Wikipost
Po zakupie biletu (nawet Low-Cost) można zmienić numer paszportu za darmo, dzwoniąc do biura UIA, mailem, facebookem lub PW do UIA


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 390 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 31 Lip 2017 11:09 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 3626
Punkty statusowe: 176
platynowy
Bagaż lepiej zabezpieczyć.

Mi w KBP ukradli scyzoryk Victorinoxa. Zapomniałem, że mam go w kieszeni i pakowałem w ostatniej chwili, więc był niemal na wierzchu w torbie.

Patentem stosowanym przez np. Rosjan jest zakup odpowiedniej wielkości worków na śmieci, założenie ich na walizkę/torbę i zaklejenie taśmą klejącą. Nie wygląda to może zbyt ładnie, ale jest tanie i skuteczne.
_________________
Darmowa gra Sudoku online
http://www.sudoku-online.ovh/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#362 PostWysłany: 31 Lip 2017 11:30 

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 253
Loty: 62
Kilometry: 67 962
Punkty statusowe: 18
niebieski
Dostałem odpowiedź od Panorama Club na swoje pytanie:

Miles and segments are not credited for tickets purchased for Low-cost fares.

Czyli w taryfie Low Cost nie można sobie zrobić statusu za ilość lotów - a szkoda bo przydałby mi się większy bagaż podręczny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 31 Lip 2017 18:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2014
Posty: 216
Loty: 149
Kilometry: 278 296
Punkty statusowe: 19
niebieski
Kontakt telefoniczny z tą linią to kiepski żart.
Do biura w Warszawie ciężko ale można się dodzwonić, z tym, że to tylko biuro sprzedażowe i w jakimkolwiek zarządzaniu rezerwacją nie pomogą. Szkoda więc czasu by tam w ogóle dzwonić.
W call center w Kijowie natomiast słabiutko z dogadaniem się po angielsku.
Jedna pani z infolinii zrozumiała w końcu o co mi chodzi i obiecała sprawdzić i oddzwonić,
z tym, że "oddzwonienie" najwyraźniej oznacza puszczanie jednosekundowych sygnałów z zastrzeżonego numeru :)
Miałem dwie takie "próby" oddzwonienia.
Spróbowałem więc jeszcze raz zadzwonić na infolinię. Tym razem po moim pytaniu "...do you speak English?"
następuje chwila ciszy i... rozłączenie połączenia. Żenada.
Cóż, napisałem maila, może przynajmniej odpisać potrafią.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#364 PostWysłany: 31 Lip 2017 19:30 

Rejestracja: 31 Paź 2014
Posty: 6
Punkty statusowe: 0
W ostatnim tygodniu dzwoniłem do nich 3 razy. Z kontaktem w języku angielskim nie było żadnego problemu. Za każdym razem kiedy obiecywali że oddzwonią , robili to po 10 minutach. Jednak przepływ informacji u nich naprawdę kuleje.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 31 Lip 2017 21:33, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 31 Lip 2017 19:50 

Punkty statusowe: 0
worminfested napisał(a):
...z tym, że "oddzwonienie" najwyraźniej oznacza puszczanie jednosekundowych sygnałów z zastrzeżonego numeru :) Miałem dwie takie "próby" oddzwonienia.

To raczej nie jest wina konsultantów. Korzystają z VoIP na bank.
Dwa tygodnie temu kupiłem u nich bilet WAW-KBP-DNK. Lot do DNK odwołano i konsultant kilkakrotnie próbował dodzwonić się do mnie z "zastrzeżonego" numeru, by zaproponować mi inny lot. Jakość połączenia nie pozostawiała wątpliwości - VoIP.

Natomiast gdy ja miałem do nich romans, to dzwoniłem bezpośrednio do Kijowa i przynajmniej z komunikacją nie było problemu. Gorzej z rozwiązywaniem problemu odprawy online - na odcinek krajowy "się nie da odprawić online i nic więcej nie mogę w tej sprawie zrobić".
Góra
 PM off  
      
#366 PostWysłany: 01 Sie 2017 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2014
Posty: 216
Loty: 149
Kilometry: 278 296
Punkty statusowe: 19
niebieski
Z oddzwonieniem mogę uwierzyć w problemy techniczne ale rozłączanie się kiedy to ja dzwonię na ich numer to już jest słabe. Może miałem akurat pecha.
Na maila odpisali szybko. Żeby było śmieszniej na jednego maila odpisały 2 różne osoby w odstępie kilkudziesięciu minut. Niezły tam mają bajzel :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 02 Sie 2017 13:31 
OFICJALNY PROFIL

Rejestracja: 24 Sty 2017
Posty: 55
Loty: 76
Kilometry: 77 283
Szanownie panstwo!
Tak duzo tutaj pytan, nie wiem nawet co komu odpowiadac :)
Polecam pisac do nas na warsaw@flyuia.com (w jezyku polskim, to jest nasze biuro w Warszawie). Wiem ze trudno z telefonem, ale ne maily zawsze agenty odpowiada.
Rowniez mozna napisac na bookinghelp@flyuia.com (w jezyku angielskim albo ukrainskim)
Mozna pisac do mnie w wiadomosciach prywatnych tutaj, na fly4free forum, nie odpowiadam codziennie, ale staram sie ASAP.
Dzieki,
UIA
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#368 PostWysłany: 06 Sie 2017 11:37 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 18
Punkty statusowe: 0
Witajcie. Czy ktoś podróżował z Was tą linią z niemowlęcim ? Czy przy zakupie biletów dla dorosłych trzeba również zakupić bilet dla niemowlęcia poniżej 2 roku życia, który będzie siedział na kolanach u jednego z rodziców ? W wyszukiwarce na stronie jest oddzielna kategoria niemowlę (ang. infant) i dolicza za niego opłatę jak za połowę biletu dla dorosłego.
Z kolei w FAQ flyuia znalazłem: "Niemowlęta (dzieci poniżej 2 roku życia) podróżują na kolanach dorosłych. Jeśli planowana jest podróż z dwoma niemowlętami należy wykupić dodatkowe miejsce w samolocie. W takim przypadku można używać do przewozu dziecka fotelika samochodowego umieszczanego na siedzeniu samolotu. Tylko dzieci, które skończyły 6 miesięcy mogą podróżować korzystając z oddzielnego miejsca."
Jeżeli chcemy aby dziecko podróżowało u nas na kolanach to mam kupić bilet tylko dla dorosłych ?Jeżeli tak to gdzie później zgłosić dane dziecka ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 07 Sie 2017 09:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 217
Loty: 196
Kilometry: 323 953
Punkty statusowe: 15
niebieski
Kupujesz dla niemowlecia bilet (bez miejsca) jak w innych liniach. Po prostu przejdź przez proces zakupu biletu az do platnosci i wszystko bedziesz wiedzial :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 09 Sie 2017 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2157
Punkty statusowe: 125
platynowy
czerwiec 2018
sporo tanich krajowek
Załącznik:
uia.JPG
uia.JPG [ 47.05 KiB | Obejrzany 876 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 23 Sie 2017 12:26 

Rejestracja: 24 Gru 2011
Posty: 16
Loty: 32
Kilometry: 35 695
Punkty statusowe: 0
Witam, mam pytanie. Chce kupić bilet dla osoby, która nie ma jeszcze paszportu. Przy zakupie biletów wymagane jest podanie danych paszportowych (w tej sytuacji jestem zmuszony podać swoje). I czy to jest równoznaczne z faktem iż zakupie go dla siebie ? Czy potem przy odprawie będę mógł zmienić dane na dane kolegi ? Z góry dziękuje za odpowiedź !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#372 PostWysłany: 23 Sie 2017 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2011
Posty: 474
Punkty statusowe: 33
srebrny
Będziesz mógł zmienić, temat był poruszany wcześniej. Pisał o tym UIA w postach w tym temacie
_________________
Proszę, wejdź i kliknij. Możesz pomóc innym :)
www.pajacyk.pl
www.wyklikajzywnosc.pl
www.okruszek.org.pl
www.pustamiska.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 23 Sie 2017 13:05 

Rejestracja: 24 Gru 2011
Posty: 16
Loty: 32
Kilometry: 35 695
Punkty statusowe: 0
W pracy jestem, a chciałem uzyskać w miarę szybką odpowiedź. Dziękuje bardzo !!! (Post do kasacji potem)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 05 Wrz 2017 03:01 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 167
Punkty statusowe: 9
https://flight-report.com/en/report/265 ... W-Kiev-KBP

Na trasie do Kijowa w economy dostaje sie obiad czy koles jedzenie sobie wykupił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 05 Wrz 2017 06:38 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5036
Loty: 155
Kilometry: 225 486
Dostaje się szklankę wody (autor pisze wyraźnie, że zamówił).
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#376 PostWysłany: 05 Wrz 2017 08:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 179
Loty: 415
Kilometry: 532 922
Punkty statusowe: 61
niebieski
A ja muszę się poskarżyć na UIA...

W maju w promocji kupiłam lot WAW-IEV-WAW. Po czym w sierpniu otrzymałam informację, że zmieniły się godziny lotów, co mi oczywiście pokrzyżowało plany związane z dalszym lotem. Poprosiłam więc grzecznie o zwrot kasy za bilet.
No i dostałam zwrot, ale tylko 50% ceny, którą zapłaciłam.
A UIA nie raczyła mi nawet odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się stało.

Mieliście takie doświadczenia może?

Będę próbowała dalej z nimi negocjować, ale wydaje mi się to być cokolwiek niepoważne...
_________________
http://www.babistravelguide.blogspot.com

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 05 Wrz 2017 08:45 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 5425
Loty: 99
Kilometry: 103 231
@meteorka2207 Można spróbować się zapytać @UIA na PW
_________________
Jakieś pytania o Warszawę? Pisz, postaram się pomóc ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
meteorka2207 uważa post za pomocny.
 
      
#378 PostWysłany: 05 Wrz 2017 08:52 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1162
Punkty statusowe: 117
złoty
ind_globtroter napisał(a):
https://flight-report.com/en/report/26597/Ukraine-International-PS-804-Warsaw-WAW-Kiev-KBP

Na trasie do Kijowa w economy dostaje sie obiad czy koles jedzenie sobie wykupił?


Tutaj można wybrać posiłek, ceny większości naprawdę przystępne:

https://www.flyuia.com/eng/pre-order-food.html
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 05 Wrz 2017 08:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 179
Loty: 415
Kilometry: 532 922
Punkty statusowe: 61
niebieski
Na razie wysmarowałam maila do polskiego biura, ale faktycznie mogę zapytać też UIA na priv
Dzięki @michzak
_________________
http://www.babistravelguide.blogspot.com

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 05 Wrz 2017 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2014
Posty: 216
Loty: 149
Kilometry: 278 296
Punkty statusowe: 19
niebieski
Najlepiej pisać na mail Contact@flyuia.com . Dosyć szybko odpisują.

Zwrot całości zapłaconych pieniążków jest możliwy, gdy godzina lotu zmieniła się o minimum 5 godzin.
Taką odpowiedź otrzymałem, gdy chciałem zwrócić bilet, kiedy godzina mojego wylotu przesunęła się o... 4 godziny i 50 minut :evil:
"Please note, that re-routing to the final destination or reimbursement of the full cost of the ticket is possible if the flight does not meet your demands anymore – when the time of delay exceeds 5 hrs."

Przy innym zwrocie pobierają opłatę 10 USD za "refund".
W każdym razie zwróciłem bilet bezzwrotny z taryfy Low Cost i dostałem całość ceny minus te 10 USD
(w moim przypadku całość ceny to były podatki - opłata za bilet i paliwowa były 0 zł).
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 390 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group