Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 735 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Autor Wiadomość
#721 PostWysłany: 14 Cze 2022 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 986
Loty: 135
Kilometry: 240 387
platynowy
Turkish Airlines zmienia nazwę na Türkiye Hava Yolları

https://www.euronews.com/travel/2022/06 ... -s-culture
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#722 PostWysłany: 03 Lip 2022 11:05 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 4
Maciek26 napisał(a):
Maciek26 napisał(a):
wasil10 napisał(a):
Kupowałeś u OTA czy bezpośrednio? Napisz maila do polskiego biura i od razu rzuć im zmianę trasy na WAW i nowe daty. Powinno przejść jak kupowałeś bezpośrednio. Jak nie, to dużo ciężej, ale też możliwe.

Tylko teraz było sporo zmian i sporo osób może pisać, ja bym chwilę odczekał.



Tak też zrobię - poczekam do poniedziałku - bilet kupiony bezpośrednio. Dam znać co udało się zdziałać ;)


Ok
Finalnie Turkish zmienił mi na moją prośbę wylot z Wilna na Warszawę i powrót również do W- wa 😃
Świetny kontakt z ich strony oraz zero problemów przy zmianie, jest lepiej niż było 😉


Mam podobną sytuację. Próbowałem to załatwić przez infolinię, ale to zbyt skomplikwoana sytuacja, żeby się z nimi dogadać :D
Czy możesz powiedzieć na jakiego maila pisałeś?
Góra
 Relacje PM off  
 
#723 PostWysłany: 13 Lip 2022 11:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1183
niebieski
Podbiję pytanie wyżej, mail wawcustomer@thy.com jest cały czas aktualny? Pisałem do nich w poniedziałek rano, do tej pory brak odpowiedzi, a trochę mi się spieszy - w większości przypadków takie opóźnienie to byłaby normalka, ale ludzie pisali że odpowiadają często w kilka godzin. BIlet kupowany bezpośrednio, więc na OTA nie zwalą, kod rezerwacji i numer biletu podałem.
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off  
 
#724 PostWysłany: 14 Lip 2022 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2012
Posty: 105
Loty: 82
Kilometry: 241 853
@Mareckipl Ja pisałam do TK właśnie na tego maila więc aktualny i odpowiedź otrzymałam po niecałych 24 h.
Góra
 Relacje PM off
Mareckipl lubi ten post.
 
 
#725 PostWysłany: 14 Lip 2022 14:58 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 1524
Loty: 112
Kilometry: 214 222
platynowy
@Mareckipl
Też mam ostatnio problem z kontaktem z nimi, może wakacje ?
Góra
 Relacje PM off
Mareckipl lubi ten post.
 
 
#726 PostWysłany: 14 Lip 2022 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1183
niebieski
W sumie niewykluczone, patrząc na szybkość i jakość obsługi nie zdziwiłoby mnie gdyby okazało się że obsługuje to jedna osoba.
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off  
 
#727 PostWysłany: 14 Lip 2022 16:59 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5391
platynowy
Tak, tam pracuje generalnie jedna osoba.
Góra
 Relacje PM off  
 
#728 PostWysłany: 20 Lip 2022 13:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1183
niebieski
Update ode mnie: cały czas nie dostałem odpowiedzi na maila, straciłem cierpliwość i zadzwoniłem na infolinię. Tam obsługa bardzo w porządku, w ciągu kilku sekund połączenie z konsultantem i udało mi się załatwić dokładnie loty jakie wybrałem (w tym zmiana wylotu z Wilna na Warszawę i zmiany dat). Jedyny minus taki że w tle słyszałem pół call center, ale dało się dogadać, całkowity czas operacji 14 minut.
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#729 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:10 

Rejestracja: 31 Lip 2022
Posty: 2
Za 8 dni mam swój pierwszy w życiu wylot z Berlina do Nevşehir z przesiadką w Stambule (2h i 20 min.). Problem w tym, że lot do celu traktowany jest jako dwa osobne, a lot powrotny jako jeden, co jest kuriozalne bo zamawiałem je specjalnie u nich, gdyż chciałem mieć pewność iż bagaż rejestrowany będzie z automatu przesyłany do celu bez mojej ingerencji. W ten sposób skorzystałbym z kontroli paszportowej dla pasażerów transferowych. Z tego co wyczytałem, to mój lot z racji tego, że jest traktowany jako osobny będzie/może (tego nie wiem) być podwójnie odprawiany, co jest już totalnym kosmosem z racji tej samej linii lotniczej, które niby "ułatwiają wszystko". Na zaledwie tydzień przed wylotem stoję trochę pod ścianą bo zastanawiam się teraz, czy zdążę przejść kontrole paszportową, odebrać bagaż, pójść do stanowisk trukisch airlines po kartę pokładową na drugi lot i tam się znowu odprawić. Najgorsze jest totalny brak jakikolwiek informacji ze strony przewoźnika, gdyz na zadane pytanie przesyła FAQ (te znam na pamięć), a na bardziej szczegółowe od wtorku nie odstałem odpowiedzi. W załączniku widok lotów z aplikacji.

Poniżej kilka "złotych" porad dla pasażerów Turkish Airlines z których nie nie wynika:
Cytuj:
Nasi pasażerowie, przybywający z punktu międzynarodowego i kontynuujący podróż do krajowego miejsca docelowego z kontrolą celną, których trasy przelotów przesiadkowych są ustalane z jednym biletem* Dowiedz się więcej
Wyjdź z samolotu tylko z bagażem podręcznym i przejdź przez kontrolę paszportową, aby wjechać do kraju.
Idź do terminalu krajowego.
Po zakończeniu lotu możesz odebrać bagaż z lotniska w punkcie przylotu.
* Obejmuje pasażerów, których trasy nie są zorganizowane z jednym biletem z liniami lotniczymi będącymi członkami Star Alliance lub Turkish Airlines.

Nasi pasażerowie, przylatujący z punktu międzynarodowego i kontynuujący podróż do krajowego miejsca docelowego z kontrolą celną, których trasy przelotu przesiadkowego nie są uzgodnione z jednym biletem* Dowiedz się więcej
Odbierz swój bagaż z międzynarodowej hali przylotów.
Przejdź do terminalu krajowego i stanowiska odpowiedniej linii lotniczej, aby zapoznać się z procedurami odprawy na zbliżający się lot.
* Z wyłączeniem pasażerów, których trasy są zorganizowane na podstawie jednego biletu z liniami lotniczymi będącymi członkami Star Alliance lub liniami lotniczymi posiadającymi umowę dotyczącą lotów typu code-share z Turkish Airlines.


na dzień dzisiejszy:
- Nie wiem co będzie z bagażem rejestrowanym (oni się nim zajmą, czy musze go odebrać)
- Nie wiem czy mam skorzystać z kontroli paszportowej dla osób transferowych, czy tez dla tych, którzy jakby wychodzili z lotniska (bo w tej strefie będą stanowiska odprawy turkish airlines)
- Nie wiem ile czasu mi zejdzie na odprawę paszportową, która jak wyżej jest jednym wielkim znakiem zapytania

Wobec powyższego zwracam się z pytaniem, czy miał ktoś móż podobną przygodę lub wie cos nt. nurtujących mnie pytań. Nie ukrywam lecę pierwszy raz, lotnisko znam tylko z filmików na yt (wiem mniej więcej co gdzie i jak), ale przy tym braku informacji ze strony przewoźnika wiem tyle co nic.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#730 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6419
HON fly4free
Z czego wnioskujesz, że "lot do celu traktowany jest jako dwa osobne, a lot powrotny jako jeden"?
Góra
 Relacje PM off  
 
#731 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:20 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18597
Masz wszystko na jednym bilecie, więc nie ma się przejmować przesiadką. Bagaż poleci do NAV (nie odbierasz ją w IST) a jak samolot się spóźni to cię załadują do kolejnego NAV. Na lotnisku w IST kierujesz się do Domestics Transfer / Iç hatlar transfer, przechodzisz kontrolę paszportową, nie jestem pewien czy kontrolę bezpieczeństwa i idziesz do gate na lot do NAV

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#732 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:55 

Rejestracja: 31 Lip 2022
Posty: 2
tropikey napisał(a):
Z czego wnioskujesz, że "lot do celu traktowany jest jako dwa osobne, a lot powrotny jako jeden"?


Wnioskuje to z widoku na stronie, gdzie wyraźnie rozdzielono loty na dwa osobne z Berlina do Stanbułu , a następnie z Stambułu do Nevşehir. Powrotny jest traktowany jako jeden co widać jak dwa loty schodzą się w jedno (zdjęcie w załączniku pokazuje dokładnie co i jak).

Zeus napisał(a):
Masz wszystko na jednym bilecie, więc nie ma się przejmować przesiadką. Bagaż poleci do NAV (nie odbierasz ją w IST) a jak samolot się spóźni to cię załadują do kolejnego NAV. Na lotnisku w IST kierujesz się do Domestics Transfer / Iç hatlar transfer, przechodzisz kontrolę paszportową, nie jestem pewien czy kontrolę bezpieczeństwa i idziesz do gate na lot do NAV


Dzięki za odpowiedź. Ogólnie nie rozumiem co nazywamy "jednym biletem" . Cała moją rezerwacje na lot do celu i z powrotem, czy też każdy lot osobno ?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#733 PostWysłany: 31 Lip 2022 11:57 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18597
Bez problemu w Berlinie nadadzą bagaż do NAV. Wszystko masz na jedną rezerwację
Góra
 Relacje PM off  
 
#734 PostWysłany: 03 Sie 2022 11:32 

Rejestracja: 20 Sie 2010
Posty: 65
Informacyjnie dla zainteresowanych zmianami w rezerwacji (m.in. destynacji) po zmianach rozkładu przez TK:

Miałem zarezerwowane bilety przez pośrednika. Po otrzymaniu informacji o zmianie rozkładu najpierw próbowałem dokonać zmian przez infolinię TK. Oczywiście otrzymałem informację, że nie mogą dokonać zmiany, bo rezerwacja była dokonana przez OTA i do nich powinienem się skierować. Po jakimś czasie skontaktowałem się z OTA i po 1,5h rozmów, przełączania itd. byłem w tym samym miejscu. OTA twierdziło, że zmiany które chcę dokonać nie są INV i będę musiał dopłacić linii i im za zmiany w biletach :lol: Po poinformowaniu ich, że zmiana w biletach jest podyktowania zmianą rozkładu (a więc INV) i TK dopuszcza zmiany destynacji otrzymałem informację, że jak dostanę potwierdzenie takiej możliwości od TK, to oni jako OTA dokonają zmian bez opłat :roll: Ale na ten moment zmiany tylko odpłatnie...
Wtedy stwierdziłem, że zaryzykuję i mailowo zwrócę się do polskiego biura TK z prośbą o zmiany wg. mojej propozycji (zmiana z round trip na open-jaw itd). Robiłem to już po tym, jak na forum pojawiły się informację, że to biuro też zaczęło już odsyłać do OTA, tak jak infolinia. Mail wysyłany, po niecałych 20 min pierwsza odpowiedź, z informacją, że nie ma problemu z dokonaniem zmian i prośbą o potwierdzenie nowych lotów. Po moim potwierdzeniu, po kolejnych 15 minutach nowe bilety były już na mailu. Łącznie, od wysłania pierwszego maila, wszystko zajęło niecałe 45 minut
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#735 PostWysłany: 06 Sie 2022 18:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 345
Loty: 103
Kilometry: 138 523
niebieski
Chciałem kupić bilet na trasie TBS-IST-WAW, ze stopoverem dwa dni w Stambule. Mimo że na tej trasie jest kilka lotów dziennie, gdy wybieram multicity pokazują się tylko wybrane loty i to nie codziennie. Czy jest na to jakiś sposób?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 735 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group