Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Sie 2011 09:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 108
dostałem dziś takiego maila:

Cytuj:
TEMPORARY ROUTE SUSPENSION

Dear Customer,
Tiger Airways has recently announced the outcome of a network review and a decision has been made to temporarily cease operations on your chosen route

Your flight booked under reservation Z5ZNDW, has been cancelled.

We do apologise for any disruption caused to your travel plans. As a valued customer, we are committed to doing what we can to minimise any inconvenience and to assist you to make alternate travel arrangements if you wish to.

We have endeavoured to communicate this information to you as soon as possible.

We will endeavour to process a full refund for your flight(s) to the original form of payment within 20 working days. If you booked via a third party or travel agent, your refund may be processed through them.

The passengers travelling in your party must also be advised as soon as possible.

At this stage, aside from acknowledging this notification, NO further action is required from you. We will be processing a refund directly to you and your patience is appreciated.

Kindly acknowledge this notification by clicking on the link below.


WHAT DO YOU NEED TO DO NOW?

Nothing at all. In order for us to operate a low cost business model, our standard response time is generally around 20 working days, however in recognition of the disruption caused, we are committed to ?fast tracking? your refund as soon as possible.

Note: Our booking system processes the flights and other additional options you may have purchased (such as checked baggage for example) at different times. As a result, if you check your booking on our website before the process is complete, you may only see a partial refund relating to your air fare only. Please be assured that you will receive a FULL refund in one payment back to the original form of payment in due course.

Once again we do apologise and hope to see you on board again in the future.

Yours faithfully
Reservations Team
Tiger Airways

Please do not reply to this email. It is an automated system and will not reach us.



Trasa była: Melbourne - Cairns, w dniach 20-29 września i kosztowało to 584,80 AUD za 2 osoby.

Jaką alternatywę proponujecie ? czy da się jeszcze jakoś inaczej dotrzeć do Cairns czy też lepiej lecieć gdzieś indziej ?
W Melbourne nie chcę się zatrzymywać, bo tam są dużo droższe noclegi.

Mamy też rezerwację w hostelu w Cairns - ale nic tam póki co nie płaciliśmy, więc odwołanie jej będzie raczej nieproblematyczne.


Pewnie całość bym zlał ciepłym moczem, gdyby nie fakt, że nie jest to Europa i aby dostać się na ten odwołany lot muszę lecieć: Kraków - Stansted - Kula Lumpur - Melbourne i za wszystkie odcinki już zapłaciłem, a teraz jest dość krucho z kasą :|

Jakieś pomysły ?



// edit:
póki co kupiłem po prostu nowe bilety w inną destynację, anulowałem rezerwację w hotelu i zrobiłem nową w nowym miejscu.
Co prawda wolał bym, aby po prostu Tiger Airways przebookował mi lot w inną destynację, a różnicę cen by oddał lub by się dopłaciło, ale niestety widać już nie pracowali, bo nie odpowiadali na próby kontaktu przez moją kobietę.

Teraz liczę tylko na to, że za 20 dni na koncie zwrócą kasę (całą) i z tym lotem nic nie wykombinują złego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥 Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥
Warto 🔥 Uzbekistan, Kazachstan i Kirgistan w jednej podróży z Warszawy za 1861 PLN 😎😍 Warto 🔥 Uzbekistan, Kazachstan i Kirgistan w jednej podróży z Warszawy za 1861 PLN 😎😍
#2 PostWysłany: 25 Sie 2011 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2010
Posty: 89
Sulik, trochę średnio kupować w Tiger loty po Australii od czasu cofnięcia licencji. Ja kupuje na lot z SIN więc mam nadzieje, że nie bedzie niespodzianki
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 25 Sie 2011 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 108
MasoN napisał(a):
Sulik, trochę średnio kupować w Tiger loty po Australii od czasu cofnięcia licencji. Ja kupuje na lot z SIN więc mam nadzieje, że nie bedzie niespodzianki


Więcej info ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 26 Sie 2011 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2010
Posty: 89
google kolego: http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... miony.html
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 26 Sie 2011 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 108
MasoN napisał(a):


lenistwo :P myślałem, że szybciej odpowiesz to nie będę musiał szukać - co prawda zaraz po napisaniu tamtego posta zrobiłem mały resercz, ale akurat na ten link który podałeś nie natrafiłem.

Tak czy inaczej - wg. tego co podałeś wszytko wraca powoli w tigerze do normy więc powinno grać :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 17 Paź 2011 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 108
a tak btw. jednak jak raz Ci ktoś scancelował lot, a na tej trasie jest konkurencja, to należy wybrać konkurencję ;P

tak czy inaczej - będąc jak wracałem z Gold Coast do Melbourne, ponoć nad Melbourne był sztorm, więc cancel lotu <lol>
Tiger jako taki wykazał się cholernym brakiem zorganizowania i pomocy komukolwiek w czymkolwiek :(
Papiery związane z oddaniem kasy za hotel kazali wysyłać pocztą i czekać 3-6 tygodni na zwrot kasy, ale... nie podali czy te 3-6 tygodni to od dostarczenia, cancela czy czegokolwiek ;)

powoli będą mijały 3 tygodnie od cancela i jestem ciekaw jak to się będzie sprawowało :)


Inna kwestia, że wtedy gdy nam odwołali całkowicie trasę Melbourne - Cairns, z powodów opisanych przez kolegę MasoNa, kasa była na koncie o tydzień wcześniej niżeli pojawił się wiadomość mailowa (stąd też nasze zamieszanie, kiedy będzie kasa, a już była - nie moje konto ;P :P )


A tak na marginesie: nigdy w samolocie nie chciało mi się wymiotować, Taiger Airways jednak nauczył mnie, że torebek trzeba szybko szukać (na szczęście skończyło się tylko na szukaniu) i mieć je pod ręką.
Lądowanie z nimi było niezapomnianym uczuciem kiedy zmieniałem kolory jak kameleon (a ponoć właśnie między innymi z tych powodów mieli nieprzyjemności z licencją).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 29 Sty 2013 12:45 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Sulik napisał(a):
A tak na marginesie: nigdy w samolocie nie chciało mi się wymiotować, Taiger Airways jednak nauczył mnie, że torebek trzeba szybko szukać (na szczęście skończyło się tylko na szukaniu) i mieć je pod ręką.
Lądowanie z nimi było niezapomnianym uczuciem kiedy zmieniałem kolory jak kameleon (a ponoć właśnie między innymi z tych powodów mieli nieprzyjemności z licencją).


Odpiszę tutaj, aby nie zakładać nowego tematu.
Generalnie boję się latać i Tiger Airways był skazany u mnie na "wolę dopłacić, byle z nimi nie lecieć" - m.in. z powodów opisanych wyżej i też informacji z Internetu.

No, ale wyszło jak wyszło że musiałem na dzień przed odlotem kupić bilet i byłem skazany po części na nich. SUB - SIN- BKK z czego pierwszy segment wykonany przez Mandela Airlines (czyli w sumie już teraz Tiger Airways).

Ku mojemu zaskoczeniu, obsługa była zdecydowanie lepsza niż np. w AirAsia.

1) nikt nie ważył i sprawdzał bagaż (to akurat w AA też było)
2) na lotnisku w Surabaya zasnąłem na bramce, przybiegł pracownik z checkinu z którym rozmawiałem o tym, że pracowałem 48h i jestem śpiący, znalazł mnie, obudził i odprowadził do samolotu
3) w samolocie (SUB-SIN) wszyscy dostali orzeszki i chyba wodę mineralną gratis
4) na checkinie w SIN pan z obsługi od razu zaproponował, że mi da naklejkę na plecak (12.5kg) żebym miał zgodę na wzięcie go na pokład - ale i tak go nie ważył.
5) zapytał też gdzie chce siedzieć, powiedział że przy oknie, później dodałem że w sumie wolałbym z przodu samolotu, bo nie lubie z tyłu a pan do mnie "to moze dam panu 1A, jest okno, sam przód i więcej miejsca na nogi" - gratis
6) obsługa w samolocie (na obu segmentach) bardzo naturalna i miła (w przeciwieństwie do AA gdzie mili, ale z daleko śmierdziało to wyuczonym zachowaniem i sztunością)
7) loty bardzo przyjemne i bezproblemowe


Tak więc mogę polecić ;) Muszę jeszcze załatwić zwrot kasy za podatki za niewykorzystany jeden lot, zobaczymy jak to pójdzie ;)
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Robaku oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group