewoźnika (Twoim zdaniem do pośrednika), ze widzę niezgodność w rozkładzie jazdy autobusów w stosunku do mojego lotu i dzisiaj otrzymałem taka odpowiedź :

Szanowny Pasażerze,

Z tego co widzę, niestety autobus nie pokrywa godzin przylotu Twojego samolotu.

Przepraszamy za niedogodności.

Możemy zwrócić Ci koszty pierwszego odcinka podróży i utrzymać połączenie powrotne lub anulować rezerwację i zwrócić Ci całą kwotę.



Więc jak widać to nie ten przewoźnik o którym Ty pisałeś a inny i muszę wnioskować o zwrot i szukać innych połączeń...

Swoją drogą ciekawe że wizzair sprzedaje bilety na połączenia których nie ma.

Dzwoniłem do wizzair w tej sprawie i oni nie widzą moich biletów na autobus i nie mogą nic zrobić.
Wnioskuję u przewoźnika zwrot kasy ale płaciłem za to kasą z kredytów wizzair i czuje może być problem z odzyskaniem kasy czy kredytów z konta wizz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5393 PostWysłany: 22 Lis 2025 17:17 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 579
niebieski
Pytanie o zmianę -14/+30 po zmianie rozkładowej.

Czy komuś przez infolinię udało się zmienić bilety, ale na daty spoza zakresu? Chodzi mi o większą zmianę, np. +40.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5394 PostWysłany: 22 Lis 2025 18:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
Nawet jeśli komuś się udało bo trafił na "odpowiedniego" konsultanta to nie znaczy, że można się na to powołać. Popróbuj kilka razy może też będziesz miał farta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5395 PostWysłany: 27 Lis 2025 15:42 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 68
Loty: 27
Kilometry: 67 095
Po wielu latach szczęśliwych podróży z Wizz pierwszy anulowany lot do Kiszyniowa w marcu nastał.
W apce mam info o zwrocie środków ale jak klikam na to, to jest info: Całkowity zwrot środków Wizz:0.

Czy tam nie powinna być kwota zwracana?.Chyba tego nie ogarniam.

Płaciłam za bilet kartą, nie środkami Wizz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5396 PostWysłany: 27 Lis 2025 16:49 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12522
Loty: 583
Kilometry: 900 129
Zaloguj się na komputerze i zobacz czy pokazuje to samo co apka. Jeśli tak, to nie pozostaje nic innego niż telefon na infolinię.
Co do samego zwrotu za płatności kartą czy przelewem: najpierw dostaniesz środki na konto Wizz, a potem wypełniasz oddzielny formularz aby zwrócili środki na kartę/konto.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5397 PostWysłany: 28 Lis 2025 19:28 

Rejestracja: 05 Maj 2017
Posty: 60
Hej! Dostałem dzisiaj takiego maila, czy wie ktoś o co chodzi?

Ponieważ przed dniem 29 kwietnia 2025 r. byłeś/aś Członkiem Wizz Discount Club („WDC”), i Twoja subskrypcja WDC (zawarta na warunkach WDC sprzed 29 kwietnia 2025 r.) była ważna po dniu 29 kwietnia 2025 r., chcemy Cię poinformować, że w wyniku interwencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dokonaliśmy przeglądu naszych warunków i postanowiliśmy o przyznaniu rekompensaty dla członków WDC, którzy wykupili 12-miesięczną subskrypcję Wizz Discount Club przed 29 kwietnia 2025 r., i która to subskrypcja była ważna po 29 kwietnia 2025 r.

W Twoim przypadku rekompensata wynosi 15 EUR i jest należna za każdy lot, który zarezerwowałeś/aś w okresie od 29 kwietnia 2025 r. do dnia wygaśnięcia Twojej subskrypcji WDC (zawartej na warunkach WDC sprzed 29 kwietnia 2025 r.), i którego wartość (tj. koszt zakupionego przez Ciebie biletu) wynosił pomiędzy 19,99 EUR a 29,98 EUR. Wypłata rekompensaty nastąpi w formie kredytów WIZZ, które będą ważne przez 1 rok od dnia ich przyznania.

Zwracamy uwagę, że przyznane kredyty WIZZ możesz zamienić na gotówkę. Taka prośba powinna zostać złożona w okresie ważności kredytów WIZZ (możliwości konwersji nie przysługuje w odniesieniu do kredytów WIZZ, które już straciły swoją ważność).

Jeśli chcesz przekonwertować kredyty Wizz na gotówkę, powinieneś skontaktować się w tym celu z biurem Obsługi Klienta Wizz Air i zgłosić swoje żądanie konwersji kredytów Wizz na gotówkę. Swoje żądanie możesz też zgłosić na stronie Wizz Air pod adresem: Prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Twojego konta Wizz poprzez nasz formularza internetowy w zakładce „Skargi dotyczące usług” compliments and complaints .

Na początku wiadomości prosimy wskazać "PCA WDC CREDIT CONVERSION" Wizz Air zrealizuje płatność w ciągu 14 dni od otrzymania wszystkich niezbędnych informacji.

Poinformujemy Cię o zbliżającym się terminie wygaśnięcia przyznanych kredytów WIZZ

Niezależnie od powyższego, jeżeli nadal jesteś aktywnym członkiem WDC, informujemy Cię, że masz prawo skorzystać ze wszystkich benefitów, które Ci przysługiwały przed dniem 29 kwietnia 2025 r. Możesz korzystać też z innych benefitów, które zostały dodane / zmodyfikowane w związku ze zmianą Ogólnych Zasad i Warunków WDC, która weszła w życie po 29 kwietnia 2025 r. Dodatkowe benefity do których masz prawo korzystać jako członek WDC to:

a. Spersonalizowane oferty (w tym 10 EUR kredytu WIZZ na urodziny);
b. Priorytetową obsługę klienta;
c. Zwiększone korzyści u partnerów Wizz Air: członkowie WDC Standard / Standard Plus otrzymują 7% zwrotu kosztów rezerwacji hotelu w serwisie Booking.com i wynajmu samochodu za pośrednictwem Wizz Air w formie kredytów WIZZ, a członkowie Premium / Premium Plus otrzymują 10% zwrotu kosztów rezerwacji hotelu w serwisie Booking.com i wynajmu samochodu za pośrednictwem Wizz Air w formie kredytów WIZZ zamiast dotychczasowego stałego zwrotu w wysokości 5%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5398 PostWysłany: 29 Lis 2025 11:26 

Rejestracja: 13 Lip 2022
Posty: 88
Loty: 84
Kilometry: 123 425
niebieski
Odnośnie aktualizacji oprogramowania w A320

Załączniki:
FB_IMG_1764408249559.jpg
FB_IMG_1764408249559.jpg [ 76.17 KiB | Obejrzany 604 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Harvi lubi ten post.
 
      
Offline
#5399 PostWysłany: 29 Lis 2025 14:37 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5595
złoty
Obecnie to trzeba mieć farta, by polecieć w Wizz A320, większość zwłaszcza dłuższych tras obsługują A321

Do tego jest po sezonie tj mają maszyny do podmiany
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5400 PostWysłany: 09 Gru 2025 22:10 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 622
Loty: 165
Kilometry: 324 903
złoty
W przypadku zmiany rozkładowej jest możliwość zmiany lotu dla jednego pasażera, a dla drugiego wykonanie zwrotu. Czy działa to również w przypadku lotów z WDC, kiedy zwracamy bilet właściciela WDC, a zostawiamy drugiego pasażera?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5402 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 267, 268, 269, 270, 271  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: bigosm oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group