Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2121 PostWysłany: 06 Lip 2017 15:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1636
niebieski
@witexus
za Hotelove na FB ;-))


Przypomniało mi się , jak kiedyś przypadkowo zarezerwowałam pokój w złym terminie (kolor włosów zobowiązuje, a w końcu recepcjonista też tylko człowiek). Zanim mnie zjecie, zaznaczę tylko że w hotelu były wyłącznie stawki non ref a rezerwacja była z miesięcznym wyprzedzeniem.
Rozmowa z kierowniczką:
- (przestawiam zaistniałą sytuację) czy jest szansa na bezpłatną anulację?
- niestety nie mogę dokonać anulacji Pani rezerwacji..
- oczywiście, że Pani może. Karta jeszcze nie została obciążona. Extranet bukin/rezerwacje/ moja rezerwacja, następnie po prawej stronie na dole ma Pani opcję 'poproś o odwołanie rezerwacji' i tam wybiera Pani opcję 'gość chce odwołać rezerwację'. Natomiast później ja mailowo potwierdzam i po sprawie :) To jak?
- (zaśmiała się) widzę że tu się schemat nie uda, no dobrze, proszę czekać na maila.

Trzeba sobie pomagać
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴 💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴
Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎 Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎
Offline
#2122 PostWysłany: 10 Lip 2017 17:22 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 396
niebieski
Taka sytuacja.

Zarezerwowałem sobie apartament w hotelu w Czechach przez Booking, a cena podawana przez tego pośrednika opiewała na 198 euro (po zaznaczeniu opcji wyświetlania waluty obiektu). W informacji dot. płatności wyraźnie było napisane, że obiekt pobierze opłatę w walucie lokalnej na miejscu, a w komentarzach doczytałem, że obiekt pobiera 2% prowizji przy płatności kartą, toteż byłem przygotowany na płatność gotówką w koronach. Na miejscu jednak musiałem zapłacić 5574 CZK, czyli w przeliczeniu prawie 215 euro, więc dla kogoś kto kombinuje jak oszczędzić każdy grosz na płatnościach to była niezła wtopa.
Pytanie jest - czy takie coś jest w ogóle legalne? Pobranie sobie prawie 70 zł więcej aniżeli było w rezerwacji? Na jakiś zwrot od Booking nie ma co liczyć, bo to nie on pobrał kasę, ale przynajmniej niech jest to przestrogą dla tych, którzy sie sugerują komunikatami Bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2123 PostWysłany: 10 Lip 2017 18:53 

Rejestracja: 13 Cze 2014
Posty: 19
Z bookingiem na szczęście spotkały mnie narazie jedynie pozytywne doświadczenia. Jedyne czego od lutego tego roku nie mogę wyegzekwować, to rzetelnej odpowiedzi na pytanie: dlaczego nie zaliczono mi dwóch rezerwacji z tego roku do uzyskania statusu genius. Domyślam się, że wynika to z rezerwacji via Wizz w celu zgarnięcia paru euro, ale nie doczytałam się tego nigdzie i nikt nie odpowiedział mi na moje pytanie rzetelne - próbowałam uzyskać informację trzykrotnie - za każdym razem dostaję jedynie suchą sztampową informację o tym co to jest genius i co daje. Miał ktoś tak??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2124 PostWysłany: 10 Lip 2017 18:55 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1784
Loty: 130
Kilometry: 223 475
niebieski
@Marek Marszolik na bookingu w rezerwacji możesz podejrzeć ile powinieneś zapłacić w koronach. Wystarczy zmienić walutę (u góry). Sprawdź czy wszystkie podatki były wliczone. Jeśli zapłaciłeś więcej pisałabym do bookingu, na Twoim miejscu :)
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Problem z booking
#2125 PostWysłany: 11 Lip 2017 13:18 

Rejestracja: 11 Mar 2015
Posty: 11
Loty: 232
Kilometry: 635 545
hej
Czy miał ktoś z was taki przypadek :
Zarezerwowałam hotel z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji do 28 sierpnia 2017. W informacjach dodatkowych (znak zapytania ) było napisane , że do 60 dni można bezpłatnie anulować rezerwację.
Zielonym drukiem jest napis : Wskazówka: zachowaj elastyczność
Do Twojego wyjazdu zostało jeszcze dużo czasu, więc może warto zachować elastyczność i wybrać ofertę z możliwością bezpłatnego odwołania rezerwacji. W takiej sytuacji zmiana planów nie jest żadnym problemem!
W trakcie rezerwacji cały czas występuje bezpłatne odwołanie rezerwacji.
Ściągnęli mi z karty od razu cała kwotę, a ponieważ jadę dużą grupą kwota jest wysoka. Odwołałam rezerwację na koniec czerwca i okazało się , że w warunkach hotelu jest napisane, że w przypadku odwołania rezerwacji hotel obciąża kwotą 75$. Szukając warunków po dłuższym czasie znalazłam taką informację pod typami pokoi w zakładce " drobnym drukiem".
Po rozmowie z bookingiem okazało się, że wszystko jest w porządku bo informacja na stronie jest, a że jedna wyklucza drugą to nic nie szkodzi !!!
Co mogę jeszcze zrobić w tej sytuacji? Booking ewidentnie oszukuje swoich klientów, gdyż odwołanie rezerwacji w żadnym przypadku nie jest bezpłatne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2126 PostWysłany: 11 Lip 2017 13:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Do 60 dni przed przyjazdem, a nie do 60 dni po rezerwacji.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: Problem z booking
#2127 PostWysłany: 11 Lip 2017 13:38 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1618
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
ale przecież:
kasia6691 napisał(a):
Zarezerwowałam hotel z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji do 28 sierpnia 2017.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2128 PostWysłany: 11 Lip 2017 14:41 

Rejestracja: 11 Mar 2015
Posty: 11
Loty: 232
Kilometry: 635 545
nadal jest więcej niż 60 dni przed przyjazdem, przyjazd był na 22 października
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2129 PostWysłany: 11 Lip 2017 14:58 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2600
Loty: 273
Kilometry: 575 557
złoty
@kasia6691: jeśli się nie dogadasz a masz dowody (np maile) na to że to Ty masz rację to rozpocznij w swoim Banku procedurę Chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off
Akna uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2130 PostWysłany: 11 Lip 2017 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Sorry, zakręciłem się. Przeczytałem, że rezerwacja jest na 28 sierpnia 2017.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2131 PostWysłany: 11 Lip 2017 16:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
@kasia6691
Cytuj:
Szukając warunków po dłuższym czasie znalazłam taką informację pod typami pokoi w zakładce " drobnym drukiem".

Pokaż tą ofertę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2132 PostWysłany: 11 Lip 2017 20:51 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1784
Loty: 130
Kilometry: 223 475
niebieski
Wiele można bookingowi zarzucić, ale nie to, że koszty anulowania rezerwacji są małym druczkiem ;)
Załącznik:
rez.jpg
rez.jpg [ 28.79 KiB | Obejrzany 1134 razy ]

Czasami hotel sprawdza kartę i robi blokadę na kilka dni.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2133 PostWysłany: 11 Lip 2017 23:12 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 3
Witam wszystkich,
Podczas rezerwacji hotelu wybrałem rezerwację bez możliwości anulowania. Podałem kartę debetową gdyż tylko taką dysponuję jednak jak się dopiero później okazało, hotel nie może pobrać z niej pieniędzy. Kontaktowałem się mailowo z hotelem, powiedzieli że nie ma za bardzo możliwości przelewu (hotel jest na Ukrainie). Pytałem też o możliwość płatności gotówką na miejscu, odpowiedzieli że muszą mi tak czy owak pobrać z karty pieniądze za przynajmniej jeden dzień.
Miał ktoś podobny przypadek? Czy rezerwacja mi przepadnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2134 PostWysłany: 11 Lip 2017 23:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Podaj inną kartę.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2135 PostWysłany: 12 Lip 2017 07:44 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 3
Gdybym tylko miał inną kartę to bym podał. Niestety mam tylko debit card z pekao.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2136 PostWysłany: 12 Lip 2017 07:51 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2095
złoty
Zadzwoń do banku i spytaj się czy była próba pobrania środków.
Jeżeli tak to się spytaj dlaczego płatność nie przeszła
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2137 PostWysłany: 12 Lip 2017 07:59 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 3
Dzwoniłem, pytałem. Potwierdzili, że była próba pobrania środków. Poradzili się dowiedzieć czy na pewno kod CVV jest przekazywany do firmy i czy firma akceptuje płatności kartą debetową czy tylko kredytową. Pytałem o to hotel, twierdzą że nie dostają CVV a wpisuję go w formularzu dodawania karty na booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2138 PostWysłany: 12 Lip 2017 08:33 

Rejestracja: 11 Mar 2015
Posty: 11
Loty: 232
Kilometry: 635 545
jekyll: no to zobacz tą ofertę:
https://www.booking.com/hotel/bz/tropic ... al;ucfs=1&
Jest wyraźnie : bezpłatne anulowanie?
A teraz poszukaj " drobnym drukiem"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2139 PostWysłany: 12 Lip 2017 08:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 948
Loty: 60
Kilometry: 76 028
niebieski
Na dole strony (sekcja "Ważne informacje") też jest ta informacja, nie trzeba klikać w "drobny druk". Co nie zmienia faktu, że również uważam to za celowe wprowadzanie w błąd. I wskazówkę, żeby jednak przeczytać całą stronę przed rezerwacją...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2140 PostWysłany: 12 Lip 2017 08:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1332
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Jak masz screeny lub potwierdzenie tych warunków w rezerwacji, to reklamacja w Booking, jeżeli nie ma przyznania racji to wzywasz do zwrotu niesłusznego obciążenia hotel (on obciążał), jak nie pomoże to chargeback. A swoją drogą oczekiwałbym od Booking reakcji.

Przecież nawet ten tekst z drobnym druczkiem średnio daje podstawy w stosunku do info o bezpłatnej anulacji do 60 dni przed:
Cytuj:
W przypadku anulowania rezerwacji w terminie zgodnym z zasadami odwoływania rezerwacji obiekt pobierze kwotę w wysokości 75 USD.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group