Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Wrz 2015 11:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 408
Loty: 258
Kilometry: 455 488
niebieski
Hej,

Szukalam i nie znalazlam niczego podobnego...
Ktokolwiek ma jakies doswiadczenie w longhaulach SAS? Jestem bliska zabukowania u nich lotu ze Sztokholmu do Stanow (a330 SAS do Newark i potem dalszy ciag lotu na terenie USA wykonywany przez United), jakiekolwiek swieze opinie?
_________________
http://www.liswplecaku.pl
O lotach, podróżach i innych dziwach


Ostatnio edytowany przez Zeus, 16 Wrz 2015 11:56, edytowano w sumie 1 raz
poprawa tytułu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 16 Wrz 2015 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2180
srebrny
leciałem na tej trasie na bilecie SAS, ale operatorem było UA. Lot jak lot, bez historii, normalne nie powalające jedzenie itp. Samolot maly (B575), ze srebrnym M&M byłem w drugiej grupie z 5ciu (lepsze miejsca do wyboru, szybsze wejście na pokład)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 16 Wrz 2015 12:28 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 4890
Loty: 770
Kilometry: 726 495
platynowy
Chyba 3 lata temu leciałem z Bangkoku.

Miałem bilet w klasie biznes, ale porównując do innych linii/lotów, to raczej kiepsko. Okazało się, że moje siedzenie się nie rozkłada i trochę kombinowali, co z tym zrobić. Na szczęście w końcu udało im się naprawić.

Mieli w menu jakiegoś drinka, który mnie zainteresował. Poprosiłem zatem o podanie. Dość długo czekałem i się nie doczekałem. Udałem się więc samemu do obsługi, od której dowiedziałem się, że czegoś tam nie mają, więc drinka mi nie zrobią. Ale podejść i powiedzieć już nie mogli najwyraźniej.

Dość sporo latam nimi po Europie z uwagi na różne korzyści, które dzięki temu osiągam. Ale gdybym miał wybierać, to bym z nich korzystał jak najrzadziej, bo serwis mają raczej kiepski.
Natomiast na lotniskach w Skandynawii wszystko jest świetnie zorganizowane, dzięki czemu nie musimy się specjalnie martwić w czasie przesiadek, nawet bardzo krótkich.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 10 Lip 2016 00:50 

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 193
Loty: 109
Kilometry: 121 119
Mały update: lotnisko w CPH w wakacje jest zapchane bardziej niż WMI. Jest tyle ludzi, że nawet 3 godziny to może być mało, żeby spokojnie przejść.

Do tego uwaga na SAS: nie mają infolinii czynnej 24h. W przypadku pilnych spraw (typu odwołanie porannego/wieczornego lotu w ostatniej chwili), może być słabo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 16 Gru 2016 00:47 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1707
złoty
Wygląda na to, że SAS mocno tnie koszty i pozbawia swoich pasażerów dostępu do kontraktowych saloników. Wszystkie regionalne lotniska w PL są tym dotknięte. Jednocześnie to chyba pierwsza linia *A która zdecydowała się na taki krok, obawiam się że mogą mieć naśladowców i *G będzie coraz mniej użyteczny.
Dla mnie oznacza to mniejszy wybór lotów, bo na pewno nie polecę więcej z nimi z Poznania.

From 1 Jan 2017 these will be discontinued:
Lounges: BLL, DBV, DUB, NCE, NRT, RIX, SPU, VCE, VNO
Fasttrack DUB, MXP, LIN, FCO, VNO

From 1 Feb 2017 these will be discontinued:
Lounges: AAL, ABZ, AGP, ALC, BCN, BHX, BLQ, BUD, EDI, FCO, FAO, GDN, KEF, KRK, LED, LHR, LIN, LPA, LPI, MAN, MLA, NCL, OLB, OTP, PMI, PMO, POZ, PRG, PSA, TLL, TLV, VLC, WRO
Fasttrack: GVA, AGP

SAS Business, SAS Plus ir Eurobonus EBG+ lounges and fast tracks from 2017:

SAS and Star Alliance lounges:
ARN, CPH, OSL, GOT, CDG, HEL, ORD, EWR, AES, TOS, TRD, LLA, MMX
ATH, BRU, DUS, FRA, GVA, HAM, LHR, MUC, MXP, SKG, STR, TXL, WAW, VIE, ZRH

SAS Business HKG, NRT, PEK, SHA, BOS IAD, LAX, MIA ORD, SFO

Fasttrack: ARN, CPH, OSL, GOT, AAL, AES, BGO, BLL, BOO, SVG, TRD
HEL, ABZ, AMS, ATH, BCN, BHX, BLQ, BRE, BRU, CDG, DUS, FRA, GDN, HAJ, HAM, INN, KRK, LHR, MAN, MUC, NCL, PMI, POZ, PRG, RIX, SKG, STR, TLL, SZG, WAW, WRO, VCE, VIE, ZRH

SAS Business: LAX, MIA, BOS, IAD, EWR, ORD, SFO, NRT
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6 PostWysłany: 16 Gru 2016 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2180
srebrny
A jak powyższe sie ma do sytuacji gdy mamy boarding SAS ale *A z innej linii? Bo mam wrażenie że tutaj jest mowa tylko o Eurobonusie. Chociaż lecąc SASem mój TK*A nie dawał mi fast tracka w miejscach gdzie były automatyczne bramki. Faktycznie POZ I GDN są na liście, czyli troche lipa...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 16 Gru 2016 14:30 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1707
złoty
Moim zdaniem dotyczy to wszystkich, włącznie z osobami lecącymi w C. Myślę że do saloników *A da się wejść, ale kontraktowe odpadają. Wiadomość o zmianach była na FT. Zmiany wydają się wręcz niewiarygodne, bo uderzają w stałych klientów i tych lecących w biznesie, czyli takich na których liniom lotniczym powinno najbardziej zależeć. Cięcie kosztów chyba przesłoniło księgowym skutki takiego ruchu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 16 Gru 2016 15:16 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 4890
Loty: 770
Kilometry: 726 495
platynowy
Jak zobaczą spadek ilości wysokopłatnych pasażerów, to szybko wrócą do starego porządku.

Ale co się nacierpimy przez pewien czas, to niestety pozostanie nasze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: SAS Airlines
#9 PostWysłany: 11 Mar 2017 12:57 

Rejestracja: 15 Wrz 2011
Posty: 74
Loty: 20
Kilometry: 30 570
Leciał ktoś ostatnio z SAS lotem międzykontynentalnym i wie może jakie obecnie filmy są dostępne do oglądania na pokładzie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 27 Sie 2017 17:50 

Rejestracja: 02 Lut 2016
Posty: 79
Czy ktoś mi może pomóc, wybieram się do Kopenhagi i na rezerwacji nie mam podanego miejsca gdzie siedzę. Nawet nie wiem czy już jestem odprawiony, tylko takie coś mam na mailu :)

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 27 Sie 2017 17:57 

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 283
Loty: 153
Kilometry: 218 950
niebieski
@seppuku odprawa online będzie możliwa na 24 godziny przed planowaną godziną wylotu - można to zrobić online, ale równie dobrze można to zrobić na lotnisku. Podchodzisz do check-in i Cię odprawiają, wybierając właśnie wtedy miejsce. Dostaniesz kartę pokładową i idziesz do kontroli bezpieczeństwa a potem do samolotu.
Góra
 Profil Relacje PM off
seppuku uważa post za pomocny.
 
      
#12 PostWysłany: 27 Sie 2017 18:04 

Rejestracja: 02 Lut 2016
Posty: 79
OK, dzięki. Pierwszy raz lecę nie tania linią i się trace.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 27 Sie 2017 18:09 

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 283
Loty: 153
Kilometry: 218 950
niebieski
@seppuku widzimy :) Odpraw się online i tyle. Wybierzesz sobie miejsce i albo sobie wrzuć kartę pokładową do telefonu (z aplikacji SAS) albo wydrukuj lub podejdź do check-in'u. Tyle tylko, że Ty nie masz bagażu, więc jak sobie wrzucisz kartę pokładową do telefonu, od razu pójdziesz do kontroli bezpieczeństwa, a do check-in'u będzie pewnie jakaś niewielka kolejka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 27 Sie 2017 18:13 

Rejestracja: 02 Lut 2016
Posty: 79
OK już wszystko rozumie. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 17 Paź 2017 18:46 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3116
platynowy
SAS od najbliższego sezonu letniego wraca po dłuższej przerwie na trasę OSL-WAW z 3 rejsami tygodniowo w 357 przy czym każdego dnia w innych godzinach (generalnie bardzo dziwnie wygląda ten rozkład jak na przewoźnika sieciowego). Będzie to trzeci przewoźnik oferujący bezpośrednie rejsy na tej trasie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#16 PostWysłany: 17 Paź 2017 19:20 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2653
Loty: 156
Kilometry: 401 683
Sas juz tak ma jesli chodzi o godziny ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 01 Lis 2017 22:44 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1563
srebrny
Jakiego loungu używa SAS dla swoich pasażerów w C w Hong Kongu?
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 06 Sty 2018 12:10 

Rejestracja: 10 Wrz 2013
Posty: 348
niebieski
Jak wyglada SAS na lotach do USA? Chce dorzucic 100% za T w SK do A3 bonus a tu wychodzi najlepiej tylko nigdy z nimi nie latalem do tej pory ;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 06 Sty 2018 12:37 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1563
srebrny
@toudik86

W zależności od trasy, lata nowy A330 lub stary A340 ale z zupełnie odnowionym wnętrzem, oba z fotelami w układzie 2+4+2, każdy ma IFE z filmami na życzenie. Komfort siedzenia jest w porządku. Jedzenie słabe, zdarza się, że nie ma wyboru dania głównego i wszyscy dostają to samo.

Ogólnie poziom w SASie spadł i to mocno, ale nie jest najgorzej i spokojnie da się przeżyć.
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 06 Sty 2018 13:08 

Rejestracja: 19 Lut 2013
Posty: 356
Loty: 243
Kilometry: 429 440
niebieski
w SAS GO też alkohole są płatne, taki szczegół a dla niektórych istotny. Z drugiej strony mają w ofercie całkiem niezłe piwo (APA) od Mikkellera ważone dla SASa
ja leciałem A330 w jedną stronę do HKG i z powrotem A340 z PVG i ok, bez szału ale dla 100% mil w A3 i 2 siedzeń zamiast 3 przy oknie to rozważę loty z nimi w przyszłości
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: enceter oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group